Page 40 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM DRUHÝ DÍL
P. 40

DIALOG 104

            Toto  jsou  tedy  skutečná  nebezpečí  probírání  praktických  záležitostí  každodenního
            života,  jež  ve  většině  případů  mají  velice  osobní  a  individuální  charakter.  Ano,  jsou
            některé  praktické  záležitosti,  které  takový  charakter  nemají.  Vztahují  se  k obecné
            povaze  toho,  co  to  kupříkladu  je  být  Mým  pravým  představitelem.  Pokud  je  každý
            z Mých  pravých  představitelů  svým  duchem  a  duší  umístěn  vprostřed  pozitivního
            stavu,  pak  je  zřejmé,  že  potřebujeme  určit  veškeré  obecní  znaky  bytí  takovým
            představitelem a jak se to liší od někoho, kdo je uprostřed negativního stavu či kdo je
            typickým  lidským  tvorem  nebo  typickým  agentem  negativního  stavu.  Avšak  jejich
            konkrétní použití v životě každého a to, jak se tyto znaky v každém Mém představiteli
            projeví,  je  výhradně  mezi  Mnou  a  jím  a  je  to  věcí  jeho  vlastní  jedinečné  osobní  a
            individuální  povahy.  Nelze  poskytnout  ani  definovat  žádné  specifické  rysy  takového
            charakteru a chování, protože to bude na odpovědnosti každého, aby ustanovil tento
            faktor ze svého vlastního nitra - přímo ze Mne či z Mého osobního vkladu.

            Jak  z této  rozpravy  vidíte,  je  velmi  zřejmé,  že  dialogy,  které  mají  čistě  duchovně-
            filosofickou  povahu  a  které  se  zabývají  čistě  obecnými  záležitostmi  vztahujícími  se
            k multiversálnímu stavu událostí a obzvláště k Mé Absolutní Nové Přirozenosti, nemají
            v sobě  takový  typ  nebezpečí,  jako  mají  dialogy  zabývající  se  určitými  takzvanými
            praktickými  záležitostmi.  Jste  tedy  povzbuzováni,  abyste  byli  o  trochu  více  ochotní
            studovat  je  intenzivněji  a  bedlivěji  než  ty,  které  jsou  zřejmé  a  nenachází  se  v nich
            žádný  problém  při  jejich  porozumění.  Taktéž  nezapomínejte,  že  je  studujete  nejen
            kvůli  sobě,  ale  pro  všechny  ostatní  s vámi  spojené,  obzvláště  z negativního  stavu.
            Nepodceňujte  jejich  schopnost  pojímat  to,  o  čem  tyto  dialogy  vůbec  jsou,  i  když  vy
            Sami někdy hodně podceňujete svoji. Zapamatujte si to!


            Ještě jednu věc bych rád připomenul čtenářům těchto Dialogů předtím, než přejdeme
            ke  konkrétním  odpovědím  na  některé  z otázek  jedinců  z Evropy.  Ačkoli  se  tato
            záležitost velmi silně zdůrazňovala již dříve, nicméně někteří z vás na to stále nedbají a
            pokračují v porušování požadavků v tomto ohledu. Především jste byli ve vší pokoře a
            poníženosti Mnou požádáni, abyste nekladli otázky o národech, zemích, místech atd. a
            o tom, co představují či s čím souvztaží kvůli jejich a vašemu duchovnímu ohrožení,
            pokud by se vám dostalo takových odpovědí. Zadruhé jste byli požádáni, abyste velmi
            pečlivě zkoumali, zda vaše otázky mají skutečně multiversální význam a je třeba na ně
            odpovědět  ku  prospěchu  všech,  nebo  zda  jsou  čistě  osobní  povahy  anebo  pocházejí
            z jakési  jalové  zvědavosti.  Bylo  vám  velmi  jasně  naznačeno,  že  je  vaší  osobní
            odpovědností,  nikoli  Petrovou,  abyste  ve  svém  vlastním  nitru  vypátrali,  zda  vaše
            otázky mají takový multiversální význam, a tudíž by se měly skrze Petra položit, nebo
            zda by se nemohly zodpovědět z vašeho vlastního nitra, protože tento význam nemají.
            Někteří  z vás  na  tento  požadavek  zjevně  zapomněli  a  vzhledem  k tomu  pokračujete
            v kladení tohoto typu otázek.

            Vezměme například otázku, jež přišla ze Slovenska od velmi milé, laskavé a upřímné
            paní (Heleny V.) o cikánech a jejich roli. Je to velmi zajímavá otázka z pozice toho, co se
            děje v táboře renegátů a pseudotvůrců. Avšak úplná odpověď by ohrozila roli, kterou
            cikáni  v tomto  ohledu  hrají.  Jediné,  co  se  o  nich  v této  době  dá  říci,  je  to,  že  jsou
            reprezentanty  a  souvztažností  určité  frakce  renegátů,  jejichž  rolí  je  produkovat,
            způsobovat  a  projevovat  veškeré  formy  krajní  podoby  povahy  negativního  stavu  na
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45