Page 199 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 199

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            důležitý a  měli  byste  ho mít vždy na  mysli. Jak vidíš ze  svých  okamžitých fyzických
            symptomů,  upadnutím  do  této  léčky,  Petře,  jsi  trochu  pootevřel  dveře  skupině
            negativních  entit,  která  je  ti  přidělena,  aby  bránila  tvým  dialogům  se  Mnou  a  jejich
            zaznamenávání.  Vzhledem  k tomu  právě  teď  prožíváš  fyzickou  závrať  a  znechucení.
            Přejde to ovšem velmi brzo spolu s tím, jak přestanou jejich útoky prostředky tvého
            současného fyzického rozpoložení.

            Zabývejme se nyní záležitostí rozpornosti. Zapomněli jste na něco? Zapomněli jste na
            výrok,  který  byl  taktéž  učiněn  v Novém  zjevení  Pána  Ježíše  Krista,  a  jeho  následné
            důležité  uvědomění,  že  je  tu  nekonečná  rozmanitost  voleb  a  možností,  které  jsou
            k dispozici  všem  na  výběr.  Mít  některé  volby,  ale  vyloučit  některé  jiné  by  logicky
            omezovalo,  ohraničovalo  a  brzdilo  sentientní  entity  v jejich  úsilí  si  vybírat.  Všechny
            volby musí být přítomny v univerzalitě všeho, aby se zajistila úplná svoboda volby a
            vůle, jakož i nezávislost všech zapojených do tohoto procesu vybírání. Život každého
            závisí  na  tomto  činiteli.  to  ale  vůbec  neznamená,  že  všechny  volby  se  aktualizují,
            realizují nebo se přidají k zevní realitě. Nezapomeňte, že každý, u koho je na místě se
            rozhodnout, jak volit, je též vybaven logickými procesy odůvodnění, které mu říkají,
            které  volby  nejsou  vhodné  či  potřebné.  Zajisté  mu  ale  poskytnete  tyto  plně
            vyčerpávající možnosti. Jinak by vždy něco chybělo. Zvídavá mysl těchto entit by, jak
            jsi, Petře, řekl, ihned poznala, že v zásobárně všech k dispozici jsoucích možností voleb
            něco  chybí.  V tomto  případě  by  ovšem  nebyly  přítomny  všechny  dostupné  volby.
            Pokud  by  se  to  stalo,  sentientní  entity  by  skončili  tak,  že  by  neučinily  vůbec  žádný
            výběr, protože by nemohly v tomto ohledu učinit náležité rozhodnutí bez znalosti toho,
            jestli  by  nebylo  logicky  vhodnější  či  rozumnější  zvolit  některé  jiné  možnosti  volby,
            které nejsou k dispozici, než ty, které k dispozici byly. V tomto případě by byly stále
            bombardovány uvědomováním si, že vně odsud existují některé jiné volby než ty, které
            mají, které by bylo vhodnější učinit.


            Takže  hovoříce  o  scénářích  či  možnostech  volby,  jak  by  se  mělo  odehrát  ukončení
            negativního stavu, je nutné se zmínit taktéž o těch, které by se nemohly nikdy zvolit,
            protože by bylo zcela nelogické, iracionální a nerozumné je zvolit, protože by nevedly
            k eliminaci negativního stavu, ale k jeho opětovnému potvrzení. Kvůli argumentaci ale
            na  okamžik  předpokládejme,  že  by  jak  pseudotvůrci,  tak  i  renegáti  učinili  volbu
            neobjevit se fyzicky či jakoukoli viditelnou formou - velmi nepravděpodobný scénář.
            V takovém  případě  by  se  započalo  nějaké  jiné  nastavení,  které  by  naplnilo  nutné
            požadavky pro eliminaci negativního stavu a vykonání závěrečné fáze Mého Druhého
            příchodu,  jak  se  líčí  v zmíněné  7.  kapitole  Nového  zjevení  Pána  Ježíše  Krista.
            Například přístup k univerzalitě všeho by se otevřel a byl učiněn souběžně dostupným
            pro všechny. Každý by byl umístěn doprostřed samého procesu aktivace negativního
            stavu od A do Z. V takovém případě by každý opětovně prožil takříkajíc na své vlastní
            kůži,  jak  byl  negativní  stav  aktivován.  Každý  by  se  stal  plně  znalým  všech  aspektů
            tohoto procesu a vývoje, povahy pseudotvůrců, jejich uvěznění, propuštění, toho, jak
            by  přijímali  své  experimentování,  co  učinili  doposud,  do  okamžiku  záznamu  těchto
            dialogů, a vše ostatní včetně jejich takzvaného druhého příchodu a jak by se projevil a
            jaké by byly jeho následky. Všechny tyto faktory by se staly pro vás zjevní nejen slovně
            či  tak,  jako  při  sledování  filmu,  ale  zažili  byste  je  nanejvýš  realistickým  způsobem
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204