Page 209 - spjkbr
P. 209

je daleko jednodušší ve všech ohledech. Uši jsou v jejich případě
            souvztažné se specifickými aspekty Božské duchovní a přírodní
            Pravdy,   Inteligence,   Rozumovosti,   Logiky,   Úsudku,   Myšlení,
            Vnímání,   Uvědomění,   Skromnosti   a   Poníženosti.   Všechny   tyto
            aspekty   jsou   u   každé   bytosti   jedinečného   charakteru.   Jsou
            nadělením   Pána   Ježíše   Krista,   který/která   obdařuje   každou
            sentientní entitu originální a neopakovatelnou životní esencí, s níž
            se   pojí   všechny   patřičné   dary   a   talenty   jednotlivce,   jímž   jsou
            využívány k věčnému osobnímu růstu, pokroku a přibližování se
            Boží dokonalosti. Tyto aspekty, které určitá bytost svým životním
            projevem nějakým způsobem navenek vyjádří a dá jim určitou
            formu, jsou nebo mohou být jejich příjemcem skrze uši přeneseny
            do jeho duchovního srdce, kde jsou rozpoznány a dekódovány,
            čímž mu pomáhají více se přiblížit původci daných aspektů a skrze
            ně   tohoto   původce   zkušenostně   poznat   a   prožít   část   jeho
            samotného.   Smyslem   vně   postavených   uší,   vycházejících   z
            Absolutní   maskulinity   Pána   Ježíše   Krista,   je   tedy   zachycovat
            projevy a formy zmíněných aspektů od jiné sentientní entity a
            přenášet je směrem do nitra, duchovního srdce, které na rozdíl od
            uší   funguje   na   základě   Absolutní   feminity   Pána   Ježíše   Krista.
            Aspekty této feminity tvoří Božské Dobro, Láskyplnost, Hřejivost,
            Laskavost, Soustrast, Soucit, Nevinnost  a Pokora. Je to tedy až
            duchovní srdce, které určitý projev a formu Pravdy, Inteligence,
            Rozumovosti   apod.   (jejichž   vyjádřením   je   i   hudba)   dokáže
            dekódovat.   Uši   jsou   jen   prostředkem   k   vedení   těchto
            maskulinních   aspektů,   jejich   projevů   a   forem   do   duchovního
            srdce, nikoliv však zvukovodem, v jehož útrobách k rozeznávání
            hudby (či kteréhokoliv jiného  projevu  Absolutní maskulinity v
            relativní podobě) dochází. Proto je za zvukovod způsobem, jak to
            chápou   lidé   na   Nule,   považovat   nelze.   Na   tomto   příkladu   se
            ukazuje, že maskulinní princip nedokáže fungovat bez principu
            feminního (a naopak). Vzájemně se doplňují a jsou si rovné ve
            všech ohledech. Každá bytost nehledě na pohlaví je složena z obou
            principů,   které   obsahuje   ve   své   životní   esenci   a   zároveň   je
            různými způsoby využívá k tvůrčímu úsilí a životnímu osobitému
            projevu. Z výše řečeného lze pro rekapitulaci a lepší pochopení
            uvést jeden příklad za všechny. Tvoří-li hudbu určitá žena, děje se
            tak   na   základě   maskulinní   složky   v rámci   jejího   vlastního
            feminního   principu,   přičemž   využívá   své   vlastní   a   jedinečné
            aspekty   Pravdy,   Inteligence,   Rozumovosti,   Logiky,   Úsudku,
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214