Page 62 - pzncelek
P. 62

POSELSTVÍ OSMNÁCTÉ


                                Více o filosofii Nové školy v duchovním světě





            Dne 17. dubna 1982

            Dnes byla přijata od Pána následující poselství.

            Je čas velmi stručně uvážit některé další body filosofie Nové školy duchovních obrození,
            opětovného poznání a restrukturalizace, která brzy vstoupí do bytí.

            Dnes může být zjeveno následující:

            1. Všechny programy této školy budou uspořádány tak, aby poskytly příležitosti všem
            zúčastněným nejen k poučení, ale i k opravdové změně. Nikomu nebude dovoleno vstoupit
            do   této   školy   pouze   za   účelem   shromáždění   informací   a   vědomostí.   Zvědavost   kvůli
            zvědavosti, poznání kvůli poznání a sbírání informací a znalostí kvůli sbírání informací a
            znalostí nebudou mít v této škole místo. Taková nízká motivace vymaže jakoukoli znalost či
            paměť   toho,  jak   tuto   školu   nalézt,   lokalizovat   a  vstoupit   do   ní.   Jeden   ji  může   nalézt,
            lokalizovat či do ní vstoupit jen tehdy, jestliže hluboce cítí, touží a z hloubi vlastního srdce
            baží dle vlastní svobodné volby, aby byl poučen, vzdělán, či získával znalosti a informace za
            účelem kompletní restrukturalizace, přestavby a základních změn vlastní mysli, srdce a
            stylu života čili svého ducha, duše, těla a chování.

            Účelem vstupu na tuto školu bude změnit se k lepšímu ve všech ohledech bez výjimky a
            výluky (v duchu, duši, těle, postojích, úmyslu, chování atd.). Pro takové důkladné změny
            budou poskytnuty všechny prostředky. Jedinec se bude učit a osvojovat si vědomosti a
            informace konáním a stáváním se; jedinec bude konat a stávat se učením a získáváním
            vědomostí a informací.

            Jestliže   jakékoliv   vědomosti   anebo   informace   nepovedou   ke   změnám   jedince,   budou
            neužitečné. Proto jakékoliv nabyté vědomosti, informace a poučení bude mít bezprostřední
            důsledný dopad, manifestaci, aktualizaci a realizaci v jeho myšlení, vůli, citech, emocích,
            úmyslech, touhách, postojích, činech, chování, vztazích a zjevu na všech úrovních jeho
            ducha, duše, těla simultánně. Toto bude pravdou ohledně jeho vlastního pojímání sebe
            sama,   obrazu   sebe   sama,   vnímání   sebe   sama   a   jeho   vlastního   vnímání,   chápání   a
            vztahovosti vzhledem k druhým a, ve vyšším smyslu, k Nejvyššímu.


            2. Každý v této škole, ať je učitel, terapeut, duchovní, asistent, pobočník, rezident, student
            či pacient, bude od Pána vybaven velice speciálními schopnostmi, dary a nástroji pro
            vyhledávání,   nalézání,   určování   a   používání   nejvhodnějších,   nejefektivnějších,
            nejvýkonnějších, nejdostatečnějších a nejúspěšnějších způsobů a metod vykonání procesu
            změny, jak byl popsán v bodě 1, s respektem k jedincovým  individualním, osobním a
            intimním potřebám, volbám a touhám v souladu se strukturou a dynamikou jeho mysli,
            utvořením jeho osobnosti a obsahem jeho jedinečné individuality. Toto bude individuální
            přístup. Nebude možné ani dovolené žádné zobecňování či analogizování od případu k
            případu. Nicméně každý bude přispívat k obecným znalostem sdílením svých zkušeností se
            všemi ostatními a sdílením zkušeností druhých za účelem zvelebování, obohacování a
            vzájemného prospěchu. Toto bude skupinový přístup.
            Při   pohledu   na   tento   fakt,   povede   vyhledávání,   nalézání,   určování   a   používání
            nejefektivnějších způsobů změn k ustanovení způsobů, metod, taktik, podmínek, stavů a
            procesů k tomu, aby se taková změna  udála nanejvýš efektivně, prospěšně, ekonomicky,
            rychle, jednoduše, důkladně a fundamentálně. Pro každého jednotlivce se určí a použije
            nejvhodnější   tempo   k   završení   jeho   účelu   a   cíle,   aby   ve   škole   pobýval   způsobem
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67