Page 121 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 121
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM II.
jsou obsaženy v Mé Absolutní Nové Přirozenosti v jejím absolutním rozpoložení. Jsou
neustále poskytovány vaší relativní kondici. Jsou to laskavost, tolerance, respekt a
uznání. Mají se plně aplikovat jak vůči sobě samým, tak i vůči všem ostatním.
Jak víte, bylo by velmi obtížné, ne-li zcela nemožné, prokazovat takovou laskavost,
toleranci, respekt a ocenění vůči jiným, pokud byste takoví nebyli vůči sobě samým. Je
to tak, protože jak bylo uvedeno mnohokrát předtím, váš postoj, vaše chování, činy,
vztahy a vše ostatní vůči vám samotným, plně určuje, jak jednáte s jinými. Ve
skutečnosti vůbec není důležité, jak se chováte zevně vůči ostatním, pokud vnitřně
cítíte pravý opak toho, co v tomto ohledu zevně předstíráte. Vaše niterné dispozice,
pocity, postoje, myšlenky a uvažování jsou to, co platí, a ne to, co ve svém lidském
životě předstíráte zevně v důsledku faktoru nátlaku ze strany vašich sociálních či
jakýchkoliv jiných požadavků, jaké jsou zavedeny a jejichž splnění se od vás očekává.
Jak víte, povaha negativního stavu byla založena na opačných faktorech: nelaskavosti,
intoleranci, neúctě a opovržení. Má-li se vůbec někdy eliminovat negativní stav, pak je
nutno uvést do centra pozornosti a uvědomění všech v negativním stavu a v lidském
životě vlastnosti nebo atributy, které jsou opakem jejich pseudoživotního stylu. Odtud
vyvěrá potřeba ilustrovat a demonstrovat úplně odlišný život, založený - kromě
objektivity, poctivosti, spravedlnosti, soudnosti, milosrdenství, odpuštění soucitu,
empatie, pochopení a přijetí - na laskavosti, toleranci, respektu a uznání.
Vaší rolí jako mých reprezentantů na planetě Nula je stát se takovými ilustrativními a
demonstrativními příklady. Ale neříkám, že to bude lehkým úkolem - chovat se tak jak
vůči sobě samým, tak i vůči ostatním. Na druhé straně však není nemožné docílit této
mety, jestliže znáte důležitost takového postoje, chování a vztahu vůči sobě i druhým.
Vezměte například někoho, dokonce někoho mezi vámi, kdo se jeví jako vzdálený,
neosobní, o samotě stojící, divný nebo tajuplný podle vašeho pojímání jeho osobnosti
nebo povahy či celkového charakteru tak, jaká je nebo jaká se vám jeví být
individualita a osobnost této osoby. Ve společnosti takových jedinců se cítíte
nepohodlně, nepříjemně, jakoby omezováni, zablokováni či jinak. Proto se jim
vyhýbáte, nechcete být v jejich blízkosti nebo mít s nimi cokoli společného, ani
netoužíte se s nimi stýkat. Je pro vás nesmírně obtížné snášet jejich přítomnost,
prokazovat jim laskavost, respektovat je nebo uznávat. Jaký druh postoje je tohle?
Pokud se cítíte nesví, nepohodlně, zablokováni či jakkoliv, pak zjevně prožíváte
negativní emoce. Takové emoce jsou z negativního stavu nebo vznikají v negativním
stavu. Tím, že jsou z negativního stavu, pak jestliže je cítíte, prožíváte a jestliže je
projevujete nehledě na to, nakolik si myslíte, že jsou ospravedlnitelné ve vztahu
k oněm nesnesitelným jedincům, pak jste pod vlivem negativního stavu. V tom případě
uvádíte do nebezpečí sama sebe a své poslání, neboť se široce otvírají dveře pro vliv
renegátů, kteří si nepřejí nic více, než mít takové otevření se, aby odvedli vaše energie
ode Mne a od Mé věci směrem k sobě a ke své věci.
Během své návštěvy Evropy, Petře, jakožto i u některých jedinců v této zemi, ses setkal
s tímto problémem u Mých představitelů. Dokonce i v tvém vlastním případě, Petře, se
stává, že se cítíš velmi nepohodlně s takovými typy individuí a máš sklon se jim co
možná nejvíce vyhýbat, nebo s nimi nemluvit po telefonu či jinak. Až do této chvíle bylo