Page 146 - hinz
P. 146
se tak připravila cesta pro naprostou a úplnou eliminaci veškerého negativního
stavu a všech jeho pekel.
Verš 7: „Až tedy tisíc let vyprší, satan bude propuštěn ze svého žaláře“ znamená, že
poté, co Božská prozřetelnost Nejvyššího vycítí, že každému v peklech byla dána
veškerá nutná závěrečná příležitost pro konverzi do stavu pozitivního a že nastal
čas natrvalo eliminovat negativní stav, všichni ti, kdo si zvolili lpět na svých
falešných systémech víry (satan) a pokračovat v nich, dostanou závěrečnou
příležitost, aby vypověděli o svém případu a ukázali příčinu, proč negativní stav
mohl pokračovat ve svém jsoucnu a Bytí a, konečně, předvedli zbylému Stvoření,
zdali vůbec existuje nějaká realita a ospravedlnění jsoucna a Bytí negativního stavu.
Verš 8: „A vyjde ven, aby sváděl národy, které jsou ve čtyřech končinách země,
Goga a Magoga“ znamená poslední všemožnou snahu negativního stavu, aby
přesvědčil všechny své dřívější i současné následovníky (Goga a Magoga)
prostřednictvím nepravdy a hrozného přesvědčení, že negativní stav je jedinou
možnou realitou a jediný k mání jsoucí způsob jsoucna a Bytí, který se může plně
ospravedlnit bez existence stavu pozitivního. „Písek moře“ značí úplný souhrn
všech zel a nepravd, které byly vyprodukovány negativním stavem od okamžiku
jeho aktivace až do samého posledního okamžiku jeho deaktivace.
Verš 9: „Vyšli po celé šíři země“ označuje poslední pokus negativního stavu
ohodnotit veškerou zónu vymístění jako jedinou dostupnou realitu a jako jediné
pravé Stvoření ve jsoucnu a Bytí. „A obklíčili tábor svatých a milované město“
znamená popření, že pozitivní stav, nebesa a jejich obyvatelé a všechny ostatní
stavy Lásky a Moudrosti, Dobra a Pravdy, Dobročinnosti a Víry atd. mají nějaký
význam, realitu a ospravedlnění pro jejich jsoucno a Bytí. Taktéž to znamená
závěrečný všeobecný výpad na Stvoření Nejvyššího a všechny jeho obyvatele. „A z
nebes sestoupil od Boha plamen a pozřel je“ znamená, že Absolutní láska
Nejvyššího prostupuje všemi pekly až po ta nejhlubší z nich, včetně pekel
pseudotvůrců, a odstraňuje od nich všechna zla a nepravdy; které jim dávají jejich
život.
Verš 10: „A ďábel, který je svedl“ označuje všechny zkušenosti, výsledky, následky
a důsledky veškerého zamilování si zel, které poskytlo pseudoživot těm, kdo si
zvolili být v takovém zamilování. „Byl uvržen do jezera ohně a síry“ označuje to, že
všechny zkušenosti, výsledky, následky a důsledky aktivace a dominance
negativního stavu jsou umístěny do části univerzality povšechnosti, která je
Nejvyšším pověřena registrovat a obsahovat všechny zkušenosti negativního stavu
za účelem poučení pro všechny. „Kde je dravec a falešný prorok“ znamená, že
všechny produkty, dogmata, nesprávná náboženství, doktríny, filosofie, tradice,
konvence, zvyky, kultury atd. negativního stavu (dravec) a jejich ospravedlňování,
omluvy, racionalizace, funkce, projevy, metodologické nástroje, postupy, hry atd.
(falešný prorok) jsou také umístěny v univerzalitě povšechnosti. „A budou trýznění
dnem a nocí na věky věků“ znamená, že všezahrnující zkušenosti, manifestace,
realizace, aktualizace, demonstrace, ilustrace a cokoli, co máme, každého, kdo se
kdy zúčastnil v negativním stavu, se všemi ubohostmi a odpornostmi jeho povahy
od samého prvního okamžiku jeho aktivace do samého posledního okamžiku jeho
deaktivace a eliminace budou zachovány v univerzalitě povšechnosti navěky věků -
na věčnost a do nekonečna. Zachování všech těchto zkušeností na věčnost je
nutnou podmínkou k tomu, aby se každý ve Stvoření mohl v předchozích i
následných časových cyklech poučit o pravé povaze negativního stavu.