Page 218 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 218

zaznamenávat výroky a tvrzení této jiné ženy, přidávajíce k nim některé své vlastní
            ideje. Poté budou sdělovat své zápisky některým ze svých přátel. Jak čas poplyne,
            mohli bychom tyto zápisy využít a prohlásit, že jsou pravým slovem Božím,které je
            nadřazeno   všemu   a   nahrazuje   vše,   co   bylo   v Novém   zjevení   Pána   Ježíše
            Krista zjeveno skrze muže.

            Konec konců můžeme si být jisti, že tito jedinci velmi rychle a pohodlně zapomenou,
            co bylo o tom řečeno v Novém zjevení, že žádná další poselství, jež by měla mít
            všeobecné a všezahrnující použití, již skrze nikoho nepřijdou. Namísto toho budou
            všechna individualizovaná a osobní atd. Každý také pohodlně zapomene, že Nové
            zjevení bylo   přeneseno   z   pozice   absolutní   integrace,   Jednosti   a   Sjednocení
            Absolutní   maskulinity   a   Absolutní   femininity Pána   Ježíše   Krista skrze   Petrovu
            maskulinitu a femininitu. Kdo si vzpomene na tvrzení, že Pán Ježíš Kristus, Petr a
            kdokoli jiný v sobě obsahuje rovnou měrou oba tyto principy a že zevní projev
            těchto   principů   je   jen   zevní schrána,   ale   niterně   jsou   oba   obsaženy   v   každém
            z nás ?  Potřebuje Pán Ježíš Kristus jednoho muže a jednu ženu v oddělené formě,
            aby sdělil Své zjevení či cokoli, co si přeje sdělit ?   Podívejme se, jak tito, či
            přinejmenším  někteří, agenti pozitivního  stavu zapomněli, že Nové  zjevení  Pána
            Ježíše Krista s jeho doplněními bylo psáno souběžně, současně a sjednoceně v
            obou pohlavích a že vůbec v žádné době nechybělo ani jednou zdůraznění tohoto
            faktu. A to, že všechny výroky a vše ostatní bylo vždy učiněno jako on a ona
            zároveň. Jestliže je můžeme mít k tomu, aby na toto zapomněli, a navádět tyto ženy
            k   tomu,   aby   pokračovaly   ve   svém   trendu   separace,   dosáhneme   svého   cíle
            podkopávajíce   jejich   jednotu   a   náležité   vnímání,   chápání   a   používaní
            pravého Nového   zjevení. A  protože   není   žádné   přítomnosti Pána   Ježíše   Krista v
            jakémkoli stavu separace, dosáhneme také nejdůležitějšího cíle - jejich oddělení od
            pravého Pána Ježíše Krista a jejich napojení na jednoho z nás, jenž bude hrát velmi
            přesvědčivou roli toho, že je pravým Pánem Ježíšem Kristem.“

            A nakonec pseudotvůrci, jejich poskoci a renegáti mohou říci: „Jestliže tohoto
            dosáhneme, budeme s to velmi účinně podkopat věrohodnost Nového zjevení Pána
            Ježíše Krista, věrohodnost existence Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista a ovšem
            věrohodnost přenašeče samotného. Budeme s to do některých či dokonce do všech
            z nich vložit nesouhlas se vším, co jim on říká či sděluje, takže budou moci říci, že
            to   není   od Pána   Ježíše   Krista, ale   buď   od   nás,   nebo   od   našich   démonických
            zástupců nebo z jeho osobních idejí. Takže je přesvědčíme, že Petr je pod naším
            vlivem,   takže   mu   nemusí   naslouchat.   Již   jsme   v   tomto   ohledu   vložili   možné
            pochybnosti nejméně do dvou či více osob, majících dojem, že některá z doplnění,
            jakož i některé výroky Nového zjevení samého nejsou z Pána Ježíše Krista, ale z
            Petrových osobních předsudků. Jestliže uspějeme v tom, že je přesvědčíme, že je
            tomu   tak,   pak   je   tu   již   malý   krok   ke   zpochybnění   všeho,   co   bylo   skrze   Petra
            přeneseno, a tudíž doplnění jsou jen jeho osobní názory. V tomto případě, kdož ví,
            snad i Nové zjevení ve své celistvosti není od pravého Pána Ježíše Krista, ale bůhví
            od koho či čeho. Vždyť všichni zapomenou, co Pán Ježíš Kristus řekl o Petrovi v
            úvodu   Svého Nového   zjevení, v   jeho   kapitole   30   a   v   Soukromém   rozhovoru
            zaznamenaném v „Korolariích Nového Zjevení Pána Ježíše Krista.“

            Dámy a pánové, takové jsou možné následky těchto výše popsaných hypotetických
            scénářů. Můžete ovšem, a máte tak právo, říci, že existuje možnost, že je pravý opak
            pravdou. To jest řekněme, že jsem to já, kdo je nástrojem v rukách pseudotvůrců či
            renegátů   či   obou   a   že   mým   účelem   zde   je   podkopat   dílo Pána   Ježíše
            Krista prostředky výše uvedenými. Je-li tomu tak, prosím Pána Ježíše Krista a vás o
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223