Page 205 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 205

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            perspektivu;  v podstatě  anuluje  každou  pochybnost  ohledně  možné  nesrovnalosti  a
            rozporu.  A  nejen  to,  ale  jasně  to  vyznačí  fakt  absolutní  nutnosti  mít  nekonečnou
            rozmanitost voleb s tím, aby se každý ujistil, že ať si zvolí cokoliv, jeho volba bude ta
            pravá,  neboť  každá  jiná  volba  by  nevedla  ke  stejně  žádoucímu,  logickému  a
            rozumnému  vyznění.  Mohu  ti  říci  velmi  jasně,  Petře,  že  tím,  že  všechny  sentientní
            entity  bez  ohledu  na  to,  kde  jsou  umístěny  nebo  jak  dalece  se  duchovně  vyvinuly,
            nejsou absolutní, ale relativní, a že dokonce i jim je třeba občas připomenout, jaká je
            jejich přirozenost. Není to pouze výsadou lidských tvorů. Ovšem lidé už tím, čím jsou,
            mají téměř stálou potřebu, aby se jim připomínalo všechno, ale zvláště duchovní věci.


            Takže  zde  jsou  otázky  a  pak  zase  další  otázky.  Na  objasnění:  otázky,  které  položili
            včera Dan a Rosemarie, mají multiverzální význam. Potřebují odpověď, jež by zahrnula
            a uspokojila všechny, a to nejen lidské tvory, v tomto případě Dana, Rosemarii nebo
            tebe, Petře. Pro svou povahu a velikost jejich významu musí být zodpovězeny skrze
            tebe,  Petře.  Konec  konců  jsi  to  ty,  kdo  je  zaznamenává  a  předává  všem
            zainteresovaným.  Proto  je  logické  a  náležité,  aby  ses  ujal  zodpovědnosti  na  ně  dát
            odpověď.


            Na  druhé  straně  si vezmi jako příklad  otázku, položenou před  třemi  dny o poměru,
            existujícím mezi tebou a tvým zaměstnavatelem. Je správné používat čas a prostředky
            tvého  zaměstnavatele  pro  své  vlastní  potřeby,  nemající  co  činit  s tvou  předepsanou
            prací? Tento druh otázek tedy nezapadá do výše uvedené  kategorie multiverzálního
            významu. Je to něco, co je mezi tebou a tvým zaměstnavatelem, jakožto i mezi Mnou a
            tebou. Existují různé situace, rozliční zaměstnavatelé, různé dohody a různé možnosti,
            mající docela rozličnou konotaci případ od případu v závislosti na přijatých postupech
            či zásadách toho kterého zaměstnavatele. Duchovní význam vašeho chování na místě
            vašeho  zaměstnání  je  úplně  individualizován  a  zosobněn,  takže  jen  vy  můžete
            odpovědět na tu otázku pomocí svého vlastního rozlišení a skrze svou intuici a přímým
            spojením se Mnou - způsobem, jaký máte k dispozici. Příčinou tohoto faktoru nemohou
            být  otázky  tohoto  typu  zodpovězeny  skrze  tebe,  ani  vlastně  přes  nikoho  jiného,  ale
            pouze samotným tazatelem.

            To je důvod, proč je tolikrát zdůrazněno, jak je důležité, aby se každý z vás naučil klást
            vlastní otázky a dostávat vlastní odpovědi jakýmikoliv vám dostupnými prostředky, a
            nikoliv  spoléháním  se  na  tebe,  Petře,  nebo  na  kohokoliv  jiného.  Nechceme,  aby
            kdokoliv byl závislý na tom, co řekneš ty, Petře, nebo co je řečeno skrze tebe, neboť by
            to  skončilo  ve  stavu  naprosté  pasivity  tazatele  a  v jeho/její  duchovní  impotenci,
            jakožto  i  ve  vyhýbání  se  odpovědnosti,  jakou  má  v tomto  ohledu.  Skončit  takto
            znamená podlehnout negativnímu stavu. Pouze otázky, týkající se všeho v Mém Novém
            zjevení  a  obsahu  těchto  Dialogů,  jakožto  i  otázky  multiverzálního  významu,  jsou
            vhodné a vyžadují, aby byly zodpovězeny skrze tebe, Petře, neboť v tom je tvá role a
            tím jsi byl pověřen. V předešlých Dialozích jsme již vysvětlili, proč je tomu tak.

            Peter: Mluvě o otázkách, jak se Ti dnes líbí komentář, učiněný dnes ráno Dr. Ardyth
            Noremovou z Arizony v jejím e-mailu o tom, že Ti říkám ‚Sir‘ (Pane)? Cítí, že když se na
            Tebe  obracím  jako  k Pánu,  snad  zanedbávám  ženský  aspekt  Tvé  přirozenosti
            zdůrazňováním Tvého mužského aspektu. Z mé strany ovšem to, jak jsem to tehdy cítil,
            bylo  spíše  navyklým  reagováním,  jako  bych  byl  býval  mluvil  s mým  mužským
   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210