|
(Závěr)
Ve dvou předchozích kapitolách Nejvyšší zjevil určité informace ohledně struktury
Nové nebeské společnosti, která je známá jako Nebeská vesmírná mlhovina či Nová
duchovní galaxie. Ta struktura byla popsána pomocí určitých důležitých principů,
které odrážejí Absolutní Přirozenost Nejvyššího, obsaženou v rozličných členech
Nejvyšší rady, kteří vládnou této galaxii Nové nebeské společnosti. Ve dvou
předešlých kapitolách bylo jmenováno pětadvacet párů či padesát členů a členek
rady, kteří reprezentují tyto významné a životně důležité principy přirozenosti
Nejvyššího.
V této době Nejvyšší zjevuje, že bude jmenováno jedenáct dodatečných párů či
dvaadvacet osob a v obecných termínech budou popsány principy Nejvyššího,
které reprezentují a odrážejí. Od posledního zjevení v této věci, popsaného v
předcházejících dvou kapitolách, uběhla už nějaká doba. V tomto mezidobí mi bylo
oznámeno, že je jedenáct dodatečných párů, které jsou součástí Nejvyšší rady a
vládnoucího orgánu této duchovní galaxie, ale jejich jména, funkce a principy, které
reprezentují, nebyly zjeveny. Nebyla ani správná, ani vhodná doba. Od února 1983
do září 1983, když byl jmenován a stručně popsán tento nový dodatek, se událo
mnoho věcí životně důležité a rozhodné povahy jak v duchovním světě, tak i v zóně
vymístění planety Země. Některé z těchto událostí a dění jsou zjeveny a popsány v
následujících kapitolách této knihy. Důvod, proč je tato kapitola zahrnuta sem,
namísto toho, aby byla zahrnuta na konci knihy (kde chronologicky náleží), je
kontinuita a logický postup při popisu struktury této Nové duchovní galaxie.
Opět je zde na místě varování; tato jména jsou prozatímní a jen k orientačním
účelům pro ty, kteří jsou v zóně vymístění a kteří potřebují nějaké body značení kvůli
usnadnění jejich vědomé mysli. Tato jména nejsou v žádném případě vyčerpávající
či neměnná nebo konečná.
Následující dodatečná jména jsou zjevena kvůli všem, kteří se zajímají o tyto
důležité duchovní záležitosti:
Michael a Michaela. Tento pár je lidem na planetě Zemi známější jako archanděl
Michael. Avšak v duchovním světě je z duchovního hlediska vyslovování tohoto
jména jako Michael (v anglické výslovnosti) nesprávné. Porušuje to jisté duchovní
principy, které jsou obsaženy v té anglické výslovnosti. Správná výslovnost je
Michael a Michaela (vyslovujte jak je psáno). Tento pár reprezentuje následovné
principy Absolutní Přirozenosti Nejvyššího. Nejvyšší je Absolutní Mír, Klid,
Vyrovnanost a Pokoj. Nejvyšší neustále vyzařuje ze stavu Své Absolutní Lásky a
Absolutní Moudrosti do veškerého stvoření svůj mír, klid, vyrovnanost a pokoj, a z
této pozice je Nejvyšší nejen Absolutním Vyzařovatelem těchto principů ke všem,
ale je i Ochráncem toho Míru a Klidu, jejich Obhájcem a věčným Strážcem. Proto se
Nejvyšší nazývá Princ Míru, neboť On/Ona je v nejzazším smyslu Vrchním Velitelem
Své armády - Mírových sborů Nebeské společnosti, a archanděl Michael s jeho
partnerkou Michaelou je pověřen vedením těchto mírových sborů, kromě toho, že
reprezentuje tyto Absolutní a Znamenité Atributy Absolutní Přirozenosti Nejvyššího.
Dalším párem je archanděl Gabriel a jeho partnerka Gabriela. Tento pár reprezentuje
princip, že Nejvyšší je jediný Absolutní Klíč k vyřešení všech problémů, záhad,
tajemství, rébusů, hádanek a všeho skrytého a tajemného. Zároveň tento pár
reprezentuje princip, že Nejvyšší je jediný Absolutní Zdroj pravé radosti, potěšení,
rozkoše, spokojenosti, uspokojení a štěstí a jen z Něho/Ní lze čerpat skutečnou
legraci, humor, smích, úsměvy a dobrou náladu. Kvůli této přirozenosti je Nejvyšší
Nositelem výlučně Dobrých Zpráv v absolutním smyslu.
Následujícím párem je Johnel a Johnela. Tento pár reprezentuje životně důležitý a
rozhodný princip, že Nejvyšší je Svatý a že všechno, co povstává z Nejvyššího, je
svaté. Jeho/Její Slovo je Svaté a čistá Pravda z Jeho/Jejího Dobra a čistá Moudrost
z Jeho/Její Lásky. Nejvyšší stvořil veškeré stvoření Svatými Slovy Svých Úst.
Protože tato Slova jsou čistá Pravda a Spravedlnost, tvoří realitu stvoření
Nejvyššího. Knihy v Bibli, jež obsahují vnitřní smysl (pět knih Mojžíšových, Jozue,
Soudci, dvě knihy Samuelovy, dvě knihy králů, Job, Žalmy, všichni proroci, čtyři
Evangelia a Zjevení Ježíše Krista), jsou pravým Slovem Božím. Proto všechno, co je
obsaženo v těchto knihách Svaté Bible, je Svaté a v nich je Nejvyšší stále přítomen,
udržuje z pozice těch knih v Bibli souvislost zóny vymístění s pravým duchovním
světem. Bez této souvislosti by nikdo v zóně vymístění nepřežil ani zlomek vteřiny.
Jméno dalšího páru je Samuel a Samuela. Tento pár reprezentuje princip
Nejvyššího, kteří říká, že Nejvyšší skrze Svou přítomnost ve Svaté Bibli a v každé
Niterné mysli slyší a naslouchá každému a vždycky ví, jaké jsou každého správné a
náležité potřeby a vyhoví každého žádosti v souladu s jeho skutečnými potřebami,
aby každý mohl naplnit svůj osud a plně aktualizovat a realizovat vlastní svobodné
volby. Nejvyšší tedy každého vyslechne bez ohledu na to, zda si dotyčný tento fakt
vědomě uvědomuje, nebo ne. Pokud nějakou náhodou dotyčného prosba není
vyslyšena či naplněna, pouze to znamená, že taková žádost je v rozporu s jeho
pravou svobodnou volbou z pozice jeho Niterné mysli, kde se to opravdu počítá.
Proto Nejvyšší, aby zachoval svobodu volby a svobodnou vůli jedince, vyplní a
bude reagovat jen na ty žádosti, které jsou v souladu se svobodnou volbou každého
a v rámci jeho osudu po dobu trvání jednoho kroku v procesu jeho duchovního
pokroku. Tento princip znamená, že každý si volí určitý krok či kroky svého
duchovního pokroku a jak naplňuje svou volbu v tomto konkrétním kroku a
vyčerpává její užitečnost pro svůj život, je oprávněn předložit Nejvyššímu další
žádosti a dostat odpovědi od Nejvyššího v souladu s potřebami jeho jedinečného
duchovního pokroku. Z toho důvodu jakákoli odchylka od zvoleného kroku by
přinesla dotyčnému katastrofální následky, pokud by si přál či žádal a bylo mu
poskytnuto něco, co by bylo v rozporu s obsahem a potřebou toho svobodně
zvoleného kroku. Avšak vše, co je potřebné pro efektivní a úspěšné vyčerpání a
završení užitečnosti toho konkrétního kroku, je v rámci tohoto kroku Nejvyšším
neustále poskytováno a Nejvyšší vyslechne v tomto ohledu žádost každého.
Jméno dalšího páru je Xenel a Xenela. Tento pár původně pochází z jiného vesmíru
a z jiné dimenze, než co je známo lidem na Zemi. Reprezentují princip, že centrem
každého a všeho ve stvoření Nejvyššího je Nejvyšší. Na základě tohoto faktu je
každý a všechno ve veškerém stvoření vzájemně propojeno skrze toto Centrum -
Nejvyššího, Kdož je tedy Společný Jmenovatel nekonečné rozmanitosti, pestrosti a
počtu různých stavů, procesů, míst, podmínek, entit, dimenzí, vesmírů, galaxií,
slunečních systémů, planet, časů, paračasů a všech jejich příslušným životních
forem i neživých objektů. Takže podle tohoto principu existuje pouze jeden
společný jmenovatel všech a všeho v jsoucnu a bytí. Je to Sám/Sama Nejvyšší,
Kdož je celkově vším.
Další pár je Konfuciel a Konfuciela. Konfuciel je na této planetě znám jako
Konfucius, kdož byl velkým duchovním učitelem a vůdcem starověké Číny. On a
jeho partnerka reprezentují princip, že všechno v jsoucnu a bytí pochází z
duchovních principů Nejvyššího. Nic nemůže být a existovat mimo tyto duchovní
principy. Takže jedinou pravou realitou, která je skutečně reálná, je duchovní realita
Jsoucna a Bytí Nejvyššího. Všechno ostatní je odvozeninou, manifestací, procesem,
prodloužením, realizací, aktualizací a konkretizací této jediné duchovní reality.
Další pár je Renumeriel a Renumeriela. Tento pár reprezentuje princip, že Nejvyšší je
absolutně nestranný a objektivní a s každým zachází a ke každému má vztah v
nejzazším smyslu rovným dílem, v souladu se skutky a motivacemi a záměry, které
jsou za takovými skutky, a v souladu se stupněm jedincova ztotožnění se s
takovými skutky a jejich úmysly a motivacemi. V tomto smyslu je zřejmé, že každý je
odměněn či dostane odplatu v souladu se svými skutky a jejich úmysly, v míře jejich
osvojení a ztotožnění se s nimi, bez jakéhokoli upřednostnění, diskriminace či
zaujatosti. Kromě toho tento princip říká, že je-li někdo zlý, ale odvrátí se od svých
zlých způsobů, a stane-li se na základě své svobodné volby dobrým a ztotožní se s
tím, že je dobrý z Nejvyššího, skrze Nejvyššího, podle Nejvyššího a s Nejvyšším,
žádné z jeho zel se nepřipomene, nevezme se v úvahu ani dotyčnému nebude
přisouzeno. A naopak: je-li někdo původně dobrý, ale rozhodne se odvrátit od toho
a na základě své svobodné volby se stane zlým a ztotožní se s tím zlem, žádné z
jeho předchozího dobra se nepřipomene ani mu nebude přisouzeno, pokud se bude
nadále ztotožňovat s tím zlem a přisvojovat si jej. Podívejte se také prosím ohledně
tohoto na proroka Ezekiela, kapitola 18, verše 19-32, a kapitola 33, verše 10-20 (ve
Svaté Bibli).
Jméno dalšího páru je Uziel a Uziela. Tento pár reprezentuje důležitý duchovní
princip, že Nejvyšší je stejně přítomen v každé sentientní entitě či lidské bytosti bez
ohledu na to, zda je někdo zlý či dobrý. Avšak zatímco je Nejvyšší přítomen v
každém, rozdíl mezi zlou a dobrou osobou je v tom, že ta dobrá osoba je také
přítomna v Nejvyšším. Takže Nejvyšší je přítomen v té dobré osobě stejně, jako je ta
dobrá osoba přítomna v Nejvyšším. Mezi Nejvyšším a tou dobrou osobou je
neustálé spojení a vzájemná reciprocita. Na druhé straně, zatímco Nejvyšší je věčně
přítomen v té zlé osobě (v její svobodě volby, svobodné vůli, racionalitě a
inteligenci), ta zlá osoba není nikdy přítomna v Nejvyšším, ale vždycky je vně
Nejvyššího, svými zády ke tváři Nejvyššího. Takže mezi Nejvyšším a tou zlou
osobou není žádná reciprocita či spojení. Z tohoto důvodu nemůže být Nejvyšší
věčně přítomen ve skutcích či životním stylu této zlé osoby a nikdy se nemůže
podílet na jejích skutcích.
Další pár je Seniel a Seniela. Tento pár reprezentuje duchovní princip, že Nejvyšší je
absolutně věrný, loajální, oddaný, spolehlivý a neustále efektivní ve Své Věci a ve
vztahu k veškerému Svému stvoření a ke každému jedinci. Tento princip také
ukazuje, že smysluplný vztah s Nejvyšším, s ostatními a se sebou sama lze budovat
jen na základě věrnosti, loajálnosti, oddanosti, spolehlivosti, neustálé efektivity
svého chování, postoje a celého svého života.
Jméno dalšího páru je Panteiel a Panteiela. Tento pár reprezentuje princip, že
Nejvyšší je Jeden Bůh Nedělitelný, Kdož je Pán Ježíš Kristus, Kdož mívá mnoho
jiných jmen, neboť všechna jména jsou Jeho/Její. On/Ona je jediná Všeuniverzální
Bytost. Není žádný jiný Bůh nebo Nejvyšší Entita či Bytost nikde jinde nebo nikdy
jindy. On/Ona je Jediný/Jediná, Koho je třeba uctívat, zbožňovat, milovat a mít s
Ním/Ní vztah. Uctívat, zbožňovat, milovat a mít vztah k tomuto Jedinému Bohu
Nedělitelnému znamená uvědomit si, rozpoznat, uznat, přijmout, žít a praktikovat
všechny tyto principy - odrážející se ve Svaté Bibli a v Novém zjevení - ve svém
každodenním životě a ve všech svých aktivitách.
A poslední, ale ne méně důležitý, je pár Doveiel a Doveiela. Tento pár reprezentuje
princip, že Nejvyšší, Pán Ježíš Kristus si nic nepřeje více, než sdílet všechny tyto a
všechny ostatní Své vynikající principy s každým ve stvoření v absolutním smyslu.
Z toho důvodu Nejvyšší neustále stojí u dveří do srdce každého a klepe na ně.
Každý, kdo zaslechne toto klepání a otevře ty dveře a pozve Nejvyššího, aby
vstoupil nebo aby vešel, a poskytne své srdce Nejvyššímu jako trvalý, věčný
příbytek, bude mít právo sdílet s Nejvyšším vše, co On/Ona má - všechny tyto a
všechny ostatní principy, jak se odrážejí v těchto šestatřiceti párech či
dvaasedmdesáti členech Nejvyšší rady Nové nebeské společnosti-galaxie - vesmíru,
které byly doposud zjeveny a ovšem všechno ostatní, z čeho Nejvyšší pozůstává. A
samozřejmě, protože Nejvyšší je nevyčerpatelný v absolutním smyslu, takové
sdílení s Ním/Ní je taktéž nevyčerpatelné a stálé, do věčnosti nové.
Takže dohromady, jak to bylo doposud zjeveno Nejvyšším, máme dvaasedmdesát
členů a členek rady Nové nebeské společnosti, která je známá také pod jménem
Nová nebesko-vesmírná mlhovina a galaxie. Tito členové jsou naprosto, kompletně,
výslovně a ve všech aspektech stejně důležití, stejně jedineční, stejně zvláštní,
stejně výjimeční a stejně rovnoprávní, jak vzájemně mezi sebou, tak i vůči všem ve
stvoření Nejvyššího, protože každý ve stvoření Nejvyššího slouží důležitému užitku
bez ohledu na to, kdo to je či kde to je, nebo v jaké pozici či v jakém rozpoložení je
ta funkce vykonávána.
Zdroj: REALITA, MÝTY A ILUZE