Page 55 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 55

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.

            Na  druhé  straně  nikdy  nezapomínejte,  s jakým  druhem  lidí  Mojžíš  jednal,  Jak  si
            pamatujete z jeho poslední písně, kterou učil díky izraelské krátce předtím, než jsem
            ho odvolal a ukryl před nimi jeho fyzické tělo, aby z něho nemohli udělat idol uctívání,
            velmi živě popsal jejich povahu jako nejtvrdohlavější, vzpurné tvrdošíjné, neposlušné,
            zaryté, nerozvážné, bezohledné a duchovně zcela zaslepené a plně zevnější. Mojžíš jim
            velmi otevřeně řekl, že byli Mnou vyvoleni ne proto, že byli nejlepší a nejvíce hodní
            mezi všemi národy existujícími v té době na planetě Nula, ale proto, že byli fakticky
            nejhorší.  Na  nich  se  mohla  nejlépe  ukázat  a  zobrazit  Má  nekonečná  shovívavost,
            trpělivost, milosrdenství a odpuštění.


            Zároveň však byl Mojžíš také lidský tvor se všemi aspekty povahy bytí lidským tvorem.
            V tomto zobrazoval rozdíl mezi tím, co to je být Mým  pravým  představitelem. V roli
            Mého pravého představitele bylo jeho chování ze samé Božskosti, kterou měl v sobě
            ode  Mne.  V této  pozici  jednal  a  choval  se  jako  nejpozitivnější  a  nejlaskavější  osoba.
            Avšak když byl ve své nejzazší schopnosti udržovat svou roli jako Mého reprezentanta
            vyprovokován  tvrdošíjnými  a  neposlušnými  lidmi,  upadl  na  chvíli  do  své  lidské
            přirozenosti  a  stal  se  zuřivým  na  dítky  izraelské  s nedůvěrou,  že  bych  Já  byl  s to
            vytvořit pitnou vodu ze skály uprostřed pouště. Takže namísto jednou, udeřil na skálu
            dvakrát  nedoufaje,  že  by  z ní  nějaká  voda  mohla  vyjít.  Přesto  voda  vyšla  ze  skály
            neobvykle hojně. Jaké jsou tu duchovní souvztažnosti? Skála v této jednotlivé konotaci
            představuje přírodní pravdu projevující se v její víře. Voda byla čistá duchovní pravda,
            která  je dostupná každému na základě přijetí přírodní pravdy  a  víry  v její  existenci.
            Dvojí udeření do skály znamená odmítnutí této podstatné a životodárné víry a nevíru
            v jakoukoli duchovní pravdu. To, že přesto voda proudila hojně ze skály, znamená, že
            Má Božská Pravda žije a je k dispozici každému bez ohledu na to, nakolik se odmítá
            nebo přehlíží.


            Důsledkem Mojžíšovy nevíry v tomto jednotlivém případě bylo to, že si upřel možnost
            vstoupit  do  země  zaslíbené  čili  v tomto  případě  do  pozitivního  stavu,  protože  sem
            můžete vstoupit pouze prostřednictvím přijetí čisté duchovní pravdy vaší a skrze vaši
            osobní víru v její sílu a moc. Mojžíš představoval v tomto případě důsledky zavržení
            Božské  Pravdy  a  zakotvení  sebe  samého  v negativních  aspektech  typické  lidské
            povahy. Nezapomínejte, jakým lidem prezentoval všechna tato fakta. V jeho případě by
            každá odchylka od toho, aby přivodil důsledky svých činů, poskytovala velmi špatný
            příklad  těmto  lidem,  kteří  byli  ve  své  povaze  velmi  zlí.  Kdybych  měl  poslechnout
            Mojžíšovu žádost a dovolit mu vstoupit do takzvané země zaslíbené, aniž by se ukázaly
            jasné důsledky jeho nesprávného postoje, navždy bych posílil zlo dítek izraelských a ty
            by se nemohly nikdy spasit či konvertovat do pozitivního stavu. Kvůli jejich budoucímu
            spasení jsme se s Mojžíšem dohodli na sehrání tohoto důležitého scénáře. Navíc Já a on
            jsme velmi dobře věděli, že takzvaná fyzická zaslíbená země nebyl skutečný pozitivní
            stav,  ale  jen  jevením  se  a  souvztažností  pozitivního  stavu.  Jinak  by  děti  izraelské
            nemohly skončit tak, jak skončily následně  po jejich zabrání té země. Namísto toho,
            poté  co  jsem  Mojžíšovi  v jednom  okamžiku  ukázal  veškeré  aspekty  země  zaslíbené,
            vzal jsem ho do té skutečné, nacházející s v pozitivním stavu duchovního světa. Takže
            osobně  neutrpěl žádnou škodu ani nebyl vůbec o nic ochuzen. Vše,  o co přišel, bylo
            další  snášení  arogantních,  zatvrzelých  a  tvrdohlavých  lidí  a  jejich  nesnesitelných
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60