Page 102 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 102

DIALOG 110

            A zde přichází stanovení toho, zda vaše reakce na takové nutné exponování by měla
            být  prostředky  první  volby,  nebo  prostředky  druhé  volby  -  jak  bylo  popsáno  výše.
            Jinými  slovy,  vy  jako  Moji  praví  představitelé  byste  měli  učinit  bez  jakéhokoliv
            zaváhání druhou volbu. Kdyby vaše reakce proběhla v duchu první volby, tj. negativní,
            pak by to ukazovalo, že ještě jste se nestali Mými pravými představiteli. Takže v zásadě
            podobné situace fungují jako životně důležitý test k určení, kde jste ve svém vlastním
            životě, pokud jde o to, zda jste, či ještě nejste Mými pravými reprezentanty na planetě
            Nula. Ze  stanoviska  potřeb pozitivního  stavu  v podobných případech  nejsou už vaše
            odpovědi či reakce, jakožto i volby v tomto ohledu, pouze osobní záležitostí, ale mají
            multiverzální povahu. Pamatujte si to!


            Jiné krátké objasnění, jaké je vám třeba předložit, je záležitost chápání toho, co je to
            být Absolutní. V předešlém Dialogu (109.) vám bylo naznačeno, že jestliže jednáte vůči
            sobě, vůči jiným a vůči Mně tak, jak to činím Já vůči Sobě, vůči vám a všem ostatním,
            pak takové jednání může a smí přivést vaši relativní mysl blíže k chápání toho, jak to
            vypadá být Absolutním. Když zacházíte se sebou, se Mnou a ostatními jenom a pouze
            všemožnými  pozitivními  způsoby,  jimiž  je  bezmezná  láska,  respekt,  porozumění,
            akceptování,  laskavost,  něžnost,  jemnost,  ohleduplnost,  objektivnost,  poctivost,
            spravedlnost, milosrdenství, odpuštění, empatie, soucit a někdy, je-li toho zapotřebí a
            když  je  to  nutné,  láskyplná  přísnost,  jakožto  i  jinými  vlastnostmi  pravé  lásky  a  její
            pravé moudrosti, pak ve svém chování odrážíte Mne a Můj Absolutní Stav. Hybné síly a
            procesy  Mého  Absolutního  Stavu  spočívají  v těchto  vlastnostech.  Z nich  fakticky
            sestává Má Absolutní Přirozenost. Jak si vzpomínáte z Mých předešlých dialogů, jsou
            Mnou a Já jsem jimi. Proto podle logické konstrukce tohoto uspořádání každý, kdo se
            snaží být někým takovým ve svém vlastním životě ve vztahu vůči samému sobě, vůči
            Mně a jiným, odráží tuto Absolutní Přirozenost ve svém relativním rozpoložení. Tato
            reflexe jednoho přivádí blíže a blíže k chápání toho, co je to být Absolutním. Čím méně
            a méně je takových pozitivních vlastností obsaženo v jednotlivcově chování vůči sobě,
            Mně a jiným, tím méně a méně může pochopit, kdo Já jsem, co je Má pravá Přirozenost
            a jaké je to být Absolutním. V takovém případě dochází k tomu, že se jedinec více a více
            vzdaluje  ode  Mne  neboli  od  Mé  Přítomnosti.  Zároveň  kvůli  takovému  negativnímu
            vztahu  vůči  sobě  a  tomu,  že  si  nedává  příležitost  poznávat  lépe  Mne  a  jiné,  ztrácí  i
            pravou perspektivu toho, čím sám je, a taktéž toho, jaká je jeho pravá přirozenost.

            Takže, jak vidíte z popsané situace, vaše poznání, pojímání, ztotožnění se ohledně sebe
            sama a vše ostatní, co se k nim vztahuje, je přímo spojeno s vaším věděním a uznáním
            toho, kdo jsem Já a v čem spočívá Má pravá Přirozenost. Čím více tedy znáte Mne, tím
            více budete znát sebe a ostatní. A naopak: čím více znáte sama sebe, tím více budete
            znát Mne a jiné. V Novém zjevení Pána Ježíše Krista je vám jasně naznačeno, že tím
            nejdůležitějším poznáním ze všech je náležité poznání sama sebe z důvodu, že pravé
            poznání Mne je založeno na vašem poznání sama sebe a naopak: Pouze pravé poznání
            Mne a Mé Přirozenosti může a smí vést k objevení vašeho pravého já čili vaší pravé
            totožnosti, jakými jste za scénou, a nikoli na lidské scéně nebo vůči ní.


            V odpovědi na tvou otázku, Petře, je zřejmé, že fundamentální rozdílností mezi někým,
            kdo  miluje  negativní  stav  a  považuje  ho  za  stejný  jako  pozitivní  stav,  a  mezi  Mými
            pravými reprezentanty, je to, že zatímco milovníci negativního stavu nevlastní náležité
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107