Page 199 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 199
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.
důležitý a měli byste ho mít vždy na mysli. Jak vidíš ze svých okamžitých fyzických
symptomů, upadnutím do této léčky, Petře, jsi trochu pootevřel dveře skupině
negativních entit, která je ti přidělena, aby bránila tvým dialogům se Mnou a jejich
zaznamenávání. Vzhledem k tomu právě teď prožíváš fyzickou závrať a znechucení.
Přejde to ovšem velmi brzo spolu s tím, jak přestanou jejich útoky prostředky tvého
současného fyzického rozpoložení.
Zabývejme se nyní záležitostí rozpornosti. Zapomněli jste na něco? Zapomněli jste na
výrok, který byl taktéž učiněn v Novém zjevení Pána Ježíše Krista, a jeho následné
důležité uvědomění, že je tu nekonečná rozmanitost voleb a možností, které jsou
k dispozici všem na výběr. Mít některé volby, ale vyloučit některé jiné by logicky
omezovalo, ohraničovalo a brzdilo sentientní entity v jejich úsilí si vybírat. Všechny
volby musí být přítomny v univerzalitě všeho, aby se zajistila úplná svoboda volby a
vůle, jakož i nezávislost všech zapojených do tohoto procesu vybírání. Život každého
závisí na tomto činiteli. to ale vůbec neznamená, že všechny volby se aktualizují,
realizují nebo se přidají k zevní realitě. Nezapomeňte, že každý, u koho je na místě se
rozhodnout, jak volit, je též vybaven logickými procesy odůvodnění, které mu říkají,
které volby nejsou vhodné či potřebné. Zajisté mu ale poskytnete tyto plně
vyčerpávající možnosti. Jinak by vždy něco chybělo. Zvídavá mysl těchto entit by, jak
jsi, Petře, řekl, ihned poznala, že v zásobárně všech k dispozici jsoucích možností voleb
něco chybí. V tomto případě by ovšem nebyly přítomny všechny dostupné volby.
Pokud by se to stalo, sentientní entity by skončili tak, že by neučinily vůbec žádný
výběr, protože by nemohly v tomto ohledu učinit náležité rozhodnutí bez znalosti toho,
jestli by nebylo logicky vhodnější či rozumnější zvolit některé jiné možnosti volby,
které nejsou k dispozici, než ty, které k dispozici byly. V tomto případě by byly stále
bombardovány uvědomováním si, že vně odsud existují některé jiné volby než ty, které
mají, které by bylo vhodnější učinit.
Takže hovoříce o scénářích či možnostech volby, jak by se mělo odehrát ukončení
negativního stavu, je nutné se zmínit taktéž o těch, které by se nemohly nikdy zvolit,
protože by bylo zcela nelogické, iracionální a nerozumné je zvolit, protože by nevedly
k eliminaci negativního stavu, ale k jeho opětovnému potvrzení. Kvůli argumentaci ale
na okamžik předpokládejme, že by jak pseudotvůrci, tak i renegáti učinili volbu
neobjevit se fyzicky či jakoukoli viditelnou formou - velmi nepravděpodobný scénář.
V takovém případě by se započalo nějaké jiné nastavení, které by naplnilo nutné
požadavky pro eliminaci negativního stavu a vykonání závěrečné fáze Mého Druhého
příchodu, jak se líčí v zmíněné 7. kapitole Nového zjevení Pána Ježíše Krista.
Například přístup k univerzalitě všeho by se otevřel a byl učiněn souběžně dostupným
pro všechny. Každý by byl umístěn doprostřed samého procesu aktivace negativního
stavu od A do Z. V takovém případě by každý opětovně prožil takříkajíc na své vlastní
kůži, jak byl negativní stav aktivován. Každý by se stal plně znalým všech aspektů
tohoto procesu a vývoje, povahy pseudotvůrců, jejich uvěznění, propuštění, toho, jak
by přijímali své experimentování, co učinili doposud, do okamžiku záznamu těchto
dialogů, a vše ostatní včetně jejich takzvaného druhého příchodu a jak by se projevil a
jaké by byly jeho následky. Všechny tyto faktory by se staly pro vás zjevní nejen slovně
či tak, jako při sledování filmu, ale zažili byste je nanejvýš realistickým způsobem