Page 23 - hinz
P. 23

zahrnující vše, co je lidem k dispozici ve všech oblastech jejich životů a mysli, tj. ve
            věcech   duchovních,   emocionálních   a   duševních,   záležitostech   intelektuálních,
            sexuálních, fyzických, hmotných a jakýchkoli jiných, a užívat je jako prostředky
            k tomu, jak být lepší lidskou bytostí a lidskou bytostí více duchovní. Takže je jen
            normální a přirozené, že by každý takový přenosce či mluvčí mohl vykazovat takové
            touhy a mít takové sklony.

            Pokud někdo  napevno  pokračuje  ve  svém   sebeprozkoumávání,  sebezkoušení  a
            sebeprohlédáváním  tak, jak se zde  sděluje, je v bezpečí a je  pravým  člověkem
            Božím, svatým mužem či ženou, světcem. Částí takového neustálého dennodenního
            prozkoumávání je otázka: „Zbožňuji sám sebe? Uctívám sám sebe? Obdivuji sám
            sebe? Stavím sám sebe na piedestal? Snažím se být dokonalý, věda, že nikdo není
            dokonalý, jen  Nejvyšší  a věda, že snažit se  a nutit být dokonalý  znamená  být
            arogantní, to jest snažit se být Absolutní?“ Někteří lidé mají taktéž sklon vnímat
            spisovatele   této   kapitoly   jako   autoritáře.   Způsob,   jakým   hovoří,   je   způsobem
            autority,   aniž   by   byl   autoritářský.   Cokoli   řekne   či   uvolní   jako   poselství   od
            Nejvyššího, je napsáno či řečeno s autoritou proto, že podstupuje výše uvedené
            důkladné   dvojí   prověrky,   trojí   prověření   a   prozkoumání   vzhledem   k jakémukoli
            zamoření, zdeformování, omylu, chybě a podobným věcem. Je jen zřejmé, že nic
            není uvolněno či řečeno předtím, než je to neustále prověřováno. Takto se může
            projevit jen čistá pravda. Proto je to řečeno s autoritou Nejvyššího. Žádný  jiný
            důvod tento způsob řeči nemá.


            Jakmile se tyto prověrky, průzkumy, zkoušky, prohlídky a vyznání hříchů, očista a
            vyčištění završí a zakončí, tehdy a jen tehdy je jeden připraven postoupit ke čtvrté
            části svého sezení, což probíhá následovně. Stručně se sděluje toto: „ Pane, naplň
            mne vůči Tobě vděčností, vděkem a oceněním za vše, co se v mém životě stalo i
            nestalo, a rovněž za vše, co jsem měl a neměl a co budu a nebudu mít. Dej mi
            výsadu být člověkem stále větší skromnosti, pokory a poníženosti. Pomoz mi, abych
            byl každý den stále čestnější, slušnější, věrohodnější, laskavější, čistší a upřímnější
            s diplomacií, taktností, starostlivostí, opatrností a diskrétnosti, abych se za každou
            cenu vyhnul tomu, že bych někoho zranil, poškodil či urazil. Pomoz mi ve všech
            ohledech být neustále progresivním, rostoucím a zdokonalujícím se. Nekonečně ve
            mně znásob víru, důvěru, spoléhání se a svěření se v Tebe, Pane, a v Tvou Božskou
            prozřetelnost, a z Tebe v sebe samého a v mé poslání. Pomoz mi, prosím, abych byl
            neustále více a více otevřenější a širší mysli, otevřenějšího a širšího srdce vzhledem
            k Tvému vlivu, a pomoz mi, abych byl daleko ohebnější a mobilnější, adaptabilnější
            a přizpůsobivější, více fluidní, schopnější změn, proměnlivější a všestrannější. Ze
            své vlastní vůle a volby si připomínám a žádám o pomoc, abych nepodmíněně
            miloval s moudrostí Nejvyššího, Pána Ježíše Krista, Ducha Svatého, jednoho Boha
            nedělitelného, Kdož je můj Stvořitel, Spasitel, Vykupitel, Stvořitel všeho Stvoření a
            nejvyšší   Pán,   Mistr   a   Vládce   všeho,   co   je,   včetně   všech   pekel,   veškeré   zóny
            vymístění a veškerého negativního stavu, a abych Tě můj Pane, bezpodmínečně
            miloval   s moudrostí   co   nejdůkladnějším,   co   možná   nejhlouběji   dosahujícím   a
            pokročilým   způsobem,   nade   všechny   a   nade   vše,   bez   jakékoli   nízké   motivace,
            egoismu,   sebelásky   a   lásky   k tomuto   světu   nebo   bez   hledání   zásluh   nebo
            předpokládání či očekávání něčeho na oplátku, ale tak, že Tě miluji s moudrostí
            nepodmíněně nade všechny a vše s celého svého srdce, duše, mysli, ze všech
            svých sil, tak, jak mohu, z celého svého ducha, sexuality, těla, ve všech svých
            činnostech, v skutcích a v celém svém životě poskytováním užitku a tím, že ve svém
            každodenním životě žiji, provádím, praktikuji, projevuji, zobrazuji, uskutečňuji   a
            aktualizuji to, co učím jiné a kážu jiným, to čemu, věřím, a všechna Tvá přikázání,
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28