Page 287 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 287

DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.

            nebo vás, mé reprezentanty. Určitým způsobem, řečeno metaforicky, můžete pojímat
            veškerý negativní stav jako žalobce pozitivního stavu a celého Mého stvoření a mne
            jako obhájce.

            V případě prezidenta Clintona, byli vzhledem k duchovní souvztažnosti jeho pozice a
            role  v plánu  věcí  jeho  žalobci  ve  skutečnosti  renegáti.  Já  ho  obhajoval,  protože  bylo
            v mé roli tak činit. Je to integrální částí mé Přirozenosti, abych měl tu roli, bez ohledu
            na to, jak kdo je, či není podle vašich názorů vinen.


            Pamatujte  si,  prosím,  že  základ  veškerého  pozitivního  stavu  spočívá  na
            bezpodmínečném  milosrdenství  a  odpuštění.  v tom  se  odráží  Moje  Absolutní
            Nepodmíněné  Milosrdenství  a  Odpuštění,  neustále  a  nepřerušovaně  vyvěrající  z mé
            nové Přirozenosti vůči každému v Mém pozitivním stavu.

            Protože  přirozenost  pozitivního  stavu  má  své  kořeny  v tomto  rozpoložení,  jež  je
            jedním  z nejdůležitějších,  každý,  kdo  není  ochoten  odpustit  bezpodmínečně  nebo
            přijmout  Mé  bezpodmínečné  odpuštění,  nebude  moci  vstoupit  do  Mého  pozitivního
            stavu. I kdyby takový jedinec vešel do Mého pozitivního stavu, nebyl by schopen přežít
            jeho sféru ani atmosféru. nepodporovala by přežití takového jedince.


            Klíčovým  slovem  zde  je  ‚bezpodmínečné‘.  Proč  klademe  tak  velký  důraz  na  toto
            slovo?  Z pozice  své  typicky  lidské  přirozenosti  se  díváte  na  věci  velmi  rozdílně  ve
            srovnání s tím, jak se na ně dívám Já a jak na to nahlíží členové pozitivního stavu.


            Podle  našeho lidského náhledu,  z pozice,  kterou máte  uprostřed negativního  stavu  -
            vašeho  předešlého  postavení  -  jste  navyklí  hodnotit  vše  v lidském  životě  a
            v negativním  stavu  obecně  jako  něco  velmi  zlého,  špatného,  shnilého,
            neodpustitelného,  opovrženíhodného  a  nesnesitelného.  Odtud  pochází  potřeba  to
            soudit a odmítat. Je náležité to odmítat, ale není náležité to soudit.


            Nikdy nezapomínejte, za jakým účelem bylo negativnímu stavu dovoleno, aby dosáhl
            svého protivného naplnění. Nikdy nepouštějte ze zřetele služby, které poskytuje pro
            všechny v procesu jejich poznávání jeho povahy. Neodmítejte fakt, že díky charakteru
            svého  pseudoživota  negativní  stav  umožnil  každému  učinit  správnou  volbu  v zájmu
            plnosti  a  úplnosti  života  pozitivního  stavu.  A  navíc  nikdy  nezapomínejte,  že  všichni
            účastníci  negativního stavu  dobrovolně  souhlasili na  Mou vlastní  žádost ilustrovat  a
            demonstrovat tento shnilý, zlý, negativní, opovrženíhodný či jakýkoli pseudoživot.


            Co  vám  tohle  vše  říká?  Jak  bylo  uvedeno  v Mém  Novém  zjevení  a  jeho  Doplněních,
            souhlasili mít podíl na ilustrování takového života pouze pod jednou podmínkou, což
            jsem  jim  osobně  nabídl.  Bude  jim  odpuštěno  NEPODMÍNĚNĚ  vše,  ať  je  to  sebevíce
            děsivé,  nepředstavitelné,  zlé,  negativní,  prohnilé,  hrozné  či  šílené  -  po  provedení
            ilustrace  a  demonstrace  všech  důsledků,  následků  a  výsledků  takových  činů.
            Existuje  pouze  jediný  důvod  pro  pseudojsoucno  a  pseudobytí  pekel  -  sloužit
            ilustrování takových následků, důsledků a výsledků.


            Z této  logiky  můžete  vidět,  že  jakmile  je  splněno  toto  ilustrování  a  demonstrování,
            nebude  existovat  potřeba,  aby  pekla  a  jejich  negativní  stav  dále  pokračovaly  ve  své
            existenci.  V okamžiku,  kdy  bude  ukončeno  ilustrování  a  demonstrování,  vejde
   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292