Page 210 - spjkbr
P. 210

Myšlení, Vnímání, Uvědomění, Skromnosti a Poníženosti. Je ovšem
            třeba použít jejího feminního principu, aby byla vůbec schopna
            tento   tvůrčí   čin   započít,   neboť   právě   Dobro,   Láskyplnost,
            Hřejivost,   Laskavost,   Soustrast,   Soucit,   Nevinnost   a   Pokora
            (aspekty Lásky jako takové) vycházející z feminního principu jsou
            alfou a omegou všeho tvoření a života samotného. Aby hudební
            projev mohl příjemce následně zachytit, neobešlo by se to však
            bez účasti tentokrát maskulinního principu skrze uši. Uvědomění
            si   zvuku   a   jeho   dekódování   ovšem   přichází   teprve   v   místě
            duchovního   srdce,   fungujícího   opět   na   základě   feminního
            principu, odkud může hudba prostupovat všemi složkami dané
            bytosti.

            V Pravém Stvoření nefungují hudební nástroje způsobem, jak je
            tomu na Nule, protože jsou založeny na jiné bázi. Její popis by byl
            nyní pro lidi nepochopitelný. Je však třeba zdůraznit, že pozitivní
            stav oplývá daleko více druhy hudebních nástrojů, jež produkují
            mnohem větší spektrum zvuků, kterých na Nule v závislosti na
            povaze zóny vymístění není možné docílit, nebo je nelze tělesnými
            a technickými prostředky zachytit. Osvojení nástrojů netrvá ani v
            nejmenším tak dlouho, jako je tomu v tomto světě, záleží ovšem na
            darech a talentech každého jednotlivce, do jaké míry za použití
            nástrojů  vynikne  a  jak  kvalitní  projev  dá  dohromady.  Protože
            hudba v Pravém Stvoření obsahuje esenci svého původce, která je
            příjemcem či příjemci  jasně rozeznávána a vnímána, hudba je
            daleko plnější ve všech ohledech. I na planetě Nula tato forma
            umělecké činnosti v sobě obsahuje esenci hudebníka, pro většinu
            posluchačů však není dobře patrná. Ti nejvnímavější a nejcitlivější
            jsou schopni tuto esenci zachytit a skrze hudebníka  se z části
            ponořit   do   smyslné   struktury   hudby,   do   vnitřního   světa
            hudebníka a jeho emocí, tento zážitek však v porovnání s Pravým
            Stvořením je velice omezený a trvá obvykle jen do doby, než zvuk
            opět   ustane.   V   Pravém   Stvoření   je   naopak   tento   zážitek   pro
            posluchače pozitivně maximalizován a mají z něj největší možný
            požitek,   to   vše  s   absencí   jakýchkoliv   negativních   emocí,   které
            nejsou   v   srdcích   a   myslích   v   bytostech   přítomny.   Teprve   zde
            mohou prostřednictvím hudby její příjemci poznat vnitřní svět
            umělce naplno, který je tímto způsoben poznáván ve více různých
            ohledech současně a zároveň je zakoušen jeho jedinečný pohled
            na jsoucno a bytí. Zatímco na Nule je při hraní na nástroj vnímán
            především zvuk samotný, v pozitivním stavu je zvuk vyvážený s
   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215