Page 137 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 137

obilnin,   zeleniny,   ovoce   atd.   Všechny   jsou   dary Pána   Ježíše   Krista na   všech
            úrovních - duchovní, duševní i fyzické. Jestliže například vstoupíte do místnosti, ve
            které vám Pán Ježíš Kristus předkládá mnohé dary, je duchovně správné přijmout je
            s   povděkem   a   vděčností   užít   je   pro   uvažovaný   účel.   Ve   smyslu   duchovních
            souvztažností to znamená, že se odmítá účast v plnosti života pozitivního stavu.
            Rovná se to přijetí některých idejí a principů pozitivního stavu či několika aspektů
            Absolutní přirozenosti Pána Ježíše Krista a odmítnutí jiných. To je typický přístup a
            praxe   negativního   stavu.   Jak   víte,   má   potrava   jednu   z   nejhlubších   a
            nejvýznamnějších duchovních souvztažností ve srovnání s čímkoli ostatním. Takže
            buďte velmi opatrní ve svém přístupu k potravě a ve své stravovací praxi. Nyní není
            důležité to, co jíte, ale to, za jakým účelem a kolik toho jíte. Jakékoliv krajnosti v
            čemkoli se stanou předmětem zaměřování se negativního stavu. A protože lidský
            život překypuje těmito krajnostmi v obou směrech, stanete se automaticky terčem,
            když si dovolíte podílet se na těchto praktikách.

            Doposud byla tato situace tolerovaná a pochopitelná. Avšak od této chvíle, od
            okamžiku, kdy se tento posun dal do pohybu, se tento postoj ke stravě a jiným
            podobným  záležitostem  lidského  života  stal terčem  negativního stavu. Takže  je
            radno, aby každý z vás, pokud tak zvolí ze své svobodné vůle a volby, přehodnotil
            svůj postoj v této věci a ji podobných záležitostech vašeho lidského života.

            Za   třetí: Jakýkoli   typický   lidský   vztah,   který   se   zakládá   na   vašich   vlastních
            očekáváních a projekcích toho, jak se lidé mají chovat, jak mají jednat, .jaké mají mít
            vztahy   a   jací   mají   v   obecnosti   být,   se   stává   automaticky   terčem   negativního
            stavu. Je   zde   sklon   definovat   takové   lidské   vztahy   z   pozice   běžně   přijímaných
            způsobů,  které   lidským   tvorům   diktují,   jak   se   takové   vztahy   mají   zakládat   či
            budovat.   Nechovají-li   se   určitým   předpokládaným   způsobem   a   neuspokojují-li
            očekávání,   máte   sklon   je   zavrhovat,   odsuzovat,   odepisovat,   vyhánět   ze   své
            společnosti či svého domu a kritizovat je bez uvážení toho, proč se chovají, jak se
            chovají,   a   jsou   takoví,   jací   jsou.   Tento   druh   postoje   se   nyní   stává   prvořadým
            nástrojem či prostředkem v rukách negativního stavu, při jeho snaze, abyste se stali
            jeho terčem. Jestliže budete pokračovat v tomto postoji vzhledem k druhým, budete
            na   sebe   upozorňovat   negativní   stav,   jako   na   sebe   upozorňuje   bolavý   palec.
            Opětovně se připomíná, že je radno, aby každý z vás v tomto ohledu přehodnotil
            svůj způsob působení a odstranil co možná nejdřív sklon takto se chovat.

            Za čtvrté: Lidská nepřizpůsobivost, rigidnost, stagnace, neochota se změnit a lpění
            na důvěrně známém se stávají v rukách negativního stavu prostředky k tomu, aby
            se   stal   jeho   terčem   každý,   kdo   odmítá   byt'   jen   uvažovat   o   nějakých   možných
            změnách a o tom, že by přijal něco zcela nového a odlišného od toho, co používá
            nebo co je mu pohodlné. Toto je obecný směr typického lidského života. Pro agenty
            pozitivního stavu a speciálně pro ty, kdo jsou spojeni s Novým zjevením, se tyto
            rysy, mají-li je, stávají hlavními prostředky toho, že jsou terčem a že se jejich život
            stává bídným. Na druhé straně přizpůsobivost, pokrok, hledání nového, lepšího a
            odlišného, změna kdykoliv, kdy je náznak, že taková změna je správná a včasná,
            zabraňuje tomu, abyste se stali terčem negativnímu stavu.

            A za páté: To, že se vše bere doslovně, jak je v typickém lidském životě zvykem, tj.
            že se neberou vůbec v úvahu duchovní souvztažnosti, ať je to cokoli, ať se to zdá
            být   jakkoli   bezvýznamné   a   nedůležité   a   ať   to   vyhlíží   nevhodně,   se   stává
            v rukách negativního   stavu hlavním   nástrojem   k   tomu,   abyste   se   stali   jeho
            terčem. Necvičíte-li se v tom, jak nahlížet za scénu, jak se vám naznačilo v Doplňku
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142