Page 205 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 205
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.
perspektivu; v podstatě anuluje každou pochybnost ohledně možné nesrovnalosti a
rozporu. A nejen to, ale jasně to vyznačí fakt absolutní nutnosti mít nekonečnou
rozmanitost voleb s tím, aby se každý ujistil, že ať si zvolí cokoliv, jeho volba bude ta
pravá, neboť každá jiná volba by nevedla ke stejně žádoucímu, logickému a
rozumnému vyznění. Mohu ti říci velmi jasně, Petře, že tím, že všechny sentientní
entity bez ohledu na to, kde jsou umístěny nebo jak dalece se duchovně vyvinuly,
nejsou absolutní, ale relativní, a že dokonce i jim je třeba občas připomenout, jaká je
jejich přirozenost. Není to pouze výsadou lidských tvorů. Ovšem lidé už tím, čím jsou,
mají téměř stálou potřebu, aby se jim připomínalo všechno, ale zvláště duchovní věci.
Takže zde jsou otázky a pak zase další otázky. Na objasnění: otázky, které položili
včera Dan a Rosemarie, mají multiverzální význam. Potřebují odpověď, jež by zahrnula
a uspokojila všechny, a to nejen lidské tvory, v tomto případě Dana, Rosemarii nebo
tebe, Petře. Pro svou povahu a velikost jejich významu musí být zodpovězeny skrze
tebe, Petře. Konec konců jsi to ty, kdo je zaznamenává a předává všem
zainteresovaným. Proto je logické a náležité, aby ses ujal zodpovědnosti na ně dát
odpověď.
Na druhé straně si vezmi jako příklad otázku, položenou před třemi dny o poměru,
existujícím mezi tebou a tvým zaměstnavatelem. Je správné používat čas a prostředky
tvého zaměstnavatele pro své vlastní potřeby, nemající co činit s tvou předepsanou
prací? Tento druh otázek tedy nezapadá do výše uvedené kategorie multiverzálního
významu. Je to něco, co je mezi tebou a tvým zaměstnavatelem, jakožto i mezi Mnou a
tebou. Existují různé situace, rozliční zaměstnavatelé, různé dohody a různé možnosti,
mající docela rozličnou konotaci případ od případu v závislosti na přijatých postupech
či zásadách toho kterého zaměstnavatele. Duchovní význam vašeho chování na místě
vašeho zaměstnání je úplně individualizován a zosobněn, takže jen vy můžete
odpovědět na tu otázku pomocí svého vlastního rozlišení a skrze svou intuici a přímým
spojením se Mnou - způsobem, jaký máte k dispozici. Příčinou tohoto faktoru nemohou
být otázky tohoto typu zodpovězeny skrze tebe, ani vlastně přes nikoho jiného, ale
pouze samotným tazatelem.
To je důvod, proč je tolikrát zdůrazněno, jak je důležité, aby se každý z vás naučil klást
vlastní otázky a dostávat vlastní odpovědi jakýmikoliv vám dostupnými prostředky, a
nikoliv spoléháním se na tebe, Petře, nebo na kohokoliv jiného. Nechceme, aby
kdokoliv byl závislý na tom, co řekneš ty, Petře, nebo co je řečeno skrze tebe, neboť by
to skončilo ve stavu naprosté pasivity tazatele a v jeho/její duchovní impotenci,
jakožto i ve vyhýbání se odpovědnosti, jakou má v tomto ohledu. Skončit takto
znamená podlehnout negativnímu stavu. Pouze otázky, týkající se všeho v Mém Novém
zjevení a obsahu těchto Dialogů, jakožto i otázky multiverzálního významu, jsou
vhodné a vyžadují, aby byly zodpovězeny skrze tebe, Petře, neboť v tom je tvá role a
tím jsi byl pověřen. V předešlých Dialozích jsme již vysvětlili, proč je tomu tak.
Peter: Mluvě o otázkách, jak se Ti dnes líbí komentář, učiněný dnes ráno Dr. Ardyth
Noremovou z Arizony v jejím e-mailu o tom, že Ti říkám ‚Sir‘ (Pane)? Cítí, že když se na
Tebe obracím jako k Pánu, snad zanedbávám ženský aspekt Tvé přirozenosti
zdůrazňováním Tvého mužského aspektu. Z mé strany ovšem to, jak jsem to tehdy cítil,
bylo spíše navyklým reagováním, jako bych byl býval mluvil s mým mužským