Page 20 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 20

DIALOG 2

            protože konec konců kdo jsi ty, aby ses přel se Mnou či Mi nařizoval způsob, jakým
            mám  k tobě  hovořit  či  tě  inspirovat  nebo  cokoli.  Pokud  něco  říkám,  musí  to  mít
            absolutní platnost. Takový přístup by byl hrubým porušováním tvé svobody volby a
            ustanovoval by hrozné vnucování. Stal by ses otrokem nutnosti slepě věřit v něco, co
            není možné či dovolené ověřit žádným jiným způsobem verifikace. Jaká hrozná věc by
            se  udála,  jak  o  tom  tak  živě  svědčí  historie  slepé  víry  se  všemi  vašimi  směšnými
            náboženskými systémy! Je zapotřebí připomínat ti, co se stalo apoštolovi Pavlovi na
            cestě  do Damašku, na  níž si plánoval  pronásledovat  a  vraždit  Mé  učedníky ve  svém
            zanícení  zachovávat  svůj  vlastní  systém  víry  založený  na  rituálních  Mojžíšových
            zákonech?  Jeho  takzvaný  zázračný  zážitek  na  této  cestě  nakonec  vedl  ke  zradě
            křesťanství a k jeho starému já za jeho návratu do duchovního světa, jak se to pěkně
            popisuje ve třetí kapitole Nového zjevení Pána Ježíše Krista. Nuže v tomto případě by
            si  pseudotvůrci  řekli:  „Aha,  to  je  příliš  snadné.  Vidíte,  říkali  jsme  vám  to.  Jak  jsme
            předvídali, on není sám o sobě s to objevit reálnou pravdu, protože konec konců jsme
            zfabrikovali jeho lidskou povahu a víme, že to nemůže udělat. Potřebuje mocné zjevení
            od Tebe, Boha Pána Ježíše Krista, se vší tou slávou, nádherou a neobvyklými zážitky.
            Jak směšné! Nic to nedokazuje. Dokazuje to jen, že máme pravdu, a tudíž vskutku něco
            takového jako Absolutní Pravda neexistuje. Žádný lidský tvor námi zfabrikovaný nikdy
            nebude s to ji  objevit metodami, které  jsme  za  tímto účelem vyvinuli. Takto jsme je
            udělali, aby byli takoví, takže nebudou nikdy schopni objevit skutečnou pravdu.“

            Peter:  Existuje  nějaký  jiný  aspekt  této  věci  dodatkem  k tomu,  co  se  vztahuje
            k pseudotvůrcům?

            Pán Ježíš Kristus: Ano, je. Vztahuje se k záležitosti, o které jsme hovořili časněji dnes
            ráno  -  nikdo  není  na  stejné  úrovni  duchovního  uvědomění,  chápání,  přijímání,
            používání či plnění Mého Slova anebo Mé Přirozenosti. Způsob a cesta, jakými přijímáš
            informace  obsažené  v knihách  Mého  Nového  zjevení,  jsou  jedinečné  a  neobvyklé.
            Nejdůležitější důvod, proč nejsi s to vidět a slyšet na jiných úrovních jako někteří z vás,
            se  vztahuje  k činiteli  všeobsažnosti.  Pamatuj  si,  prosím,  že  jsi  v lidské  kůži.  A  tak,
            pokud  bych  se  ti  měl  viditelně  a  slyšitelně  objevit,  muselo  by  to  být  na  tvé  lidské
            úrovni, protože jinak by tvé lidské já nemohlo přežít Mé jiné typy objevení se ani na
            zlomek  vteřiny.  Jistě,  mohl  bych  to  učinit,  abych  uspokojil  tvé  lidské  ego  (čili  tvé
            páchnoucí ego, jak rád říkáš, Petře), ale v tom případě cokoli bys v tomto rozpoložení
            prožíval, cokoli bys viděl nebo zjistil, by bylo jen na tvé lidské úrovni, a ne na úrovni
            všezahrnující multiverzální. A nejen to, ale pokud by ses snažil použít něco, co ti říkám
            na této úrovni, vzhledem k úrovni multiverzální - a takový sklon by ve tvém případě
            byl  velmi  silný,  sděloval  bys  lidem  jen  deformace  a  nepravdy,  protože  konec  konců
            tento prožitek a údaj by nebyl míněn pro někoho či něco jiného. Můžeš, Petře, z tohoto
            vysvětlení vidět, jak nebezpečné a nevhodné v jakémkoli ohledu je pro kohokoli jiného
            než  pro  tebe,  aby  přijal  roli  přenašeče  vůbec  čehokoli  přicházejícího  ode  Mne  svým
            vlastním individuálním způsobem všeobsažně a multiverzálně?

            Peter:  Ano,  ale  obávám  s,  že  mnohým  se  to  nebude  líbit.  Dostává  mě  to  do  role
            považujícího se samým sebou za výlučného, spravedlivého a neomylného. Zajisté budu
            obviněn z duchovní namyšlenosti a podobných věcí.
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25