Page 36 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 36

duchovní  obrození, znovupoučení a restrukturalizaci?


            P:     Ano, to je ono. Ale znovu, je to relativní pojem, protože toto je obrovská Škola.
            Je  to galaktická škola či všeuniverzální škola v tom smyslu, že jsou tam oddělení pro
            lidi,  kteří přicházejí z jiných galaxií či jiných nebes, kteří nejsou lidskými bytostmi,
            aby se o  nás  dozvěděli  a  aby  do  sebe  přijali  nové  ideje  a  ovšemže,  aby  se  podělili
            o  ideje  své  vlastní.  Potom  máte   ne-lidské   bytosti  ustanovující  bod  kontaktu  a
            porozumění.    Je  zajímavé, že v rámci přípravy na mé další poslání asi před dvěma-
            třemi dny mi byl dán   sen,   ve   kterém   mi   byla   zřetelně   ukázána   důležitost
            nevnucování   našeho   pojímání   duchovnosti   některým   jiným   ne-lidským   či
            dokonce  lidským  formám,  jež  jsou  nám  velmi  cizí.  Je  těžké  to  pochopit.  V tom
            snu  jsem  byl  vzat  na  jednu  planetu  a  byli  mi  ukázáni   nějací   lidé,   kteří   byli
            velmi   cizí   ve   všech   aspektech.   A   já   jsem   měl   obavy  především  z toho,  jak
            budeme komunikovat, jak si budeme oznamovat myšlenky a co  bude    styčný   bod.
            A    samozřejmě    jsem   měl   potom    obavy,    že    tu    může    dojít   ke  kontaminaci  z
            negativního  rozpoložení  a  stavu,  k invazi,  víte,  nepatřičným  pojetím  a  jak  na  to
            budou  reagovat.  A  bylo  mi  řečeno,  že  ten  sen  byl  varováním  ohledně  dvou  věcí.
            Abychom   byli   tolerantní   k těm   druhům   cizích   pojetí,   neboť   reprezentují   něco
            zcela jiné ohledně Absolutní Přirozenosti Nejvyššího, co my nedokážeme pochopit
            ani   v duchovním světě. Někdy je to těžké, když nejste v této limitované, omezené
            situaci a   jestliže   jedním   z mých   pověření   je   navštívit   tyto   typy   kultur   v
            duchovních   světech   a  učit se a sdílet a potom sjednocovat... Vidíte, jak Hamedaiel
            sjednocuje?...

            X:     Uhmmm.

            P:     ...a přichází s přesahujícími idejemi a potom je sdílí, aby si je mohl osvojit
            každý?   Je tedy absolutně nevyhnutelné být naprosto otevřený a nevnucovat své
            myšlenky, ale  pozorně naslouchat a sdílet. Nic víc.


            X:     Uhmmm.

            P:     Naslouchat,   všímat   si,   zapisovat   a   sdílet   své   náhledy   a   názory,
            chápete?  A   druhým  varováním  prostřednictvím  toho  snu  bylo,  abych  se
            neznepokojoval  ohledně   možné  kontaminace  falešnými  ideami,   kterých  se   v
            současné  době  drží  lidé  na  Zemi,  protože   ti   cizinci   mají   k dispozici   pro   nás
            nepředstavitelné  prostředky  a  způsoby,  pomocí    kterých    se    mohou    chránit    a
            okamžitě    odrazit    jakýkoli    takový    pokus    o  kontaminaci.

            X:     Petře, poslání, které máš je velmi vzrušující poslání.

            P:      Ono přichází! Nyní jsem stále ještě na něj připravován. Nemyslím, že začne
            před  mým odchodem. Víte, že čas je irelevantní, jestli to bude za 50 let nebo...


            X:     Petr je housenka a Hamedaiel je motýl.

            P:     Petr je mrtvý. Já dokonce ani... je to směšné, protože dokonce ještě za
            takovéto  situace se Petr stále pokouší o návrat.

            X:     Když  ti  říkám  Petře,  mám  pocit,  že  to  jméno  je  zastaralé  a  že  se
            vynořuje  Hamedaiel.

            P:     Je  v  pořádku  říkat  mi  Petře,  ale  já  mluvím  o  tom,  co  v mém  životě
            doposud  reprezentovali Petrovy principy.
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41