Page 12 - HOVORY S BOHEM - S TEBOU LÁSKO KVETE LÁSKA KOLEM NÁS
P. 12

2.kapitola



                      Můžeme se Bože zabývat konkrétními otázkami přeměny života na Zemi?


                     Samozřejmě. V knihách Hovory s Bohem jsme s Nealem  většinu oblastí života na Zemi
               probrali,   ale   my     budeme   o   jednotlivých   problémech   hovořit   daleko   podrobněji,   aby
               nemohlo dojít ke zkreslenému výkladu. Lidé už tisíce let nežijí v souladu s božími, tedy
               přírodními   zákony.   První   téma,   které   teď   podrobně   rozebereme,   je   školství   a   systém
               vzdělávání vůbec.

                     Víš, že jsem učitelka základní školy, která před jedenácti lety chtěla poznat i jiné
               druhy práce a odešla ze školství mimo jiné i z finančních důvodů. Učit děti mě vždycky
               bavilo, i když jsem to nepovažovala za své poslání. Je to tvořivá práce, neustále se něco
               nového člověk dozvídá, komunikace s dětmi je bezprostřední a inspirující. Hledala jsem
               nové formy a způsoby výuky, aby se mí žáci nenudili a naučili se co nejlépe učební látku.
               Používala jsem často konkrétní příklady ze života, přizpůsobovala své vyjadřování
               úrovni dětí. Nejraději jsem učila hudební výchovu, protože jsem už na Pedagogické
               fakultě zpívala ve smíšeném pěveckém sboru a láska k hudbě mě provází celým životem,
               i když v posledních letech ji nerozvíjím aktivně. Na všech základních školách, kde jsem
               působila,   jsem   vedla   žákovské   pěvecké   sbory,   které   se   účastnily   mnoha   soutěží   a
               vystoupení pro veřejnost. V hodinách hudební výchovy jsem dala dětem k dispozici
               různé rytmické nástroje, někdy i zobcové flétny, aby se spolupodílely na doprovodu
               k písním.   Přestože   se   mi   práce   učitelky   velmi   líbila,   nesmířila   jsem   se   s tím,   že
               nerozšiřuje můj obzor a nepoznávám další druhy činností. Jsem ale ráda, že jsem si toto
               povolání zvolila, protože mi znalosti psychologie a výborné komunikativní dovednosti
               pomáhají v podnikání i životě vůbec a nyní hlavně při plnění tohoto nádherného poslání.
               Všechny ty roky ve školství i později, kdy jsem sledovala vývoj prostřednictvím svých
               dvou dětí, jsem si uvědomovala, že systém vzdělávání neodpovídá potřebám lidí a
               společnosti. Vadilo mi, že se děti musejí učit nazpaměť spoustu údajů, dat a pouček,
               které můžou velmi rychle a pohodlně získat v knihách, médiích, v posledních letech i na
               internetu. Ztrácejí čas „biflováním“ slov, která v životě nebudou potřebovat, místo toho,
               aby se informace učili vyhledávat, zpracovávat a používat v běžném životě. Škola by
               měla děti připravit do života, měla by je učit logickému myšlení, pozitivnímu přístupu a
               lásce k sobě, okolí, zvířatům, přírodě. Měla by jim dát takové informace, aby byly
               schopny jakékoli práce, aby je k ničemu nenutila, protože vše, co lidé „musejí“, dělají
               s nechutí, tedy ne dobře.


                        Janičko, ty jsi pochopila, jak má vypadat systém vzdělávání. Shrneme teď základní
               pravidla tak, aby je mohly aplikovat školy ve všech částech Země.


               1. Omezit učení se zpaměti na nezbytné minimum ( pravopisná pravidla, matematické
                   úkony, několik básniček, ….)
               2. Zařadit výuku praktického vyhledávání a používání informací
               3. Používat co možná nejvíce příkladů ze života
               4. Učit žáky milovat sebe, ostatní lidi, zvířata, přírodu, planetu a celý vesmír
               5. Mluvit pravdu o Bohu a ostatních   duchovních bytostech ve vesmíru, které lidem
                   pomáhají, jako je například Ježíš Kristus, Archanděl Gabriel a další archandělé a
                   andělé, vysoce vyvinutí vesmířané…
               6. Učit žáky v příjemném prostředí, používat mnoho názorných pomůcek, často je vodit do
                   přírody, na zajímavá místa apod.
               7. Učit žáky pravdu o sexu, který ve spojení s duševní láskou přináší nejkrásnější prožitky
                   v životě lidí, prožitky, za které se nikdo nemusí stydět.
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17