Page 137 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 137
obilnin, zeleniny, ovoce atd. Všechny jsou dary Pána Ježíše Krista na všech
úrovních - duchovní, duševní i fyzické. Jestliže například vstoupíte do místnosti, ve
které vám Pán Ježíš Kristus předkládá mnohé dary, je duchovně správné přijmout je
s povděkem a vděčností užít je pro uvažovaný účel. Ve smyslu duchovních
souvztažností to znamená, že se odmítá účast v plnosti života pozitivního stavu.
Rovná se to přijetí některých idejí a principů pozitivního stavu či několika aspektů
Absolutní přirozenosti Pána Ježíše Krista a odmítnutí jiných. To je typický přístup a
praxe negativního stavu. Jak víte, má potrava jednu z nejhlubších a
nejvýznamnějších duchovních souvztažností ve srovnání s čímkoli ostatním. Takže
buďte velmi opatrní ve svém přístupu k potravě a ve své stravovací praxi. Nyní není
důležité to, co jíte, ale to, za jakým účelem a kolik toho jíte. Jakékoliv krajnosti v
čemkoli se stanou předmětem zaměřování se negativního stavu. A protože lidský
život překypuje těmito krajnostmi v obou směrech, stanete se automaticky terčem,
když si dovolíte podílet se na těchto praktikách.
Doposud byla tato situace tolerovaná a pochopitelná. Avšak od této chvíle, od
okamžiku, kdy se tento posun dal do pohybu, se tento postoj ke stravě a jiným
podobným záležitostem lidského života stal terčem negativního stavu. Takže je
radno, aby každý z vás, pokud tak zvolí ze své svobodné vůle a volby, přehodnotil
svůj postoj v této věci a ji podobných záležitostech vašeho lidského života.
Za třetí: Jakýkoli typický lidský vztah, který se zakládá na vašich vlastních
očekáváních a projekcích toho, jak se lidé mají chovat, jak mají jednat, .jaké mají mít
vztahy a jací mají v obecnosti být, se stává automaticky terčem negativního
stavu. Je zde sklon definovat takové lidské vztahy z pozice běžně přijímaných
způsobů, které lidským tvorům diktují, jak se takové vztahy mají zakládat či
budovat. Nechovají-li se určitým předpokládaným způsobem a neuspokojují-li
očekávání, máte sklon je zavrhovat, odsuzovat, odepisovat, vyhánět ze své
společnosti či svého domu a kritizovat je bez uvážení toho, proč se chovají, jak se
chovají, a jsou takoví, jací jsou. Tento druh postoje se nyní stává prvořadým
nástrojem či prostředkem v rukách negativního stavu, při jeho snaze, abyste se stali
jeho terčem. Jestliže budete pokračovat v tomto postoji vzhledem k druhým, budete
na sebe upozorňovat negativní stav, jako na sebe upozorňuje bolavý palec.
Opětovně se připomíná, že je radno, aby každý z vás v tomto ohledu přehodnotil
svůj způsob působení a odstranil co možná nejdřív sklon takto se chovat.
Za čtvrté: Lidská nepřizpůsobivost, rigidnost, stagnace, neochota se změnit a lpění
na důvěrně známém se stávají v rukách negativního stavu prostředky k tomu, aby
se stal jeho terčem každý, kdo odmítá byt' jen uvažovat o nějakých možných
změnách a o tom, že by přijal něco zcela nového a odlišného od toho, co používá
nebo co je mu pohodlné. Toto je obecný směr typického lidského života. Pro agenty
pozitivního stavu a speciálně pro ty, kdo jsou spojeni s Novým zjevením, se tyto
rysy, mají-li je, stávají hlavními prostředky toho, že jsou terčem a že se jejich život
stává bídným. Na druhé straně přizpůsobivost, pokrok, hledání nového, lepšího a
odlišného, změna kdykoliv, kdy je náznak, že taková změna je správná a včasná,
zabraňuje tomu, abyste se stali terčem negativnímu stavu.
A za páté: To, že se vše bere doslovně, jak je v typickém lidském životě zvykem, tj.
že se neberou vůbec v úvahu duchovní souvztažnosti, ať je to cokoli, ať se to zdá
být jakkoli bezvýznamné a nedůležité a ať to vyhlíží nevhodně, se stává
v rukách negativního stavu hlavním nástrojem k tomu, abyste se stali jeho
terčem. Necvičíte-li se v tom, jak nahlížet za scénu, jak se vám naznačilo v Doplňku