Page 35 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 35
ve fyzickém těle?
P: Pokud vím, tak v této době ano. Jsem jediný, o kom vím, a není jasné, jak
dlouho zde budu. Samozřejmě, že tito lidé a tato galaxie mají na starosti
Novou školu. Uvědomujete si to, že ano?
X: Ano.
P: Tak tedy dovolte, abych vám řekl o přesahujícím chápání termínu škola. Není
to jen jedna škola, je to instituce, i když použít slovo „instituce“ není to nejlepší.
Je to univerzita. Opět, nechci používat ty pojmy, které používají mnohé školy,
jaké máme my, například právnická škola, lékařská škola atd. Oni mají
také rozličné školy, například školy pro démony, ďábly, satany, kteří přišli z
pekel. Nebo školy, co... oni mají speciální postavení, speciální lidi pro práci s
takovým druhem situace. Někdo, koho vyvedu z pekel pseudotvůrců, nemůže
jít okamžitě do školního centra, ale nejprve musí projít určitými procesy
obrození a eliminace určitých věcí, což si vyžaduje velmi zvláštní prostředky.
My nemáme vůbec ponětí, co jsou to za prostředky. Z této pozice nemůžeme
dokonce ani hádat, co zahrnuje například obrození nějakého démona. Víte,
vezměme si nějakého ďábla z pekla pseudotvůrců. Nemáte žádné ponětí; nikdo
nemá jakoukoli představu, co to s sebou přináší.
X: Ty ale na tom pracuješ.
P: No, vím to na úrovni Niterné mysli, ale vůbec to nemohu...
X: Vysvětlit na vnější úrovni?
P: Ano. Je to nemožné, protože neexistují žádná slova, žádná analogie. A v
rámci této Školy je speciální škola, speciální situace, podmínky a speciální lidé,
kteří jsou schopni řešit tento druh situace a pomáhat jim znovu se
probudit, přinést zpět vzpomínky na to, co se stalo, což je velmi zdlouhavý
proces. Když projdou tímto procesem, jdou do další školy, a potom do další školy,
až dokud nepřijdou do té, v níž procházejí procesem konečné transformace a volby
nového osudu a pověření v hierarchii duchovní organizace ve stvoření, aby
vykonávali nějaký užitek a reprezentovali nějaké aspekty shora zmíněných
principů. Toto jsou hodně obecné principy, ale dávají také praktický smysl.
Samozřejmě, že tam mají lékařskou školu, kde se učí novou duchovní medicínu,
a mají tam psychiatrickou nemocnici, neboť mnozí lidé tam přijdou z pekel
dočista pomatení...
X: Rozumím.
P: ...a ti musí být léčeni ohledně toho stavu. V té škole je mnoho oddělení a mnoho
pododdělení a členové té společnosti mají na starosti celou tu Školu, protože
oni ovládají tyto principy, některé z těchto principů, ve sjednoceném stavu.
Vyjádřit tyto principy ve sjednoceném stavu znamená mít impozantní zbraň, nástroj,
jež umožňuje, aby se taková transformace odehrála.
X: Je to multidimenzionální škola, srovnatelná s univerzitou s mnoha fakultami.
P: Ano. Správně. Toto se vám snažím naznačit.
X: A jen kvůli kontrole. Chápeš to tak, že název té školy je Nová škola pro