Page 35 - REALITA, MÝTY A ILUZE
P. 35

ve  fyzickém těle?

            P:     Pokud vím, tak v této době ano. Jsem jediný, o kom vím, a není jasné, jak
            dlouho  zde   budu.   Samozřejmě,   že   tito   lidé   a   tato   galaxie   mají   na   starosti
            Novou  školu.  Uvědomujete si to, že ano?

            X:     Ano.

            P:     Tak tedy dovolte, abych vám řekl o přesahujícím chápání termínu škola. Není
            to  jen  jedna  škola,  je  to  instituce,  i  když  použít  slovo  „instituce“  není  to  nejlepší.
            Je  to  univerzita.  Opět,  nechci  používat  ty  pojmy,  které  používají  mnohé  školy,
            jaké   máme  my,   například   právnická   škola,   lékařská   škola   atd.   Oni   mají
            také   rozličné   školy,  například  školy  pro  démony,  ďábly,  satany,  kteří  přišli  z
            pekel.  Nebo  školy,  co...  oni  mají   speciální   postavení,   speciální   lidi   pro   práci   s
            takovým   druhem   situace.   Někdo,  koho   vyvedu   z pekel   pseudotvůrců,  nemůže
            jít   okamžitě   do   školního   centra,   ale  nejprve    musí    projít    určitými  procesy
            obrození    a    eliminace    určitých    věcí,  což  si vyžaduje velmi zvláštní prostředky.
            My nemáme vůbec ponětí, co jsou to  za   prostředky.  Z této  pozice   nemůžeme
            dokonce     ani    hádat,  co  zahrnuje  například  obrození   nějakého   démona.   Víte,
            vezměme   si   nějakého   ďábla   z pekla   pseudotvůrců.  Nemáte žádné ponětí; nikdo
            nemá jakoukoli představu, co to s sebou přináší.


            X:     Ty ale na tom pracuješ.

            P:     No, vím to na úrovni Niterné mysli, ale vůbec to nemohu...

            X:     Vysvětlit na vnější úrovni?


            P:     Ano.  Je  to  nemožné,  protože  neexistují  žádná  slova,  žádná   analogie.  A  v
            rámci  této  Školy  je  speciální  škola,  speciální  situace,  podmínky  a  speciální  lidé,
            kteří   jsou   schopni   řešit   tento   druh   situace   a   pomáhat   jim   znovu   se
            probudit,   přinést   zpět  vzpomínky   na   to,   co   se   stalo,   což   je   velmi   zdlouhavý
            proces.  Když  projdou  tímto  procesem, jdou do další školy, a potom do další školy,
            až dokud nepřijdou do té, v níž  procházejí procesem konečné transformace a volby
            nového   osudu   a   pověření   v   hierarchii   duchovní   organizace   ve   stvoření,   aby
            vykonávali nějaký   užitek  a  reprezentovali  nějaké  aspekty  shora  zmíněných
            principů.   Toto  jsou   hodně   obecné  principy,   ale   dávají   také   praktický   smysl.
            Samozřejmě,  že  tam  mají  lékařskou  školu,  kde  se  učí  novou  duchovní  medicínu,
            a   mají   tam   psychiatrickou   nemocnici,   neboť   mnozí lidé tam přijdou z pekel
            dočista pomatení...

            X:     Rozumím.

            P:     ...a ti musí být léčeni ohledně toho stavu. V té škole je mnoho oddělení a mnoho
            pododdělení  a  členové  té  společnosti  mají  na  starosti  celou  tu  Školu,  protože
            oni     ovládají  tyto  principy,  některé  z   těchto  principů,  ve  sjednoceném  stavu.
            Vyjádřit tyto  principy ve sjednoceném stavu znamená mít impozantní zbraň, nástroj,
            jež umožňuje,  aby se taková transformace odehrála.

            X:     Je to multidimenzionální škola, srovnatelná s univerzitou s mnoha fakultami.


            P:     Ano. Správně. Toto se vám snažím naznačit.


            X:     A jen kvůli kontrole. Chápeš to tak, že název té školy je Nová škola pro
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40