Page 145 - hinz
P. 145
Verš 10:
„A ďábel, který je svedl, byl uvržen do
jezera ohně a síry, kde je dravec a falešný
prorok. A budou trýzněni dnem a nocí
navěky věků.“
Většina lidí na Zemi (obzvláště křesťané) tedy doslovně věří, že to, co se zde
popisuje, se na této Zemi stane. To jest, věří, že jedna osoba - princ temnot - kdož je
nazýván ďáblem a satanem - bude uzamčen přesně tisíc let (počítáno dle
pozemských časových jednotek), a že všechny následné události se odehrají ve
vnějším čili doslovném smyslu těchto veršů, jak se zde popisuje.
Pravá duchovní realita obsahu shora citovaných veršů je však následující:
Verš 1: „Anděl sestupující z nebes“ znamená veškerou moc pozitivního stavu
Stvoření Nejvyššího. (Veškeré Stvoření Nejvyššího se před Nejvyšším jeví jako
jeden anděl či jedna osoba.) „Mající ve svých rukách klíč od bezedné propasti a
velký řetěz“ znamená, že jedině pozitivní stav, Stav čisté Lásky a Moudrosti
Nejvyššího, má schopnost chápat pravou povahu, strukturu, účel, obsah a důvod
jsoucna a Bytí negativního stavu. Z této pozice jen pozitivní stav má schopnost,
moc a náležité prostředky k zmírňování negativního stavu a k převzetí veškerého
panování a vládnutí od negativního stavu. Dá se tedy říci, že pouze pozitivní stav má
skutečnou moc a může si náležitě podřídit, ovládnout a řídit negativní stav.
Verš 2: „Zmocnil se draka, pradávného hada, kdož je ďábel a satan, a spoutal ho na
tisíc let“. „Zmocnil se draka“ znamená odejmout veškeré ovládání, moc, pozici,
panování a vládu veškerého negativního stavu (draka) a jeho metodologických
nástrojů a zbraní (dávného hada), což jsou všezahrnující zla (ďábel) a nepravdy
(satan), a izolovat je od zbylého Stvoření a od veškeré zóny vymístění (a spoutal
ho), dokud každému, kdo je lapen v negativním stavu a je v lásce ke zlům a
nepravdám, není dána příležitost ke konverzi do pozitivního stavu (na tisíc let). „Na
tisíc let“ neznamená doslovně tisíc roků, ale rozpoložení a kvalitu toho stavu, v
němž je každému dána příležitost, aby konvertoval do pozitivního stavu
následováním určitých duchovních postupů (vyznání hříchů, pokání, přijetí faktu, že
pravý Nejvyšší je Pán Ježíš Kristus, požádáním o Jeho/Její milosrdenství a
odpuštění a dobrovolný vstup do Nové školy pro duchovní obrození, opětovné
poučení a uspořádání).
Verš 3: „A uvrhl ho do bezedné propasti“ znamená, že se odstraňuje vliv, dopad či
vměšování negativního stavu na zbylé Stvoření v zóně vymístění. „A uzamkl ho“
znamená omezení pouze na pekla negativního stavu. „A vložil na něj pečeť“
znamená, že již nikdy nebude nikomu z pekel dovolen žádný další přístup ke
zbývajícím lidem kdekoli a kdykoli. „Aby tak již nemohl svádět národy, dokud tisíc
let neskončí“ označuje úplné uzavření všech pekel, aby z nich nic ze zel a nic z
nepravd nemohlo uniknout a jakkoli ovlivňovat jakékoli jiné oblasti zónu vymístění a
všechny ostatní stavy, rozpoložení a procesy ve Stvoření Nejvyššího, dokud každý
v peklech, nyní separovaný a izolovaný od zbytku zóny vymístění, nedostane
závěrečnou, plnou příležitost k osvobození se od pekel a ke konverzi do pozitivního
stavu. „Po tomto ale musí být na krátký čas propuštěn“ znamená, že všechna pekla
budou znovu otevřena, aby se oddělili ti, kdo si zvolili se osvobodit od negativního
stavu a konvertovat do stavu pozitivního, od těch, kdo odmítli tuto příležitost, aby