Page 145 - hinz
P. 145

Verš 10:


                                          „A ďábel, který je svedl, byl uvržen do
                                        jezera ohně a síry, kde je dravec a falešný
                                           prorok. A budou trýzněni dnem a nocí
                                                        navěky věků.“

            Většina  lidí na  Zemi (obzvláště  křesťané) tedy doslovně  věří, že  to, co se zde
            popisuje, se na této Zemi stane. To jest, věří, že jedna osoba - princ temnot - kdož je
            nazýván   ďáblem   a   satanem   -   bude   uzamčen   přesně   tisíc   let   (počítáno   dle
            pozemských časových jednotek), a že všechny následné události se odehrají ve
            vnějším čili doslovném smyslu těchto veršů, jak se zde popisuje.


            Pravá duchovní realita obsahu shora citovaných veršů je však následující:

            Verš   1:  „Anděl   sestupující   z   nebes“   znamená   veškerou   moc   pozitivního   stavu
            Stvoření   Nejvyššího.   (Veškeré  Stvoření   Nejvyššího   se   před  Nejvyšším   jeví   jako
            jeden anděl či jedna osoba.) „Mající ve svých  rukách  klíč od bezedné propasti a
            velký   řetěz“   znamená,   že   jedině   pozitivní   stav,   Stav   čisté   Lásky   a   Moudrosti
            Nejvyššího, má schopnost chápat pravou povahu, strukturu, účel, obsah a důvod
            jsoucna a Bytí negativního stavu. Z této pozice jen pozitivní stav má schopnost,
            moc a náležité prostředky k zmírňování negativního stavu a k převzetí veškerého
            panování a vládnutí od negativního stavu. Dá se tedy říci, že pouze pozitivní stav má
            skutečnou moc a může si náležitě podřídit, ovládnout a řídit negativní stav.

            Verš 2: „Zmocnil se draka, pradávného hada, kdož je ďábel a satan, a spoutal ho na
            tisíc let“. „Zmocnil se draka“ znamená odejmout veškeré ovládání, moc, pozici,
            panování  a   vládu  veškerého   negativního  stavu  (draka)  a  jeho   metodologických
            nástrojů a zbraní (dávného hada), což jsou všezahrnující zla (ďábel) a nepravdy
            (satan), a izolovat je od zbylého Stvoření a od veškeré zóny vymístění (a spoutal
            ho),  dokud  každému,  kdo  je  lapen  v  negativním  stavu a  je   v  lásce  ke  zlům  a
            nepravdám, není dána příležitost ke konverzi do pozitivního stavu (na tisíc let). „Na
            tisíc let“ neznamená doslovně tisíc roků, ale rozpoložení a kvalitu toho stavu, v
            němž   je   každému   dána   příležitost,   aby   konvertoval   do   pozitivního   stavu
            následováním určitých duchovních postupů (vyznání hříchů, pokání, přijetí faktu, že
            pravý   Nejvyšší   je   Pán   Ježíš   Kristus,   požádáním   o   Jeho/Její   milosrdenství   a
            odpuštění a dobrovolný vstup do Nové školy pro duchovní obrození, opětovné
            poučení a uspořádání).

            Verš 3: „A uvrhl ho do bezedné propasti“ znamená, že se odstraňuje vliv, dopad či
            vměšování negativního stavu na zbylé Stvoření v zóně vymístění. „A uzamkl ho“
            znamená   omezení   pouze   na   pekla   negativního   stavu.   „A  vložil   na   něj   pečeť“
            znamená,   že   již   nikdy   nebude   nikomu   z   pekel   dovolen   žádný   další   přístup   ke
            zbývajícím lidem kdekoli a kdykoli. „Aby tak již nemohl svádět národy, dokud tisíc
            let neskončí“ označuje úplné uzavření všech pekel, aby z nich nic ze zel a nic z
            nepravd nemohlo uniknout a jakkoli ovlivňovat jakékoli jiné oblasti zónu vymístění a
            všechny ostatní stavy, rozpoložení a procesy ve Stvoření Nejvyššího, dokud každý
            v peklech,   nyní   separovaný   a   izolovaný   od   zbytku   zóny   vymístění,   nedostane
            závěrečnou, plnou příležitost k osvobození se od pekel a ke konverzi do pozitivního
            stavu. „Po tomto ale musí být na krátký čas propuštěn“ znamená, že všechna pekla
            budou znovu otevřena, aby se oddělili ti, kdo si zvolili se osvobodit od negativního
            stavu a konvertovat do stavu pozitivního, od těch, kdo odmítli tuto příležitost, aby
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150