Page 87 - NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 87

NOVÉ ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA

            Božským,   a   že   prvky,   vzaté   z   Josefa   a   Marie,   byly   po   jejich   zbožštění   spojeny   fúzí   v


            povšechnosti  Nejvyššího,       a   tak   došlo  k   narození   zcela   nového   stavu  křížení  v

            Přirozenosti  Nejvyššího.  ‚Pít  Jeho   krev‘   značí  přijmout  ten  fakt,  že  Nejvyšší  vzal  jeden
            prvek  ze   Své  absolutní  vnější  mysli,  provedl  fúzi  s  elementy  Marie  a  Josefa,  potom  k
            ním přidal jeden prvek ze Své  Absolutní       vnitřní mysli   a znovu provedl fúzi. A pak když
            proces  divinizace  byl  dokonán,  vzal  jeden  element  ze  Své  Absolutní  duchovní  mysli-
            Absolutního  ducha,     a  dal  je  dohromady  pomocí  fúze  a  klížení.  Tímto  činem  připravil
            Nejvyšší     příznivé   podmínky   pro  lidské   tělo  Ježíše   Krista,   aby  tak   postupně,  krok   za



            krokem,        v  čase   a   prostoru,   zcela   prošlé  fúzí   bylo   integrováno   v  celku   Jeho/Její

            Absolutní  Přirozenosti.
            Když se tento akt naplnil, stal se  Nejvyšší     navěky plností  Pána Ježíše Krista.   I to  se má

            rozumět  pod   slovy   ‚jísti  maso  z  těla  Syna   člověka‘    a  ‚pít  Jeho  krev‘.  Splynutí   s  touto

            skutečností    dává  vpravdě život  věčný. O    tom  svědčí  slova ‚Neboť  maso  z Mého těla je
            pravý pokrm a Má krev je pravý nápoj‘. Jenom plným přijetím tohoto procesu lze  dojít
            k jistotě, že vskutku    jde o spojení s pravým  Pánem Ježíšem Kristem. Toto se odráží ve
            slovech:   ‚Kdo jí maso z mého těla  a pije   Mou krev, ve  Mně zůstává  a Já     něm.‘
                                                                                          v


            Ovšem  mnozí  budou  znechuceni  tímto  pojímáním  Přirozenosti  Pána  Ježíše          Krista  čili
            Nejvyššího.   Rovnou   odmítnou   připustit   možnost,   že   by   se   podobný     proces  mohl
            odehrát u  Nejvyššího.     Příliš jsou  zamilováni do   tradičního   pojímání   Přirozenosti  Pána

            Ježíše  Krista   či  Nejvyššího  či  Boha  nebo  do  čehokoliv,  co  mají  a  čemu  věří.  Dokonce



            citují  biblická  rčení,  podle  nichž  Ježíš   Kristus   je  tentýž  navěky  (‚Ježíš  Kristus  je  stejný

            včera i   dnes i   na věky‘,   Židům 13:5).  Doslovný  výklad   tohoto rčení  zdánlivě naznačuje,
            že   k žádným změnám v povaze  Nejvyššího        či  Ježíše Krista   nikdy nemůže dojít.
            Avšak   kdyby   tato   interpretace   uvedeného   rčení   byla   správná,    především   by  se   pak
            Nejvyšší  nikdy   nebyl    mohl   vtělit   ve   fyzické   formě  Ježíše   Krista.   Vždyť   takový   krok
            znamenal  ohromnou        změnu!  Duchovní,  vnitřní  spoluoznačení  slova  stejný  prostě  má

            ten  význam,  že  nehledě  na   to,  jak  se  přirozenost  Nejvyššího,   Pána  Ježíše  Krista,   mění,
            zůstává  přesně  takovým  Jedním  Nedělitelným        Stvořitelem  či  Bohem  a  že  není  vůbec



            nikoho     druhého   v   jsoucnu   a  bytí.   Jeho/Její   milující,   laskavý,   spravedlivý   a   moudrý

            postoj  k  Svému  stvoření    bude  navždy  tentýž,  nezměněný  a  bude  provždy  v  absolutní
            proporci.    Toto je  význam  stejnosti.
            Na  neštěstí  mnoho  jedinců  po  přečtení  této    knihy  skončí  přesně  tak,  jak  se  to  stalo  s




            dřívějšími učedníky  Pána Ježíše Krista      na planetě Nula, jak to dosvědčuje verš 60 téže
            kapitoly u  Jana:  ‚To je  těžká řeč!   Kdopak  ji může pochopit?‘   A samozřejmě, jak 66  verš
            říká:  ‚Od té doby mnoho z Jeho učedníků odešlo zpět a již  s ním více nechodili.‘
            Nepřijme-li kdo skutečnost Nové přirozenosti  Pána Ježíše Krista, pak          se sám odsoudí  k
            duchovní regresi,  sklouzne  zpět do negativního stavu (‚odešlo zpět‘) a nebude moci již


            s   Ním/Ní   více    chodit.   A   toto   je  duchovní  smrtí.  S   ohledem   na  tyto   skutečnosti   je

            očividné,   jako   je   to   důležité   v  tomto   bodě   přistoupit   k   setkání   se   s  Pánem   Ježíšem
            Kristem     jako   s  Nejvyšším   duchovním   rádcem,  a   to  ze   stanoviska  nového   pojímání

            Jeho/Její Přirozenosti. Cokoliv     méně nebo  jinačího    bude mít  za následek  ‚odchod zpět‘
            a nemožnost  ‚více s Ním/Ní chodit‘.
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92