|
Toto je varování, jež se doporučuje vzít v úvahu především tehdy, pracuje-li někdo s
duchovními rádci ve svém vlastním transu nebo když se zabývá svými klienty.
Když má osoba v sobě negativní entitu, která je víc než pouze prosté vetření se, je
nevyhnutelné použít krajní opatrnosti při zabývání se touto osobou a jejími
duchovními rádci. Je potřeba si být vědom, že v takových situacích ta entita má
nesporně pod kontrolou všechno, co tvoří danou osobu. Je potřeba si být vědom,
že Niterná mysl této osoby je uvězněna, izolována a zcela oddělena od kterékoliv
části mysli té osoby a také od jejího těla. Takže ta negativní entita kompletně a úplně
řídí i její vlastní pohybové reakce, a proto ovlivňuje vlastní pohybové reagování,
pohyby prstů, předstírající, že přicházejí z Niterné mysli. Jestli se tedy někdo zeptá
„hovoří to Niterná mysl?“, dostane odpověď „ano“. V této situaci nemá duchovní
hypnoterapeut žádnou možnost dostat se k Niterné mysli, aby si ověřil a
zkontroloval pravou totožnost této entity. Velmi často bude tato entita velice
autoritativně tvrdit, že je Nejvyšší, Ježíš Kristus, nebo nejvyšší duchovní rádce. Je
nezbytné být opatrný také ohledně možnosti, že v takových případech všichni
ostatní duchovní rádci mohou být ve skutečnosti pseudorádci a stín je či bude
spolupracující a ochotný a milý, protože bude komunikovat z pozice negativního
stavu, který bude považován za pozitivní, a tedy zdánlivě nebude potřebná konverze
či osvobození stínu. Naneštěstí osoba, která je v této kategorii, se plně ztotožňuje s
touto situací a bude poslouchat svého pseudonejvyššího duchovního rádce, jehož
bude považovat za Ježíše Krista či za Boha. Klient nechce změnit tuto situaci,
protože mylně předpokládá, že změnit ji nebo se odpojit od komunikace s touto
entitou znamená, že už více nebude mít žádný přístup k Nejvyššímu. Toto je velmi
vychytralý sebeklam, využívaný touto negativní entitou pro naprostou kontrolu
života dané osoby. Jediný způsob, jak nyní může duchovní hypnoterapeut zjistit a
určit, zda je ta situace negativní či abnormální, nejsou pohybové reakce, ale pouze
intuice, pocity, klinické pozorování a hodnocení obsahu toho, co řekne ta negativní
entita během transu a jak se chová klient mimo trans.
Tady jsou některé příznaky, které je potřeba hledat.
1. Za první, duchovní hypnoterapeut si všimne, že klient nevykazuje, nebo vůči
němu nejsou vykazovány žádné pocity lásky. Je tam pocit chladu a úplné
lhostejnosti. Externí či vnější mysl klienta je obvykle odpojena, slabě soustředěna,
rozptýlena, strohá a plná traumat. Navenek a klinicky klient vypadá být téměř na
hranici psychózy. Ne vždy je to ale tak, protože to závisí na stupni důmyslnosti
posedávající negativní entity a z jaké úrovně pekel pochází, neboť některé z nich
mohou předstírat dobré duševní i fyzické zdraví.
2. Dalším příznakem je, že klient je obvykle silný kuřák, nebo pijan, či narkoman,
nebo je závislý na něčem, či má nějaký zvyk, obyčejně destruktivní povahy, a ta
negativní entita tvrdí, že to není žádný problém. Klasickým případem takové situace
je proslavený a pěkný případ osoby Dr. K. R., která je jedním z nejsilnějších
náruživých kuřáků, a její takzvaní duchovní rádci ji říkají, že je to OK a že je správné
kouřit a že na tom není nic zlého. To samé platí o osobě, která přenáší poselství od
Setha. Je silná kuřačka a přesto jí Seth říká, aby kouřila dál a dokonce jí poskytuje
přestávky, aby si mohla zakouřit mezi diktováním jednotlivých textů.
3. Klient tvrdí, že nemá žádnou jinou možnost v dané věci než poslouchat a řídit se
instrukcemi té entity, neboť jinak mu ta entita ztíží život a učiní jej nesnesitelným,
nebude-li se jimi řídit, a ovšem ta entita je považována za Boha či za Ježíše Krista,
takže „raději se tím řiď, když to říká Bůh“.
4. Když ta entita hovoří skrze klienta a používá klientovy hlasivky, terapeut si může
okamžitě všimnout nedostatku lásky, nedostatku moudrosti, nedostatku ohledu,
přijetí a pokory. Ta entita je velice finalistická, dogmatická, rigidní, předpovídá
budoucí události s pocitem absolutní jistoty a s pocitem, že „je to tak, protože to
říkám já“, nedává klientovi žádnou svobodu volby změnit či modifikovat nebo
korigovat tuto situaci a předstírá, že to klient si původně zvolil, že se bude řídit tím,
co mu tato entita diktuje a říká, což je samozřejmě pravda, neboť přesně to se stalo.
Ale dotyčná entita využívá tuto situaci jako záminku na převzetí naprosté kontroly a
na to, aby klientovi pověděla, že nemá vůbec na výběr, protože se už rozhodl nemít
vůbec na výběr a nechat volbu na ní.
5. Ta entita hovoří způsobem „musíš“, je to nevyhnutelné, „nařizuji, je to mé
nařízení, tak to má být“, a také, kdo by se hádal s Nejvyšším? Ta entita obvykle
prohlašuje, že klient je velmi zvláštní osoba, zvláštnější než všichni ostatní, a z toho
důvodu by se ostatní raději měli řídit a měli by poslouchat, co ta entita říká skrze
svého klienta a měli by s tím klientem jednat s mimořádným ohledem a
upřednostněním. Terapeut tedy může zaznamenat v této situaci neobvyklé zvláštní
okolnosti vlastní výjimečnosti, farizejství a upřednostňování.
6. Tato entita zoufale požaduje, aby jí hypnoterapeut kladl mnoho otázek, protože
skrze takové otázky hypnoterapeut bezděčně prozrazuje určité informace o sobě, o
svém životě, zájmech a ta entita je schopna skrze takové otázky vyčíst mnoho věcí,
které jsou nevědomě naznačeny ve formulacích terapeuta, navzdory tomu, že o nich
přímo nemluví. A samozřejmě, že ta entita okamžitě kompletně a úplně těží z těchto
informací a nevědomých nepřímých i přímých formulací a na jejich základě činí
autoritativní předpovědi a prokazuje určité poznání informací o terapeutovi, kterými
je terapeut naprosto ohromen a překvapen. Toto je pravda zejména vzhledem k
faktu, že terapeut si myslí, že žádné takové informace o něm nebyly té entitě
poskytnuty, a přece ta entita ví tyto věci o terapeutovi. Terapeut si ovšem
neuvědomuje, že skrze určité podprahové impulsy, kdy terapeut klade této entitě
otázky, je ta entita schopna okamžitě se vetřít do mysli terapeuta a vyčíst vše, co
potřebuje, aby oklamala terapeuta a dávala mu příkazy, aby jej lapila do pasti, aby
uvěřil a přijal fakt, že ta entita je Nejvyšší. Toto je velice přesvědčivý způsob či
cesta, jak může ta entita přinutit terapeuta, aby uvěřil, že ona je Nejvyšší.
Toto jsou některé znaky ke zjištění skutečné povahy posedajících entit. Je zřejmé,
že lze najít více takových podobných znaků na zjištění jejich pravé povahy. Bylo-li
by těžké zjistit nějaké takové znaky, ale terapeut intuitivně cítí či dostane zprávu od
své vlastní Niterné mysli nebo od svých vlastních duchovních rádců, že je s touto
situací něco v hrozném nepořádku, bez ohledu na to, že navenek vypadá všechno v
pořádku, potom se realizátorovi tohoto procesu radí, aby vyvolal nejvyšší členy
Centra pro duchovní transformaci, obzvláště předsedajícího či ředitele toho Centra.
Předsedající poté určí tři duchovně vysoce rozvinuté členy představenstva, kteří
prozkoumají tento případ. Doporučovalo by se uvést klienta do přítomnosti těch tří
členů i realizátora, který je čtvrtým, který potom uvede klienta do hlubokého transu
v přítomnosti těch tří duchovně vysoce rozvinutých členů Centra pro duchovní
transformaci.
V tomto procesu budou také ostatní v hlubokém transu, ze kterého budou
spolupracovat a potvrzovat nebo žádat Nejvyššího, aby vyřešil tuto situaci. Pokud
by se všichni tři členové shodli na tom, že je to podvodná situace či past a shodnou
se na tom nezávisle, z hluboké úrovně svého vlastního transu a skrze důkladné
ověřování a pozorování klienta mimo trans, potom bude závěrem, že Nejvyšší
promluvil, a proto by měl být terapeut přiměřeně varován a neměl by brát vážně
žádné tvrzení, které přichází skrze klienta. Terapeut by se měl nadále podpůrným
způsobem starat o klienta, ale v té chvíli by se neměl za žádných okolností pokoušet
o násilný exorcismus této posedávající entity, protože takový pokus by mohl vést k
naprostému psychickému zhroucení klienta.
Terapeut v tomto případě jednoduše, podpůrně objektivně zdůrazňuje pozitivní
formulaci, dobro a lásku a pravdu a moudrost, a zakončí terapii sugescí, že klient
bude schopen efektivně a úspěšně vyřešit své problémy a zvládnout všechny druhy
životních situací podle svých nejlepších schopností a bude schopen pochopit
všechno, co se děje a bude dít, ve správnou dobu, v náležitém čase, za správných
podmínek, až bude vhodná doba. V tomto bodě nelze v takovýchto případech nic
více udělat. Také je potřebné být si vědom, že v takových případech by klient mohl
být agentem negativního stavu, který dychtí po infiltraci do Centra pro duchovní
transformace a po zničení či zabránění nebo oklamání a svedení či odstranění jeho
prvořadého účelu a cíle.
Zdroj: REALITA, MÝTY A ILUZE