Page 64 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 64

DIALOG 9

            Ovšem v negativním stavu a v těch zemích je každý bez rozdílu vinen, a proto každý
            zaslouží trest a odplatu. Je to jejich rozkoší a potěšením trestat lidi a vidět je trpět.

            Nezapomeňte na fakt, že kdykoliv se zločinec vyhne trestu natrvalo, znamená to, že si
            zvolil podstoupit trest a odplatu někde v peklech - po svém odchodu z planety Nula. Je
            toto vysvětlení uspokojivé pro tebe a pro Dana?


            Peter: Pro mne zajisté, bez jakýchkoli výhrad. Pamatuješ si na dobu, kdy jsem pracoval
            v jedné  z kalifornských  věznic  jako  klinický  psycholog,  Měl  jsem  vždy  tendenci
            rozhodnout  v prospěch  osoby  v případě  pochybnosti,  nehledě  na  to,  že  jsem  najisto
            věděl, že to nemíní vážně ani trochu. Jak víš docela dobře, můj postoj v tomto ohledu
            vedl  k některým  velmi  nepříjemným  důsledkům,  o  nichž  se  diskutuje  v Doplnění  20
            v Korolariích....  Ovšem  ve  chvíli  tohoto  záznamu  nevím,  zda  Dan  bude  spokojen,  či
            nikoliv. Jsem si však pozitivně jist, že jsa tak analytickým, na něco určitě přijde.

            Pán  Ježíš  Kristus:  Ano,  Petře.  A  jestliže  Dan  na  něco  přijde  v tomto  ohledu,  pak  to
            bude jenom znamenat, že je zde duchovní potřeba nabídnout další objasnění. A v tom
            případě je správné a náležité tak činit.


            Peter: Ale co si myslíš o věci sebeobrany, jak to vznesl Dan? Tato záležitost moc leží na
            srdci i našemu Richardovi Schumertovi ze San Franciska.

            Pán Ježíš Kristus:  Pro tuto věc existují  dva  aspekty, které  mají  být osvětleny jim  a
            tobě,  Petře.  První  se  vztahuje  na  ofenzivní  způsob  negativního  stavu,  jenž  neustále
            válčí  s pozitivním  stavem.  Jak  víš,  až  doposud  byl  negativní  stav  vždy  v útočném
            postavení. Je dobře známým faktem, že touží po tom, aby zničil pozitivní stav a ujal se
            vlády nad veškerým stvořením. Tato situace se může aplikovat i na vás osobně. Tím, že
            jste  agenty  pozitivního  stavu,  už  silou  tohoto  faktu  podléháte  takovým  útokům
            v obecném  smyslu  -  jako  výsledek  hromadného  útoku  negativního  stavu  proti  stavu
            pozitivnímu.  Kdyby  pozitivní  stav,  jakož  i  vy  sami,  selhal  při  sebeobraně  v tomto
            ohledu, pak by negativní stav vyhrál.


            Ale  otázkou  je:  Jakými  prostředky  pozitivní  stav  podnikne  účinnou  sebeobranu?  Co
            způsobuje,  že  negativní  stav  je  tak  ustrašen,  cítí  se  tak  uboze  a  je  tak  defenzivní,
            namísto  aby  byl  ofenzivní?  Ve  své  moudrosti  vlévají  členové  pozitivního  stavu  do
            negativního stavu světlo a teplo Mé Absolutní Bezpodmínečné Lásky, Moudrosti, Mého
            Milosrdenství, Odpuštění a Soucitu.


            V tom okamžiku, kdy to postihne útočníky, padne na ně taková tíseň, že se po hlavě
            vrhají zpátky do svých pekel, jen aby se vyhnuli vědění, jak je negativní stav mizerný a
            plný úzkosti. Jinými slovy, přivolávají na sebe úděsný trest a strašnou odplatu za své
            útoky, nebo v našem případě za své zločinné chování. Nejsem to Já, ani nikdo z Mých
            agentů, kdo zapříčiňuje  ten trest  a  vyžaduje odplatu, nýbrž oni sami si to způsobují
            svým negativním a zlým postojem a chováním.


            Druhou záležitostí v tomto ohledu je otázka vašeho vlastního postoje a výše motivace
            se zřetelem na vaši osobní sebeobranu proti zločinnosti případného jedince. Moudrost
            vaší lásky vyžaduje, abyste drželi na uzdě a zabránili takové osobě v páchání jakýchkoli
            zločinných,  zlých  nebo  negativních  činů  obecně,  totiž  nejen  proti  vám,  ale  proti
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69