Page 218 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 218
zaznamenávat výroky a tvrzení této jiné ženy, přidávajíce k nim některé své vlastní
ideje. Poté budou sdělovat své zápisky některým ze svých přátel. Jak čas poplyne,
mohli bychom tyto zápisy využít a prohlásit, že jsou pravým slovem Božím,které je
nadřazeno všemu a nahrazuje vše, co bylo v Novém zjevení Pána Ježíše
Krista zjeveno skrze muže.
Konec konců můžeme si být jisti, že tito jedinci velmi rychle a pohodlně zapomenou,
co bylo o tom řečeno v Novém zjevení, že žádná další poselství, jež by měla mít
všeobecné a všezahrnující použití, již skrze nikoho nepřijdou. Namísto toho budou
všechna individualizovaná a osobní atd. Každý také pohodlně zapomene, že Nové
zjevení bylo přeneseno z pozice absolutní integrace, Jednosti a Sjednocení
Absolutní maskulinity a Absolutní femininity Pána Ježíše Krista skrze Petrovu
maskulinitu a femininitu. Kdo si vzpomene na tvrzení, že Pán Ježíš Kristus, Petr a
kdokoli jiný v sobě obsahuje rovnou měrou oba tyto principy a že zevní projev
těchto principů je jen zevní schrána, ale niterně jsou oba obsaženy v každém
z nás ? Potřebuje Pán Ježíš Kristus jednoho muže a jednu ženu v oddělené formě,
aby sdělil Své zjevení či cokoli, co si přeje sdělit ? Podívejme se, jak tito, či
přinejmenším někteří, agenti pozitivního stavu zapomněli, že Nové zjevení Pána
Ježíše Krista s jeho doplněními bylo psáno souběžně, současně a sjednoceně v
obou pohlavích a že vůbec v žádné době nechybělo ani jednou zdůraznění tohoto
faktu. A to, že všechny výroky a vše ostatní bylo vždy učiněno jako on a ona
zároveň. Jestliže je můžeme mít k tomu, aby na toto zapomněli, a navádět tyto ženy
k tomu, aby pokračovaly ve svém trendu separace, dosáhneme svého cíle
podkopávajíce jejich jednotu a náležité vnímání, chápání a používaní
pravého Nového zjevení. A protože není žádné přítomnosti Pána Ježíše Krista v
jakémkoli stavu separace, dosáhneme také nejdůležitějšího cíle - jejich oddělení od
pravého Pána Ježíše Krista a jejich napojení na jednoho z nás, jenž bude hrát velmi
přesvědčivou roli toho, že je pravým Pánem Ježíšem Kristem.“
A nakonec pseudotvůrci, jejich poskoci a renegáti mohou říci: „Jestliže tohoto
dosáhneme, budeme s to velmi účinně podkopat věrohodnost Nového zjevení Pána
Ježíše Krista, věrohodnost existence Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista a ovšem
věrohodnost přenašeče samotného. Budeme s to do některých či dokonce do všech
z nich vložit nesouhlas se vším, co jim on říká či sděluje, takže budou moci říci, že
to není od Pána Ježíše Krista, ale buď od nás, nebo od našich démonických
zástupců nebo z jeho osobních idejí. Takže je přesvědčíme, že Petr je pod naším
vlivem, takže mu nemusí naslouchat. Již jsme v tomto ohledu vložili možné
pochybnosti nejméně do dvou či více osob, majících dojem, že některá z doplnění,
jakož i některé výroky Nového zjevení samého nejsou z Pána Ježíše Krista, ale z
Petrových osobních předsudků. Jestliže uspějeme v tom, že je přesvědčíme, že je
tomu tak, pak je tu již malý krok ke zpochybnění všeho, co bylo skrze Petra
přeneseno, a tudíž doplnění jsou jen jeho osobní názory. V tomto případě, kdož ví,
snad i Nové zjevení ve své celistvosti není od pravého Pána Ježíše Krista, ale bůhví
od koho či čeho. Vždyť všichni zapomenou, co Pán Ježíš Kristus řekl o Petrovi v
úvodu Svého Nového zjevení, v jeho kapitole 30 a v Soukromém rozhovoru
zaznamenaném v „Korolariích Nového Zjevení Pána Ježíše Krista.“
Dámy a pánové, takové jsou možné následky těchto výše popsaných hypotetických
scénářů. Můžete ovšem, a máte tak právo, říci, že existuje možnost, že je pravý opak
pravdou. To jest řekněme, že jsem to já, kdo je nástrojem v rukách pseudotvůrců či
renegátů či obou a že mým účelem zde je podkopat dílo Pána Ježíše
Krista prostředky výše uvedenými. Je-li tomu tak, prosím Pána Ježíše Krista a vás o