Page 61 - HOVORY S BOHEM - S TEBOU LÁSKO KVETE LÁSKA KOLEM NÁS
P. 61
ke břehu řeky a vidí rybáře lovit ryby. Požádá ho o rybu, rybář mu ji ochotně dá. Druhý
den se situace opakuje, další den také, až se rybář rozzlobí a řekne: Vezmi si prut a já tě
naučím chytat ryby….. Není třeba nic dodávat.
Tvůj příběh se mi velmi líbí. Dal by se aplikovat na všechny oblasti života, mimo jiné i
na způsob šíření našich myšlenek. Je účinnější naučit lidi být mistry, aby byli schopni
samostatně aplikovat nový způsob života, učili tak žít i své děti a vnoučata, než jim dávat
stále dokola příkazy, zákazy a dobře míněné rady. Lidé potřebují svobodu, lásku a pravdu.
Až se budou cítit svobodně, odhodí strach, žádná moc na světě je nedonutí, aby se jí
podrobili a žili tak, jak si nepřejí žít.
Škoda, že naši knihu nejsou schopni číst lidé na celém světě, protože v době
kosmických letů, převratných objevů a vyspělé komunikační techniky minimálně třetina
lidstva neumí číst a psát. I to je důsledek nespravedlivého přerozdělování bohatství. Je
totiž mnohem snazší ovládat negramotné lidi, než lidi, kteří mají alespoň základní
vzdělání a tím možnost opatřit si informace. Všichni lidé se rodí inteligentní, ale během
ranného dětství se jejich inteligence může v důsledku působení rodiny a životních
podmínek změnit. Tuto i pro mě novou informaci jsem slyšela na semináři čínské
medicíny Dr. Uhra.
To je pravda. Říkali jsme, že každá duše bez hmotného těla je vševědoucí, využívá
zkušeností celého vesmíru, má přístup ke všem informacím. Představ si obrovský počítač
s neomezenou pamětí, kam se neustále ukládají zážitky, zkušenosti, zkrátka informace
všech duší ve vesmíru. Protože ve vesmíru neexistuje čas a vše se odehrává právě teď, zná
každá duše své minulé životy i ty budoucí…
Chceš říci, že až opustím své hmotné tělo, budu vědět, kde a komu se příště narodím, jak budu žít?
To odporuje tvému tvrzení, že svůj život si sami vytváříme a ty nás neřídíš jako loutky.
Budeš se divit, ale neodporuje. Vzpomeň si na jasnovidku. Stav tvé mysli předurčuje i
tvoji budoucnost v daném životě. Rozhodla ses, že zachráníš Zemi před katastrofou,
vzpomněla sis na úkol, který sis vybrala ještě před narozením, děláš to, co sama chceš. Já ti
pouze radím, ale nediktuji ti, jak máš žít.
To je pravda. Nikdy mě nebavilo být ovládanou loutkou, proto jsem měla během
svého podnikání i problémy. Řídila jsem se pořekadlem: kdo nic nedělá, nic nezkazí.
Vrátím se k tématu. Pomůckou k pochopení pravdy o neexistenci času ve vesmíru je
představa: Dívám se dokonalým dalekohledem na hvězdy a planety vzdálené mnoho
světelných let. Ve škole jsme se učili, že světlo z těchto vesmírných objektů doletí na
Zemi v momentu, kdy už tento objekt neexistuje, nebo vypadá docela jinak. To, co právě
teď vidím v dalekohledu, je minulost a budoucnost, můžu vidět i sebe v jiné době,
v jiném těle…… No jo, teď mi došlo, že chápu minulost, ale není mi jasné, jak můžu
v dalekohledu vidět i budoucnost?
Ten příklad je sice hezký, ale pracuje pouze s informacemi, které se učí ve škole a
nepočítá s možností absolutních informací. Lepší je příklad uvedený v HSB. Představ si
jeden svůj hmotný život jako list papíru. Všechny listy se na sebe najednou navrší a vytvoří
stoh papíru, který bude nekonečný….
Mám pocit, že to chápu a zároveň si to neumím představit. Asi nejsem sama.
Až se vrátíš do původní podoby, všechno ti bude rázem jasné. Teď pro tvou práci
není důležité, abys tomu rozuměla dokonale. Žiješ v čase, z minulých životů znáš jen