Page 293 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 293
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
prostředky a způsoby, aby se taková integrace udála. Jak to dělají, nemůže být v této
době zjeveno. V tomto ohledu by se vám radilo zeptat se členů Nového vesmíru, kteří
jsou k vám připojeni, aby vám vysvětlili, pokud mohou, ze své vlastní pozice, jak
dosahují tohoto cíle. A to je všechno, co může být odpovězeno na otázky od Alenky.
Petr: Děkuji Ti za tyto odpovědi. Další otázky přichází od Josefa Beneše. Jsou
následující: Zaprvé by rád věděl více o konceptu SVOBODY a o tom, jak se pojímá
v pozitivním stavu, v negativním stavu a na planetě Nula. Druhá otázka: Jsi Ty, Pane
Ježíši Kriste, odpovědný a zodpovědný za Své skutky jen Sám Sobě, nebo jsi také nějak
odpovědný Svému Stvoření (jaká zajímavá otázka!)? Třetí otázka: Neustále se
setkáváme se zhoršujícími se podmínkami v našich životech - v souladu s tím, o čem
nás informovaly tyto Dialogy: nemoci, finance, zaměstnání a různé jiné těžkosti
duchovní, mentální a fyzické povahy. Bude tento trend pokračovat až do okamžiku
našeho odvolání z planety Nula? Jsou tyto problémy v souladu s Tvým sdělením ve
Velké knize, které poukazuje na to, že naše problémy nás nebudou řídit, ale že je
budeme mít pod naší kontrolou? Konec otázek.
Pán Ježíš Kristus: Problematika svobody byla rozsáhle diskutována ve Velké knize,
jakož i v těchto Dialozích. Slovo ‚svoboda‘ je vzájemně zaměnitelné se slovy ‚svoboda
volby‘. Jak víte, pojem ‚svoboda‘ je definován a určován duchovním principem, který
ovládá každý aktuální cyklus času. Jak také víte, v konečném smyslu jsem Já Absolutní
Svoboda v Sobě, Sám/Sama od Sebe, Sebou a ze Sebe. Proto kohokoliv Já stvořím, činím
tak pouze z pozice této svobody. Na žádném jiném základě není stvoření Stvoření a
každého v něm umístěného možné. Toto je pozice pravého života pozitivního stavu
nebo života jako takového. Avšak jak se pamatujete, současný cyklus
času/stavu/procesu je řízen velmi specifickým a neobvyklým duchovním principem,
který dovoluje koexistenci pozitivního stavu a negativního stavu a jeho lidského
pseudoživota. Kvůli tomu každý v Mém Stvoření, jakož i každý v negativním stavu a
lidském životě v průběhu své veškeré historie ze své svobodné vůle a volby, tedy
řekněme ze SVOBODY mu vrozené souhlasil, že bude omezen a limitován po dobu
trvání tohoto cyklu ve své kompletní a totální svobodě. Důvod této svobodné volby byl
ve faktu, že pokud by nesouhlasil s tímto uspořádáním, nic z negativního stavu, jeho
pseudoživota, lidského neživota a jejich ega by vůbec nemohlo být vymyšleno,
aktivováno, manifestováno a uvedeno do pohybu. Samotnou povahou toho, čím tato
svoboda vůbec je, by se nedovolilo být tu ničemu jinému než pravému životu
pozitivního stavu nebo životu jako takovému.
Ale paradox této situace je ve skutečnosti, že pouze něčí svobodnou vůlí a svobodnou
volbou nebo něčí svobodou bylo vůbec umožněno vymyslet a aktivovat negativní stav.
V tomto ohledu můžete říci, že v negativním stavu je svoboda manifestována a
ilustrována v jejich svobodné volbě nebýt svobodný. Svobodně si zvolili se ohraničit a
omezit ve všech aspektech svého pseudoživota nebo neživota. Tedy svobodu nebýt
svobodný. V lidském neživotě, protože to je konečný produkt pseudotvořivých snah
negativního stavu, každý, kdo se do něj inkarnuje, svobodně souhlasil být taktéž
omezen ve všech aspektech lidského neživota. V tomto smyslu, protože lidé svojí
svobodnou vůlí a volbou souhlasili fungovat především a pouze z pozice svého ega,
souhlasili také nemít v rámci svého lidského života vůbec žádnou svobodu. Dokud jsou