Page 48 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 48
částí a to se zase stalo částí vás. Spatřujete proces chodu z nitra navenek, a
následně pak z venku do nitra ve formě zpětné vazby vašeho tvůrčího úsilí?“
„Druhý způsob, jakým letmo zahlédnout to, jaké je to být Absolutním, je popsán ve
shora zmíněné třiadvacáté kapitole Nového zjevení. Než se podnikne aktuální čin
tvoření z idejí, které jste za tím účelem vyprodukovali, definují se všechna pravidla,
všechny zákony, principy, řády a všechny záležitosti, jaké máte, jimiž a jejichž
prostřednictvím se proces stvoření aktualizuje a realizuje. Je třeba si uvědomit to,
že toto Stvoření je možno udržovat jen díky těmto pravidlům, regulím, zákonům,
principům a řádům. Pokud je nesledujete, vaše tvořivá snaha nepřinese své plody.
Takže, jak vidíte, rozšiřujete tyto faktory do vašeho tvoření a tím se stává realitou,
udržovanou ve svém jsoucnu a bytí těmito faktory. A protože se tyto faktory
odvozují přímo z vás, z vaší mysli – abychom byli přesní – sídlíte v tom, co jste
stvořili, jako ve svém vlastním prodloužení a procesu. Kvůli tomuto faktu budete
znát to, co jste stvořili, v absolutním smyslu.“
„Třetí způsob, jak mít záblesk toho, jaké je to být Absolutním, je naznačen v kapitole
osmnácté Nového zjevení. Na stránkách 545-546 (Na str. 453 čes. překladu. Pozn.
překl.) se říká, že, absolutní, neustálý, trvalý a nevyčerpatelný poměr může být
ustanoven jen mezi dvěma stejně absolutními bytostmi. Ale takové bytosti
neexistují. Jen Jeden Pán Ježíš Kristus je absolutní. Co myslíte, proč stvořil
nekonečný počet sentientních entit? Mezi jiným je stvořil proto,
aby vykompenzoval nedostatek jiné absolutní bytosti. V povšechnosti a
kumulativním součtu všech sentientních entit v jsoucnu a bytí je možnost mít
nevyčerpatelnou variaci zkušeností, která aproximuje vztah jednoho absolutního
stavu ke druhému. Takovýto možný vztah vám může poskytnout záblesk toho, jaké
je to být Absolutním.“
„V praktickém smyslu je toto možné skrze náležité pojetí sexuality, která je vodičem
pocitu, jaké jeto být absolutním, z pozice jsoucího relativním. Nekonečná variace
sexuálních zkušeností sděluje tento pocit z toho prostého důvodu, že v této kondici
a zkušenosti se může uchopit absolutní stav, který se šíří skrze tuto variaci. Čím
větší variace takových zkušeností, tím větší možnost mít názorné porozumění tomu,
jaké je to být Absolutním. Tento výrok o sexualitě – jako o nástroji pochopení či
uchopení a získání záblesku toho, jaké je to být Absolutním - je možno v této době
doslovně použít jen členy pozitivního stavu. Ale bude mít dalekosáhlé důsledky pro
ty, co jsou spojeni s Novým zjevením. Této záležitosti se budeme věnovat někdy v
budoucnu.“
„Takže tu máme nyní to, že se musíte učit pohlížet na vše ve Stvoření – na lidskost,
na planetu Nula, na zónu vymístění a, což je nejdůležitější, na Přirozenost
Pána Ježíše Krista – pouze z pozice Nového zjevení, a ne z pozice buď
náboženských dogmat, vědeckých pojetí či toho, jak to či ono pojímají ostatní lidé.
Konáte-li takto, nikdy nepůjdete nesprávným směrem.“
„A to je pro dnešek vše. Mějte se báječně během četby a studia tohoto poselství i po
té.“