Page 61 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 61

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            Avšak  uvnitř  negativního  stavu  můžete  vzhledem  k této  vzájemné  a  niterné
            propojenosti všeho a čehokoli snadno mít epidemii špatných věcí stávajících se všem,
            kdož jsou v pozici přijímání takových negativních, špatných a zlých myšlenek, idejí a
            pojetí. Na druhé straně na planetě Nula má přítomnost takových negativních a zlých
            myšlenek, idejí a pojetí širokosáhlý účinek nejenom na všechny lidské tvory a agenty
            negativního  stavu,  ale  i  na  mé  zjevné  i  skryté  představitele,  kteří  mohou  trpět  pod
            těmito účinky, kdykoli fungují nikoli z pozice svého bytí Mými pravými představiteli,
            ale  z pozice  své  lidské  povahy.  Avšak  i  když  fungují  z pozice  své  role  jako  Mí
            představitelé, protože mají na sobě typické lidské tělo, toto podléhá působení takových
            negativních,  špatných  a  zlých  myšlenek,  idejí  a  pojetí  a  všeho,  co  se  jimi  vytváří  a
            ustanovuje.  To  je  důvod,  proč  i  Mí  představitelé  mohou  být  napadeni  a  zasaženi  a
            mohou  trpět  těmito  miliardami  a  miliardami  mikrobů,  zárodků,  bakterií,  virů,
            retrovirů atd. nebo čímkoli, co zde mají, což jsou samotné vedlejší účinky všech těchto
            zlých,  negativních  a  špatných  myšlenek,  idejí  a  pojetí  vytvářených  sentientními
            myslemi v negativním stavu.

            Takto je tedy vše stvořeno, vytvořeno a zfabrikováno.  Proč o tomto pro vaši lidskou
            mysl složitém předmětu hovoříme? U většiny lidských tvorů a všech vědců na planetě
            Nula  je  sklon  považovat  vše  za  nezávislé  na  činnostech  sentientní  mysli  a  jejích
            myšlenkových procesech. Pro ně to vypadá tak, jako by vše vnější, ať je to organické,
            anorganické, vědomě uvědomělé, nesentientní, zvířecí, rostlinné, nerostné či jakékoli
            jiné, se vyvinulo a ustanovilo bez jakéhokoli spojení s myšlenkovými pochody, ideami,
            pojetími  či  čímkoli  jiným  sentientní  mysli.  To  je  hanebné  nazírání  na  všechny
            odehrávající se události a na vše ostatní. Co žije, dýchá, je organické či neorganické, jak
            se  to  koná  a  je  na  scéně.  Na  druhé  straně  výše  popsaný  postup  událostí  všeho  a
            čehokoli na ně nazírá, jako se to odehrálo, odehrává a odehraje se za scénou. Obtížný
            předmět této rozpravy je tu kvůli vašemu vlastnímu vzdělání se, aby se vám tak mohlo
            pomoci naučit se pohlížet na vše a cokoli, jak to je za scénou. Pomůže vám to zjistit a
            pochopit  vše  ve  vašem  životě  a  v pseudoživotě  negativního  stavu  obecně  a  lidském
            životě  zvlášť,  jaké  to skutečně  je, a  nikoli, jakým  se  to jeví být. Tím  se  pak přispěje
            k vaší schopnosti vyhnout se přijetí deformací a nepravd ve vztahu k čemukoli, co se
            vám  zde  na  planetě  Nula  předkládá.  V nejzazším  smyslu  to  přispěje  k ustanovení
            kondice v lidském životě a v negativním stavu obecně, která účinně odstraní neblahou
            kondici lidských tvorů a všech ostatních tvorů a bytostí v negativním stavu pohlížet na
            vše z pozice toho, že jejich zevnějškosti jsou nezávislé na jejich sentientní mysli. To pak
            vloží odpovědnost za všechny události v sentientním i nesentientním životě ve všech
            jeho formách a projevech tam, kam patří - myšlenkovým pochodům sentientní mysli a
            ideám, myšlenkám a pojetím jimi vytvořeným, ať by jejich povaha byla jakákoli. A to je
            vše ve vztahu k této jednotlivé záležitosti.

            Druhou  záležitostí,  která  potřebuje  trochu  dalšího  vysvětlení,  je  to,  proč  Mojžíšovi
            nebylo  dovoleno  překročit  řeku  Jordán  -  jak  se  probralo  v minulém  dialogu.  Jak  si
            pamatujete, Mojžíš Mě požádal dolit mu přivést dítky izraelské do takzvané zaslíbené
            země. Řekl jsem mu, aby Mě přestal obtěžovat se svým požadavkem. Tehdy jsem ale
            nepoužil přesně slovo ‚obtěžovat‘. Spíše jsem mu řekl, aby se Mi o této záležitosti zase
            nezmiňoval. Vzhledem ke všem praktickým účelům by vám ale mohla vyznít tak, aby
            Mě  zase  neobtěžoval.  Může  Mě  vůbec  něco  obtěžovat?  Ovšem  že  ne.  Zde  se  ale
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66