Page 254 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 254
DIALOG 126
postup dobývání, podmanění, podrobení a odmítnutí neživota negativního stavu a
nabídnutí spasení všem, kteří přijímají fakta o Mých skutcích během Mého pobytu na
vaší planetě. Je pravda, že tato fakta jsou do jisté omezené míry do tohoto sdělení
vložena. Konec konců Já jsem přišel do vašeho pseudosvěta prostřednictvím ženy.
Avšak to je doslovná interpretace významu citované věty. Je zcela jiná věc, když
interpretujete tento výrok z jeho vnitřního nebo duchovního smyslu. Sémě ženy
znamená všechny pozitivní, dobré a náležité rysy, charakteristiky, stavy a dynamiky
jedincovy pravé přirozenosti a jeho mentality nebo duše. To, že jsem byl narozen na
této planetě z ženy, znamená, že Mé zrození bylo možné pouze prostředky všeho
pozitivního, dobrého, náležitého, správného a pravdivého, protože pouze tento typ
Duševnosti je obsažen v Mé Absolutní Přirozenosti, jak ji zde reprezentuje žena a její
Símě.
Znamená to, že jsem to byl Já, kdo přinesl do tohoto pseudosvěta a všech oblastí zóny
vymístění něco, co totálně postrádaly a co bylo obsaženo v Mé celkové Duševnosti.
Přinesl jsem jim a zakotvil v nich pojetí lásky, dobra, pravdy, pozitivních skutků a víry.
Nic z těchto rysů a vlastností nebylo obsaženo v ničem, co měli a vlastnili.
Prostřednictvím těchto rysů a vlastností jsem ustanovil velmi důležitou kondici, v níž
všichni, kteří se nacházejí v neživotě negativního stavu a v lidském neživotě, mohou
být spaseni a vyvedeni ze své ne-reality a ne-života.
‚On poraní tvou hlavu a ty poraníš Jeho patu‘ označuje jediný bod kontaktu, který je
možný mezi kýmkoliv v pravém životě pozitivního stavu a v neživotě negativního
stavu. Pata v této konotaci značí to nejexternější z nejexternějšího pravé reality, co se
může vztahovat k pravé esenci a substanci toho, co se nazývá neživotem negativního
stavu (jeho hlava). Že Já nebo kdokoli jiný v pozitivním stavu zraňuje hlavu neživota
negativního stavu (nebo jeho esenci a substanci) znamená, že Mojí přítomností ve
všech peklech (a tvojí přítomností, Petře, v peklech renegátů a jejich nohsledů) se
v nich zakořenila ta nejdůležitější kondice a prostředek (zranit jeho hlavu), kterými se
život negativního stavu a všech jeho odvozenin eliminuje a všichni jeho účastníci
budou na věčnost spaseni. Současně je Moje přítomnost v těch peklech a tvoje
přítomnost, Petře, v peklech renegátů a přítomnost každého, kdo je Mým
představitelem na planetě Nula, v různých oblastech pekel vnímána obyvateli neživota
negativního stavu jako bolestná zkušenost. Když jsi zakořenil v jejich pseudojsoucnosti
a pseudopodstatě (jejich hlavách) něco, co nikdy nebylo součástí jejich neživota,
zraňuje je to či způsobuje rány jejich celkové strukturální pseudointegritě. Ale také to
znamená, že se buduje most, kterým mohou opustit svůj neživot a svou neskutečnost a
připojit se k pravému životu a pravé realitě pozitivního stavu.
‚A ty poraníš jeho patu‘ znamená v této konotaci, že pseudojsoucno a pseudobytí
neživota negativního stavu, lidského neživota a jejich ega vnímají a prožívají všichni
v pravém životě pozitivního stavu na jeho nejexternější úrovni (patě) jako břemeno a
kříž, který souhlasili nést do konce tohoto cyklu času/stavu/kondice/procesu. Pokud
se Mne týká, v Mém případě tento výrok značí faktor Mého dovolení, aby se vynalezl,
aktivoval, ustanovil a uvedl do pohybu neživot negativního stavu, lidský neživot
s jejich egy.