Page 209 - spjkbr
P. 209
je daleko jednodušší ve všech ohledech. Uši jsou v jejich případě
souvztažné se specifickými aspekty Božské duchovní a přírodní
Pravdy, Inteligence, Rozumovosti, Logiky, Úsudku, Myšlení,
Vnímání, Uvědomění, Skromnosti a Poníženosti. Všechny tyto
aspekty jsou u každé bytosti jedinečného charakteru. Jsou
nadělením Pána Ježíše Krista, který/která obdařuje každou
sentientní entitu originální a neopakovatelnou životní esencí, s níž
se pojí všechny patřičné dary a talenty jednotlivce, jímž jsou
využívány k věčnému osobnímu růstu, pokroku a přibližování se
Boží dokonalosti. Tyto aspekty, které určitá bytost svým životním
projevem nějakým způsobem navenek vyjádří a dá jim určitou
formu, jsou nebo mohou být jejich příjemcem skrze uši přeneseny
do jeho duchovního srdce, kde jsou rozpoznány a dekódovány,
čímž mu pomáhají více se přiblížit původci daných aspektů a skrze
ně tohoto původce zkušenostně poznat a prožít část jeho
samotného. Smyslem vně postavených uší, vycházejících z
Absolutní maskulinity Pána Ježíše Krista, je tedy zachycovat
projevy a formy zmíněných aspektů od jiné sentientní entity a
přenášet je směrem do nitra, duchovního srdce, které na rozdíl od
uší funguje na základě Absolutní feminity Pána Ježíše Krista.
Aspekty této feminity tvoří Božské Dobro, Láskyplnost, Hřejivost,
Laskavost, Soustrast, Soucit, Nevinnost a Pokora. Je to tedy až
duchovní srdce, které určitý projev a formu Pravdy, Inteligence,
Rozumovosti apod. (jejichž vyjádřením je i hudba) dokáže
dekódovat. Uši jsou jen prostředkem k vedení těchto
maskulinních aspektů, jejich projevů a forem do duchovního
srdce, nikoliv však zvukovodem, v jehož útrobách k rozeznávání
hudby (či kteréhokoliv jiného projevu Absolutní maskulinity v
relativní podobě) dochází. Proto je za zvukovod způsobem, jak to
chápou lidé na Nule, považovat nelze. Na tomto příkladu se
ukazuje, že maskulinní princip nedokáže fungovat bez principu
feminního (a naopak). Vzájemně se doplňují a jsou si rovné ve
všech ohledech. Každá bytost nehledě na pohlaví je složena z obou
principů, které obsahuje ve své životní esenci a zároveň je
různými způsoby využívá k tvůrčímu úsilí a životnímu osobitému
projevu. Z výše řečeného lze pro rekapitulaci a lepší pochopení
uvést jeden příklad za všechny. Tvoří-li hudbu určitá žena, děje se
tak na základě maskulinní složky v rámci jejího vlastního
feminního principu, přičemž využívá své vlastní a jedinečné
aspekty Pravdy, Inteligence, Rozumovosti, Logiky, Úsudku,