|
Charakteristickými znaky současného rozpoložení člověčenstva jsou různorodá
intenzifikace a nárůst všeho, co se prezentovalo v předešlé kapitole.
Všechny lidské systémy jsou ve stavu stálého selhávání, stálé krize a rozpadu.
Výdobytky vědy, technologie, medicíny a ostatních oblastí lidského snažení, které se
pyšní svou užitečností a prospěšností lidstvu, jsou ve skutečnosti iluzorní a mají
pouze přechodnou, dočasnou povahu. Ve svém nejzazším smyslu přispívají k
všeobecné kritické situaci, která v současnosti dosáhla nezvyklých rozměrů.
Cokoli slouží k podpoře, udržování, zachovávání a ochraně existující struktury,
přirozenosti a stylu života lidské éry, nelze v nejzazším smyslu považovat za
pokrokové a užitečné, bez ohledu na dobré úmysly, které při tom mohou existovat.
Takové dobré úmysly se odvozují z nesprávných předpokladů a jsou počaty a
přijímány tradičními, navyklými a kulturou determinovanými způsoby myšlení, cítění a
postojů.
Totéž je pravdou s ohledem na všechna současné existující duchovní a náboženská
hnutí a vnímání víry. Pojetí lidské duchovnosti je stranické, rozštěpené, rozdělené,
protikladné a nesprávně definované. Pochází od církví a „duchovních“ vůdců
působících na základě nesprávných premis z vnějších pozic a míst. Důraz se klade na
vnější prostředky. Bez ohledu na to, jak dalece někteří z členů jim odpovídajících
duchovních nebo náboženských směrů kladou důraz na niternou hodnotu
duchovnosti a nejniternější přítomnost Nejvyššího, jejich interpretace, pochopení a
definice takových hodnot a této přítomnosti jsou zkreslené kvůli jejich metodě a
praktickému návodu, jak se toho všeho má dosáhnout.
Nástroje mají jen vnější hodnotu. Slovní modlitby, fyzická cvičení, půsty a odmítání
určitých druhů potrav, zavrhování fyzických rozkoší, omezení a ohraničování určitých
přirozených aktivit, lpění na jistých zevních jevech, odchod do ústraní, klášterů a
monastýrů, rituály, slavnosti atd. - tento seznam může být nekonečný. Existuje falešná
víra, že takové praktiky otevírají dveře k pravé duchovnosti. Ty jsou však otvíráním
dveří zvnějšku - z „vně“, což je holou nemožností, neboť duchovnost je uzavřena,
uzamčena a zahrazena zvnitřku - z „uvnitř“ a nelze s ní zacházet a nalézt k ní klíč nebo
přístup zvnějšku - z „vně“.
Takové praktiky nakonec vedou k překroucené duchovnosti, což jen negativně
přispívá k všeobecné kritické situaci všech lidských systémů v současnosti.
Tímto se ale nyní nechce říci, že rozliční jedinci, kteří v upřímnosti svého srdce věří, že
tyto praktiky jsou užitečné a přinášejí jim větší duchovní uvědomění, nemohou mít
úspěch. Oni ale uspějí ne kvůli těmto praktikám (takové praktiky jsou samy o sobě
neužitečné), ale kvůli upřímné touze a žádosti po pravé duchovnosti. Upřímnost jejich
touhy se projevuje ochotou danou ze svobodné volby vzdát se ze své svobodné vůle
některých věcí, aby se dosáhlo duchovního uvědomění. Taková touha a žádost je
niterné, čistě duchovní hodnoty a mohou si ji přičíst a přivlastnit. Když takoví lidé
vstoupí do duchovního světa a seznámí se s pravou duchovní skutečností, rádi a bez
zbytečných okolků a těžkostí se zbaví všech svých zkreslených náhledů na
duchovnost a na prostředky jejího dosažení a přijmou s otevřeným srdcem a myslí
skutečnou pravdu. Jejich niterná láska k pravdě jim umocní toto přijetí bez ohledu na
nesprávnosti v jejich víře během jejich pozemského života.
Zde si je však třeba uvědomit, že negativními činí tyto pseudoduchovní praktiky jejich
obecný sklon, a ne individuální motivace, což odráží všeobecně hroznou a kritickou
situací lidských systémů současnosti. Takové obecné sklony jsou negativního
původu, vložené pseudotvůrci, a musí se úplně zlikvidovat, má-li se pravá duchovnost
znovu ujmout své náležité funkce a jít svým směrem.
Dodatečně k tomu, co bylo v předcházejících kapitolách řečeno o lidských systémech,
tu máme některé zvláštní body, které by bylo užitečné zvážit při zhodnocení a analýze
současného stavu záležitosti, který existuje v lidstvu a lidské duchovnosti. Většina
těchto bodů je praktické, sekulární hodnoty. Avšak je třeba si pamatovat, že jsou
souvztažnými činiteli a odrazem duchovních okolností. Cokoli se odehrává v lidském
životě, je vždy výsledkem a souvztažností duchovního stavu záležitostí, který
způsobuje, že se objevují takové události a okolnosti. Tudíž jsou dobrými
všezahrnujícími indikátory současného rozpoložení existujícího v lidské duchovnosti a
v jejích pozemských, světských, politických, ekonomických a sociálních projevech.
1. Současné uspořádání politických systémů a vlád světa lze v zásadě charakterizovat
podvody, manipulacemi, utajováním, pokrytectvím, skandály, neupřímnosti a korupcí.
Lidem se jen zřídka říká celá pravda o jakékoli situaci. Dostává se jim zkreslenin,
polopravd a lží. To se vše domněle dělá pro jejich prospěch, jak tvrdí vládní agentury.
Tyto vládní instituce již dávno přežily svou užitečnost a staly se udržujícími samy
sebe, sloužícími účelu sobeckého zisku a zkažené motivace pod rouškou služby lidem.
Zadržují a ponechávají si pro sebe důležité informace a výsledky niterných objevů, aby
je mohly použít pro manipulaci a pro svou vlastní moc a zisk. To lze ilustrovat
rozličnými zkresleními a nedostatkem pravdivých informací o kosmických letech,
měsíčních přistáních, rozličných výzkumných projektech, pátráních po UFO a mnoha
jinými věcmi.
2. Uspořádání současných vládních organizací je tak sebestředné a samoúčelné, že
vše, co neslouží jejich úsilí a nepodporuje jejich pozici, se považuje za životní hrozbu.
To vede k ohromnému úsilí ovládat lidské chování a lidskou mysl a vykonávat a
praktikovat tuto moc nad všemi lidmi. Proto se zakládají a podporují tajné vládní
organizace a výzkumy, aby se nalezl ten nejlepší mocný způsob ovládání, náhrady a
pozměňování lidského chování tak, že by sloužilo jen vládním účelům. To vede k
vývoji všech druhů technik pro změnu chování, mysl ovládacích drog, metod propírání
mozku, elektronických, magnetických, chemických, fyzikálních a jiných prostředků,
které mají zajistit tento účel. Všechny tyto prostředky se pokusně užívají na lidech,
velmi často bez jejich vědomého uvědomění.
3. Jako součást tohoto experimentování a jako výsledek potřeby vyzkoušet nové
strategické vojenské taktiky a zbraně jsou v různých částech světa za tím účelem
zinscenovány a udržovány mnohé války, revoluce, incidenty a teroristické aktivity.
Jsou uměle vyvolány s využitím místních ekonomických, politických a
psychologických obtíží, takže si lidé myslí, že bojují za lepší život. Co si však
neuvědomují, je to, že jsou pouze pokusnými morčaty ve velkolepých plánech
supervelmocí, jak vyzkoušet nově vyvinuté taktiky, zbraně a prostředky k ovládání a
ničení.
4. Taková situace ovšem vyžaduje ustanovení jistých úřadů, které se zabývají
falzifikací nových událostí a vytvářejí propagandu, aby se zkreslovala, manipulovala a
ovlivňovala skutečnost. Drží lidi ve slepotě, poskytují jim nesprávné informace a
udržují je v neustálém napětí v souladu se záměry vlády přijatými za tímto účelem.
5. Postrádání duchovního jednotícího principu, který se zakládá na lásce, vzájemném
respektu, přijímání, toleranci a oceňování odlišností, vede k zaujímání krajních pozic
ve společnosti, což se politicky podporuje, udržuje a využívá vládními organizacemi.
Společnost jako celek je rozdělena na politické strany, v nichž lze spatřit frakce,
oddělení, rozkoly a krajní názory. Na jedné straně tu máme krajní liberalismus a
radikalismus; na straně druhé krajní konzervativizmus, kdy se zachovává status quo.
A ve středu se nachází zprostředkující směr, který se snaží přemostit tyto extrémy.
Taková situace vede ke stálému napětí, sporům, bojům, obviňováním, pochybnostem
a vzájemným úskokům a sebepodvádění. Obě krajnosti využívají stejné metody a mají
stejný cíl - moc a vládu nad lidmi a nad vším jiným. Podobné extrémy existují v rámci
všech lidských systémů včetně náboženských sekt a církví. Všechny jsou dětmi
pseudotvůrců, a tudíž odrážejí tyto vážné, závažné negativní aspekty, čehož
výsledkem jsou takové krajnosti, frakce a schizmata.
6. Takové chování, jednání, působení a manipulování, jak je popsáno výše, vyžaduje
prostředky ospravedlňování a rozumového odůvodnění. To vede k rozvoji pokrytecké
společenské, politické a náboženské morálky, která je konglomerátem reakcí při
přizpůsobování, projekcí, nevědomých akceptací a odmítání. Zevně mohou vůdci
jednat a chovat se rozhořčeně nad vším nemorálním dle jejich pojetí morálky či
mravnosti, ale niterně a tajně pociťují touhu dělat přesně totéž.
7. Za základní jednotku jakékoli společenské, politické a vládní struktury se považuje
pevná a spolehlivá komponenta rodiny. Neustálé napětí, tlaky, stresy a krize všech
lidských systémů se však nejen odrážejí, ale ve skutečnosti fakticky začínají s
rozbíjením rodinných vztahu, sexuálních vztahů a výchovy dětí.
Jak bylo uvedeno dříve, bylo veškeré uspořádání rodiny postaveno na zcela
nesprávných, zvrácených, zkreslených a zmrzačených pojetích vložených do lidských
tvorů pseudotvůrci. Když se něco postaví na nesprávných předpokladech, skončí to
nakonec celkovým zhroucením. Neštěstí, bída, násilí, sexuální ignorance a z nich
vyvěrající sexuální perverze, zneužívání a využívání v rodinných vztazích jsou
dennodenní skutečností. Statistika zřetelně a jasně ukazuje, že nejvyšší procento
vražd, přepadení, zneužívání, sexuálního obtěžování dětí a ostatních ohavností páchají
členové rodin a na členech rodin. Je to dobrý příklad toho, jak je pojem rodiny, dětí a
sexuality zcela zkreslen, zvrácen a zmrzačen od samého počátku jeho ustanovení.
8. Analýza všech lidských systémů jasně ukazuje, že jsou utvořeny, udržovány a
zachovávány na principech, které se mohou identifikovat jako protikladné, nestabilní a
nejisté. Kvůli tomu jsou nebezpečné lidstvu a Zemi. Tyto protichůdné, nestabilní a
nejisté okolnosti se odrážejí v politických, ekonomických, společenských a
náboženských systémech. Není nic v lidských systémech, na co by se dalo
spolehnout.
9. Jakmile vládní a politické organizace ztratí svoji pravou perspektivu a účel a stanou
se soustředěnými a zamořenými na sebe sama, všechny jejich hodnoty se soustředí
do této sebestřednosti a zaměřenosti na sebe sama. Takový výsledek vede k
podivnému postoji k zacházení se členy společnosti. Je třeba sloužit abstraktnímu
symbolu vlády, uctívat jej a považovat ho za svatý. Porušují se individuální lidská
práva, nebere se ohled na lidskou důstojnost. Každý musí podporovat tento idol,
pracoval pro něj, uctívat ho a považovat za svatý. Toto je formou světského
náboženství.
10. Idol potřebuje neustálé zajišťování, potravu a nápoj ve formě svátostí, které
odnímají lidem stále více svobodu, nezávislost a schopnost vlastní seberealizace a
sebeaktualizace. Protože se veškerá energie investuje do tohoto idolu, může být
využit, aby vnutil své monstrózní a brutální způsoby vládnutí všem lidem, kteří mu dali
takovou moc. Jelikož tyto způsoby vlády slouží sebestřednosti, zaměřenosti na sebe a
vlastnímu přežití tohoto idolu, jsou zevrubným, úplným, celkovým a krajním
porušením všech pravých duchovních, společenských, duševních a přírodních
zákonů.
11. Od těchto ohromných a monstrózních porušení je jen malý krok k znesvěcení
lidského života a jeho principů. Život se považuje za maso, jehož množství se má
vyprodukovat na jatkách lidských systémů, tradic, zvyků a kultur a jejich obranných
systémů. Neprokazuje se žádný ohled na obsah, účel, cíl a skutečnou hodnotu
takového života a jeho principů. Jedinými důležitými potřebami jsou ty, které má idol,
jenž musí být zachován a uctíván všemi prostředky. Má jen malý význam, zdali tyto
prostředky znesvěcují život a jeho principy. K čemu by jinak život byl? Jestliže se
život považuje pouze za následek náhodné záměny či kombinace některých fyzických
atomů či chemických vzorců odvozených z hmotných elementů, je skutečné ničím a
nemá sám o sobě a v sobě žádnou hodnotu. Kdo by se o takový život staral?
Takový je skutečný následek a důsledek lidského duchovního úpadku, který se nyní
mnohonásobně zesiluje.
12. Takové porozumění, pociťování a postoje vzhledem k životu uvrhávají do
pochybností jakékoli duchovní principy, které by mohly být principy života a v životě.
Není-li tu žádný nejzazší inteligentní, sentientní a milující zdroj života, pak tu není
žádná definitivní pravá autorita života. Výsledkem tohoto závěru je, že mnozí lidé
zaujmou postoj charakteristický tím, že nerespektují, přehlížejí a postrádají mentální
potřebu jakékoli konečné autority čili Nejvyššího. Neexistují žádné zákony, které by
nemohly nebo neměly být porušeny a přestoupeny. Za těchto okolností dodržují lidé
zákony jedině kvůli obavám, tlakům, donucení a hrozbě ztráty jejich fyzické svobody.
Taková situace potřebuje více moci a větší spoléhání se na orgány vlády, které zákon
prosazují. Ale v těchto orgánech jsou však lidé, kteří jsou náchylní k týmž pocitům. U
nich se pak rozvine totéž nerespektování, přehlížení a postrádání ohledu pro zákon, a
pak vytvoří své vlastní zákony z pojetí a výkladů dle svých sebestředných a na sebe
zaměřených potřeb.
S takovými postoji se mnoho lidí neodradí od porušování zákonů, rozumné si
zdůvodňujíc, že nejsou žádné zákony, které by se nemohly překročit, a tudíž je vše
dovoleno. Vězení jsou pro tyto lidi domovem, kde se jen posiluje jejich antisociální
přístup a ospravedlňuje jejich činnost a chování.
13. Moderní doba svědčí o tom, že se objevují početní samozvaní guruové, duchovní
vůdci, falešní proroci, antikristové a pseudospasitelé člověčenstva. Mnozí z nich
profitují na lidské bídě a strádání, využívajíce nakonec tyto okolnosti pro svůj osobní,
materiální, duševní, politický a náboženský zisk.
Každý, kdo využívá lidskou bídu, strádání a neštěstí pro jakýkoli osobní zisk – bez
ohledu na to, kdo by to mohl být a jak dobrým by se mohl zdát, může být považován za
antikrista. Je to proto, že taková osoba nepřichází z pravdy - pravého významu slova
„Kristus“. Přichází z pseudojá, které touží po moci, vládě a panování nad lidmi. To je
stav lži, podvodu a sebeklamu, který je protikladem k pravdě - to jest ke Kristu. Proto
jsou všichni tito lidé antikristy. Prahnutí po duchovní moci panování nad lidmi vychází
z pseudoduchovního stavu pekel v duchovním světě. Ten je velmi často spojen s
vychytralostí, mudrlantstvím, nároky, přesvědčováním, násilím, ohromováním a
přichází mnoha jmény Nejvyššího. Kvůli svému pekelnému původu má jisté
schopnosti při užívání zákonů souvztažností, známých obyvatelům pekel, což
umožňuje těmto vůdcům provádět jisté takzvané zázračné kousky. To se činí jen z tím
účelem, aby se lidé svedli, vedli nesprávně a podvedli, aby pjali jejich duchovní
vůdcovství. Mnozí takoví jsou přímým vtělením negativních duchů z tímto zvláštním
účelem.
14. Jakmile veškeré úsilí o zachování, uchování a udržení lidských systémů selže,
každý se snaží najít někoho či něco, co za to nese vinu. Odmítá se pak a zvrhuje
odpovědnost za vlastní rozhodnutí a volby a věří se v osud a v nevyhnutelnost
výsledků bez ohledu na vlastní činnost. Toto je příhodná doba utéci od přijetí toho, že
každý je zodpovědný za vše, co se s ním stane, a že také sdílí odpovědnost za cokoli,
co se stane se světem, kvůli jeho nezájmu, sebestřednosti a bezohlednosti vůči
duchovním hodnotám a principům.
Je ale v lidské povaze někoho či něco z této situace obvinit. Jelikož se v těchto
situacích nepřijímá žádná osobní zodpovědnost ani v životě osobním, ani v životě celé
společnosti, nalezne se obětní beránek a je potrestán. V interpersonálních vztazích se
tento obětní beránek nalezne v někom, kdo je slabší, více zranitelnější či odlišný ve
svých názorech, postojích a svém životním stylu. Ve společenských vztazích se tento
obětní beránek nalézá v menšinách či jiných národech. V duchovních vztazích je tímto
obětním beránkem Bůh. Bůh je obviněn, že všeho, co se odehrává. Jelikož skutečného
Boha Nejvyššího - není možno obvinit z ničeho, je pseudočlověčenstvem zfabrikován
bůh odlišný. Takový bůh má vštípeny všechny atributy, rysy a charakteristiky lidí a
stává se jak terčem uctívání (čistého modloslužebnictví, jelikož bůh neexistuje), tak i
obětním beránkem. Taková situace je nyní u mnoha lidí.
15. Jiným extrémem, který nastává ve zmatku hroutících se lidských systémů, je
potřeba něco nebo někoho následovat bez toho, že by se o tom přemýšlelo nebo se z
to nesla zodpovědnost. Nejlépe je to možno uskutečnit úplnou poslušností, slepou
vírou a následováním pseudoprincipů a těch, kdo je zfabrikovali a kteří prohlašují, že
se mohou o vše postarat a vše vyřešit. Lidé se pak dostávají do iluzí, že se nemusí
strachovat, přemýšlet a nalézat odpovědi a řešení, neboť se spoléhají na pseudoboha,
o kterém věří, že je pravým Bohem, že je ochrání. To vše protiřečí skutečným
duchovním principům a jejich zvěstovatelům. Skutečné duchovní principy zdůrazňují,
že jedinec je vždy zodpovědný za svůj život; že má svobodu volby a je oprávněn si
zvolit, jakou chce alternativu. Každá alternativa má své důsledky, které vytváří její
volba. Takže každý plně rozhoduje o každé situaci svého života. Nejvyšší tvoří lidi ve
svobodě a nezávislosti, ze svobody a nezávislosti, pro svobodu a nezávislost a do
svobody a nezávislosti. Nejvyšší jim dává vše potřebné k tomu, aby učinili správná
rozhodnutí, správné volby a vybrali si náležité alternativy. To je možné jen tehdy, je-li
někdo zodpovědný. V takovém duchovním pojetí se netoleruje žádná slepá víra,
poslušnost či vedení někým jiným.
Takové pravé duchovní principy se ovšem neberou v úvahu, považují se za nesprávné
a nevhodné a jejich zvěstovatelé nedocházejí sluchu. Kdo chce vzít na sebe jakýkoli
díl odpovědnosti za chaos, který produkuje lidská éra?
Všechny shora vyjmenované zvláštní situace v současném rozpoložení všech lidských
systémů a lidské duchovnosti jsou ve své konečné a závěrečné fázi. V takové fázi se
nutně objeví nové prvky, které pomohou zcela zlikvidovat a odstranit systémy lidské
éry a zároveň oznámí a připraví počátek nového věku.
V současné době existuje několik těchto prvků:
1. Jak dochází lidská éra ke svému konci, je nutné shromáždit, soustředit a oddělit
všechny negativní a zlé prvky od všech zrnek pravdy, která v lidských systémech
existují. Taková zrnka pravdy se kvůli své věčné duchovní hodnotě nemohou zničit.
Takový proces vede k většímu a ostřejšímu rozlišování všeho negativního od všeho
pozitivního. Vše negativní a pozitivní se jeví na povrchu, není to již skryto, zahaleno,
maskováno a obaleno všemi druhy pseudopozitivních, charitativních pojetí.
Aby se toto vynoření na povrch a ostré rozlišování mohlo uskutečnit, je nutný vnější
vliv, který funguje jako katalyzátor závěrečného střetu. Katalyzátor přichází ve formě
intenzifikace vtělování jak pozitivních, tak i negativních entit a jejich takřečených
„vstupování“ na planetu nula z jiných dimenzí. Jsou vybaveny nástroji, aby provedly
tento proces rychle a účinně. Přicházejí v lidské formě, jelikož používají lidská těla
zformovaná v ženské děloze přírodními fyzickými procesy, ale do nich přenášejí a
vtiskují svou vlastní duševnost a ducha. Od početí ovlivňují rozvoj tohoto těla v
přípravě na to, že do něj „vstoupí“. Když se tělo utvoří a je připraveno vyjít ven z
ženské dělohy, „vstupují“ do něj se svou duší a svým duchem. V současné době má
mnoho lidí na planetě Nula tento původ. Uskutečňují a aktualizují tak svými životy a
činnostmi - ať negativními či pozitivními - nutnou separací, diferenciací, identifikací,
intenzifikací, vynesení na povrch a shromáždění všech negativních jevů na straně
jedné a všech pozitivních na straně druhé.
2. Aby se takový proces mohl odehrát bez jakéhokoli rušení, je duchovní svět se všemi
svými dimenzemi uveden do těsné blízkosti k přírodnímu světu. To se dělá za účelem
intenzifikace přírodních souvztažných událostí duchovního stavu záležitostí lidské éry.
Výsledkem těsné blízkosti duchovního světa ke světu přírodnímu je úplná duchovní
kontrola všech událostí a jevů v přírodě. Takto se přírodní děje a jevy mohou řídit, aby
se co nejvíc udržovaly v souběžnosti se svými souvztažnými duševními a duchovními
událostmi. Protože duchovní svět zahrnuje v těchto dnech ve své struktuře negativní
stav zvaný peklo, tato blízkost duchovního světa spouští, zintenzivňuje a iniciuje jak
pozitivní, tak i negativní prvky ve stejném rozsahu. Takto se udržuje rovnováha všech
prvků a není porušena svoboda volby lidských tvorů.
3. Těsná blízkost duchovního světa ke světu přírodnímu vede k opětovnému otevření
dveří a postavení mostu pro přímý kontakt mezi obyvateli těchto světů. Taktéž znovu
otvírá nejniternější stupeň a poprvé po dlouhém období i přístup k vlastním
duchovním rádcům a komunikace s nimi již není blokována. To napomáhá shora
popsanému procesu. Výsledkem tohoto otevření je to, že mnozí lidé na planetě Zemi
se dostávají do styku se svými duchovními rádci a nejrůznějšími duchy a kanály jsou
jim přinášena mnohá poselství. Avšak kvůli rovnováze, svobodě volby a závěrečnému
oddělení přicházejí tato poselství nutně z obou zdrojů - negativního i pozitivního. Je
tedy třeba být velmi opatrným při určování věrohodnosti a reálnosti zdroje těchto
poselství.
4. Těsná blízkost duchovního světa světu přírodnímu a přítomnost zvláštních agentů z
obou stran mezi lidmi ustanovuje vhodnou kondici pro rozvoj smyslu pro pravou
duchovnost, či - v situaci negativní - pro její větší a ohavnější deformaci a
praktikování. To vede k objevování se nových duchovních trendů v rámci církví, což
porušuje tradiční, konvenční a dogmatické přístupy k duchovnosti a připravuje cestu
pro otevření dveří k nejniternějšímu já. Na straně negativní je možno pozorovat
objevování se nových dogmatických, fanatických a autoritářských trendů, které
ovládají mysl lidí, nutíce je ke slepé poslušnosti a ke stylu života, který zcela ničí
svobodu volby, a tedy pravé duchovní principy.
5. Jako součást této přípravy na Nový věk a na odstranění, zneškodnění a likvidaci
lidské éry je Nejvyšším poskytnuto nové zjevení. Toto zjevení poprvé otvírá „niternou
stránku“ toho, proč je dovoleno, aby se toto vše stalo. Do jisté míry se zjevuje obsah
Velkého plánu, popisuje se pokusná fáze dějin člověčenstva, vysvětluje se proces a
důvod lidského duchovního úpadku, upozorňuje se na dobrovolnost účasti v tomto
pokusu a předkládají se nové možnosti volby. Takové zjevení přichází v krocích.
Některým lidem byla v minulosti dána zjevení o různých věcech, která připravovala
cestu k současnému zjevení. Jak se již uvedlo, bylo nejvýznamnější a nejdůležitější
zjevení poskytnuto skrze Emanuela Swedenborga. Prostřednictvím této knihy přichází
jiné zjevení, které se má užít při budování Nové éry a likvidaci všeho ze zvláštní lidské
éry.
6. Jelikož jsou všechny události, které se odehrávají v přírodním světě, v nejzazším
smyslu výsledkem a následkem stavu záležitostí v duchovním světě, je to, co se zde
zřejmě stane, souvztažností událostí toho světa.
Jak bylo uvedeno předtím, pokračovali lidé, kteří učinili přechod do duchovního světa
po své fyzické smrti na Zemi, v budování, udržování, zachovávání a podporování
všech zvláštních znaků a stylů života této typické lidské éry. Takto to probíhalo po
mnoho tisíc let. Pravidelně byly některé takové negativní společnosti schopny splnit
svůj účel, a když ohrožovaly existenci korespondujícího pozitivního stavu, přivedly na
sebe svůj vlastní soud vyúsťující v holocaustech, vřavách, pozdviženích a
katastrofách, které zcela zničily jejich pseudosvět, dostávajíce se takto do zvláštního
pekelného stavu souvztažného se zvláštností jejich zla.
V současnosti jako předchůdci konce lidské éry probíhají tyto vřavy, holocausty,
pozdvižení a katastrofy v jedné duchovní dimenzi spojené s planetou Zemí, kde se
shromažďují všichni lidští tvorové od posledního soudu, který se udál v jedné oblasti
světa duchů v době Swedenborgova zjevení. Současná situace je však odlišná.
Zahrnuje v sobě celou jednu dimenzi a všechna s ní spojená pekla, která na ni
vykonávají vliv a napájejí ji ideami zel a nepravd. Celá dimenze sestává ze všech těch,
kdo žili na planetě Zemi od příchodu Páně a kdo se z nějakých důvodů nezúčastnili
posledního soudu, jehož svědkem byl a jenž popsal Swedenborg. Jsou v ní zahrnuty
všechny oblasti a úrovně s veškerým jejich obyvatelstvem a obyvatelstvem jim
příslušných pekel. Tentokrát - jelikož je účelem ukončení lidské éry - je v ní zahrnut
každý bez výjimky.
Aby se lidská éra zakončila, je nutno nejprve soudit a odstranit v duchovním světě
všechny a všechno vytvářející, napájející, vyživující, způsobující a udržující tuto
lidskou éru za účelem zničení duchovnosti a pravého řádu Stvoření. Žádná lidská éra
by neskončila, kdyby se nejprve neodstranil tento zdroj rakoviny. Jinak by opět vzplála
s ještě větší zuřivostí a zavilostí. Jelikož vše v přírodním světě a v lidském rozpoložení
má příčinu ve stavech a procesech duchovního světa, musí konec lidské éry započít v
duchovním světě. Její kořeny, původ a její podpora tkví v duchovním světě.
Proto se nyní odehrávají pozdvižení, holocausty, katastrofy a poslední soud v
duchovním světě. Protože to zahrnuje také všechna pekla s výjimkou těch, která byla
nastálo uzavřena Samotným Nejvyšším, účastní se tohoto procesu a právě probíhá lítá
duchovní válka, ve které se používají všechny duchovní prostředky, zbraně a taktiky v
tak ohromném rozměru, že je to lidské mysli ve fyzickém těle nepochopitelné. V této
válce se definitivně porazí negativní síly a již nebudou s to vykonávat vliv na lidi na
planetě Zemi. Protože tu nezbude nic, co by napájelo lidské systémy, všechny se
zhroutí, typická lidská éra skončí a Nový věk vstoupí do své existence. Tyto události
se završily vypracováním a zveřejněním této knihy. Nyní se provádí příprava na
závěrečné zhroucení a zakončení všech lidských systémů a lidské éry.
7. Vše v přírodě k tomuto zakončení lidské éry směřuje. Protože je planeta Země částí
Slunečního systému, odráží se význam tohoto konce pozicí planet v tomto Slunečním
systému. Dají se dohromady všechny síly účastné na tomto ukončení. Jedna z nich se
nazývá Jupiterův efekt. Tento účinek právě začíná. Nezjevují se však jeho důsledky,
následky, dopady a rozsah, ani to, jaká část Země a lidí na ní budou zasaženy tímto
jevem. Je to věcí Absolutní prozřetelnosti Nejvyššího, kdož jest pouze Jediným, který
má znalost jeho účinků a míry zničení lidstva, které na sebe uvrhne svými závěrečnými
volbami na této planetě. Je mnoho předpovědí těchto účinků. Je ale třeba varovat před
přijímáním těchto předpovědí jako hotových věcí. Všechny z nich mohou obsahovat
nějaké prvky pravdy, ale skutečný účinek a jeho rozsah není nikomu znám. Vše to
závisí na volbách, které teď učiní lidé a jejich vlády. Tato rozhodnutí nakonec určí
rozsah, intenzitu, výsledek a dopad Jupiterova efektu na planetu Zemi a lidský život.
8. Jelikož jsou všechny sféry, úrovně a dimenze zahrnuty do tohoto závěru lidské éry,
zhroucení politických systémů lidstva vede k nevyhnutelnosti násilného střetu
supervelmocí na planetě Zemi. Tato konfrontace bude jedním ze souvztažných účinků
válek, které v současnosti zuří v duchovních dimenzích spojených s planetou Zemí a
jejími příslušnými pekly. Ty neobvyklé prostředky a zbraně užité ve válkách těchto
dimenzí souvztaží s neobvykle ničivými a smrtonosnými zbraněmi, prostředky a
taktikami, které mají supervelmoci k dispozici pro vedení budoucích globálních válek
člověčenstva.
V této chvíli však ještě není jasné, zdali bude dovoleno použití nukleárních zařízení v
globálním měřítku. Možnost jejich lokálního použití však není vyloučena. Jakékoli
snaze o jejich globální použití možná zabrání vnější síly mimozemského původu.
Kdyby nějaká supervelmoc použila taková zařízení a vyslala je na území nepřítele,
mohly by být deaktivovány nebo by se některé mohly navrátit zpět k tomu, kdo je
vyslal, kde by explodovaly na omezeném území dávajíce mu tak lekci.
Takové jsou možnosti těchto vnějších sil. Užití nukleárních zařízení v globálním
měřítku by mohlo vyvolat takové zničující výsledky (které nemůže vypočíst jakékoli
vědecké poznání, které je k dispozici) pro Sluneční systém a jeho Galaxii, že by bylo
zájmem celé Galaktické rodiny, aby se za účelem zábrany této události mohly započít a
vykonávat rušivé vlivy těchto vnějších sil. Taková událost by se již netýkala jen
lidských tvorů. Avšak použití nukleárních zařízení v globálním měřítku není zcela
vyloučeno.
Opakuje se ještě jednou: Rozsah, dopad, následky, důsledky i výsledky této
konfrontace jsou závislé na rozhodnutích, která se nyní dělají. Je možno pouze sdělit,
že použití všech ostatních prostředků ničení, které mají jen lokální pozemské
důsledky, by bylo dovoleno v plném rozsahu. Zhoubnost těchto prostředků a zbraní
(vyjma jaderných, které mají univerzální důsledky) a jejich ničivé a smrtonosné
schopnosti mohou být nevypočitatelné. Vše toto bude pomáhat v Posledním soudu
pseudočlověčenstva a při ukončení lidské éry jednou a navždy.
9. V tomto procesu odlišování, oddělování a vycházení na povrch všech negativních a
pozitivních elementů se dosvědčuje zvláštní situace v lidských systémech, obzvláště v
náboženských systémech a vyznáních. Členové většiny církví a věrovyznání vyvinuli
sklon vyhledávat společné základy, aby se dosáhlo pospolitosti a byla tu snaha
tolerovat ostatní a spolupracovat s nimi. V současné době se důraz klade na prostotu
a všeobecnost namísto rozdílů, jak tomu bylo v minulosti. Jak se opakuje, tento trend
je možno shledat v obou směrech - pozitivním i negativním. Negativní strana dává také
své negativní síly dohromady ve snaze překročit jejich rozdíly při vytváření jediné
společné formace pro závěrečný útok na síly pozitivní. Tyto sklony jsou součástí
přípravy na závěrečný střet a na zahájení nového údobí pravé duchovnosti.
Taková je tedy současná situace, taková jsou rozpoložení a stavy věcí lidstva a lidské
duchovnosti. Je to stav a rozpoložení husté tmy pouhý okamžik před pádem.
A tímto končí dějiny lidské éry, která se zde označuje jako pseudočlověčenstvo, a
ustává a hroutí se navždy pseudotvořivé úsilí pseudotvůrců.
Takový je následek a důsledek lidského úpadku. Jakmile lidská éra splní svůj účel a
poslouží svému užitku v rámci Velkého plánu, stane se zastaralou a neproduktivní,
opotřebujíc se sama svým předurčením, nepřirozeností a abnormalitou. Když se úplně
zastaví, může začít Nová éra opětovného duchovního probuzení.
Ještě jednou je tu na místě varování. Cokoli se zde zjevuje, zjevuje se pro krok, který
přichází jako další v lidském opětovném duchovním probuzení. Kvůli tomu je zřejmé,
že musí existovat chápání celkové situace, které to vše přesahuje. Takové chápání by
teď bylo předčasné a nemůže být myslitelné bez předchozího vysvětlení, výkladu a
chápání celkového pojetí.
Zdroj: ZÁKLADY LIDSKÉ DUCHOVNOSTI