Page 7 - nzpjkbr
P. 7
Pro lepší pochopení předmětu Nejnovější Přirozenosti a Nejnovějšího
Jména budou redefinovány významy těchto nových slov. Jak bylo
uvedeno již na konci 80. let 20. století, slovo:
1. „Pán“ označuje a odráží Duchovní Mysl Pána Ježíše Krista, Jeho/Jejího
Absolutního Ducha, Jediného, který vždy jest od věčnosti do věčnosti. Ve
starém označení „Pán“ obsahoval to, co bylo známo pod jmény „Bůh“,
„Nejvyšší“, „Stvořitel“, „Jehova“ atd. Též znamená Absolutní Manželství
všech Absolutních Principů Božské Lásky a Božské Moudrosti.
2. Slovo „Ježíš“ se vztahuje na všechny aspekty a principy, zahrnující
Absolutní Vnitřní Mysl, čili Absolutní Duševnost a věčný proces
Absolutní Duševní Činnosti Pána Ježíše Krista. Toto je Absolutní Princip
Feminity Pána Ježíše Krista. V něm jsou obsaženy všechny nekonečné
variace principů Absolutního Božského Dobra, Láskyplnosti, Hřejivosti,
Laskavosti, Soustrasti, Soucitu, Nevinnosti a Pokory.
3. Slovo „Kristus“ označuje všechny aspekty a principy Absolutní
Maskulinity Pána Ježíše Krista. Vztahuje se na Jeho/Její Absolutní Vnější
Mysl. Zde jsou obsaženy všechny nekonečné variace Absolutní Božské
duchovní a přírodní Pravdy, Inteligence, Rozumovosti, Logiky, Úsudku,
Myšlení, Vnímání, Uvědomění, Skromnosti a Poníženosti.
Nyní si uveďme význam slov „Boží Rodina“, platné při jejich zapojení do
stávajícího jména Pána Ježíše Krista:
4. Slovo „Boží“ se vztahuje k Absolutnímu principu Nové Maskulinity, jež
nikdy nepřišla do styku s negativním stavem. Označuje jedinečnost a
nezpochybnitelnost jsoucna a bytí Pána Ježíše Krista, Který/Která je
Zdrojem všeho Života, přičemž ve svém stavu bezčasovosti a
bezprostorovosti je jako ve svém vlastním. Odráží proces neustálých
změn a věčného plynutí do absolutní budoucnosti, díky čemuž je
docíleno věčného pokračování a zachování sentientního života na věky
věků. Do tohoto označení je zahrnuta Absolutní Moc, Sláva a
Všeprostupnost nad vším Multivesmírem. Toto pojmenování je též
znakem tajemnosti podstaty Stvořitele, včetně tajemství Absolutní
Pravdy, jež je v tomto a v dalších bodech souvztažné s předchozím
významem slova „Kristus“. Dotýká se úplné znalosti o všem stvořeném i
dosud nestvořeném. Nové slovo značí též nedotknutelnost
nestvořitelnosti Boha. „Boží“ se vztahuje k třetí přímé inkarnaci Pána
Ježíše Krista – chlapci.