Page 26 - nzpjkbr
P. 26

•   Neinkarnované   duchovní   bytosti   z   vyšších   dimenzí,
                    polohmotných i nehmotných, které navazují telepatický kontakt
                    s  vybranými  jedinci  v  těle  a  přinášejí  informace  a  léčivou
                    energii, pomáhají zvyšovat vibrace.

                •   Všechny koordinuji Já, Pán Ježíš Kristus Boží Rodina na všech
                    úrovních:  od  fyzické  (v  těle  Jany),  přes  duševní  po  duchovní.
                    Vystupuji jako Jeshua, Ježíš Kristus, Bůh všemohoucí, Stvořitel
                    Prvotní  všeho  a  všech,  Boží  Trojice,  Vesmírná  Inteligence,
                    Kosmické  Vědomí,  Absolutno,  Jehova,  přestože  Moje  Jediné
                    pravé Jméno je Pán Ježíš Kristus Boží Rodina.

            Přizpůsobuji svůj projev i informace úrovni příjemců. Používám metodu
            opakování  ve  spirále,  tedy  neustále  upřesňuji  a  rozšiřuji  již  předané
            informace o nové, a tím zajišťuji jejich lepší zapamatování a pochopení.
            Už  Petr  Daniel  Francuch  si  občas  stěžoval,  že  stále  něco  opakuji,  ale
            vzhledem  k  nedokonalosti  hrubohmotného  mozku,  který  stále
            zapomíná, je to nezbytné. Věděl to i Jan Amos Komenský, světoznámý
            Čech, učitel národů, který reformoval systém vzdělávání metodou „škola
            hrou“. Se zvyšováním vibrací těla se zlepší i paměť, rozšíří se vědomí, a
            tím i schopnost porozumět čemukoli. Tento proces se neustále zrychluje,
            ale není možné, aby byly vynechány jednotlivé etapy. Dítě z mateřské
            školy také nezkoušíme z učiva vysoké školy. Navíc, jak jsem už zmínil,
            duchovní úroveň lidí je velmi rozdílná a nesouvisí s inteligencí. Často se
            stane, že člověk se základním vzděláním je mnohem vnímavější, chápe
            jednotu  se  vším,  vcítí  se  do  jiných  lépe  než  vědec  s  mnoha  tituly  z
            prestižních škol. Opět se zde projevuje metoda negativního stavu: rozděl
            a panuj. Školy vychovávají specialisty na cokoli, úmyslně se „zapomíná“
            na celek, jednotu.

            Po rozdělení lidstva budeme společně měnit všechny oblasti života. Není
            oblast, která zůstane stejná, protože úplně vše je zamořeno negativním
            stavem.
            Základem  transformace  a  vzestupu  do  vyšší  dimenze  je  zvyšování
            vibrací,  rozšiřování  vědomí.  Lidé  si  začínají  uvědomovat,  že  žijí  v
            neudržitelném  systému,  který  je  vysává  jako  pijavice,  že  ani  dostatek
            peněz a majetku je nečiní šťastnými, že je nesmyslná jakákoli válka kvůli
            čemukoli. Vzrůstá jejich touha po sdílení, Lásce, porozumění, životě v
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31