Page 30 - nzpjkbr
P. 30

lep, ale prohlédnou tuto lest a nevydají se na cestu do pekel jako většina
            zanechaného  lidstva.  K  procesu  jejich  probuzení  odkazuje  i  biblická
            kniha  Zachariáš  12:10.  „Ale  na  dům  Davidův,  na  toho,  jenž  sídlí  v
            Jeruzalémě, vyliji ducha milosti a proseb o smilování. Budou vzhlížet ke
            Mně, kterého probodli. Budou nad ním naříkat, jako se naříká nad smrtí
            jednorozeného,  budou  nad  ním  hořce  lkát,  jako  se  hořce  lká  nad
            prvorozeným.“ Duše Izraele bude „plakat“ nad poznáním, kdo je a kým
            pro ně vždy byl Pán Ježíš Kristus.

            Zachariáš, žijící více než 500 let před novým letopočtem, byl prorok, jenž
            podal obraz o ukřižování Ježíše Krista i o tom, jak v posledních dnech
            bude pravý Bůh přijat hebrejským národem. Kniha Zachariáš 1:10-17
            praví: „A muž stojící mezi myrtovím pokračoval: ‚To jsou ti, které vyslal
            Pán,  aby  procházeli  zemí.‘  Oni  pak  oslovili  posla  Páně  stojícího  mezi
            myrtovím: ‚Procházeli jsme zemí a celá země si poklidně bydlí.‘ Nato posel
            Páně  zvolal:  ‚Pane  zástupů,  jak  dlouho  se  ještě  nechceš  slitovat  nad
            Jeruzalémem a nad judskými městy, jimž dáváš pociťovat svůj hněv už po
            sedmdesát  let?‘  Pán  poslovi,  který  se  mnou  mluvil,  odpověděl  slovy
            dobrými,  slovy  útěšnými.  Posel,  který  se  mnou  mluvil,  Mi  nato  řekl:
            ‚Provolej, že toto praví Pán zástupů: Horlím pro Jeruzalém a Sijón velkou
            horlivostí, jsem hrozně rozlícen na sebejisté pronárody, které hned přiložily
            ruku ke zlému, jakmile jsem se na Svůj lid jen maličko rozlítil.‘ Proto praví
            Pán  toto:  ‚Obrátím  se  k  Jeruzalému  s  hojným  slitováním;  bude  v  něm
            zbudován  Můj  dům,  je  výrok  Pána  zástupů,  a  nad  Jeruzalémem  bude
            nataženo  měřicí  pásmo.‘  Dále  provolej,  že  toto  praví  Pán  zástupů:  ‚Má
            města budou znovu oplývat dobrem.‘ Pán znovu potěší Sijón a znovu si
            vyvolí Jeruzalém“.
            Zmíněné období 70 let ukazuje na dobu od vzniku židovského státu po 2.
            světové válce až po naše dny. Na Izraeli se ihned od jeho vzniku plní
            všechna proroctví o navrácení Židů do země jejich otců. V roce 2017 je
            to právě 70 let od vzniku státu Izrael, v roce 2018 od jeho deklarace.
            „Sijón“  zde  v  doslovném  smyslu  představuje  Věřící  a  „Jeruzalém“  je
            označením  pro  židovský  národ.  „Jsem  hrozně  rozlícen  na  sebejisté
            pronárody, které hned přiložily ruku ke zlému“ neznačí jakýsi doslovný
            Boží hněv,  nýbrž  ukazuje  na  bolest  v  srdci  Stvořitele,  od  Nějž/Níž  se
            odvracejí  národy  této  planety.  Tato  část  věty  pak  hlavně  ukazuje  na
            národy  arabské,  jež  vedou  se  židovským  státem  mnohé  ozbrojené
            konflikty. Na zbytku předešlé pasáže je patrné, jaký osud čeká tuto zemi
            v době konce, přičemž je jasně vidět, že nakonec bude mít velmi dobrý
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35