Page 126 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 126

DIALOG 18

            zaznamenaného  v jeho  První  epištole  Tesalonickým  4:13-18,  obzvláště  ve  verši  17:
            „Pak my, kdo jsme naživu a zůstaneme, budeme spolu s nimi vyzdviženi (tím se dle mého
            výkladu  myslí  s těmi  mrtvými,  kteří  budou  tehdy  vzkříšeni)  do  oblak,  abychom  se
            setkali  s Pánem  ve  vzduchu.  A  pak  již  budeme  vždy  s Pánem.“  Jestliže  chápu  Pavlovo
            sdělení správně, on, jako většina křesťanů jeho typu, věří, že kdokoli doposud zemřel,
            bude  stále  mrtev  a  že  všichni  mrtví  budou  vzkříšeni  pouze  v době  Tvého  druhého
            příchodu.  Takže  pokud  je  někdo  z nás  stále  naživu  na  této  planetě  v době  Tvého
            druhého příchodu, nebudeme zakoušet fyzickou smrt, ale nastane jakási transfigurace
            našich fyzických těl a připojíme se k Tobě a ke všem těm pozitivní povahy, kdo budou
            v té době vzkříšeni v jakémsi ovzduší atd. Mají tyto domněnky nějaký základ?


            Pán  Ježíš  Kristus:  Dovol  Mi,  abych  se  nejprve  zabýval  záležitostí  Mého  vlastního
            sdělení, které jsem učinil během Svého pobytu na vaší planetě. Jak, Petře, víš, kdykoli
            jsem  hovořil k mnohým  nebo ke  Svým učedníkům  či ke  komukoli jinému, nehovořil
            jsem  jen k nim, ale  též,  a  to je nejdůležitější, ke  všem ostatním  světům, dimenzím,
            paraříším  a  jejich  pseudoprotějškům  v zóně  vymístění.  Tento  výrok  v doslovném
            smyslu především označuje situaci, která měla nastat u obyvatel Izraele poté, co Mě
            odmítli jako pravého Mesiáše, a po Mém ukřižování.

            Jak víte, odmítnutím Mě a Mým ukřižováním přivodili na sebe zevní typ potrestání a
            odplaty.  Bylo  to  formou  navštívení,  jehož  výsledkem  bylo  obléhání  Jeruzaléma
            římským vojskem, které trvalo velmi dlouho a skončilo úplným zničením Jeruzaléma a
            jeho slavného chrámu. Jako výsledek tohoto obléhání mnoho jeho obyvatel zahynulo.
            Avšak někteří z nich, ti, kdo Mě a Mé principy přijali, byli Mnou ukrytí a v jistém smyslu
            zmizeli  zrakům  a  vědomí  ostatních  -  jako  by  vůbec  neexistovali.  Toto  znamenají
            v doslovném smyslu tato slova.

            Avšak,  jak  víš,  Mé  výroky  byly  taktéž  míněny  v čistě  duchovním  smyslu,  vztaženém
            k událostem čistě duchovní povahy a k budoucímu osudu intermediálního světa (světa
            duchů),  kde  se  shromažďovali  lidští  tvorové  formujíce  své  vlastní  společnosti  ne  o
            mnoho  odlišné  od  těch,  které  měli  během  jejich  života  na  planetě  Nula.  Během
            posledního  soudu,  když  zde  lidská  éra  skončila,  ti  lidé,  kteří  měli  pozitivní  sklony  a
            povahu, byli krátce před posledním soudem náhle vyzdviženi ze svých pozic a stavů
            opouštějíce ostatní. Prostě z toho světa zmizeli a byli umístěni někde jinde (ve Staré
            škole, která tehdy byla Novou). Ti, kteří zůstali následujíce vyzdvižení ostatních, pak
            čelili důsledkům  jejich negativních  a  zlých skutků a byli svrženi  do jednoho z pekel.
            Toto znamenal tento výrok. Byl pro tuto dobu a o těchto událostech. Jejich současný
            význam  se  vztahuje  více  k tomu,  co  bylo  řečeno  v jednom  z předešlých  Dialogů.  Zde
            bylo řečeno, právě před završením plného pseudovítězství negativního stavu na vaší
            planetě  -  Velkého  soužení  -  pokud  byste  v té  době  byli  stále  na  vaší planetě,  ti, kdo
            budou  vykonávat  a  provádět  jeho  nastávání,  vás  minou.  Bude  to,  jako  byste
            neexistovali. Žádný jiný význam by se tomuto sdělení neměl připisovat.

            Co se Pavlova výroku týče, mýlil se ve dvou aspektech. Za prvé, jeho předpoklad, že
            mrtví  budou mrtvými do Mého druhého příchodu, jako by  spali, a  pak se  vzbudí ze
            svého  spánku,  byl  zcela  nesprávný.  Pavel,  jakož  i  jeho  početní  následovníci
            v křesťanském světě, nevzali v potaz, co jsem o tom řekl: „Já jsem vzkříšení a život. Ten,
            kdo ve mne věří, byť by zemřel, bude žít. A kdokoli žije a věří ve Mne, nikdy nezemře.“
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131