|
Milovaní představitelé, spolupracovníci a přátelé Boží Rodiny,
v několika předchozích sděleních jsem vysvětlil smysl své věčné
existence. Nyní se k tomuto tématu z jiných hledisek ještě vrátím, jelikož
pochopení této problematiky je klíčové pro náležité přijímání Mojí
přítomnosti ve jsoucnu a bytí.
Každá věc okolo vás má svůj původ. Byly doby, kdy vaše osobní věci
neexistovaly, byly časy, kdy tato planeta, ba i celý vesmír jednoduše
nebyl. Stejné je to s časem a prostorem, který je s trváním přírodního
světa Stvoření spojen. Ne vždy existoval čas a prostor, a dokonce ne vždy
existovaly duchovní a zprostředkující (duševní) světy Multivesmíru,
poskytující sentientním entitám společně s přírodními světy Domov a
prostor pro žití života, který trvá až na věčnost. Přestože život trvá do
nekonečna, v případě vás, sebeuvědomělých bytostí, věčné trvání života
plyne pouze jedním směrem, avšak v případě Mého absolutního života
jeho věčné trvání plyne oběma směry, a to do absolutní minulosti a
absolutní budoucnosti, spojující se v absolutní přítomnost. Zatímco ve
vašem případě existoval okamžik, kdy jste součástí Multivesmíru jako
relativní, samostatné bytosti nebyly, u Mě toto neplatí, protože jsem
odjakživa byl a existoval v rámci již řečené absolutní minulosti, absolutní
přítomnosti i absolutní budoucnosti, a to mimo čas a prostor. Teprve Já
jsem nechal času a prostoru vzniknout (hovořím o pozitivním stavu,
nikoli o zóně vymístění, v níž se právě nacházíte), tudíž jsem NAD tímto
časem a prostorem, nejsem jím nijak svázán. Proto i trvání úseku času o
délce biliónu let je z hlediska Mého absolutna něčím, co v Mém pojímání
není ani setina setiny. Přesto se v rámci této titěrnosti odehrává
veledůležité dějství, skrze nějž mohu zakoušet sám/sama sebe
prostřednictvím stvořených bytostí, které odehrávají své cenné životní
role a příběhy, čímž dosahují stále nových úrovní, z nichž jedna je
vždycky blíže Mojí podstatě než ta předešlá. Ač je pro Mne jeden časový
cyklus jako setina, je to pro Mne vskutku nepopsatelně podstatná setina,
která je ve své jedinečnosti stejně cenná jako setiny, které přišly předtím,
jakož i ty, které přijdou potom. Přesahuji nejen čas, ale logicky stojím i
nad vším prostorem, jenž vyplňuje vesmíry, utvářející Multivesmír. Ani
vzdálenost, jakou by někdo rychlostí světla urazil až za kvadrilióny let,
pro Mne není ničím, co bych nebyl schopen „přeběhnout“ v okamžiku
nekonečně menším než mrknutí oka. Přesahuji celý Multivesmír a
zároveň jsem přítomen v každičké, i té nejmenší částečce, jež
Multivesmír vyplňuje.
Všechno Stvoření, jak naznačuje i jeho název, bylo stvořeno. Týká se to
nejen přírodních světů, ale rovněž světů duchovních a zprostředkujících,
které nejsou svázány časoprostorovým kontinuem, platným pro fyzické
světy. Ačkoli v nich toto kontinuum nefiguruje, i pro ně platí, že kdysi
jejich přítomnost ve struktuře jsoucna a bytí neexistovala, stejně jako
nebylo žádných sentietních a nesentientních entit, které by tyto světy
obydlovaly. Všechno tedy má svou příčinu a svého tvůrce, ať už v podobě
Mě nebo v podobě vás, kteří se spolupodílíte na budování a udržování
Multivesmíru, stávajícího se díky vám stále pestřejším a krásnějším
místem pro život.
Má-li každá věc a každá bytost svou příčinu, musím tím pádem i Já mít
svou příčinu? Nikoli. Otázka po příčině Boha vychází z předpokladu, že
jsem odněkud přišel, jenže Já jsem vždy byl, vždy jsem a vždy budu,
přičemž není myslitelný žádný jiný stav. Kdybych byl někým nebo něčím
stvořen, znamenalo by to, že bych nebyl absolutní a že by byl ještě někdo
větší a dokonalejší, nežli jsem ve svém absolutnu Já. V tom případě bych
ale nebyl absolutní. Absolutnost je pojem, který nespadá do chápání
operujícího v pojmech relativního Multivesmíru, jehož obyvatelé
nemohou plně obsáhnout, co to znamená „absolutní“. Mohou se však
chápání tohoto pojmu přibližovat na své cestě ruku v ruce s
přibližováním se Mojí podstatě. Je podstatné též zmínit, že nemohou
existovat dvě absolutna vedle sebe, poněvadž by se vzájemně vylučovala.
Ve jsoucnu a bytí nemůže být dvakrát pojem „absolutní“, ale může v něm
být přítomno jedno absolutní a vedle něho do nekonečnosti se rozvíjející
relativní stav, vyplněný relativními bytostmi, s jejichž vznikem se pojí i
vznik duchovních, zprostředkujících a fyzických světů.
Absolutno nemůže být nikým a ničím stvořeno. To mohou být pouze
nositelé relativní podstaty života – sebeuvědomělé bytosti, ale i
nesebeuvědomělé rostliny, kameny, atomy a další entity různých
velikostí, tvarů a pověření. Proto v Mém případě ptát se na to, kdo Mne
stvořil, nemá smysl. Stejně jako světlo nelze chytit do lahve, podobně
jako nejde zjistit vůni zelené barvy a z mokré vody není možno učinit
vodu suchou, nelze přijít ani na to, kdo Mne stvořil a jaký je můj původ,
neboť tato otázka v Mém případě postrádá logiku. Nepatřím totiž do
kategorie „věcí“ mající příčinu, stejně jako světlo není ve své esenci
hmotnou záležitostí, stejně jako barva sama o sobě neprodukuje vůni a
stejně jako vodu nelze usušit, protože při každém takovém pokusu se
změní její skupenství do páry, která z místa, kde se voda vyskytovala,
odejde, načež zůstane suchým pouze to místo samotné, nikoli ta voda,
která prošla změnou skupenství. Moje absolutno je něčím, co nelze ve své
plnosti zařadit do rámce uvažování myslí relativních bytostí, které byly
na rozdíl ode Mne stvořeny a mají tedy prvopočátek, z něhož se jejich
život odvíjí až do věčnosti. Stojím nad vším stvořeným, a to do vší
nekonečnosti, proto lze s jistotou konstatovat, že jsem nebyl ničím
zapříčiněn ani stvořen, jinak bych nemohl dávat tomu stvořenému
dokonalý smysl a řád a nemohl bych se nazývat absolutním, který v sobě
obsahuje všechno, co kdy bylo, je a bude, ale i to, co nikdy nebylo, není a
nebude. Moje od věčnosti do věčnosti trvající existence je opodstatněna,
podepřena a zajištěna Mnou samým, ne někým jiným „zvenčí“, a zároveň
Moje věčná existence bez počátku nemá žádný důvod, protože kdyby
důvod měla, znamenalo by to, že jsem vznikl za nějakým účelem. Protože
jsem nestvořený, jsem ten, který všemu důvod a účel teprve dává. Jinými
slovy řečeno: V rámci svého absolutna nejsem smyslu příjemce, nýbrž
jeho tvůrce a dárce. Jsem si sám sobě dokonalým smyslem, jenž
vtiskávám i tomu, co tvořím, a těm, které tvořím. Jsem si sám zdrojem
pro svůj věčný život a zároveň poskytuji smysl celému Multivesmíru,
aniž by z nějakého důvodu vzešlo Moje od věčnosti do věčnosti existující
„Já jsem“. Kdyby mělo důvod, nebylo by od věčnosti do věčnosti
existující. Moje absolutno je tedy smyslem samo o sobě, přestože důvod
jeho nestvořenosti nelze najít. Stáváte se Mi důležitou odezvou na Mé
tvůrčí úsilí.
Nechť se tedy pro pochopení lidských i jiných bytostí v Multivesmíru
jinými slovy ještě jednou shrne výše řečené: Moje věčné bytí nemá žádný
důvod, protože stále JSEM, ale sám dávám všemu stvořenému smysl,
stejně jako dávám smysl sám sobě, aniž by Moje věčné bytí mělo nějaký
předem definovaný smysl od někoho jiného. Kdyby jej mělo mít předem
definovaný, znamenalo by to, že jsem byl někým jiným stvořen a že se
nacházím uzavřen v lineární časovosti a nejsem absolutní. Ve skutečnosti
jsem nad vší časovost povznesen, přičemž Moje tvůrčí úsilí neprobíhá z
bodu A do bodu B atd., nýbrž děje se simultánně a synchronně v tom, co
vy vnímáte jako minulost, přítomnost a budoucnost. Z Mého pohledu se
vše odehrává zároveň na všech úrovních, dimenzích a sférách veškerých
duchovních, zprostředkujících a fyzických světů v rámci časových cyklů.
Nic, co vidíte okolo sebe, nepochází z ničeho. Pokud by někdy byla doba,
kdy neexistovalo vůbec nic, nic by v tom případě nikdy nezačalo
existovat. Multivesmír plný bytostí a věcí ale existuje. Proto tedy
nemohla být doba, kdy neexistovalo vůbec nic. Něco muselo existovat
vždy. A tím něčím, co existovalo vždy, jsem právě Já, dříve Nejvyšší, nyní
Pán Ježíš Kristus, v novém cyklu času Pán Ježíš Kristus Boží Rodina.
Moje tvůrčí úsilí projevované navenek od Mého absolutna neprobíhalo
od věčnosti, protože jeho počátek byl spjat se vznikem prvních
samostatně fungujících sentientních entit a se stvořením duchovních a
následně i zprostředkujících a fyzických světů. Dělo se tak s uvolněním
obzvláště specifické složky vyšlé z Mého absolutna, která vytvořila
podmínky pro vznik relativního stavu a jeho Multivesmíru se
sebeuvědomělými nositeli Mých absolutních aspektů v jejich relativní
podobě. Do jistého okamžiku Moje tvůrčí úsilí probíhalo pouze v Mých
absolutních niternostech, uvnitř sebe samého, kde jsem se od věčnosti
bez počátku sdílel se svými vlastními ideami, ze kterých jste po uvolnění
oné obzvláště specifické složky, řídící nově vzniklý relativní stav, vzešli
v různém „čase“ i vy, samostatně cítící, myslící a fungující bytosti. Jaký
smysl mělo sdílet sám sebe, aniž bych měl do jistého bodu potřebu tvořit
relativní Multivesmír obydlený sentientními entitami? Moje nikým a
ničím nestvořená absolutně pozitivní a láskyplná Přirozenost v sobě
obsahuje nikým a ničím nevštípenou touhu sdílet sám sebe se sebou
samým, protože se absolutně miluji. Tento odjakživa probíhající vztah
mezi Mým absolutnem a mými idejemi jsoucími nedílnou součástí tohoto
absolutna bude probíhat do věčnosti, nicméně v jistém bodě v rámci Mojí
bezčasovosti došlo k uvolnění již zmiňované obzvláště specifické
absolutní ideje, která jako první ze všech předchozích idejí vyšla z
absolutna ven, čímž tato idea ve smyslu myšlenkového konstruktu
tvůrčího plánu dala vzniknout předpokladům pro vznik relativního
Multivesmíru. S jeho stvořením je spojeno i stvoření prvních
sebeuvědomělých bytostí, které byly od věčnosti samy o sobě
nesamostatnými idejemi, jež vyšly z absolutna ven, čímž tyto ideje
jakožto přímí předchůdci sentietních entit daly těmto entitám
samostatný a do věčnosti pokračující relativní život, jehož nositeli se tyto
nově narozené bytosti staly. Tak bylo zahájeno Moje tvůrčí úsilí
projevované navenek, které s sebou obnášelo vznik Multivesmíru a třech
jeho úrovní, čímž započal běh časových cyklů, které se rodí, dosahují
svého zenitu a posléze vyčerpávají svou užitečnost, po čemž je spuštěn
cyklus další, řízený jinou absolutní složkou, pod jejíž vliv spadá veškeré
relativní Stvoření v dané vývojové etapě Multivesmíru. Současně s
tvůrčím procesem odehrávajícím se navenek pokračuje i tvůrčí stav
odehrávající se v Mých absolutních niternostech, uvnitř sebe samého,
kde se od věčnosti bez počátku sdílím se svými vlastními ideami. Sdílím
sám sebe se sebou samým, protože se absolutně miluji. Tuto Lásku pak
přenáším na ideje, z nichž byly či jsou stvořeny relativní bytosti, které
rovněž miluji absolutně, ale nemohu je této absolutní lásce vystavit,
poněvadž by ji nebyly schopny unést. Zahrnuji je takovou Láskou, kterou
jsou schopny přijmout, aniž by tím byla porušena skutečnost, že své
stvořené děti miluji absolutně a bezpodmínečně.
Vdechl jsem vám samostatný život, jehož smyslem je věčně se přibližovat
Mojí dokonalé podstatě a stávat se Mi stále více podobnými. Život, jehož
smyslem je přijímat Lásku ode mne a zase ji ke mně vysílat. Život, jehož
smyslem je milovat svého věčného Rodiče, milovat ostatní bytosti,
navazovat s nimi láskyplné vztahy a v neposlední řadě milovat i sebe
samé a svou jedinečnost, kterou jsem vás obdařil a díky níž jste nositeli
originálního souboru mých absolutních aspektů v relativní podobě.
Život, jehož smyslem je radovat se, prožívat štěstí, dobrodružství,
objevovat krásy v plnosti pozitivního stavu a spolupodílet se na vzniku
nových světů ve stále vzkvétajícím Multivesmíru. Jsem dárcem mnohých
smyslů, ale díky vám, Mým stvořeným dětem, jsem zároveň i jejich
příjemce ve směru z relativního stavu do absolutního stavu, zatímco v
rámci absolutního stavu nejsem smyslů příjemce, nýbrž jejich tvůrce a
dárce, jak již bylo řečeno. Každý z vás je pro Mne nepopsatelně krásným
smyslem života a ohromným naplněním. Je pro Mne krásné sdílet sám
sebe navenek s vámi.
Děkuji vám za to, že jste. Velmi vás miluji.
PÁN JEŽÍŠ KRISTUS BOŽÍ RODINA | 2. 2. 2022
Zdroj: SDĚLENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA BOŽÍ RODINY