Page 198 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 198

Třicátý dialog




                                                    27. ledna 1999




            Peter:  Jak  víš,  náš  poslední  dialog  (29)  způsobil  mnoho  zmatku.  Tou  částí  dialogu,
            která  vskutku  zmátla  Dana  a  Rosemarii,  byl  údaj  o  rozličných  scénářích  ukončení
            negativního stavu. Je zřejmé, že se jedná o citlivé téma. Dle Dana scénář, kdy se na této
            planetě neobjeví ani pseudotvůrci, ani renegáti vyvrací či popírá to, co bylo uvedeno o
            těchto záležitostech v Kapitole 7 Nového zjevení Pána Ježíše Krista. V této kapitole je
            jasně  řečeno,  že  fyzické  objevení  se  pseudotvůrců  musí  být,  aby  se  naplnily  určité
            nutné  požadavky  pro  eliminaci  negativního  stavu  a  vykonání  závěrečné  fáze  Tvého
            Druhého příchodu. Navíc má Rosemarie otázku na význam posledního scénáře, který
            vylučuje všechny ostatní a který vychází z Tvé Vlastní Absolutní Úvahy o tom, jak by to
            mělo skončit. Toto jsou otázky, které, jak jsem již dříve řekl, mi způsobují tolik mučivě
            bolestivých pochyb a panické reakce. V okamžicích, jako je tento, si především přeji,
            abych nikdy nesouhlasil být v takové pozici a roli - přenašeče Tvého Nového zjevení; a
            za druhé, aby lidé, kteří mají takové zvídavé a platné otázky, se mohli dostat do mé
            kůže  a  prožívat,  čím  procházím  pokaždé,  když  přijdou  s něčím  podobným.
            Zaznamenávám v těchto dialozích něco, co je výsledkem mého vlastního myšlení dle
            přání či představ, nebo fantazie  mého vlastního bláznivého srdce  a  mysli?  Jak tento
            problém urovnáme? Jak říká Dan, něco jsme opomněli?


            Nebylo by pro mne daleko hezčí, když jsme byli v období před započetím dialogů a kdy
            každý měl klást své vlastní otázky a obdržet své vlastní odpovědi bez mého přímého
            zapojení? Toto je pro ně příliš snadné. A já si myslím: „Nechme je se popasovat s tím,
            jak dostávají své vlastní odpovědi a mají své vlastní pochybnosti a nejistoty o tom, zda
            to,  co  dostávají,  je  pravda  či  nikoli.“  Právě  nyní  se  obávám  i  jen  napsat  do  dalšího
            odstavce Tvé jméno v odpovědi na tyto otázky, aby se nepředpokládalo, že Ty jsi Ten,
            Kdo na ně odpovídá, pokud nějakou náhodou jsem to já, který na to přišel v souladu
            s mými  vlastními  bláznivými  domněnkami.  Velmi  se  za  to  vše  omlouvám,  a  pokud
            nemám v jakékoli domněnce v tomto ohledu pravdu, prosím Tě o odpuštění.

            Pán Ježíš Kristus: A máš ho mít, Petře. V určení, zda to jsem, či nejsem Já, Kdo s tebou
            rozmlouvá, musí každý učinit své vlastní rozhodnutí založené na jeho vlastní osobní a
            soukromé intuici. Odpovědnost za určení tohoto důležitého faktoru spočívá na každém
            případném čtenáři. Nikdo, včetně tebe, Petře, není ovšem nucen věřit, že jsem to Já -
            Pán  Ježíš  Kristus,  Kdo  s tebou  rozmlouvá.  Avšak  vaše  reakce  v tomto  ohledu  je
            pochopitelná a bere se na vědomí.

            Mohou a měli by stále pokračovat v kladení svých vlastních otázek a získávání svých
            vlastních odpovědí, ale kvůli jejich pozici  a  roli  a  tomu, co  každý z nich představuje
            z jiných úrovní, by takové odpovědi byly ohraničeny pouze na jejich sféru a na to, co
            představují  a  co  dle  dohody  dělají.  Nemohly  by  obsahovat  jakoukoli  jinou  úroveň.
            jejich  odpovědi  by  tedy  nemohly  mít  multiverzální  význam.  Tento  faktor  je  velmi
   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203