Page 68 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 68

DIALOG 107

            Lze s jistotou říci, že proces stvoření je sounáležitostí Mé Přirozenosti. Není žádný jiný
            stav než stav stvoření a všeho, co se k němu vztahuje.

            Nech Mě však říci toto: Když jsme před několika lety hovořili o devíti okruzích Stvoření
            (v  knize  Realita,  mýty  a  iluze),  hovořili  jsme  v typicky  teoretickém  smyslu.  Použili
            jsme  teoretickou  konstrukci,  aby  se  popsalo  pochopitelnými  pojmy  pro  vaši  lidskou
            mysl, jak je uspořádáno Mé Stvoření. Tyto pojmy byly jen orientační body. Neodrážely
            skutečnou  stávající  realitu  struktury  Mého  Stvoření.  Na  základě  toho  někteří  z vás
            mylně dovodili, že tyto okruhy jsou faktickými konkrétními fyzickými jsoucny. Je čas,
            abyste  překonali  toto  nevhodné  chápání  a  to,  jakým  způsobem  si  vizuálně
            představujete  strukturu  Stvoření.  V realitě  svého  uspořádání  a  povahy  jsou  to  čisté
            stavy a jim odpovídající procesy odrážející duchovní činitele Stvoření, jak se vnímají,
            pojímají, projevují, jeví a uplatňují v rozličných dimenzích veškerého multivesmíru.

            V okamžiku,  kdy  se  Má  Nová  Přirozenost  stala  skutečností,  a  v okamžiku  završení
            výstavby  Nového  vesmíru  se  ustanovil  přesahující  stav,  proces,  rozpoložení  a  vše
            ostatní.  Jak  si  pamatujete,  jak  Má  Nová  Přirozenost  ve  svém  Absolutním  Stavu,
            Rozpoložení  a  Procesu,  tak  i  povaha  Nového  vesmíru  ve  svém  relativním  stavu,
            rozpoložení  a  procesu  odrážejí  jednotící,  spojující  a  harmonizující  princip.  Tento
            princip s tím, co obsahuje, byl nasměrován do všech těchto teoretických  okruhů. Jak
            obklopil  a  prostoupil  vše  v těchto  okruzích  a  byl  vším  z nich  absorbován,  jejich
            odlišování  se,  oddělování  se,  vymezování  se  či  cokoli,  co  do  tohoto  bodu  měly  se
            odstranilo a splynuly jeden v druhém stávajíce se Jedním Nekonečně Různým Stavem,
            Rozpoložením, Procesem a Projevováním se Stvoření. V tomto konkrétním smyslu tedy
            žádné  takové  okruhy  již  neexistují.  Co  však  zůstalo,  byly  jejich  souvztažné  faktory
            v duchovním  smyslu,  což  znamená,  že  nekonečná  různost  projevů  každého  má
            duchovní souvztažnost s různými duchovními prvky obsaženými v Novém vesmíru a
            v nejzazším  smyslu  má duchovní souvztažnost s rozličnými  Absolutními  Duchovními
            Prvky obsaženými v Mé Absolutní Nové Přirozenosti.

            Tato individuální různost by mohla vzbuzovat dojem, že takové okruhy stále existují,
            zatímco fakticky jsou jen aspekty téhož zdroje a spojující jednoty - Mé Absolutní Nové
            Přirozenosti a povahy Nového vesmíru. Na druhé straně vám bylo v průběhu přenosu
            Mého Nového zjevení ve všech jeho zdrojích mnohokrát sděleno, že kdekoli a kdykoli
            není nic stejné. Přesto někteří z vás stále  pokračují  ve  lpění na starém a  zastaralém
            pojímání  všeho,  co  vám  bylo  doposud  řečeno.  Je  na  moudrosti  a  zralosti  vašeho
            vnímání a chápání, abyste tento fakt rozpoznali a přešli k přesahujícímu chápání všech
            pojetí,  idejí,  slov,  popisů,  pojmů,  konstrukcí  či  čehokoli,  o  čem  jsme  v minulosti
            hovořili.


            Ano, před ustanovením Mé Nové Přirozenosti a před stvořením Mého Nového vesmíru
            oddělenost, izolace, odlišení, hranice a rozdíly do jisté míry existovaly. Takto dle těchto
            hranic by se mohl snadno vzbudit dojem, že tu jsou konkrétní a hmatatelné okruhy.
            Určitým  způsobem,  přinejmenším  z pozice  zevní  mysli,  tu  byly.  Avšak  tak  tomu  již
            není. Jinak by nabytí Mé Absolutní Nové Přirozenosti bylo neproduktivním a marným
            podnikem.  Co  by  bylo  účelem  podniknutí  takového  důležitého  a  kritického  kroku,
            pokud by se jako výsledek této změny neměl nikdo či nic změnit? Pokud je Mé Stvoření
            ve všech aspektech svého jsoucna a bytí v rozpoložení absolutní závislosti na tom, co
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73