Page 294 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 294
DIALOG 130
situováni a fungují uvnitř parametrů lidského života, nemohou být svobodní, protože
základ, na kterém stojí lidský neživot, jakož i veškerý neživot negativního stavu, je
nevyhnutelnost, a ne svoboda volby. Jejich svoboda je manifestována ve skutečnosti, že
si z některých svých vlastních velmi důležitých duchovních důvodů dočasně a pouze
během svého vlastního osobního života svobodně zvolili nebýt svobodní. V tomto
ohledu jsou svázáni dohodou ilustrovat a demonstrovat povahu života, neboli ve
skutečnosti neživota, který nevznikl ve Stavu Mé Absolutní Svobody.
Jak si vzpomínáte, aby se vynalezl a aktivoval negativní stav a jeho neživot ve všech
jeho aspektech a manifestacích, bylo nezbytné přijít s odlišným uspořádáním, než jaké
existovalo uvnitř pravého života pozitivního stavu nebo života jako takového a jež je
založeno na svobodě. V tomto ohledu, v subjektivním časovém měřítku neboli
v subjektivní modalitě pojímání reality jedna z otázek, které měla vstoupit do
sentientní mysli spolu se souvisejícími pochybnostmi a nejistotami, byla: Jak vůbec
vědí, jestli jsou svobodní a jestli základem jejich života je skutečně SVOBODA, pokud
neměli nic odlišného, proti čemu by mohli porovnat svůj tzv. svobodný život neboli
svou svobodu s něčím, co není z takového života a co by nemělo takovou svobodu. Jak
si vzpomínáte z předchozích dialogů, byla vybrána malá skupina individualit, které
souhlasily položit tuto otázku a opatřit na ni potřebnou odpověď zfabrikováním
neživota založeného na opaku, než na čem byl založen a postaven pravý život. Ale
původně tento akt musel proběhnout na základě jejich vlastní svobodné vůle a volby,
neboli ve stavu jejich vlastní svobody. Že následně potřebovali omezit a ohraničit tuto
svobodu a uvalit na své fabrikace totálně jiný životní styl, odlišný od životního stylu
kohokoliv v pozitivním stavu, je úplně jiný příběh.
Na druhé straně je v oblasti pravého života pozitivního stavu nebo života jako
takového svoboda každého plně zachována spolu s jeho svobodnou vůlí a volbou mít
mnoho skrytých, zamaskovaných, limitujících a omezujících faktorů, které je chrání
před vlivem a přijetím nesvobodného negativního stavu a jeho lidského neživota.
Takže jak vidíte z tohoto uspořádání, v tomto cyklu času/stavu/procesu, pokud trvá, se
dokonce i v pozitivním stavu nemůže kvůli omezením se vyjádření plnosti a
kompletnosti prožívání svobodného života pozitivního stavu pravá svoboda taková,
jaká by měla být, ještě vyjádřit. Plná svoboda je možná pouze v plném a kompletním
životě pozitivního stavu. Jak víte, takový plný život ještě nebyl aktivován, aby se dala
příležitost všem jiným formám a tvarům neživota ilustrovat a demonstrovat, jak nebýt,
co nevolit, jak se nechovat a jak nepojímat svobodu a život jako také. Pouze až tento
tíživý a bídný nesvobodný neživot bude eliminován, bude se moci nastolit a zažívat
plná svoboda. Avšak zase a znovu si to každý musí vybrat ze své svobodné vůle a volby
poté, co se dle téže svobodné vůle a volby neživot negativního stavu, lidský neživot a
jejich ega nezvolí. A takto smíte pojímat záležitost svobody na všech úrovních jsoucna
a bytí, pseudojsoucna a pseudobytí a lidského neživota.
Avšak v oblasti každého typu života nebo neživota, a obzvláště ve sféře lidského
neživota, je svoboda volby vždy zachována. Tomuto sdělení máte rozumět následovně:
Jakmile jste vstoupili do lidského neživota nebo když se nacházíte v neživotě
negativního stavu, musíte splnit své závazky a povinnosti, které jste učinili dle své
původní svobodné volby a vůle předtím, než jste do nich vstoupili a omezili se