Page 107 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 107

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            Peter: Negativní, ovšem.

            Pán Ježíš Kristus: Přesně tak, Petře. Kvůli faktu, že očekávala věčné potrestání za své
            takzvané  cizoložství,  její  očekávání  by  se  stala  pravdou  během  jejího  pobytu  v této
            předvstupní  oblasti.  Naštěstí  pro  ni  měla  tebe  ku  pomoci,  aby  Mne  požádala  o
            milosrdenství a odpuštění - byť zde nebylo v tomto případě co odpouštět; a kvůli tomu
            najisto prožila, jak jí ho dávám, jakož i to, že byla s to odpustit sama sobě cokoli, co
            učinila či si myslela, že učinila. Poté po několika dnech umřela v míru.


            Peter:  Co  ale  takzvané  pozitivní  zážitky  této  povahy  mající  za  výsledek  údajné
            důkladné změny a proměny po návratu těchto jedinců? Mají trvalé výsledky?


            Pán Ježíš Kristus: Taková prohlášení se činí nejen u pozitivních zážitků, ale i u těch
            negativních.  Lidé  jsou  jimi  tak  vystrašeni  a  obávají  se  jich,  že  pod  jejich  vlivem
            přestanou konat zlo a negativní věci a stávají se ve společenství velmi charitativními,
            obzvláště  ke  své  případné  církvi.  Katolická  církev  například  miluje  a  povzbuzuje
            takové negativní zážitky, protože u takové osoby potvrzují správnost církevní nauky
            ohledně  věčného  trestu  v žhnoucích  peklech.  Zároveň  činí  takovou  osobu  věřícím  a
            loajálním členem této církve či jakékoli charity či organizace, do které patří. Má taková
            konverze, změna či proměna nějaký trvalý účinek z duchovního hlediska? Pohleď na
            tuto  situaci  takto:  za  jakých  okolností  se  tyto  či  jakékoli  změny  udály?  Za  okolností
            nátlaku  vlastních  očekávání.  Zážitek  takové  povahy  přichází  z vnějšku.  Byl  vnucen
            tomuto jedinci nevyhnutelností toho zážitku, která mu v tomto nedala žádnou možnost
            než se změnit.

            Jak  víš  z Mého  Nového  zjevení,  každá  změna  či  proměna  či  cokoli  se  stane  pod
            podmínkou  donucení,  nátlaku,  zázračného  prožitku,  hrozby  věčného  zatracení,  či
            podobných  vnucených  faktorů  -  ať  dobrých,  či  špatných,  příjemných,  či  v podobě
            nočních můr  -  se  nezachycuje ve  vlastních niternostech, kde platí. Vzhledem  k tomu
            takovíto  jedinci  budou  stejně  muset  projít  procesem  vykonání  konečné  volby  po
            příchodu do duchovního světa; tedy řekněme poté, co skutečně zemřou překročením
            čáry, za níž není návrat do tohoto života již možný.


            Peter: Proč je v takovém případě dovoleno, aby se takové zážitky děly?

            Pán  Ježíš  Kristus:  Podívej  se,  Petře,  na  to  takto:  Co  jim  takový  zážitek  říká?  Že  je
            v životě více, než co znají o lidském životě. Jinými slovy jim to připomíná, že život není
            omezen na to, co o něm vědí, či na to, co je lidský život vůbec, ale že je tu něco více, a
            vždy více, reálnějšího než jejich lidský život. Je to druh prvního hmatatelného úvodu do
            duchovní  reality  jiného  a  odlišného  života,  ať  ve  smyslu  pozitivním,  či  případně
            negativním. A i když tyto zkušenosti nejsou duchovně závazné, protože jsou vnucené,
            nicméně  mohou  být  využity  jako  připomínka  při  vstupu  do  vlastního  duchovního
            světa. Tato může posloužit jako pomocný úvod do reality jiného či odlišného světa, o
            němž mají  velmi  málo či žádné  náležité  informace.  Nezapomínej,  Petře, předvstupní
            oblast do jiného světa  -  kde se  nacházejí během svého prožívání blízkosti smrti  -  je
            skutečná;  a  vy  zde  zajisté  uvidíte  některé  věci,  které  reprezentují  formy  a  jevy
            skutečných  věcí,  byť  v poněkud  zkreslené  podobě,  zkreslené  faktorem  z vnějšku
            uložených očekávání. To, co vidí, má souvztažné protějšky v opravdové realitě jiných
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112