Page 62 - pzncelek
P. 62
POSELSTVÍ OSMNÁCTÉ
Více o filosofii Nové školy v duchovním světě
Dne 17. dubna 1982
Dnes byla přijata od Pána následující poselství.
Je čas velmi stručně uvážit některé další body filosofie Nové školy duchovních obrození,
opětovného poznání a restrukturalizace, která brzy vstoupí do bytí.
Dnes může být zjeveno následující:
1. Všechny programy této školy budou uspořádány tak, aby poskytly příležitosti všem
zúčastněným nejen k poučení, ale i k opravdové změně. Nikomu nebude dovoleno vstoupit
do této školy pouze za účelem shromáždění informací a vědomostí. Zvědavost kvůli
zvědavosti, poznání kvůli poznání a sbírání informací a znalostí kvůli sbírání informací a
znalostí nebudou mít v této škole místo. Taková nízká motivace vymaže jakoukoli znalost či
paměť toho, jak tuto školu nalézt, lokalizovat a vstoupit do ní. Jeden ji může nalézt,
lokalizovat či do ní vstoupit jen tehdy, jestliže hluboce cítí, touží a z hloubi vlastního srdce
baží dle vlastní svobodné volby, aby byl poučen, vzdělán, či získával znalosti a informace za
účelem kompletní restrukturalizace, přestavby a základních změn vlastní mysli, srdce a
stylu života čili svého ducha, duše, těla a chování.
Účelem vstupu na tuto školu bude změnit se k lepšímu ve všech ohledech bez výjimky a
výluky (v duchu, duši, těle, postojích, úmyslu, chování atd.). Pro takové důkladné změny
budou poskytnuty všechny prostředky. Jedinec se bude učit a osvojovat si vědomosti a
informace konáním a stáváním se; jedinec bude konat a stávat se učením a získáváním
vědomostí a informací.
Jestliže jakékoliv vědomosti anebo informace nepovedou ke změnám jedince, budou
neužitečné. Proto jakékoliv nabyté vědomosti, informace a poučení bude mít bezprostřední
důsledný dopad, manifestaci, aktualizaci a realizaci v jeho myšlení, vůli, citech, emocích,
úmyslech, touhách, postojích, činech, chování, vztazích a zjevu na všech úrovních jeho
ducha, duše, těla simultánně. Toto bude pravdou ohledně jeho vlastního pojímání sebe
sama, obrazu sebe sama, vnímání sebe sama a jeho vlastního vnímání, chápání a
vztahovosti vzhledem k druhým a, ve vyšším smyslu, k Nejvyššímu.
2. Každý v této škole, ať je učitel, terapeut, duchovní, asistent, pobočník, rezident, student
či pacient, bude od Pána vybaven velice speciálními schopnostmi, dary a nástroji pro
vyhledávání, nalézání, určování a používání nejvhodnějších, nejefektivnějších,
nejvýkonnějších, nejdostatečnějších a nejúspěšnějších způsobů a metod vykonání procesu
změny, jak byl popsán v bodě 1, s respektem k jedincovým individualním, osobním a
intimním potřebám, volbám a touhám v souladu se strukturou a dynamikou jeho mysli,
utvořením jeho osobnosti a obsahem jeho jedinečné individuality. Toto bude individuální
přístup. Nebude možné ani dovolené žádné zobecňování či analogizování od případu k
případu. Nicméně každý bude přispívat k obecným znalostem sdílením svých zkušeností se
všemi ostatními a sdílením zkušeností druhých za účelem zvelebování, obohacování a
vzájemného prospěchu. Toto bude skupinový přístup.
Při pohledu na tento fakt, povede vyhledávání, nalézání, určování a používání
nejefektivnějších způsobů změn k ustanovení způsobů, metod, taktik, podmínek, stavů a
procesů k tomu, aby se taková změna udála nanejvýš efektivně, prospěšně, ekonomicky,
rychle, jednoduše, důkladně a fundamentálně. Pro každého jednotlivce se určí a použije
nejvhodnější tempo k završení jeho účelu a cíle, aby ve škole pobýval způsobem