Page 27 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 27

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            tvou  paměť.  Pamatuješ  si,  když  si  někteří  posluchači  mysleli,  že  jsem  zešílel,  a  Mí
            příbuzní,  když  to  slyšeli,  přišli,  aby  Mě  odvedli  a  snad  Mě  i  zavřeli?  Co  jsem  jim
            odpověděl, když Mi řekli, že „tvá matka, otec, sestry a bratři jsou zde aby tě viděli“?
            Řekl jsem jim: „Kdo je má matka, otec, sestry a bratři? Ti, kdo Mně naslouchají a konají
            Mou vůli.“ Řekl jsem to proto, že - kromě mnoha jiného            -  jsem předvídal, že Mariin
            kult  se  objeví  později,  po  Mém  odchodu  z vaší  planety.  Nebo  vezměme  scénu,  když
            jsem byl pověšen na kříži a Marie a někteří Mí učedníci tam stáli a plakali kvůli Mému
            utrpení a osudu. Obrátil jsem se k Marii ukázav prstem na Mého učedníka Jana a řekl
            jsem ji: „On je tvůj syn.“ Pak jsem se obrátil k Janovi a řekl jsem mu: „Ona je tvá matka.“
            A od této chvíle si Jan vzal Marii, aby s ním žila, aby o ni mohl pečovat.


            Všechny  tyto  události  jasně  ukazují,  že  Marie  nemá  být  považována  za  Mou  matku
            v žádném  ohledu  a  aspektu  svého  jsoucna  a  bytí.  Byla  hodnotným  nástrojem,
            prostředkem pro Můj vstup do lidského života. Já          i  ona jsme se dopředu smluvili, že
            tomu tak bude a že ona tuto skutečnost nikdy nepoužije jako nástroj k tomu, aby se
            prohlašovala za Bohyni či za něco více než Boha.


            Peter: Kdo tedy byl tou osobou, která se prohlašovala za Marii, matku Boží?

            Pán Ježíš Kristus: To je velmi dobrá otázka. Není zřejmé, že nebyla skutečnou Marií?
            Byla a je pověřena silami negativního stavu, aby do lidí vložila velmi zlé ideje o povaze
            Boží,  o  povaze  takzvaného  Syna  Božího  a  o  její  vlastní  povaze,  pozici  a  moci.  A
            důvodem,  proč     se  tak  vychytrale  objevila  těm  nevinným  dítkám,  bylo,  aby  u  lidí
            vyvolala silnou víru, že je tak uvážlivá, milá, milující, laskavá a tak starostlivá o osud
            lidí, či hříšníků - užijeme-li její slova. A nejenom to, ale poskytuje jim i vizi pekel, kde
            hříšníci  hoří  doslovným  pekelným  plamenem  (jak  směšné  a  bláznivé!),           strádajíce
            nejstrašnějšími  bolestmi  a  utrpením.  Také  jim  poskytla  jiná  přesvědčivá  znamení,
            takže  nemají  absolutně  žádné  pochybnosti,  že  je  skutečnou  Marií  a  že  jim  říká
            absolutní pravdu. Jaký jsem Bůh v jejím pojímání? Velmi kruté monstrum, sadistický,
            nemilující, nerozvážný bůh, který se nemůže dočkat, až Mi Marie dovolí dát průchod
            Mé zuřivosti a všechno zničit - pokud se ovšem nemodlíte každodenně růženec, jak vás
            to  naučili,  a  neprovozujete  ostatní  bláznivé,  neužitečné,  impotentní,  bezvýznamné  a
            nejsměšnější  obřady  prohlašujíce  ji  za  svého  ochránce  a  spasitele.  Umíš  si,  Petře,
            představit život pozitivního stavu za takovýchto podmínek? Jak by někdo v pozitivním
            stavu  mohl  být  šťastný,  veselý,  produktivní,  tvořivý,  progresivní  a  naplněný  stálým
            vědomím, že někde tam venku v peklech existují miliardy a miliardy lidí, kteří neustále
            bez přerušení procházejí nejstrašnějšími, nejkrutějšími mukami, bolestmi a utrpením
            hoříce a škvaříce se v doslovném plameni či jakémkoli pekelném plameni navěky? Jak
            bych mohl pokračovat ve Svém tvůrčím usilování ve všem, co stále dělám, a zajišťovat
            vše  pro  Své  Stvoření,  pokud  některé  z Mých  dětí,  takzvaní  hříšníci,  zakoušejí  tato
            nejstrašnější  a  nanejvýš  zničující  rozpoložení?  Jaký  život  by  byl  v pozitivním  stavu?
            Takové  věci  jsou  naprosto  nemysliteln       é   a     j s o  u     v   rozporu  se  samotnou  Mojí
            Přirozeností. Jak by se něco takového mohlo ospravedlnit, jestliže život v negativním
                                                                    o
            stavu  je  experimentem a  jestliže  každý je v tomt   ž ivotě  dle  dohody a  tou dohodou
            bylo, že každý její účastník bude odměněn tím, že bude nakonec spasen od všech jejích
            důsledků, výsledků a následků a navrácen do pozitivního stavu?
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32