Page 305 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 305

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA


            jedním        z  nejvýznačnějších   činitelů   veškerého  sentientního  života.   Zahrnuje   v   sobě
            Zákon   svobody      a   nezávislostí   formulovaný   dříve.  Bez   schopnosti   činit   výběr   a
            podstoupit změnu by se žádný  sentientní         život neudržel.  Vždyť je   založen na  principu
            sdílení, dávání, přijímání, vzájemného oplácení        atd., a  to v   zájmu samotného  principu.
            Tento princip    požaduje, aby  život všech  sentientních    entit byl vybaven schopností volit
            a  měnit se.

            Tajemství  v   této  situaci  je  fakt,  že  schopnost  volit  a  měnit  se  je  podstatou  samotného
            života všech  sentientních    entit bez ohledu na to, jaký je to život   (pravý, mrtvý či   lidský
            život včetně  nesentientního,     který   závisí na  této schopnosti  sentientního   života).

                                                                 j
                                                                 e
            Toto   je   jedna      z  nejdůležitějších  schopností        darem   života   od  Pána   Ježíše   Krista,
                                                               -



            který/která   je      v  Absolutním   stavu   a   procesu   Absolutní   volby   a  změny.  Toť  jeho/její


            Tvůrčí   princip.    Avšak   tento   fakt  obsahuje   jiné   velké   tajemství.  Pán   Ježíš  Kristus   je
            přítomen v každém        bez   ohledu na to,  jak je dobrý či  zlý, a to v  této  jeho schopnosti


            volit  a  měnit  se.    Kvůli  tomuto   fundamentálnímu   faktu  je  společným  jmenovatelem

            všech sentientních entit i lidských tvorů       sám   Pán Ježíš Kristus.
            Tento faktor ustanovuje vhodná  duchovní pravidla,         na nichž jsou   vybudovány všechny
            lidské  vztahy,  jakožto  i  vztahy  všech  sentientních   entit  bez  výjimek  a  výhrad.  Princip
            tohoto    vztahu   může být formulován v    následujícím ustanovení:
                    Navazujte  vztah  jdoucí  od  Pána  Ježíše  Krista     ve  vašem  nitru  k  Pánu
                    Ježíši   Kristu v   nitru   jiných.   Milujte  Pána  Ježíše Krista v   sobě   a milujte
                                                   V
                    Pána Ježíše Krista v    jiných.     takové lásce je její pravá moudrost.


            Takto   se   můžete     vyhnout  milování   a   schvalování  všeho  zlého,   nepravdivého,
            neřestného   a  zvráceného         v  lidských   tvorech.   Jelikož   nic   povahou  protivného   není

                v  Pánu  Ježíši  Kristu,  pak  tím,  že  Jej/Ji  milujete  v   sobě  i  v   jiných,  odvrhujete  negativní

            stav      s  jeho   zly   a   nepravdami.  Milovat   sama   sebe   a   svého   bližního  ve   skutečnosti

            neznamená  nic  jiného,  než  milovat  Pána  Ježíše  Krista      v  sobě  a  ve  vašem  bližním.  Tou
            láskou   potvrzujete   svoji   pravou   totožnost      i  pravou   totožnost   svého   bližního.   Pravá
            totožnost   může   přicházet   jenom   od  Pána   Ježíše   Krista.    Všechny   jiné   tak  zvané
            totožnosti,   viděné       v  mrtvém   životě   i   v   lidském   životě,   jsou   uměle   zfabrikovány  a
            navršeny     na pravou identitu, která je jimi uvězněna     a jejíž funkce se jimi znemožňuje.
            Bez   takových   falešných   identit   se   lze   zcela    obejít.   Takže   máte   ve   vztazích   s   jinými
            lidskými   tvory   brát      v  úvahu   faktor  volby   a   změny,   který   je   v   každém  obsažen   a   ve

            kterém   je   přítomnost  Pána   Ježíše   Krista.    Mít   vztahy   z   jiné   pozice   vede   k   mrtvému
            životu negativního stavu. Negativní stav je vybudován         na  vztazích, které v   žádné pozici
            nevyvěrají z    Pána  Ježíše Krista. Namísto  toho jsou vybudovány na principu       vztahovosti

            ‚ode  mne   ke  mně      v  jiných‘.  ‚Ke  mně   v   jiných‘  znamená,  jak  jakýkoliv  vztah  může   být
            prospěšný mně. To také znamená, že jiní jsou zde kvůli mně, takže já je mohu využívat
            a  zneužívat   podle   libosti.   Žádný   jiný   ohled    neexistuje   v   mrtvém   životě   negativního
            stavu.  Toť    jeden  z
                                   mnoha  důvodů,   proč   je  mrtvý.   Jiní   jsou   užíváni   pro   vlastní   nízké
            účely.   A   protože   všichni   to   dělají   se   všemi,   jsou   všichni   mrtví.   Jediná   věc,   která   jim
            poskytne  jakýsi  náznak  toho,  že  jsou  žijící     a  naživu,  je  jejich  schopnost  volit  a  změnit
            se.      V  této   specifické   schopnosti   je  přítomnost  Pána   Ježíše   Krista  v
                                                                                           nich.   Ovšem   oni
            zapírají   a   odmítají   tuto   přítomnost.   Tímto   skutkem  účelně   a   bláhově   vylučují   svou
   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310