Page 458 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 458

DIALOG 144

            Podívejme  se  nyní  na  pravý  význam  citovaného  textu  z pozice  současné  duchovní
            perspektivy  a  potřeb,  jak  se  odrážejí  v současně  probíhajícím  posunu  a  ve  způsobu,
            jaký  je  použitelný  pro  vás  a  vaše  chápání  duchovních  záležitostí  obsažených  a
            zakódovaných do výše uvedeného textu.

            Aby se náležitě porozumělo všemu, co je obsaženo ve výše citovaném textu, nejprve
            musíme  navázat  na  čtvrtý  verš  6.  kapitoly  Geneze.  V tomto  verši  je  následující
            prohlášení: V těch dnech byli na zemi obři, a také poté, když synové Boha vešli k dcerám
            lidským a ty jim rodily děti. Byli to mocní lidé, kteří tu byli ode dávna, lidé věhlasní. Obsah
            tohoto verše má přímou spojitost s veršem následujícím (verš 5). To, co je tu popsáno,
            není  fyzická  velikost  jejich  těl,  jak  by  se  jevilo  ze  slova  ‚obři‘,  ale  namísto  toho
            gigantické překrouceniny a falsifikace všech duchovních principů do jejich maximální
            možné  míry.  V tomto  byli  mocní.  Jejich  bytí  od  věků  a  věhlas  odkazuje  na  povahu
            pseudotvůrců a jejich potomků. Jak víte, pseudotvůrci byli původně stvořeni před tím,
            než  se  uskutečnil  vlastní  proces  tvoření  Stvoření.  Toto  znamená  slovo  ‚ode  dávna‘.
            Slovo  ‚věhlas‘  odkazuje  na  jejich  ohromné  znalosti,  které  měli.  V tomto  předčili
            kohokoliv  a  cokoliv.  Ale  také  to  odkazuje  na  fakt,  že  byli  jediní,  kteří  dobrovolně
            položili existenční otázky, jež měly  vstoupit do  všech sentientních myslí. V tomto se
            stali věhlasní.

            Kladení takových otázek ustanovuje stav špatnosti, protože nepřihlíží ke skutečnosti
            Mého  ujištění,  že  skutečně  byli  v pozitivním  stavu;  a  na  základě  Mého  Absolutního
            Ujištění a vzhledem k němu neexistuje potřeba klást takové otázky. Tím, že je přesto
            položili, odmítli Moji Absolutní Čestnost, Dobrotu, Pozitivnost a Pravdomluvnost. Toto
            odmítnout a přijmout něco k tomu opačného vedlo k nejvyšší nebo největší špatnosti
            člověka na zemi. ‚Člověk země‘ znamená v této konotaci odmítnutí vlastní pravé vnitřní
            přirozenosti  (člověk)  odvozující  se  ze  Mne,  a  na  místo  toho  ustanovení  pravidla
            zevnějšností  (země),  které  vylučuje  Moji  přítomnost  a  všechno,  co  souvisí  s Mojí
            Absolutní  Přirozeností,  z veškerého  jejich  negativního  úsilí.  Jak  si  pamatujete,  Já
            nemohu být přítomen v procesu aktivace negativního stavu. Aby se vůbec tato aktivace
            umožnila,  aktivátoři  potřebovali  v tomto  ohledu  vyloučit  Moji  přítomnost  ze  všech
            svých negativních skutků. Tímto ztratili svoji  nevinnost. Ve  skutečnosti tímto aktem
            v nich byla nevinnost zničena a v jejich myslích nastal odlišný stav, který v biblických
            termínech označoval získání znalosti dobra a zla. Předtím žádná znalost a zkušenost
            zla  neexistovala.  Nemít  žádnou  znalost  a  zkušenost  zla  také  znamená  být  ve  stavu
            nevinnosti (srovnejte definici nevinnosti, jak byla formulována výše). A protože Já jsem
            ve Stavu Absolutní Dobroty a Pozitivity nemaje v Sobě nic ze zla, jsem proto také ve
            stavu  Absolutní  Nevinnosti.  Avšak  vynalezením  zla  a  špatnosti  byl  stav  nevinnosti
            odstraněn ze všech vynálezců a aktivátorů zel a nepravd negativního stavu a ze všech
            ostatních, kdo se rozhodli zúčastnit se v neživotě negativního stavu a lidském neživotě.
            Taková  účast  je  nemožná,  když  máte  stav  nevinnosti  nebo  když  jste  ve  stavu
            nevinnosti.


            Nastolení  této  modality  pseudoživota  mělo  za  výsledek  odlišný  způsob  myšlení  a
            chtění  s odlišnou  povahou  úmyslu.  Jakmile  vyloučíte  Moji  přítomnost  ze  všeho,  co
            děláte nebo neděláte, dává to vzniknout zlému úmyslu, který začíná prostupovat všemi
            vašimi  myšlenkami  a  vede  ke  zrození  všeho  zlého  a  nesprávného.  Odtud  je  neživot
   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463