Page 259 - DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM PRVNÍ DÍL
P. 259
DIALOGY S PÁNEM JEŽÍŠEM KRISTEM I.
máte a čím jste, je Moje, v tom smyslu je vaše relativní esence a substance, což je váš
Otec v nebi, to jest ve vaší Duchovní mysli, dokonalá dle této logiky a odvození.
Z toho důvodu to, co vám bylo řečeno v citovaném verši, neznamená, že máte bát
dokonalými, jak je dokonalý Bůh, což je naprostou nemožností a nerealistickým
požadavkem a očekáváním, ale být dokonalými, jak dokonalá je vaše Duchovní mysl,
esence a substance vaší osobnosti, relativně k Mé Vlastní Absolutní Dokonalosti.
Toto je jedna ze specifických konotací významu citovaného verše. Obecnější konotace
se může nalézt v dodatečné duchovní souvztažnosti slov ‚váš Otec v nebi‘.
‚Nebe‘ v tomto konkrétním případě souvztaží s Mým Stvořením v jeho celistvosti. ‚Otec
v nebi‘ souvztaží s globální Nejniternější Duchovní Myslí-Dimenzí Mého Stvoření. Je to
iniciátor a původce ze Mne všeho, co je a existuje v Mém Stvoření, jakožto všech jeho
událostí a dějů. Protože se Mé Stvoření odvozuje z Mé Absolutní Dokonalosti, pak je
dokonalé relativně pouze vůči Mně.
Požadavek citovaného verše ve své konkrétní, jakožto i obecné konotaci, se týká
uspořádání vašeho osobního života a všeho v něm podle vzoru a v souladu
s přirozeností Mého Stvoření a specificky s jeho Globální Duchovní Myslí-Dimenzí.
Protože jsou Mé Stvoření a ta Mysl dokonalé relativně k Mé Absolutní Dokonalosti,
máte usilovat o dokonalost ve vztahu k jejich dokonalému stavu a procesu. V tom
spočívá pravý význam citovaného verše. Nic více ani méně se do něj nemá vkládat.
Pro vaši informaci, povšimněte si, prosím, co se stalo, když jsem ukončil Mé kázání na
té hoře. Potom jsem sestoupil z té hory (kapitola 8, verš 1-3 Matouše) zpět k velkým
zástupům, to jest řečeno zpátky do negativního stavu, kde jsem byl pozdraven
malomocným, jenž se Mi klaněl a prosil Mne, abych ho učinil čistým. V konotaci
diskutovaného tématu představuje malomocný vnější úroveň či stupeň pozitivního
stavu, který byl v té době zaplaven silami negativního stavu, a zvláště pseudotvůrci.
Jejich přítomnost na té úrovni měla kontaminující účinek na všechny obyvatele té
úrovně. Činila jejich život nesnesitelným a nečistým. Nicméně, protože odmítli
spolupráci a nenaletěli na to, co jim negativní stav nabízel, prosili Mne a Mou Absolutní
Svobodnou Vůli ze své svobodné vůle a volby, abych je osvobodil od toho postavení a
učinil zase čistými. Tato skutečnost je označena slovy ‚a malomocný přišel a klaněl se
Mu‘. Klaněním se znovu potvrdili svou oddanost vůči Mně jako jedinému zdroji jejich
životů a svou odhodlanost nebýt svedenými či zkaženými ničím, co jim nabízely síly
negativního stavu.
Přítomnost sil negativního stavu uvnitř jejich domény podkopávala, rozhlodávala
jejich dokonalý stav ve vztahu k Mé Absolutní Dokonalosti. Tím, že Mne ze své
svobodné vůle a volby prosili, abych obnovil jejich dokonalost a navrátil její dřívější
stav a rozpoložení, dovolili Mi, abych je osvobodil a vyčistil jejich doménu od
přítomnosti negativního stavu, uzamkl pseudotvůrce a daroval jim zpátky jejich čistě
dokonalý pozitivní stav. Malomocný Mne prosil, zda bych byl ochoten učinit ho čistým.
Moje odpověď byla, že ano, jsem ochoten. To velmi jasně svědčí o tom, že jsem vždy
ochoten očistit kohokoliv od vlivu a jedu negativního stavu, jsem-li požádán, abych tak