Page 210 - spjkbr
P. 210
Myšlení, Vnímání, Uvědomění, Skromnosti a Poníženosti. Je ovšem
třeba použít jejího feminního principu, aby byla vůbec schopna
tento tvůrčí čin započít, neboť právě Dobro, Láskyplnost,
Hřejivost, Laskavost, Soustrast, Soucit, Nevinnost a Pokora
(aspekty Lásky jako takové) vycházející z feminního principu jsou
alfou a omegou všeho tvoření a života samotného. Aby hudební
projev mohl příjemce následně zachytit, neobešlo by se to však
bez účasti tentokrát maskulinního principu skrze uši. Uvědomění
si zvuku a jeho dekódování ovšem přichází teprve v místě
duchovního srdce, fungujícího opět na základě feminního
principu, odkud může hudba prostupovat všemi složkami dané
bytosti.
V Pravém Stvoření nefungují hudební nástroje způsobem, jak je
tomu na Nule, protože jsou založeny na jiné bázi. Její popis by byl
nyní pro lidi nepochopitelný. Je však třeba zdůraznit, že pozitivní
stav oplývá daleko více druhy hudebních nástrojů, jež produkují
mnohem větší spektrum zvuků, kterých na Nule v závislosti na
povaze zóny vymístění není možné docílit, nebo je nelze tělesnými
a technickými prostředky zachytit. Osvojení nástrojů netrvá ani v
nejmenším tak dlouho, jako je tomu v tomto světě, záleží ovšem na
darech a talentech každého jednotlivce, do jaké míry za použití
nástrojů vynikne a jak kvalitní projev dá dohromady. Protože
hudba v Pravém Stvoření obsahuje esenci svého původce, která je
příjemcem či příjemci jasně rozeznávána a vnímána, hudba je
daleko plnější ve všech ohledech. I na planetě Nula tato forma
umělecké činnosti v sobě obsahuje esenci hudebníka, pro většinu
posluchačů však není dobře patrná. Ti nejvnímavější a nejcitlivější
jsou schopni tuto esenci zachytit a skrze hudebníka se z části
ponořit do smyslné struktury hudby, do vnitřního světa
hudebníka a jeho emocí, tento zážitek však v porovnání s Pravým
Stvořením je velice omezený a trvá obvykle jen do doby, než zvuk
opět ustane. V Pravém Stvoření je naopak tento zážitek pro
posluchače pozitivně maximalizován a mají z něj největší možný
požitek, to vše s absencí jakýchkoliv negativních emocí, které
nejsou v srdcích a myslích v bytostech přítomny. Teprve zde
mohou prostřednictvím hudby její příjemci poznat vnitřní svět
umělce naplno, který je tímto způsoben poznáván ve více různých
ohledech současně a zároveň je zakoušen jeho jedinečný pohled
na jsoucno a bytí. Zatímco na Nule je při hraní na nástroj vnímán
především zvuk samotný, v pozitivním stavu je zvuk vyvážený s