Page 6 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 6
ÚVOD
úmyslně se vyhnout kontaminaci rigidními gramatickými pravidly při vyjádření
jakýchkoliv idejí. Nechť si čtenář uvědomí, že kdyby Pán Ježíš Kristus měl zapotřebí se
přijatelnější mluvnické formě,
vyjádřit jinak a - podle názoru některých čtenářů - v
zajisté by byl zvolen nějaký učenec-odborník anglického jazyka nebo někdo, kdo by byl
schopen přísně dodržovat pravidla. Taková volba by však nesplnila svůj pravý účel.
Lidští tvorové se vždy budou snažit najít omluvu, proč nesouhlasit nebo nečíst či
neuvádět v život to, co najdou v této nebo jiných knihách Nového zjevení. Někteří se
snadno odvrátí kvůli několika - podle jejich mínění - nevhodným výrazům nebo
slovům či myšlenkám nebo způsobu jejich formulace a podání. Takovíto lidští tvorové
mají nepatřičnou potřebu vyjadřovat věci vlastními slovy, vlastními myšlenkami a
jejich vlastním pojetím toho, jak by se měly formulovat. Z této pozice pak neodolatelně
chtějí přepisovat takovéto knihy, upravovat je, nahrazovat určitá slova jinými, aby
zmírnili nebo i odstranili původní záměr, s jakým originální slova byla zvolena.
Opakuje se: Kdyby Pán Ježíš Kristus si přál použít taková slova pro sdělení Svého
Nového zjevení, pak by si byl určitě zvolil někoho, kdo by byl schopen vše vyjádřit
způsobem jiným, než jaký je použit v této knize.
Jsou zde důležité, lidskému rozumu nepochopitelné, duchovní důvody, proč Pán Ježíš
Kristus zvolil tento způsob podání idejí Nového zjevení, jak se odráží ve způsobu
Petrovy mluvy, jazyka, vyjadřování a myšlení. Pro tyto důležité duchovní důvody se
každý, kdo se po vytištění a uveřejnění konečné verze rukopisu nebo po té, kdy se
předloží ke čtení v přítomné nebo budoucí době, pokusí revidovat nebo opravovat
nebo nahrazovat jakákoliv slova nebo měnit cokoliv v této knize vyjma zřejmých
typografických, pravopisných či technických chyb, dopustí zkreslení nebo i zfalšování
pravého významu této knihy.
Jakékoliv změny nebo dodatky v tomto ohledu, má-li k ním vůbec dojít, musí přijít
přímo od Pána Ježíše Krista. Vždyť nakonec je to Jeho/Její kniha. A ovšem takové
změny nebo dodatky mají opět přijít přes Petra. Když, nebo jestli Petra již nebude, aby
dělal tuto důležitou práci, pak jenom tehdy bude Pánem Ježíšem Kristem zvolen někdo
jiný pro transmisi nové knihy nebo knih, které by byly logickým pokračováním, nikoliv
revizí (v rámci obsahu) této knihy.
3. Pro náležité pochopení vyžaduje čtení této knihy určité seznámení se s předešlými
pracemi přenesenými Petrem. Fakticky, je nutno považovat devět předešlých knih
tohoto druhu za přídavné a jako úvod k této knize. Proto, míní-li čtenář pohroužit se do
této knihy, aniž by byl seznámen s dřívějšími knihami, napsanými Petrem, pak se musí
připravit k největšímu šoku svého života. Nebude to snadné přijmout leccos, co je
zjeveno v této knize. Avšak - jako vždycky - bude-li čtenář mít mysl otevřenou a bude-li
ochoten opustit předpojatost idejí vlastního očekávání, vlastních názorů, mínění,
náboženských přesvědčení, filosofií a čehokoliv jiného a přistoupí-li k tomuto čtení
s pozitivním a dobrým úmyslem pro poučení a možnost změny, pak bude požehnám
moudrostí porozumění, přivlastnění a aplikování všeho, co je v této knize zjeveno.
Někteří čtenáři si možná budou stěžovat, že je v této knize příliš mnoho nadbytečného.
Takovíto čtenáři by měli být zpraveni, že určitá idea může sloužit velmi často jako
podložka pro mnoho rozmanitých faktorů. Když se zkoumá každý faktor zvláště, pak