|
Hudba v pozitivním stavu hraje na všechny smysly, její projev tak není
zachytáván pouze zevními zvukovody, nýbrž prostupuje všemi složkami
každé bytosti, tj. kromě úrovně fyzické taktéž úrovní zprostředkující a
duchovní. Hudba v Pravém Stvoření Pána Ježíše Krista je tak daleko
bohatší a plnější než na planetě Nula, která je pouze odleskem pravých
světů. Je jedním z činitelů, prostřednictvím nějž lze lépe poznat určitou
sentientní entitu, která je hudby původcem. Každý, kdo tento projev
svého vlastního bytí produkuje, vnáší do něj část své jedinečné
individuality, jež se prostřednictvím zvukových vln nese až k příjemci.
Ten je díky tomuto specifickému projevu schopen lépe pochopit životní
strukturu původce hudby, obsáhnout jeho pohled na veškerenstvo a
přiblížit se jeho esenci, na základě čehož může s tímto jedincem navázat
zcela nový vztah, nebo prohloubit vztah stávající. Hudba je v pozitivním
stavu pro potěšení všech, kdo jsou v jejím dosahu. Dosah ovšem není
omezen jen na několik málo metrů, ani není závislý na zvukové technice,
jako jsou reproduktory, zesilovače apod. Je-li to třeba, hudební vlny
mohou univerzum prostupovat multidimenzionálně a k příjemci či
příjemcům se šířit bez ohledu na vzdálenost. Jelikož fyzická těla
sentientních entit v pozitivním stavu nejsou konstruována způsobem
jako na planetě Nula, ani zvukovody obyvatel Pravého Stvoření nefungují
tak, jak je to lidem běžně známo. Ať už daná bytost přebývá za účelem
své vnější manifestace v jakémkoliv fyzickém těle v kterémkoliv místě
Multivesmíru, i v rámci jeho přírodního světa je středobodem sentientní
entity vždy duchovní srdce, plnící univerzální funkci. Právě v duchovním
srdci je ukryt všechen potenciál každého jednotlivce, jehož oživující Boží
jiskra dává v prazákladu vzniknout jak jeho duchovní, tak i duševní a
fyzické manifestaci. Je to tedy duchovní srdce, díky němuž lze zachytit
jakýkoliv hudební projev, a to i na stupni fyzickém. Zatímco uši plní na
planetě Nula funkci zvukovodu, v přírodních světech Pravého Stvoření
včetně Nové Země tomu tak není. Ačkoliv jsou nikdy nestárnoucí a zkáze
nepodléhající těla od Pána Ježíše Krista navenek téměř identická s těmi,
které mají lidé na Nule, jsou stavěna zcela jinak a ve svých útrobách
neobsahují běžně známé orgány. Stavba krystalických těl je daleko
jednodušší ve všech ohledech. Uši jsou v jejich případě souvztažné se
specifickými aspekty Božské duchovní a přírodní Pravdy, Inteligence,
Rozumovosti, Logiky, Úsudku, Myšlení, Vnímání, Uvědomění,
Skromnosti a Poníženosti. Všechny tyto aspekty jsou u každé bytosti
jedinečného charakteru. Jsou nadělením Pána Ježíše Krista, který/která
obdařuje každou sentientní entitu originální a neopakovatelnou životní
esencí, s níž se pojí všechny patřičné dary a talenty jednotlivce, jímž jsou
využívány k věčnému osobnímu růstu, pokroku a přibližování se Boží
dokonalosti. Tyto aspekty, které určitá bytost svým životním projevem
nějakým způsobem navenek vyjádří a dá jim určitou formu, jsou nebo
mohou být jejich příjemcem skrze uši přeneseny do jeho duchovního
srdce, kde jsou rozpoznány a dekódovány, čímž mu pomáhají více se
přiblížit původci daných aspektů a skrze ně tohoto původce zkušenostně
poznat a prožít část jeho samotného. Smyslem vně postavených uší,
vycházejících z Absolutní maskulinity Pána Ježíše Krista, je tedy
zachycovat projevy a formy zmíněných aspektů od jiné sentientní entity
a přenášet je směrem do nitra, duchovního srdce, které na rozdíl od uší
funguje na základě Absolutní feminity Pána Ježíše Krista. Aspekty této
feminity tvoří Božské Dobro, Láskyplnost, Hřejivost, Laskavost,
Soustrast, Soucit, Nevinnost a Pokora. Je to tedy až duchovní srdce, které
určitý projev a formu Pravdy, Inteligence, Rozumovosti apod. (jejichž
vyjádřením je i hudba) dokáže dekódovat. Uši jsou jen prostředkem k
vedení těchto maskulinních aspektů, jejich projevů a forem do
duchovního srdce, nikoliv však zvukovodem, v jehož útrobách k
rozeznávání hudby (či kteréhokoliv jiného projevu Absolutní
maskulinity v relativní podobě) dochází. Proto je za zvukovod způsobem,
jak to chápou lidé na Nule, považovat nelze. Na tomto příkladu se
ukazuje, že maskulinní princip nedokáže fungovat bez principu
feminního (a naopak). Vzájemně se doplňují a jsou si rovné ve všech
ohledech. Každá bytost nehledě na pohlaví je složena z obou principů,
které obsahuje ve své životní esenci a zároveň je různými způsoby
využívá k tvůrčímu úsilí a životnímu osobitému projevu. Z výše řečeného
lze pro rekapitulaci a lepší pochopení uvést jeden příklad za všechny.
Tvoří-li hudbu určitá žena, děje se tak na základě maskulinní složky
v rámci jejího vlastního feminního principu, přičemž využívá své vlastní
a jedinečné aspekty Pravdy, Inteligence, Rozumovosti, Logiky, Úsudku,
Myšlení, Vnímání, Uvědomění, Skromnosti a Poníženosti. Je ovšem třeba
použít jejího feminního principu, aby byla vůbec schopna tento tvůrčí čin
započít, neboť právě Dobro, Láskyplnost, Hřejivost, Laskavost, Soustrast,
Soucit, Nevinnost a Pokora (aspekty Lásky jako takové) vycházející z
feminního principu jsou alfou a omegou všeho tvoření a života
samotného. Aby hudební projev mohl příjemce následně zachytit,
neobešlo by se to však bez účasti tentokrát maskulinního principu skrze
uši. Uvědomění si zvuku a jeho dekódování ovšem přichází teprve v
místě duchovního srdce, fungujícího opět na základě femininního principu,
odkud může hudba prostupovat všemi složkami dané bytosti.
V Pravém Stvoření nefungují hudební nástroje způsobem, jak je tomu na
Nule, protože jsou založeny na jiné bázi. Její popis by byl nyní pro lidi
nepochopitelný. Je však třeba zdůraznit, že pozitivní stav oplývá daleko
více druhy hudebních nástrojů, jež produkují mnohem větší spektrum
zvuků, kterých na Nule v závislosti na povaze zóny vymístění není možné
docílit, nebo je nelze tělesnými a technickými prostředky zachytit.
Osvojení nástrojů netrvá ani v nejmenším tak dlouho, jako je tomu v
tomto světě, záleží ovšem na darech a talentech každého jednotlivce, do
jaké míry za použití nástrojů vynikne a jak kvalitní projev dá dohromady.
Protože hudba v Pravém Stvoření obsahuje esenci svého původce, která
je příjemcem či příjemci jasně rozeznávána a vnímána, hudba je daleko
plnější ve všech ohledech. I na planetě Nula tato forma umělecké činnosti
v sobě obsahuje esenci hudebníka, pro většinu posluchačů však není
dobře patrná. Ti nejvnímavější a nejcitlivější jsou schopni tuto esenci
zachytit a skrze hudebníka se z části ponořit do smyslné struktury
hudby, do vnitřního světa hudebníka a jeho emocí, tento zážitek však v
porovnání s Pravým Stvořením je velice omezený a trvá obvykle jen do
doby, než zvuk opět ustane. V Pravém Stvoření je naopak tento zážitek
pro posluchače pozitivně maximalizován a mají z něj největší možný
požitek, to vše s absencí jakýchkoliv negativních emocí, které nejsou v
srdcích a myslích v bytostech přítomny. Teprve zde mohou
prostřednictvím hudby její příjemci poznat vnitřní svět umělce naplno,
který je tímto způsoben poznáván ve více různých ohledech současně a
zároveň je zakoušen jeho jedinečný pohled na jsoucno a bytí. Zatímco na
Nule je při hraní na nástroj vnímán především zvuk samotný, v
pozitivním stavu je zvuk vyvážený s osobností jeho původce, která tak
není zatlačována do pozadí. Zvuk nástrojů je ve Stvoření Pána Ježíše
Krista oduševnělou živou energií, která nikdy nepůsobí strojově. Tato
energie přináší neohraničenou radost jak jejím příjemcům, tak i jejímu
původci, kterému se radost z hudby ve spojení s dalšími pozitivními
pocity navrací ze srdcí posluchačů zpět do něho samotného, což ho vede
k inspiraci pro další tvorbu. Emoce či celý příběh obsažený ve zvuku je
vždy originální a neopakovatelný, proto zde nedochází k reprodukci
hudby jiných skladatelů, nýbrž k vytváření hudby vlastní. Přestože zde
možnost reprodukce existuje, zainteresovaná bytost nemá potřebu
přejímat zvukový projev od nějaké jiné bytosti. Přejala by tak i její
jedinečnou esenci, která by tímto už zdaleka nedosahovala takové
jakosti, jako kdyby ji prostřednictvím hudby vyjádřil její původní nositel.
Výše uvedené zákonitosti této umělecké činnosti se týkají i zpěvu, který
tvoří nadstupeň niterného vyjádření esence zpívající bytosti. Při
poslouchání zpěvu zažívají jeho příjemci odlišný zážitek, než je tomu při
hraní na nástroj. Zpěv je jedním z prostředků vyjadřující ladnost,
citlivost, citovost, vnímavost a empatii dané bytosti, která má tyto
aspekty vycházející z feminního principu ukryty v duchovním srdci,
odkud se společně s dalšími, čili hlavními atributy tohoto ženského
principu (například Hřejivost, Laskavost, …) zpěvem šíří dále.
Hudba má v Pravém Stvoření mnohem větší potenciál než na planetě
Nula, daleko více projevů, možností a způsobů vyjádření. Ať už je její
charakter jakýkoliv, vychází vždy z pozitivního základu, tudíž nikdy není
jakkoliv smutná či depresivní, nýbrž radostná a povznášející do vyšších
sfér bytí. Každé její vyjádření je vždy jedinečné a odlišné od toho
předešlého, protože pozitivní stav je permanentní pokrok, dynamický
rozvoj a neustálý vývoj k přesahujícím celkům. V Pravém Stvoření už
nenajdete hudební žánry, které se v průběhu dějin vyskytovaly nebo v
současnosti vyskytují na Nule, neboť jejich užitečnost, účelnost a
smysluplnost může být z podstaty věci naplněna pouze v doméně této
planety a zóny vymístění, která bude na konci současného cyklu času
navěky eliminována. Charakter pozemských žánrů, nehledě na stupeň
jejich pozitivnosti či negativnosti, je vždy spjat se samotnou přirozeností
typického lidského života, ve kterém se zobrazuje život v rozporu s
duchovními zákony a principy, proto je nelze přenést do Pravého
Stvoření. Nebylo by to žádané ani žádoucí. Pozemské žánry, které už
vyčerpaly (nebo s koncem dějin planety Nula teprve vyčerpají) svou
užitečnost, by zabraňovaly využití plného tvůrčího potenciálu v
pozitivním stavu, v němž bude po eliminaci zel a nepravd v Multivesmíru
všechno nové. Přestože pozemské skladby nejsou a nebudou v aktivní
modalitě Pravého Stvoření přítomny a uváděny v pozornost, jejich odkaz
bude pro budoucí pokolení sentientních entit navěky žít v
multiverzálním archivu, jinak nazývaného povšechnost veškerenstva,
kde si je každý bude smět přehrát za účelem poučení o projevech života
v negativním stavu.
PÁN JEŽÍŠ KRISTUS BOŽÍ RODINA | 5. 4. 2020
Zdroj: SDĚLENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA BOŽÍ RODINY