Page 410 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 410

KAPITOLA  20.
            praktikování   takové   sexuální   modality.    Zároveň  bylo   zdůrazněno,   že   když   se   někdo

            dostane   do   sexuálního    vztahu   s   kýmkoliv  opačného   pohlaví  -  ať   je   ženatý/vdaná   či
            nikoliv,  nemá se takový    jedinec horempádem       označit za cizoložníka či  smilnici.  Takové
            individuum  může  a   taky  nemusí       být   cizoložným   či   smilným,   vše   záleží   na  povaze,
            obsahu    a  jakosti  jeho záměru, s   jakým se vchází do   takového poměru.

            Rovněž  se  znovu    definoval pojem cizoložství  a  smilství a pohlíží  se   na  něj  z   vhodnější
            perspektivy. Jak    jste si dobře všimli, lidské pojímání cizoložství a    smilství   se primárně


            omezuje      na  fyzický   sexuální   poměr.  Jeho  neoprávněné   omezení  se   vztahuje   na

            jakýkoliv   sexuální   vztah mimo manželského pouta,       bez ohledu na to jaký  byl záměr, či

            důvod   a   motivace     pro   takový   poměr.   Jinými   slovy:   kdo   má   sexuální   vztah  -  ať
            svobodný  či  ženatý/vdaná         -  s  jinou  osobou  než  vlastní  manželským  protějškem,  bez


            ohledu     na   to  proč   takový   poměr   byl   podniknut,   je   bezvýhradně   považován  buď   za
            cizoložníka(ci),   nebo   za   smilníka(ci).   Nikdy,   nebo   jen   zřídka   se   berou      v  úvahu  jiná
            pojetí   cizoložství či smilství.

            Aby se tato    situace vyjasnila, probereme ještě jednou tyto pojmy.




                V  Biblí  Svaté,   v   níž   se  vždy  jedná   o  duchovní   otázky,  zabývá  se   pojem   cizoložství  a

            smilství hlavně jedincovým  vztahem k        Bohu.   Ale při vylíčení tohoto vztahu užívá  Bible
            Svatá    lidskou   vnější   řeč.  Používá   příkladů   z   lidských   zevnějších   vztahů,   aby   se   tak

            niterně  sdělovala  duchovní    fakta   o vztahu lidských   tvorů vůči  jejich   pravému  Stvořiteli.
            Avšak  lidští   tvorové,    prodlévající   v   zevnějšnostech,  usoudili,   že  Biblí   Svatá  se   zajímá




            doslovně     o  fyzické   sexuální   návyky  a  praktiky  lidských   tvorů.   Tento  falešný  úsudek


            vedl apoštola Pavla k     tomu, že  vypracoval tu nejvíce omezující  filosofii lidské  sexuality,
            jaká   kdy   byla    pojata.   V   rámci   zrady   křesťanství   bylo  učení   Pavlovo  v  této   věci

            bezvýhradně  akceptováno  a  vnuceno       většině členů křesťanských  církví a bylo posíleno
            všemožnými  sociálními, občanskými, kriminálními  a morálními  zákony, pro tento účel
            zfabrikovanými.
                Z  hlediska  Nového  zjevení   existuje  několik úrovní cizoložství a smilství:


                   1.  duchovní cizoložství a  smilství;
                     2.  duševní cizoložství a smilství;

                     3.  fyzické cizoložství a smilství;

                     4.  sexuální cizoložství a smilství;
                     5.  sociální   cizoložství a smilství;

                    6.

                       morální  cizoložství a smilství;  a
                    7.  ekologické cizoložství a smilství.


            Definice   a   obsah  jakéhokoliv   druhu   cizoložství   a   smilství   se   neurčuje    podle  procesu
            samotného  aktu,  jak  to  definují   lidští  tvorové,    nýbrž  podle   kvality,  obsahu  a   povahy

            úmyslu, motivace a důvodu, s       jakými takový čin byl spáchán.
   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415