|
I
Dialog o duchovních aspektech sexuality
P: Pánové, bylo mi řečeno, abych vám dnes večer prezentoval tři záležitosti. První
záležitost se bude týkat sexuality. Buďte připraveni na to, že to, co následuje, bude
těžké pochopit, ale časem bude zřejmá a zjevná plná souvislost toho, co bude
řečeno.
Jak víte, aktivátoři negativního stavu zjistili nebezpečí náležitého chápání a
praktikování sexuality pro ustanovení nadvlády procesů negativního stavu. Z toho
důvodu, jak dobře víte, genetickými, magickými a různými jinými tajemnými a
záhadnými prostředky, jim dostupnými v té době, o kterých nemáme ani ponětí,
násilně oddělili sexualitu od duchovnosti, a obzvláště od Nejvyššího. Tento akt byl
vykonán proto, aby sexualita ztratila svůj původní účel být prostředkem a nástrojem
pro získání většího poznání Nejvyššího, z pozice Jeho/Její Absolutní transcendence
všeho a každého. Nyní, toto je důležité. Poznání o sexualitě je nám k dispozici z
pozice Nejvyššího v našem nitru, s námi, mezi námi a mimo nás. Ale v tomto ohledu
nemáme k dispozici žádné poznání z pozice Nejvyššího, Kdož všechno a všechny
přesahuje. A jediný prostředek, kterým jej lze jaksi a do jisté míry vytušit, je skrze
pohlavní styk, který je zároveň nástrojem pro získání většího poznání ostatních a
sebe sama z této životně důležité pozice Nejvyššího, přesahujícího všechno a
všechny. Toto dodává celému pojetí sexuality zcela odlišnou perspektivu.
Jedním z hlavních důvodů, kromě mnoha jiných, jak pseudotvůrci oddělili sexualitu
od duchovnosti, bylo vyhlašování a vštěpování systému víry do lidských myslí, že
pohlavní styk může být svatý jen v manželských vztazích, omezených pouze na
manželského partnera. Nebo na druhé straně, že sexualita není nic jiného než
oplzlost a špína a souvisí jen s prostitucí, promiskuitou či smilstvím a s využíváním
druhými pro nějaký osobní, egoistický profit či pro chlípnou rozkoš a účel. Každý z
těchto způsobů odstraňuje ze sexuality jakoukoli duchovnost a její nejpřímější
spojení s Nejvyšším - v této absolutně přesahující pozici všeho a všech. Takže toto
je rozhodující tajemství sexuality. Nejpřímější spojení s Nejvyšším - toto zdůrazňuji,
protože přesně tady je to tajemství - je skrze pohlavní styk. Toto je důvod, proč byla
sexualita a vztah feminity a maskulinity hlavním terčem překroucení pseudotvůrci.
V pozitivním stavu duchovního světa nejsou manželští partneři žádným způsobem
omezováni jen na jejich vzájemný sexuální vztah, ale namísto toho se angažují v
široké rozmanitosti bezpodmínečného sdílení všeho, co mají, což zahrnuje hlavně
jejich sexualitu.
V pravé konotaci Božské Lásky a Božské Moudrosti neexistuje žádné podmínečné
sdílení či omezené sdílení pouze v jedné nebo v několika oblastech života někoho, s
určitým vyloučením všeho ostatního. Víte, co je to za sdílení? Toto s vámi budu
sdílet, ale tamto s vámi sdílet nebudu, protože to je výlučně vyhrazeno pro tu jednu
osobu. Takový vztah a omezené sdílení by nebyly z pravé bezpodmínečné lásky a
moudrosti, ale ze sobectví a vlastní výlučnosti, což je ohavností pekel.
Tak tedy široká rozmanitost sexuálních a ostatních sdílení se v duchovním světě
dosahuje především dvěma způsoby. První je, že manželští partneři jsou v každém
okamžiku jejich pohlavního styku neustále jiní, nikdy ne stejní, dokonce i pokud jde
o jejich vnější vzhled. To zabraňuje objevení se stavu návyku na stejný obsah toho
stavu, což obyčejně vede k nudě a k milování se spíše z povinnosti než pro potěšení
a novost situace, které vedou ke zrodu vzrušujících nových idejí a pojetí ve vztahu k
Nejvyššímu, ostatním a k nim samotným... k nám samotným. Takže v pozitivním
stavu duchovního světa není jeden nikdy předmětem ztráty sexuálního zájmu o jeho
či jejího manželského partnera, jak je tomu tak často u manželských partnerů v
negativním stavu na Zemi, kde nenastávají žádné zjevné odlišnosti kvůli stagnujícím
a rigidním podmínkám a lpění na jednom stavu a obsahu, který se opakuje a stává
se zničujícím zvykem. Upraví-li se či změní-li se nějakým způsobem tento zvyk, vede
to k mnoha pocitům úzkosti, strachu a viny.
Kvůli náležitému pochopení nějakého vztahu, jaký existuje v pozitivním stavu
duchovního světa, zde můžete použít, pokud chcete, duchovní princip hologramu.
Každý zrcadlí a obsahuje každého ve stvoření. Jelikož nikdo, kromě Nejvyššího,
není absolutní, nikdo není s to zažít všechny ostatní v jednom časovém okamžiku
simultánně a synchronně. Kvůli naší relativní povaze můžeme prožít různé části
celku pouze v kontinuitě a v posloupnosti a v následné, ale nepostupující
současnosti předešlých zkušeností, ani simultánně následujících zkušeností. Jinak
bychom byli absolutní. Toto je trochu těžké na pochopení, ale když budete pozorně
poslouchat, pochopíte to; ...jednoduše řečeno, nemůžete zakoušet všechny
současně. My můžeme prožívat sebe navzájem i ostatní jen postupně, plynule,
kontinuálně. Z tohoto postavení se tedy při každém pohlavním styku se stejným
manželským partnerem, následně a úspěšně ve spojitosti, jsou vždy spuštěny nové
aspekty, jež jsou reprezentovány všemi ostatními kontinuálně, simultánně a
synchronně, dokonce i pokud jde o vnější formu, což znamená, že se nemilujeme se
stejnou ženou či žena se stejným mužem, protože ona/on vypadá vždy úplně jinak.
Takže každé sexuální setkání je věčně odlišné, vzrušující a nové a nikdy nemůže být
do věčnosti žádným způsobem stejné. V takové situaci, jaká je v duchovním světě,
se nikdy nemůže objevit žádná nuda, nasycení či zklamání, zvyk, strnulost či
nedostatek něčeho.
Za druhé, pohlavní styk nemůže být nikdy omezen pouze na jednoho manželského
partnera. Proč? Důvodem je, že ani jedna osoba není absolutní, a proto nikdo nezná
sebe či ostatní absolutně nebo nemůže uspokojit svou esenci a substanci v
absolutním smyslu. Pouze Nejvyšší je absolutní a každého zná absolutně. Takže
toto absolutní poznání je dostupné jen skrze diskrétní či nespojitý modus jsoucna a
bytí, který je následně aplikován do postupného kontinua. Protože principem je, že
my všichni obsahujeme vzájemně jeden druhého ad infinitum a protože naše různé
nekonečné aspekty jsou rozmanitě obsaženy ve všech ostatních, skrze přítomnost
Absolutního Nejvyššího ve všech, můžeme být absolutně obsaženi ve všech
nekonečných počtech všech existujících sentientních entit nebo konkrétně v jejich
femininních a maskulinních vlastnostech. Absolutnost feminity a maskulinity
Nejvyššího se odráží v těchto nekonečných počtech relativních maskulinit a feminit.
Jejich celkový souhrnný součet představuje jejich absolutní hodnotu a obsahuje
Nejvyššího v Jeho/Její Absolutnosti. To výhledově a potenciálně umožňuje
absolutní poznání sebe sama, ostatních i Nejvyššího, a obzvláště vlastního
manželského partnera, který je přítomen v jeho/jejích rozmanitých aspektech ve
všech ostatních. Takže při milování se s jiným než s vlastním manželským
partnerem se jeden ve skutečnosti miluje s vlastním manželským partnerem, který
je obsažen prostřednictvím jeho/jejích aspektů v tom konkrétním jedinci či
jedincích; a protože duchovní princip hologramu říká, že jeden aspekt obsahuje
veškeré existující bytí jednoho... znáte ten výrok: „poznáte-li zrnko písku, poznáte
celý vesmír“ ...jeden se miluje s vlastním manželským partnerem, protože ten
manželský partner je obsažen ve všech těch nekonečných počtech jedinců.
Nicméně, opak je také pravdou. Při milování se s vlastním manželským partnerem
se jedinec miluje se všemi ostatními, protože tito všichni jsou obsaženi v našem
univerzálním vědomí. A samozřejmě, ve vyšším smyslu, jedinec se opravdu miluje s
Nejvyšším, a takto získáváte poznání Nejvyššího.
Kvalita jedinečnosti každého femininního a maskulinního projevu buď s
manželským partnerem, nebo s ostatními sexuálními partnery se vždycky liší.
Jedinec nemůže z důvodu své relativnosti k absolutnímu přenést či zprostředkovat
sebe sama ostatním v jedinečnosti vlastního obsahu v ostatních - jelikož jste
schránkami - protože ten obsah je pro ty ostatní specifický a jedinečný. Tímto
způsobem je věčně zachována jedinečnost a individualita každého. Ale jedinec se
může prožít v jedinečné kvalitě jiných femininit a maskulinit, ve kterých jste
obsaženi nějakým jiným než vaším vlastním jedinečným subjektivním a specifickým
projevem. Toto je důvod, proč nemůže být pohlavní styk nikdy omezen jen na
jednoho manželského partnera, i když pramení z toho věčného sjednocení lásky a
moudrosti a femininity a maskulinity.
Toto sjednocení nemůže být narušováno či zatěžováno vztahem jedince s ostatními,
ale namísto toho je jím prohlubováno a obohacováno, povznášeno a více
sjednocováno, protože koneckonců jak bylo zdůrazněno předtím, jedinec se miluje
s ostatními ve vlastním manželském partnerovi, a s vlastním manželským partnerem
v ostatních. Tato uspořádání poskytují všem v pozitivním stavu věčnou příležitost
získat a aplikovat postupně větší a větší poznání Nejvyššího, ostatních a sebe sama
z té přesahující pozice, v zájmu vzájemného prospěchu, obecného blaha a sdílení.
Toto je pravý duchovní význam sexuality.
Nyní chápete, proč byla a je sexualita a její chápání a praktikování hlavním terčem
zkreslení a zmrzačení negativním stavem. Bez potlačení a vymazání těchto významů
sexuality z lidské mysli by aktivátoři negativního stavu nikdy neuspěli při uvádění
negativního stavu do aktivního a dominantního postavení, protože jinak by
existovalo neustálé vědomé vzájemné spojení všech se všemi, a obzvláště s
Nejvyšším. Takováto situace by nikdy nemohla vést k nastolení negativního stavu
jako izolovaného stavu a procesu v jsoucnu a bytí. Toto je také důvod, proč
negativní stav navozuje takový hrozný a příšerný odpor v lidech vůči tomu, aby
přijali či změnili cokoli ve svých sexuálních praktikách, než co existuje v
současnosti; využívá obzvláště náboženské prostředky, Bibli, pod falešnou
záminkou, že jsou to Boží zákony, aby dokázal svou pravdu. Proto jsou sexuální
záležitosti v negativním stavu na Zemi takovým citlivým a emocionálně nabitým
problémem, dokonce i u lidí, kteří jsou jinak duchovně smýšlející.
Proto vás varuji, že s největší opozicí, odporem, odsouzením a nejdivočejšími
duchovními boji se setkáte v této oblasti. Tato oblast bude nanejvýš zarytou,
kladoucí odpor a strnulou při jejím zdolávání a bude celkem jistě použita negativním
stavem jako poslední bašta zla a nepravd při obraně ustanovení nového duchovního
věku na planetě Zemi. Negativní stav bude nadále zaplavovat a zasypávat lidské
mysli ohromnými pochybnosti a pocity viny ohledně sexuálních záležitostí;
podporující jejich názor šířením pohlavních chorob a různých sexuálních
perverzností a zvráceností.
Uvědomění, pochopení, přijetí a aplikace těchto skutečností o sexualitě a hrozná a
příšerná mobilizace negativního stavu do boje proti jejímu náležitému duchovnímu
uvědomění v lidské mysli je v současnosti jednou z nejrozhodnějších, životně
nejdůležitějších a nejzákladnějších záležitostí, které je třeba si uvědomovat a na boj
se kterými je třeba být připraven.
Pánové, máte nějaké otázky? Toto je první záležitost.
X: Rád bych navrhl, abychom si dali na chvíli přestávku a prodiskutovali a podělili
se o naše myšlenky a pocity.
P: To je důvod, proč jsem...
X: Je mi jasné, že zjevení o sexualitě je jedním z nejdůležitějších a opravdu
klíčových aspektů Nového zjevení a s potěšením konstatuji, že Nové zjevení
ohledně sexuality považuji za velmi sympatické. Nemám žádný problém.
P: Ty jsi ovšem výjimka z pravidla.
X: Uvědomuji si, že je to výjimečné a jsem velmi vděčný za to, že jsem byl
schopen...
P: Neboť to byl hlavní kámen úrazu hodně lidí, kteří to četli a...
X: V „Poselstvích“, ano.
P: V „Poselstvích“ a v „Základech“ (Dvě knihy autora)
X: Například - abychom okamžitě přešli k příkladu - mám přítele, který je
dlouholetým rodinným přítelem. Je to žena, nyní asi 80letá, velmi duchovní, velmi
inteligentní, velmi moudrá, velmi kultivovaná, velice jemná lidská bytost s
celoživotní duchovní orientací, a poslal jsem jí na Vánoce výtisk knihy „Poselství z
nitra“ a jako odpověď jsem dostal dopis, jehož podstatou bylo: „Velice si cením
vašeho daru a líbí se mi mnohé myšlenky; avšak pojetí sexuality doktora Francucha
je pro mne velmi těžké přijmout“, což je myslím klasický příklad této konkrétní
těžkosti, kterou bude mít hodně lidí s jinak vysoce rozvinutou osobní orientací.
P: Ano.
Z: X., mohl bys blíže rozvést, proč si myslíš, že bylo pro ni tak těžké to přijmout;
bez toho, aby provedl její psychoanalýzu, jednoduše uveď své pochopení toho?
X: Já opravdu nevím o tom až tak moc, protože ve svém dopisu nezacházela do
detailů, ale z toho mála, co říkala, jsem nabyl dojmu, že měla hluboce zakořeněné
pojetí výlučného manželského vztahu jako jediného bezpečného základu pro
sexuální vyjádření a představa sexuality mimo manželství byla myslím jejím hlavním
kamenem úrazu. Je to pouze dojem, moje domněnka.
Z: Jsem zvědav, zda je na toto zjevení hodně reakcí, které... hodně nepříznivých
reakcí, spousta těžkostí, co mají lidé, protože oni poslouchají jen jednu část z něho,
onu část, která říká, že při milování se se všemi ostatními se jeden miluje s
Nejvyšším, a tím s vlastním manželským partnerem, a oni se raději soustřeďují na tu
myšlenku zhřešení, víte, cizoložství, než na tu jeho další část, že milováním se s
vlastním manželským partnerem se jeden miluje se všemi ostatními; neboť není - v
tom zjevení - není tam naznačena volba, a ne příkaz, aby se lidé milovali s tolika
lidmi, s kolika je to jen možné.
Y: Týká se to také velice tajemného výroku, který je tam hrubě nepochopen,
myslím někdy, „Miluj svého bližního jako sebe samého“.
P: Uhmmm.
X: A to není, víte... ve vnější rovině to znamená, „Nuže milujte sebe samého a
milujte svého bližního a uděláte dobře“, ale v konečném důsledku to znamená
milovat Nejvyšší a sebe sama.
P: To je milovat nejprve sebe sama... a Nejvyššího, a sebe, než můžeš milovat
svého bližního. Je to přednostní právo začít od bodu, ke kterému jsme dospěli, a
jediný způsob, jak můžeme začít, je od sebe sama, protože o to jde, ale děláte to z
Nejvyššího ve vás a kvůli Nejvyššímu v ostatních; toto je ten rozdíl. Nemiluji sebe
kvůli sobě, ale miluji sebe, protože miluji Nejvyššího a ostatní, a dělám to kvůli
Nejvyššímu a ostatním, toto je ten rozdíl. Toto je pravá láska; ta druhá je láska
sobecká. „Miluji Nejvyššího a ostatní kvůli sobě.“
Z: Jako kdyby ostatní a Nejvyšší byli mimo mne.
P: Ano, ano.
Z: Když ve skutečnosti je Nejvyšší v mém nitru, ve mně...
P: Oni jsou v nitru.
Z: ...v mém nitru.
P: Ano, ano, On je nejzazší „Já jsem“.
Z: Vidíte ale, k čemu se dostávám? Je to fakt, že je tam volba, a myslím, že mnoho
lidí může být vyplašeno něčím jako: „Oh, Petr tvrdí, že to je OK, že bych měl vyrazit
ven a s každým se pomilovat.“
Y: Je to OK, zasouložit si s ní/ním.
Z: Je to OK, souložit s kdekým.
P: Ne, to není v pořádku souložit s kdekým, protože to je negativní stav, protože
když vyrazíte s kýmkoli souložit kvůli samotnému souložení s kýmkoli, podporujete
negativní stav.
Z: Můžeš ale... v mé poznámce kladu také otázku, Petře, a rád bych na to dostal
nějaké vysvětlení. Mám pocit a uvědomuji si, že je tam volba, a vysvětlil bys mi, co
má člověk dělat na praktické úrovni, když má v úmyslu se milovat?
X: Mám návrh. Než se do toho pustíme, popřemýšlejme hlouběji o základních
souvisejících principech a potom se vraťme zpět k této praktické záležitosti. Já to
chápu tak, že tvoje praktická záležitost je reprezentována otázkou „Udělejme to
osobní; je pro tebe přijatelné soustředit se na milování s vesmírem skrze milování
se s D., nebo se po tobě žádá, aby ses vyhýbal výlučnému sexuálnímu vztahu s D.
tím, že bys měl jiné sexuální zkušenosti? Chápu správně, že je to obecná tendence
tvého...
Z: Ano, ano, a... to je velice dobrá formulace otázky.
X: Jinými slovy, jestli si dovedeš představit... jestli můžeš prožívat své milování se
s A. jako milování se s Nejvyšším a s veškerým stvořením, takže by tam byl pocit
univerzálnosti spíše, než pocit individuality a výlučnosti, je to uspokojivá možnost
volby?
P: Není, protože by tu bylo omezení při milování se s ní. On by se omezoval z
nejvyšší duchovní úrovně. Omezoval by se jen na jeden aspekt, jež ona
reprezentuje, a ne na její ostatní aspekty, které jsou reprezentovány ve všech
ostatních.
X: Než se k tomu vrátíme a dáme Z. příležitost vyjádřit to způsobem, jakým se on
vyjadřuje, který se může lišit od způsobu, jak to vyjadřuji já, dovolte mi, abych se s
vámi podělil o některé myšlenky, které tu postupně uvedu do vaší pozornosti. Je mi
jasné, že pokud někdo vychází z negativního stavu a pokouší se dospět k
náležitému chápání pozitivního stavu, je to nesmírně těžké kvůli důmyslné pasti,
kterou vynalezl negativní stav, a proto, jak to já cítím, náležitý způsob, jak
přistupovat k tomuto problému, je začít z pozitivního stavu lásky a moudrosti a z
této pozice přemýšlet, co udělal negativní stav se sexualitou jako prostředkem
nakládání se základními principy lásky a moudrosti v těch souvztažnostech. A jak já
to chápu, podstatným bodem je, že negativní stav přišel na důmyslnou metodu, jak
se vypořádat s dualitou lásky a moudrosti pomocí jiné duality, jež je dualitou
pseudočistoty, která se prezentuje jako nejvyšší hodnota, a naprostou ohavností,
která se prezentuje jako nejnižší hodnota. Jinými slovy, negativní stav překrucuje
sexualitu prostřednictvím pasti, do které se každý chytí, a základním konceptem je -
rozdělme sexuální zkušenosti do dvou kategorií. Jednu kategorii... jedné kategorii
přidělíme velmi vysokou hodnotu. Tuto nazýváme manželství, této říkáme čistota, a
tato... protože je tak hodnotná... bude výlučná. Takže klíčovým pojmem je výlučnost.
Na druhé straně představíme alternativní formu sexuality, což je sexualita bez
jakékoli hodnoty; zatímco výlučnost znamená nejvyšší hodnotu, promiskuita
představuje žádnou hodnotu, a takovýmto způsobem každému nabídneme volbu
mezi dvěma formami sexuality... vyberte si. Sexualita vysoké hodnoty
charakterizovaná výlučností, a sexualita bez hodnoty charakterizovaná
promiskuitou. Vyberte si. V obou případech prohrajete, a jen co se chytíte do těchto
pastí, kde jste podmíněni myslet způsobem „buď, anebo“, je velice těžké se z nich
vymanit, a tak to je na světě.
P: Jak jsem odezíral, tvoje Niterná mysl to neustále potvrzovala tvým „ANO“
prstem.
Z: Mým? Jo.
P: Říká „ano, je to pravda“, a když X. vysvětloval názor té paní, proč je ona... tvoje
Niterná mysl říkala ne, ne, ne, protože je v tom něco hlubšího, než ti může X.
poskytnout. Všiml sis toho?
Z: Jo. jo. Jsem si toho všeho vědom, jenže...
X: Je mi jasné, že moje přítelkyně, tato 80letá stará žena, která byla vdaná a měla
děti a... víte... žila ve světě, ačkoli byla vždy velice duchovně zaměřená, nikdy nebyla
světaznalá, i když žila plným životem. Je mi naprosto jasné, že se chytila do té pasti
a vytvořila si představu volby mezi sexem jako špínou, myšlena promiskuita,
myšlena bezcennost, a alternativou sexu jako čistotou, myšlena výlučnost
manželského vztahu, a tak se vždy odevzdávala výlučně manželskému vztahu, a
když její manžel zemřel, vzdala se sexuality jako nepřijatelné v žádné jiné
alternativě. A to, že je stále ještě obětí této pasti, jsouc v jiných aspektech duchovně
velmi rozvinutá, ale v tomto aspektu má mindrák, ji zaslepuje vůči tomu
souvztažnému aspektu sexuality.
P: Toto je též jednou z hlavních překážek u lidí, kteří přicházejí do duchovního
světa poté, co opustí své tělo. Přijdou tam a jsou znechuceni objevem, že je to úplně
jinak, než je učili, a zatrpknou a vyžaduje to hodně úsilí a vzácného času odstranit
tyto mylné názory, protože toto je nejhouževnatější, dokonce i tam,
nejnepoddajnější záležitost na řešení; a nejvíce připoutání a nejvíce posednutí a
vlichocení se negativních entit do lidí jsou skrze tento kanál sexuality. Všimněte si
schizofreniků, vždy je to sexuální, to je problém, že ano? Jsou posednutí, a
především v této oblasti.
X: OK, v tomto kontextu to nazvěme dvě alternativy pseudosexuality; promiskuita,
jež nemá žádnou hodnotu, a výlučnost, jež má údajně vysokou hodnotu; a
výlučnost je charakterizována majetnictvím, které ničí lásku; a promiskuita, na
základě definice, znamená žádnou lásku; snad sexuální rozkoš, ale žádnou lásku,
takže láska je prakticky zničena rozdělením sexuality na ty dvě
pseudocharakteristiky, což je ďábelské. Myslím tím, že je to ďábelsky důmyslné.
P: Jistě, máte volbu buď se omezit, nebo se neomezit. Vše to závisí na tom, jaký
typ úmyslu či motivace sledujete tím omezením či neomezením. Avšak mějte na
paměti, že za současně existujících podmínek na planetě Zemi je těžké si představit
takovou čistotu úmyslu při poměru s mnoha lidmi; kvůli ohromné kontaminaci,
znečištění a otrávení všemi věcmi, kterými jsme neustále zaplavováni; a ať je úmysl
v přístupu k pohlavnímu styku, buď už výlučně s vaší/m manželkou/manželem, nebo
někým jiným, jakkoli dobrý, vždy tam bude trochu kontaminace, co může mít za
následek pocit viny a co může končit problémy. Takže způsob, jak mi bylo řečeno
toto dělat a jak to předvádím v mém vlastním vztahu... a mohu hovořit jen o sobě,
víte, protože vy jste jiní... je, že říkám Nejvyššímu, „Pane, bezpodmínečně ti
odevzdávám všechno, včetně své sexuality. Proto můj Pane, pokud zjistíš, že je z
nějakých duchovních důvodů nevyhnutelné, kvůli nějakému užitku nebo
vzájemnému prospěchu či obecnému blahu a poučení, bude-li prospěšné, náležité a
správné angažovat se s někým za účelem požehnání a získání většího poznání,
potom mi poskytni příležitost nebo ať se tak stane. Ale musí to být na základě úplně
čistého postoje, bez jakýchkoli osobních predispozicí. Jinak to není dobré. Musí to
být z Tebe, podle Tebe, skrze Tebe, s Tebou. Pokud je tam byť i jen zrníčko něčeho
ze mě, podle mě, skrze mě a se mnou, potom v žádném případě. Nebudeme to dělat.
OK? A není-li náležité se angažovat, potom samozřejmě nebudu mít žádné takové
příležitosti.“
Z: Toto mi dost pomáhá a skutečně se to přímo zabývá praktickými věcmi, protože
na tom, co jsi říkal ty a X. předtím, ať už k tomu přistupuješ z negativního stavu,
nebo z pozitivního stavu, je velmi důležité, protože ty nemůžeš...
P: Ano.
Z: ...skutečně k tomu přistupovat z negativního stavu, ale... a já si myslím, že toto
je vysvětlení, že toto je možná skutečně důležité pro lidi, protože lidé, kteří
nevcházejí do svého nitra skrze Niternou mysl a skrze Nejvyššího, to budou
hodnotit jako vaše...
P: Tradice, ano.
Z: ...podle tradic a konvencí a z hlediska vnější mysli, a to je velmi zavádějící.
Zatímco já si myslím, že budou-li mít lidé metodologii a návod na hodnocení povahy
zjevení, co bylo poskytnuto, z nitra ven, potom dospějí ke svým vlastním odpovědím
a to samotné, zdá se, by zmírnilo negativní reakci lidí, když slyší, o čem je to
zjevení; protože oni poslouchají to zjevení jakoby z hlediska negativního stavu, že
to, co doporučuješ, je cizoložství.
P: Ano, to rozhodně pochází z negativního stavu.
Z: Jsou to volby...
P: Nicméně, toto je pozice vzhůru nohama. Z hlediska negativního stavu jsou
nebesa cizoložná, neboť oni se milují se všemi. Dokonce i vy jste cizoložní, protože
se milujete se všemi v A. Vidíte, toto je přímé cizoložství. Obzvláště podle jejich
představy to musí být výhradně jen s tou jednou osobou. Všichni musí být z této
situace vyloučeni. Toto je ohavnost. Takže, abych k tomu přidal jedno praktické,
které bylo nádherné... k tomu velmi výjimečnému a krásnému vysvětlení, které nám
poskytl X...
Z: Bylo to nádherné.
P: Ano, a já jsem vám poskytl praktické... dělejte to a nesuďte nikoho za to, jak
praktikuje svou sexualitu. Když to děláte, jste v dobré kondici. Když si někdo vyrazí
ven a miluje se s mnoha, fajn. Není na nás, abychom soudili takovou osobu. To, co
se počítá, jsou úmysly této osoby.
Z: Rozhodně nesoudím podle zevnějšku...
X: Protože klíčové nejsou skutky, ale úmysly.
P: Úmysly... A vy nemůžete znát niterné úmysly, protože jediná osoba, jež zná tyto
úmysly, je Nejvyšší. Vy neznáte dokonce ani své vlastní úmysly, neboť nejste
absolutní a neznáte se. Pouze Nejvyšší vás zná absolutně, protože On vás stvořil ze
Sebe, proto vás zná absolutně. Jen On může znát úmysl, a to je důvod pro tu formuli
praktičnosti, odevzdat se Pánu; pokud to dělám z Tebe, Pane, podle Tebe, skrze
Tebe, s Tebou a pokud v tom není nic z osobní predispozice či egoismu, potom je to
skvělé.
Z: Takže potom jedinec... jako praktické opatření, potom jedinec, kdo klade tuto
otázku v souvislosti s vlastním manželským partnerem, nebo svým druhem při
uvažování nad úmyslem ohledně své sexuality, by vešel do transu, požádal
Nejvyššího a dostal odpověď, a tímto by věděl, zda jeho úmysl byl, či nebyl čistý.
P: Správně.
Z: Je to správné chápání?
P: To je správné chápání, že vejdete do nitra a ujistíte se, že se distancujete od...
prvním krokem samozřejmě je bezpodmínečné odevzdání se. Nejprve musíte
všechno ve vás, včetně vaší sexuality, především vaší sexuality, bezpodmínečně
odevzdat Nejvyššímu. V tom smyslu, že nechcete používat vaši sexualitu pro žádný
jiný účel, než k tomu; pro vzájemný prospěch, obecné blaho, sdílení, větší poznání
Nejvyššího, ostatních a sebe sama, z této transcendentní pozice a bez ohledu na
důsledky tohoto. A samozřejmě, že jsou i další aspekty sexuality, ale my teď
hovoříme o čistě duchovní, tajemné, nejvyšší úrovni, duchovním konceptu
sexuality, ne o jejím aspektu týkajícím se rozkoše a zábavy, který je také její
součástí, ale o to tu teď nejde, chápete?
Y: Klíčem tedy je, že se miluješ s Nejvyšším.
P: Správně. Klíčovou záležitostí je milovat se s Nejvyšším, ano.
Y: Miluješ se v pozitivním stavu.
P: Správně. To je stěžejní záležitost, protože toto je způsob, jak navázat kontakt s
Nejvyšším v tom transcendentním postavení, které mít je životně důležité, to spojení
konkrétně s tímto postavením.
X: Toto je něco, k čemu jsem dospěl ne pouze intelektuální úvahou či
psychoanalýzou, ale reálným pozorováním a zkušeností, prostřednictvím
zkušenosti jsem se naučil, že akt milování je akt uctívání.
P: Ano, přesně tak.
X: To mě dostalo do spojení s nejzazší realitou. To mě dostalo do stavu transu.
Vyšel jsem ze stavu transu, tehdy jsem nerozpoznal, že je to stav transu, nyní se
však dívám zpět a zjišťuji, že když jsem se miloval, vešel jsem do transu, do stavu
mimo čas a prostor, a když jsem z něho vyšel s pocitem přeměny, zakoušel jsem, že
jsem byl zapojen do aktu uctívání, který mě dostal do styku s realitou, a dospěl jsem
k pochopení, že sexualita je prostředkem k vyjádření lásky skrze moudrost a že při
takovémto přístupu je pro aktéra velmi výživným procesem. Dospěl jsem tedy k
uvažování o sexualitě jako o prostředku k vyjádření lásky, který je pro aktéra velice
výživný; pravé já považuje pohlavní lásku za nejvýživnější potravu v životě.
P: Co je ale nejvyšším účelem sexuality? Víte, v tom smyslu, že co je lepší než
poznat Nejvyššího, sebe i ostatní a přicházet s novými myšlenkami o povaze
Nejvyššího a o vaší povaze a o povaze ostatních... zrod nových myšlenek. Co je
víc?...
Y: Ano.
P: Ideje, které povznášejí a obohacují veškeré stvoření, objevují se z těchto
progresivních, nových, jiných způsobů, které můžeš skutečně sdílet s každým. Toto
je to nejzazší. Tak tedy pokud je tam takový druh úmyslu, nemůže to být zlé a
negativní, chápete?
Z: Napadá mě, že poslouchat právě toto, poslouchat někoho, kdo pronáší tato
slova, a mít toto, dokonce se zabývat na úrovni vnější mysli těmito pojmy, může
poskytnout základ pro navrhnutí lidem, aby zvážili možnosti této funkce milování se,
a tím je přivést k ní blíž a blíž. Mám zážitek, o který se chci s vámi podělit, s mojí
manželkou D., která byla vychovaná jako katolička, a dovedete si představit, a tak...
tím zážitkem byla jednoduše její konfrontace s jistými konflikty, které měla, a
vcházení dovnitř a zeptání se Nejvyššího na účel sexuality a účel milování se, a
Nejvyšší jí řekl, že to bylo... ta slova byla, že sexualita je... a účelem milování se je
přivedení Božského do fyzického.
P: A nebylo to rozmnožování.
Z: Jako přivedení Božského do toho jedince.
P: Vidíte, důsledek tohoto prohlášení... jelikož nejste absolutní, Božské můžete
přivést do fyzického se svým sexuálním partnerem ve velice omezeném smyslu.
Vidíte však, tím, že se omezujete na jednu/jednoho, omezujete plnou manifestaci
Božského.
Z: Nerozumím tomu, protože ve zjevení jsi řekl, které jsi nám právě poskytl, řekl jsi,
že milováním se s vlastním manželským partnerem, dvě věci mi uvázly v mé mysli.
První je, že jelikož vlastní manželský partner se neustále mění, jeden se nikdy
nemiluje se stejnou osobou; a za druhé, milováním se s vlastním manželským
partnerem, protože celek je obsažen v jakékoli částečce či prvku toho celku, potom
vlastní manželský partner je částí toho celku, já... my se tímto způsobem milujeme s
veškerým stvořením, a tím způsobem, přemýšlím, že to jednoduše není dostačující,
potom, pro jedince se rozhodnout... já říkám, že rozhodnout se, rozhodnout se ne na
výlučném, majetnickém základě, že jedinec se může milovat jen s vlastním
manželským partnerem, ale že rozhodnutím milovat se s vlastním manželským
partnerem, jsa spokojený a šťastný a dostávající dovolení Nejvyššího to udělat,
potom...
P: Je to komické, neboť to byla ta otázka, kterou jsem nastolil, když se objevilo
toto, a v principu mi bylo řečeno, ne, protože nejsi absolutní, dokonce ačkoli se
neustále měníš, ještě stále je to změna z pozice tvé vlastní jedinečnosti, ale ne z tvé
pozice v někom jiném jako jedinečného jedince, což je ohromný rozdíl.
Z: Takže to znamená, že pokud si někdo zvolí, že se bude milovat s vlastním
manželským partnerem, s pochopením, že se tím miluje s neustále se měnící bytostí
a se všemi bytostmi simultánně, následkem toho...
P: Protože jsou reprezentováni ve tvém manželském partnerovi.
Z: OK. Protože se odrážejí a jsou reprezentováni ve vlastním manželském
partnerovi.
P: Správně, určitými aspekty, které může tvůj manželský partner jedinečně
manifestovat...
Z: Je celek, reprezentovaný v tom manželském partnerovi, veškeré stvoření?
P: V jedinečném konglomerátu, který je k dispozici jen tomu manželskému
partnerovi. Ale v někom jiném je ten celek reprezentován odlišným jedinečným
zážitkem. Je tam, ale v odlišném jedinečném zážitku, který není k dispozici nikomu
jinému.
X: Dovolte, ať se podívám, zda dokážu to, na co myslím, že se Z. ptá, formulovat
jasněji, abychom se na toto skutečně mohli zaměřit. Myslím si, opravte mě, pokud
se mýlím, toto je otázka...
Z: Dobře, měl jsem otázku, která následovala poté, která zní: je tedy pro jednoho
omezující milovat se s vlastním manželským partnerem, a ne s ostatními, na základě
toho, že se jeden miluje s neustále měnící se bytostí a s celým stvořením,
reprezentovaným skrze jedinečnost toho jednoho jedince; je to omezující?
P: V podstatě není řečeno, že ano. Je to volba; není na tom nic špatné... není na
tom nic špatné, ale je to omezující, protože vylučuješ všechnu ostatní jedinečnost,
která se nemůže nikdy opakovat v nikom jiném.
X: Myslím, že nám můžu pomoci toto objasnit. Jak to já chápu, Z. v podstatě
přistupuje k tomuto problému z úhlu, který vyvolává otázku: mohu uniknout z pasti
výlučnosti, která je duchovně zničující, když budu považovat své milování se s
vlastním manželským partnerem za univerzální akt uctívání? Namísto toho, abych
se pokoušel odpovědět na tuto otázku, dovolte, abych se s vámi podělil o svůj
zážitek, který nám to může pomoci objasnit. Nejsem si jistý, ale mám pocit, že je
relevantní a může být nápomocný. K formulaci, ke které jsem postupně pro sebe
dospěl v mém manželství s S. poté, co jsme se vzali, byl tento způsob formulace
tohoto, který byl v té době pociťován spíše jako psychologická formulace než jako
duchovní formulace, aby to bylo všechno formulováno ve smyslu mého pravého já,
mého nejniternějšího já, abych to pociťoval spíše ve smyslu psychologického
kontextu než duchovního kontextu; a způsob, jakým jsem si to pro sebe
zformuloval, byl, že primárně nejsem zavázán své ženě, ale svému nejniternějšímu
já. Jsem zavázán být věrný svému já, takže pokud se moje já rozhodne milovat se
pouze s mojí manželkou, budu se milovat jen se svojí manželkou. Ale v okamžiku,
jak se moje já rozhodne milovat se s kýmkoli jiným, budu tomu já věrný, aby to, co
jsem prožíval, bylo, že jsem oddán tomuto vnitřnímu vztahu k mému nejniternějšímu
já, což bylo mé manželství, a já jsem byl připraven být stále věrný tomu já, aby,
pokud by si to já skutečně přálo milovat se jen s touto jednou ženou, jsem byl věrný
svému já, pokud by to byl pravý pocit, ale nebyl tam žádný dojem výlučnosti, žádný
dojem omezení. Byl tam pocit, „jsem zavázán být věrný svému já, a já je svobodné,
takže vždy, když si já zvolí, že se bude milovat s kýmkoli jiným, nic mi nebrání to
udělat“, abych se tímto způsobem osvobodil od orientace k výlučnosti. Takže
nevím, zda to je, či není užitečné pro ostatní; vím však, že to bylo nesmírně užitečné
pro mne.
P: V jistém smyslu, když hovoříme o manželství, hovořme o vnitřním manželství
feminity a maskulinity v nás, ne s nějakým zevním jedincem. Samozřejmě, že v
takovém vztahu, o jakém hovoříš, je dost těžké si představit, že se tam nachází
pravá duchovnost na pozemské úrovni v negativním stavu, kde nedochází k žádným
očividným změnám, a tyto jsou velmi nepatrné a pomalé a všechno se rozkládá, jak
tělo stárne a opotřebovává se, a podobně. Je to situace úpadku, takže ztrácíte
motivaci a stává se to věcí povinnosti, a skutečná sexuálně nabitá situace, vzrušení,
které by uspokojilo duchovnost... obsah duchovnosti v sexualitě v tomto případě
chybí. V duchovním světě v pozitivním stavu je ovšem ohavností myšlenka nesdílet
sebe sama se všemi ostatními, ať už v mém manželském partnerovi, nebo
prožíváním mého manželského partnera v ostatních. O toto tu jde. Tvá situace by
omezovala zakoušení tvého manželského partnera v ostatních. Toto je problém.
Z: Jaká myšlenka?
P: Že bych se omezil jen na prožívání sebe sama a ostatních jen v mém
manželském partnerovi, a omezil bych se v tom smyslu, že bych nedovolil, abych
prožíval mého manželského partnera v ostatních. Já prožívám ostatní v mém
manželském partnerovi a mého manželského partnera v mém manželském
partnerovi, ale prožívám i mého manželského partnera tak, jak je reprezentovaný v
ostatních.
Z: A tak jsi...
P: Uvaž, opomenul jsi, ne opomenul, ale tys pravděpodobně neslyšel, co jsem
říkal; když se miluješ s ostatními, miluješ se se svým manželským partnerem, když
se miluješ se svým manželským partnerem, miluješ se s ostatními. Toto je
obousměrná ulice. Když toto omezíš, jdeš pouze jedním směrem, a tam je nebezpečí
v tom, že jsou tam jistá omezení; není to nezbytně špatné, ale jsou tam jistá
omezení, která mají potenciál být vysilující. Nakonec se dostaneš do bodu, že ve tvé
duchovnosti bude něco chybět.
Y: Ano, a určitě by byla jistá omezení při masturbaci, a pokud se miluješ s
Nejvyšším a tvá výlučnost je s tebou, a je zajímavé tvrzení si myslet, že funguješ
skrze toto... abys fungoval skrze toto, protože za jistých konkrétních okolností
nezůstává nic jiné než masturbace, kvůli jistým situacím v negativním stavu.
P: Znovu, dokonce i masturbace závisí na motivaci a úmyslu. Pokud skrze
univerzální vědomí během masturbace intenzivně myslíte na někoho a na
Nejvyššího v té osobě, potom je to platné, zejména pokud je jedinec v situaci, kde z
takového či onakého důvodu není nic jiného k dispozici.
Y: Nemohu jinak než být ohromen myšlenkou, že milovat se s Nejvyšším s
úmyslem činit to, jak naznačoval X., je to, kde začínáš... kde začínáš své uvažování
o sexualitě.
Z: Dobrá, tato poslední výměna názorů, když jsi nadnesl záležitost masturbace a
tvé vyjádření o tom, mne vedli k otázce, co to je milování se, a pokud je opravdu
milování se jednoduše fyzický, genitální akt versus... musí v tom být... to by bylo...
zdá se mi, že to by bylo velmi omezující a na velmi vnější či povrchní úrovni.
P: Správně. Opět, nesuďte, neboť počítá se účel či úmysl masturbace. V tomto
případě bych ji vyloučil... Nemyslím, že bychom momentálně měli o ní diskutovat,
protože toto je velmi nízká úroveň... primitivní úroveň sexuality, což je únikem, kdy
fyzické tělo, které potřebuje uvolnit napětí, nemá nic jiné k dispozici; a to je fajn,
víte; ale o toto nejde. Není to hříšné, ale je to... nazývejme to neutrální stav... je to
neutrální. Není na ní nic špatné, pokud tam není úmysl... negativní, špatný úmysl
zcela se vyhnout pohlavnímu styku. Potom je to choré a samozřejmě negativní. Na
druhé straně, kvůli vyhnutí se homosexuálnímu styku, například... a tady mluvím o
sobě... je lepší masturbovat, pokud není k dispozici žádná jiná alternativa než
homosexuální. Homosexualita mi byla vždy odporná, protože pro mě nebyla nikdy
přirozená. Jediná věc, kterou bychom měli ve vězení, je homosexualita. Takže kvůli
vyhnutí se homosexualitě a vyhnutí se napětí, žádostivostem těla... a hlavně v
mladém věku majíce 18, 19, 20 atd.
X: V koncentračním táboře?
P: Ano, hovořím o vězení, víte. Dobře, masturboval jsem, samozřejmě, a to je za
takových podmínek jediný způsob; je to neškodné a v tomto smyslu tam není žádný
problém. Samozřejmě, že jsem proto cítil hroznou vinu, pánové, protože tehdy jsem
byl ještě stále zarytý baptista, konzervativní baptista, a to byla strašná věc; byl to,
víte, hřích hříchů. Ale teď už vím, co je správné. A tak uvádím jen příklad situace,
kde není nic jiné k dispozici, a o tělo je potřeba se starat, protože existuje tělesný
aspekt sexuality jako všechno ostatní. Ale zde hovoříme výlučně o duchovním
aspektu sexuality. Uvažuji jen o tomto přístupu, o které hovoříte vy; o té situaci, ve
které to omezení... kde se vylučujete z prožitku vašeho manželského partnera
projevujícího se a odrážejícího se v ostatních. Tento vztah se tam vylučuje.
Z: Což se týká toho, o čem jsem hovořil předtím, když jsem mluvil o tom, že pokud
se jeden miluje s vlastním manželským partnerem s uznáním a prožíváním, že ten
manželský partner je stále se měnící lidskou bytostí nekonečné rozmanitosti a že v
tom manželském partnerovi je obsažen také celek, odrážející se v kvalitách toho
partnera, to potom je omezující.
P: Ano, protože toto postrádá ten aspekt, jak se tvůj manželský partner odráží v
ostatních částech. Tedy to omezuješ. Vidíš, o co tady jde? Ten jemný rozdíl?
Z: Ano. Domnívám se nyní, že druhou otázkou ohledně tohoto je interpretovat či
pochopit povahu a vztah toho omezení pro dotyčného jedince, zda je to
tolerovatelné, nebo zda je to opravdu omezení; je to všeobecné omezení pro
každého?
P: Dobře, jsou různé úrovně uvědomění a chápání. Když dospějete k tomuto
uvědomění, ve chvíli, co dospějete k tomuto vyššímu uvědomění a chápání, stává
se to omezujícím. Když nemáte to uvědomění, potom to není omezující. Chápete o
co jde?
Z: Ano. To je jasné.
P: Nemůžeme ale generalizovat, proč je nám poskytnuto toto zjevení, které
přesahuje všechno, co existuje kdekoli jinde, pokud já vím...
Z: Mít to pochopení?
P: Ano, o sexualitě.
Z: Aby nás to dostalo mimo naše omezení.
P: Ano, abychom měli toto pochopení. Chápete? Je poskytnuto proto, protože
musíme začít napadat negativní stav v jeho baště... to je rozhodující bod. Toto bylo
cílem, neboť oni věděli velmi dobře, co znamená sexualita. My nevíme. Teď víte,
alespoň na jakési vyšší úrovni; existuje dokonce vyšší chápání tohoto, které my
ještě nejsme připraveni znát; ale oni jej znali.
Z: Mám další otázku. Nevadí nikomu moje otázky?
P: Oh, ovšem, že ne.
Z: Další otázkou se vracím zpět k tomu, co opravdu krásně uvedl X. o volbě, která
není žádnou volbou. Jaké jsou kroky, pokud teď beru v úvahu, že oslovujeme lidi a
mnoho lidí uvázlo při vykonání té volby; jaké jsou kroky, aby se lidé dostali z tohoto
dilematu, že nemají na výběr?
X: Dobrá otázka.
P: OK. Toto je bod, který je myslím rozhodující pro metodologii, která byla
přinesena skrze mě... aby se k tomu přistupovalo duchovně... pozitivním
přístupem... vy to nerozhodnete za lidi. Nechejte rozhodnout je, z pozitivního jejich
Niterné mysli v hlubokém transu, z pozice přítomnosti Nejvyššího v nich. A z té
pozice jim pomalu, krok za krokem, vysvětlete, co tak krásně vyjádřil X., ty dvě
alternativy, které se odrážejí v této době; z té pozice jim pomalu pomozte uvědomit
si, co se stalo a co by se s tím mělo dělat v jejich konkrétním životě a z jejich
konkrétní pozice, z jejich konkrétního aktuálního duchovního stavu, rozpoložení a
úrovně. Opět, nemůžete generalizovat; musíte být velmi obezřetní.
X: Zkrátka jedna externí zevnější mysl nemůže pomoci druhé externí zevnější
mysli, protože se ztratíte v logickém odůvodňování a v nástrahách negativního
stavu, a jediným řešením je pomoct tomu vnitřnímu stavu mezi zevnější myslí toho
jedince a jejich Niternou myslí, nechť Niterná mysl...
P: A pokud možno vejít do transu.
X: ... provede terapii.
Z: Slepý vede slepého.
P: Ano, a vejít do transu s vaším klientem a hovořit s vaším klientem z té pozice... z
Nejvyššího ve vaší Niterné mysli k Nejvyššímu v té Niterné mysli. Tímto způsobem
se nemůžeš mýlit, pane.
Z: Ano, jsem si toho vědom.
P: OK.
X: Nyní mi dovolte položit s tím související otázku, protože cítím, že pro nás je
relativně snadné dospět k našemu vlastnímu chápání a je relativně snadné dospět k
pochopení, jak jednat s nějakým jedincem, který je ochoten vejít do transu, ale
nejobtížnější otázkou v této oblasti je, jak to vidím já, jak se někdo vypořádá se
špatným pochopením Nového zjevení a Duchovního transformačního centra...
dobrá, dejme tomu médii; nikoli někým, kdo je ochoten se ponořit do transu, ale,
dejme tomu, novinářem který bude psát článek v časopise o Duchovním
transformačním centru a o Novém zjevení, na kterém je to Centrum založeno, dejme
tomu za rok; a tento novinář, nevědomý agent negativního stavu, bude prezentovat
argumenty, že...
Y: Jsou nějaké?
X: ...že tito blázniví členové kultu jsou oběťmi sebeklamu a odůvodňování své
promiskuitní sexuality prostřednictvím této bombastické teorie o božské povaze
sexuality, aby to bylo prezentováno masám... ve veřejných sdělovacích prostředcích
jako praštěný sexuální kult, který si odůvodňuje své neurotické chování?
P: Pánové, to byl důvod, proč máme: „Buďte proto varováni, že největší odpor,
kterého se vám dostane, je v tomto“, a to se stane.
Z: Správně, správně.
P: A musíte brát věci krok za krokem.
Y: Budete si moci přečíst výrazný titulek: „Guru nevázaného sexu Francuch“,
podobný Rajneeshovi, a tak dále a dál a dál a dál.
Z: Až na to, že to opravdu vyvolává velmi důležitý bod, kterým je, že máme být
diskrétní, a to se může uskutečnit snadno dokonce i na úrovni vnější mysli, ale také,
že máme vcházet dovnitř a být vedeni k té diskrétnosti s vědomým, že přistupujeme
k nesmírně citlivému tématu, a naším cílem není vytvářet antagonismus. Naším
cílem je vytvářet...
P: Správně. Tomuto nedáváte publicitu. Co uděláte je - což mi přichází právě teď -
že budete cvičit lidi, po jednom, pomalu, postupně, z pozice Niterné mysli té osoby,
měnit ty postoje v jedné osobě, ve vašich klientech, pomalu. A samozřejmě se ptát
Niterné mysli: „Je to náležité, je to správné, je to přijatelné“ pro tuto osobu, takže
když ta osoba odejde... vyběhne z vaší ordinace, nesebere se a nebude to veřejně
vykřikovat. Především, všichni klienti, kteří přijdou kvůli procesu duchovní
transformace, by měli číst minimálně „Poselství z nitra“. Mají-li s tím těžkosti, buďte
velice opatrní, velice obezřetní, nevnucujte žádné cizí myšlenky, dokud nepřijde čas,
kdy budou připraveni toto přijmout a vy si budete jisti, že budou o této věci
diskrétní.
X: Rád bych shrnul, co bylo právě řečeno v tomto směru. Myslím, že jsme se
všichni shodli na tom, že je nevyhnutelné, aby se negativní stav zapojil do
zkreslování skutečností a bezohledných útoků a tak dále a že toto je součástí
sladkého dramatu celé této situace.
P: Dobře pánové, gratuluji, dobrovolně jste se přihlásili, souhlasili jste, že přijdete
do negativního stavu za tímto účelem. Pamatujte, jste pro to vybaveni; byly vám
dány nástroje, prostředky a metodologie, abyste se zabývali touto situací.
Používejte je moudře a uvážlivě, každý den vcházejte do nitra, několikrát za den,
konzultujte s vaší Niternou myslí, konzultujte s Nejvyšším, společně se scházejte s
rádci, vy tři se společně scházejte... dokud tu budu, můžete přijít a my čtyři si spolu
sedneme, uvedu vás individuálně a souběžně do transu a najdeme nejmoudřejší
rozhodnutí ohledně té situace, pod záštitou a vedením Nejvyššího.
X: Máš velkou pravdu.
P: Z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího...
X: A než to vysvětlíš, Petře, mám za to, že Z. okamžitě napadla správná odpověď,
která je, že pokud bychom se při zabývání těmito útoky z negativního stavu
pokoušeli bránit Nové zjevení pomocí našich vnějších myslí, nebyla by žádná šance.
P: Žádná šance.
X: Uceleným řešením je fungovat z Niterné mysli...
P: Prohrajete bitvu, pánové.
Y: Ano, a bezpečným krokem by bylo... u každého, kdo uvažuje o svých sexuálních
možnostech: „Niterná mysli, je toto situace a příležitost přiblížit se Nejvyššímu,
milovat se s Nejvyšším, interagovat s Nejvyšším, mít intimní vztah s Nejvyšším,
nebo nikoli?“ Otázky, dilemata jednoduše odletí jako plevy ve větru.
Z: Napadá mě, víte, že když hovoříte o někom, kdo se ptá...
Y: Ano, klinická transformační metodologie je krok, otázka... formulovat otázku
osobě, která prochází svými sexuálními potyčkami v negativním stavu...
Z: Kdo ti předloží nějakou otázku a ty ji předneseš Nejvyššímu.
Y: Například, „Mám tento problém. Jsem ženatý/vdaná a jsem bisexuál a mám tento
poměr... tento poměr... tento vztah... co se mi to děje, čemu se mám naučit z této
situace?“
Z: Vypadá to jako zásadní věc... existuje postoj, který si osoba osvojuje tím, že se
jednoduše obrátí k Nejvyššímu; to je rozhodující věc, a potom náš přístup, nás
samotných, být trpěliví při práci s lidmi.
P: Dobře, o to jde.
Y: A jednat podle principu, zákona, být advokátem Božského zákona, dobře,
samozřejmě, že my víme, že pravá sexualita znamená milovat se s Nejvyšším, a to je
situace, na kterou můžete, ale také nemusíte nasměrovat své úsilí.
P: Pánové, nedělejte si příliš starosti s pochopením významu tohoto prohlášení.
Co je jedním z prvních kroků v duchovním procesu či v transformačním duchovním
procesu? Co je prvním z velmi zásadních bodů? V prvním bodě dostat klienta do
kontaktu s Nejvyšším, nebo s nejvyšším duchovním rádcem v nitru, který
reprezentuje Nejvyššího. Když máte úspěch s tímto, nedělejte si starosti, protože se
obracíte k nejvyššímu rádci, obracíte se na Nejvyššího. Nejvyšší řekne té osobě, co
je pro ni náležité za těch podmínek, v tom čase. A pokud se záležitost sexuality
neobjeví, nebo pokud bude velmi ohraničená, vymezte ji v tom bodě, protože ta
osoba ještě není připravena akceptovat žádné vyšší poznání sexuality; tehdy tam
nic nehrozí. Hrozba je zde jedině ohledně publikování mých knih a ohledně lidí, kteří
je čtou a dezinterpretují, nechápou; dokonce i ti lidé, kteří jsou velmi filosoficky a
duchovně smýšlející a jsou ochotni přijmout všechno kromě nejrozhodnější a
nejdůležitější záležitosti... sexuality. Lidé jsou v tomto ohledu směšní.
Y: Je také významné, že tolik naší energie reaguje na tuto záležitost.
P: To vám něco říká.
Y: My všichni máme odpovídající osobní zkušenosti, konkrétní zápasy a tisíce
klinických vzorků a příkladů, které máme okamžitě k dispozici, a je to přímo tam.
P: Ale je to tak zřejmé, protože co je největší problém, který lidé přinášejí do vaší
ordinace? Dříve či později se to po určité době bude týkat sexuality.
Y: Problému dávání a přijímání lásky.
P: Správně, to je ono.
Z: Který je nesprávně chápán jako problém lásky-sexuality na vnější úrovni,
vykonávání a tak dále.
P: Přesně tak.
Y: Odcizení se.
Z: Ale je to dávání lásky a je to samozřejmě dávání lásky různým lidem v různé
době.
Y: Potlačené libido.
P: Takže myslíte, že můžeme skončit?
Z: Dotkli jsme se pouze povrchu toho, protože mám...
P: Prostudujte si hlouběji, co vám bylo řečeno, a budete osvíceni.
X: Jen bych se s vámi chtěl podělit o to, že jsem si v pozadí mé mysli udělal
poznámku, že mým zaměřením nebude pokoušet se vyhnout nepochopení či
dezinterpretaci nebo bezohlednému pošpinění a překroucení Nového zjevení, ale
naopak, mojí pozicí bude předvídat a přijmout fakt, že toto je nevyhnutelné, že se to
stane; jinými slovy, není vyhnutí... mohli bychom se kroutit jako preclíky, snažit se
vyhnout tomu, abychom byli nepochopeni či nesprávně interpretováni. Je velmi
důležité přijmout fakt, že negativní stav musí hrát svou roli v tomto sladkém
dramatu a že bude docházet k dezinterpretacím bez ohledu na to, jak zásadoví
budeme při pokusu přesně a správně komunikovat.
P: Velmi pravdivé. A toto bylo varování; to je důvod, proč toto bylo uvedeno do
vaší pozornosti. Podívejte, nyní víte, proč jsem musel začít sexualitou. OK.
Připraveni přejít k druhé záležitosti?
II
Memorandum a dialog o zacházení s negativními entitami
P: Toto je více oficiální. Toto Memorandum o zacházení s negativními entitami mělo
formu zjevení jako aktuální informace o vyšším chápání sexuality, která přišla
předevčírem. Je to Memorandum, které vám přečtu.
„Pro vedení a všem členům Centra pro duchovní transformaci a všem zúčastněným:
Jako mluvčí Nejvyššího jsem nyní dostal od Nejvyššího radu, abych vám doporučil
v současné době ve všech situacích používat následující přibližný postup při
zabývání se negativními a zlými entitami“... myslí se tím, že v současné době je
náležitý; zda bude i za rok, to nevím... vždy to musíme vyzkoušet. „Za prvé,
mobilizovat a evokovat síly Absolutní Lásky, Moudrosti, Milosrdenství, Odpuštění,
Soucitu, Empatie, Laskavosti a Něžnosti Nejvyššího spojené s vašimi vlastními
podobnými atributy a podobnými atributy vašeho klienta z Nejvyššího, podle
Nejvyššího, skrze Nejvyššího a s Nejvyšším ve vás a ve vašem klientovi; za druhé,
mobilizovat všechny vaše duchovní rádce a duchovní rádce vašeho klienta se
stejnými atributy, jak bylo uvedeno výše; za třetí, bývalým stínům, kteří jsou nyní
mocnými bojovníky mírových sil Nejvyššího a nositeli a strážci míru, přidělit roli
vyjmout, oddělit, vykázat a izolovat negativní či zlou entitu či entity z klienta nebo ze
sebe, na levou stranu od vás či od vašeho klienta. V tomto případě se nejedná o
situaci posednutí, proniknutí či přilepení se, ale o žádost o pomoc nebo setkání s
nimi jako součást jejich poslání, které mají, a to neustále bojovat proti všemu
pozitivnímu a dobrému během urputných duchovních válek. Nechejte mocné
bojovníky mírových sborů Páně obklopit je či ho nebo je či ho obklíčit štítem bílého
světla z východu, tedy z Nejvyššího; za čtvrté, nechejte mocné bojovníky mírových
sil Nejvyššího přečíst negativním entitám jejich práva a privilegia.“
Na radu Nejvyššího je potřebné zlým a negativním entitám nabídnout následující
obsah tohoto čtení. Toto je obsahem, víte, Mirandy (poučení o právech osob
zadržených policií v USA - pozn. překl.), něčeho jako toto. „Silami Božské Lásky,
Moudrosti, Milosrdenství, Odpuštění, Soucitu a Empatie Nejvyššího, jakož i našimi
vlastními, všech nás zde přítomných, z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze
Nejvyššího a s Nejvyšším v nás, jste tímto navěky vykázáni, vyloučeni a odděleni
ode mne či od mého klienta. (Použijte klientovo křestní jméno). Tímto jsou vám
připomenuta určitá práva a výsady, které máte navěky od Nejvyššího. Za prvé,
nejste na věčnost či navždy ve vašem současném rozpoložení, stavu, procesu či
místě. Za druhé, tímto se vám připomíná, že máte moc volby a schopnost volit. Za
třetí, je vám zde dána příležitost a šance uplatnit vaše práva a výsady zvolit si z vaší
vlastní svobodné vůle a vaší vlastní svobodnou volbou ze schopností, které máte
díky lásce a moudrosti Nejvyššího, buď setrvat ve vašem negativním stavu zel a
nepravd, nebo se změnit skrze proces pokání a vyznání vašich hříchů z hloubi
vašeho srdce a žádostí k Nejvyššímu o odpuštění vašich hříchů. Obě volby přinášejí
své důsledky; zvolíte-li si, že setrváte ve vašem současném rozpoložení, v důsledku
této volby jako vetřelec a podvodník z pekel v příbytku, jež náleží Nejvyššímu,
budete posláni zpět do vašeho pekla, odkud jste původně přišli, kde budete zavření,
abyste snášeli důsledky vašich zlých a falešných skutků a názorů bez toho, aby
vám bylo navěky dovoleno kohokoli rušit či atakovat proti jejich vůli. Doporučuje se
vám, abyste tam znovu zvážili svou pozici. A až budete připraveni požádat
Nejvyššího, aby vám pomohl/a učinit pokání, vyznat vaše hříchy a zříct se vašeho
současného rozpoložení zel a nepravd a najít cestu ven z vašeho pekla, jakož i
naučit se, jak učinit pokání a jak se zříct negativního stavu, se kterým jste se
ztotožnili, bude vám k tomu dána příležitost. Pokud byste učinili moudrou volbu a
káli se a vyznali vaše hříchy a požádali Nejvyššího o odpuštění, potom budete vzati
z levé strany, kde jste právě teď, a budete postaveni před východní stranu a budete
zaplaveni teplem a světlem Nejvyššího a přetvořeni v bílého ducha. Pokud byste ve
vašich prohlášeních lhali, nebudete s to přežít to teplo a světlo a to vás okamžitě
dopraví do nejhlubších pekel, kde budete sotva schopni popadnout dech. Jen co
budete přetvořeni v bílého ducha, budete doprovozeni dvěma anděli, služebníky
Nejvyššího, do speciálního oddělení Nové školy pro duchovní obrození,
znovupoučení a restrukturalizaci a tam podstoupíte proces úplné transformace z
negativního ducha na pozitivního ducha a následně budete umístěni do pozitivního
stavu stvoření Nejvyššího pro vykonávání práce, kterou si zvolíte v zájmu
vzájemného prospěchu, obecného blaha a sdílení se všemi ve stvoření Nejvyššího.
Takže, když vám už byla přečtena tato věčná práva a výsady, které pocházejí od
Nejvyššího, ptám se vás tady: jaká je vaše volba? Nepospíchejte s rozmyšlením si
odpovědi a se zvážením všech alternativ a dejte mi vědět vaši volbu. Za páté, po
uskutečnění volby v prvním případě, když si ta negativní entita zvolí, že půjde zpět
do pekel, nechejte mocné bojovníky mírových sil Nejvyššího, ať ji eskortují do
pekel, zavřou ji v peklech a se souhlasem Nejvyššího dají na tu bránu věčnou pečeť.
Pokud si ta negativní entita zvolí, že se změní, přejděte v její umístění na východě a
udělejte, co bylo uvedeno výše ve čtení. Toto je memorandum.
X: Krásné memorandum, Petře.
Y: Ano.
X: Které je...
P: Můžeme o něm diskutovat, jestli chcete, stručně, nebo dokonce...
X: Dobře, chtěl bych tuto diskusi začít slovy, překrásné memorandum, které je
skvěle ilustrováno exorcismem, který jsi provedl při mém procesu, takže cítím
naprostý soulad mezi slovy toho memoranda a vzpomínkou na ten exorcismus, ke
kterému došlo večer třetího dne.
P: Dokonce jsi viděl Viléma Dobyvatele nakopaného do zadku.
X: Rád bych tu poukázal, že klíčovým faktorem celého procesu je pracovní
předpoklad, že stín byl zkonvertován před exorcismem, což je skutečně klíčovým
bodem. Pokud stín není zkonvertován, potom provedení toho exorcismu není
připraveno. Taková je moje zkušenost.
P: No, to platí v obou směrech. Tvůj vlastní stín musí být také zkonvertován;
hlavní... hlavní stín, který je na tebe přilepen, musí být zkonvertován.
X: Jak na straně terapeuta či asistenta, tak i klienta.
P: Ano, správně, neboť tady jsi v ohrožení; oni tě nebudou poslouchat. Ty nemáš
žádnou moc.
X: Takže, jestliže terapeut či asistent narazí na negativní entitu v klientovi či v
příjemci, která vystupuje do popředí a útočí, klíčovou otázkou, kterou je potřeba si
položit, je... ze strany asistenta... „Byl můj stín zkonvertován, takže je připraven
pomáhat v tomto procesu, a byl zkonvertován klientův stín?“ Pokud ne, je to
nejvyšší priorita. Než bude moci exorcismus pokračovat, musíme napřed ty stíny
dostat do té pozice.
P: No, já... je možné, víte, že se to nestane, dokud nebude stín zkonvertován,
ačkoli, víte...
X: Chlapče, chci tím říct, přemýšlím o procesu s L., kde přišel Lucifer na scénu
ještě předtím, než byla zmínka o nějakém stínu, takže jsem musel nejprve zahájit
exorcismus Lucifera a poté s duchovními rádci ověřit a objevit, že nebylo vhodné
přikročit k exorcismu, dokud stín nebyl přiveden, a jak se to stalo, stín již
konvertoval samovolně, takže to byla velmi jednoduchá záležitost, ale stín nejprve
musel být uveden do pozice předtím, než jsem mohl pokračovat s exorcismem.
P: Dobře, musíš mít úplnost situace. Máš-li nezkonvertovaný stín, není to úplná
situace; nemáš žádnou moc. Stín je moc. Pamatuj, je to mocný bojovník mírových
sborů, jak sis všiml podle struktury Nové společnosti, která vám byla popsána před
dvěma týdny v prvním prohlášení, s čímž budu pokračovat za chvíli (první
prohlášení najdete ve druhé kapitole). Ano pane?
Z: Dobře, rád bych objasnil zkušenost, kterou jsem měl s tím pánem, o kterém
jsem s vámi mluvil předtím, který měl sebevražedné sklony, a mým postupem při
práci s tím člověkem bylo zpočátku velmi jemně seznámit ho s duchovní hypnózou,
dostat ho do transu, a když se dostal do transu, můj postup byl, že existuje řada
negativních entit, které toho člověka posedávají - myslím, že tento člověk měl
extrémní sebevražednou představivost až k okamžiku rozhodování...
P: Všimni si, že slovo, které používáte, je „posednutí“ ho, nikoli vetření se do něho.
Z: Ano. Ne, je to posednutí... a byla mnohá, a tehdy, když jsme vešli do transu a
postupovali dopředu a provedli exorcismus jedné konkrétní entity a nedošlo k
žádné konfrontaci se stínem. Stín nebyl vyřešen, a přesto bylo uvedeno, že tento
konkrétní exorcismus této konkrétní entity byl rozhodný pro jeho přežití, a potom
jsem byl poučen, abych s ním už více nedělal duchovní hypnózu, a potom jsem byl
jednoduše poučen, abych s tímto člověkem setrval při terapii, abych s ním hovořil...
to je ten člověk, co jsem vám vzpomínal... také - protože kdybych to neudělal -
kdyby ke mně nepřišel, tak by se zabil.
X: A byli jste poučeni nepokoušet se o duchovní hypnózu při jednání se stínem.
Z: Už nikdy.
X: Zajímavé.
P: Ale abyste také nevyháněli žádné jiné zlé entity, které jej posedli. Všimni si,
nebylo vám umožněno pokračovat dále.
Z: Jen tu jednu, a jeho zkušenost během té doby byla hluboká a velmi rychlá. Šlo
to velmi rychle, rychlý exorcismus a on prožil hlubokou zkušenost Nejvyššího, po
které nebyl schopen slova...
P: Jak dlouho to trvalo?
Z: Jediné, co vím, je, že se zde událo něco velmi rozhodující ve smyslu záchrany
jeho života.
P: Ano.
Z: A že jsem dostával právě tolik instrukcí, abych to provedl a dokončil.
P: V tom smyslu, aby nespáchal sebevraždu.
Z: Správně, ano.
X: Vypadá to jako nějaká nouzová první pomoc...
P: Je to nouzová situace, která je výjimkou z pravidla, řekl bych; musíš se řídit tím,
co ti říká tvá Niterná mysl. Platí zde stejná rada: vždy ji poslouchej, zejména v
situaci, jako je tato.
Z: Správně. Domnívám se, že proto jsem se o to chtěl podělit.
Y: Takže odkud ti přišla ta instrukce, jak přesně postupovat? Ze tvé Niterné mysli, z
jeho niterné mysli?
Z: Přišla od Nejvyššího, když jsem požádal o návod, jak nyní postupovat poté, co
byla ta entita vyhnána a co měl ten muž zjevně značné těžkosti a strach opět vejít do
transu.
X: Od Nejvyššího ve tvém nitru, nebo od Nejvyššího v nitru toho pacientovi?
Z: Nejvyššího v mém nitru, a pak je tu spousta jeho zkušeností, protože to má co
do činění s prezentací pekla pro mě.
P: Tady to vidíš, o toto jde Z., některé situace s klienty nejsou tak moc v zájmu
klienta, ale spíše kvůli našemu poučení jako... Dovolte, abych vám pověděl
tajemství. Znáte případ R. z mé první knihy (principy duchovní hypnózy)? Dobře,
jeho rádcové byli zmateni a jaksi tam nebyla žádná spolupráce...
X: V tom třetím případě?
P: V tom třetím případě. Ta situace nastala především kvůli mému poučení, myslím
tím, že byla speciálně poskytnuta za tím účelem jako test; jeho rádcové byli
zmateni... v těch duchovních rádcích byl navozen zmatek. Oni se k tomu dobrovolně
svolili. A samozřejmě, že je v tom víc, než mohu dokonce i já momentálně vědět,
protože to byla taková speciální a neobvyklá situace ve všech aspektech. Ale událo
se to spíše v můj prospěch, než ve prospěch kohokoli jiného. A ve prospěch dalšího
rozvoje duchovní hypnózy.
X: Mám tomu rozumět tak, že ten duchovní rádce, Harold, nebyl vlastně
nekompetentní, ale že dobrovolně souhlasil s tím, že se té funkce zhostí jako testu
pro tebe?
P: Ano. Neboť jak si možná pamatujete, říkal jsem vám, že ohledně toho nechápete
něco, co vám není vhodné sdělit.
X: Ano, vzpomínám si.
P: OK, toto je jeden z důvodů... a jsou některé další, které nemohu momentálně
vědět dokonce ani já, ale toto vysvětluje, proč ta situace nevznikla ani tak v jeho
prospěch... jistě, je to také v jeho prospěch... ale bylo to ve tvůj prospěch. Toto je
jeden z důvodů, proč existují výjimky z pravidla.
X: V zásadě jde o to, jak to vidím já, že i když je základním pravidlem, že stín by měl
být zkonvertován před pokusem o exorcismus...
P: Být flexibilní.
X: ...že člověk by měl být vždycky flexibilní ve smyslu dodržování prvořadého
pravidla - vždy být veden Niternou myslí v každé jednotlivé situaci.
P: Ano.
X: Protože vždycky jsou výjimky, z každého pravidla.
P: Správně. Ale to je to pravidlo, kterým jsem se pokoušel lidem „vymývat mozek“
během všech mých seminářů, ale lidé nechtěli poslouchat, víte, je to komické...
vždycky to bylo pro mne frustrující.
Y: Z., přišla nějaká verifikace od toho pacienta, že by už více neměl podstoupit
žádnou hypnoterapii?
Z: Přišla, ve smyslu extrémního... Než jsem ji dostal, a důvodem na přímý dotaz byl
extrémní odpor a těžkosti vcházení do transu... Nedošlo k žádnému ověření na
úrovni jeho Niterné mysli, neboť po exorcismu nebylo možné vejít do dostatečně
hlubokého transu, aby se to od něho dalo ověřit. Nedostal by se za dva prsty.
P: Což není dostatečné, kdepak.
Z: Takže nedošlo k přímému potvrzení od jeho Niterné mysli, pouze...
Y: Nepřímé potvrzení?
Z: ...pouze, že nechce jít, a tehdy jsme řekl, no, co mám dělat?
P: Vyhledat potvrzení, ano; nechtěl jít, tak nešel.
Y: Chápu.
X: Mám několik dalších komentářů ohledně Memoranda. Jak jsi četl Memorandum
a jak jsem jej spojoval s procesem mého exorcismu, zjistil jsem, že si vzpomínám na
klíčový moment v tom procesu, kde, když už bylo jasné, že máme co do činění s
negativní entitou, která fungovala velmi vychytrale, Petr řekl následující slova, kdy
vstal ze svého křesla a přešel za mé křeslo, něco takového: „V pořádku, teď to tady
přebírám z moci Nejvyššího; v pořádku, z moci Nejvyššího to tady teď přebírám.“ To
byla, velmi, velmi, velmi silná slova. To byl klíčový okamžik; bylo tam mnoho
důležitých momentů, ale sebedůvěra, rozhodnost, síla, která se v té chvíli šířila, to
nebylo jen: „V pořádku. Vím, co se tu děje, máme co do činění s negativní entitou“,
ale „Přebírám to tady z moci Nejvyššího“; to byl rozhodující tah v celém procesu.
Velice silné, velice silné, ta negativní entita neměla od toho okamžiku žádnou šanci.
Z: Jak to přebírá Nejvyšší, je to pro Petra.
P: Vidíš, ty jsi... nebo já jsem byl Nejvyšším zplnomocněn prohlásit: „Přebírám to
tady z moci Nejvyššího“, neboť to musím udělat také ze zevnějšku. Nejvyšší to činí
přes mne v zevnějšku ve stejný okamžik, co to dělá v niternostech. Pro ten daný
okamžik jsem se stal Nejvyšším, bez toho, abych se sám byl Nejvyšší; Nejvyšší...
ne, toto není správné vyjádření. Správně je to takto: Nejvyšší se stává mnou za
účelem vykonat práci také z vnější pozice. Musíte pochopit, že tuto práci je potřebné
vykonat současně jak z niterností, tak i ze zevnějšku. Pouze takovým způsobem je
zajištěn úspěšný výsledek této práce. Nejvyšší koná Svou práci v zevnějšku skrze
duchovní lidi, kteří zaujímají vnější pozice.
X: Dovolte mi, abych to vysvětlil podrobněji, abychom mohli vidět, s čím tady
máme co do činění. Cítil jsem, že by to nebylo stejné, kdyby Petr řekl: „V pořádku,
chci, aby tato negativní entita věděla, že mám moc jí pokládat otázky“, nebo „mám
moc vypořádat se s touto situací“. Slova „přebírám to tady“ jsou klíčová slova. „Z
moci Nejvyššího“ je samozřejmě zálohování, ale „přebírám to tady“... Od této chvíle
byla ta negativní entita v defenzívě; pokoušela se být velmi děsivá, víte. Zpočátku se
objevovala s pokusem být velmi děsivá, ale jen co Petr pevně stanovil, že to přebírá
z moci Nejvyššího... toto byl rozhodující moment a to se prostě neslo po zbytek
tohoto procesu, jak jsem to já cítil a ovšem pro mě bylo nesmírně povzbudivé toto
slyšet. Myslím, cítil jsem, že Petr chápe, co se děje, dovolte ale, abych se s vámi
prostě podělil o toto v případě, že si to neuvědomujete, že já jsem seděl v tom
křesle, neschopen pohybu a neschopen říci slova, věda, že se děje něco
výjimečného, co jsem jen jaksi matně začínal chápat, a byl tam ten pocit, že Petr
nejenže chápe tu situaci, ale má také schopnost a kompetenci ji vyřešit, což je
daleko více než jen chápání. Takže v okamžiku, kdy řekl „přebírám to tady z moci
Nejvyššího“, cítil jsem, že moje důvěra v něj byla zcela potvrzena a že šlo jen o to,
abychom my dva spolupracovali, abychom dokončili ten proces. Toto byl skutečně
klíčový moment, to se mi vybavuje velmi silně a já určitě... myslím tím, že díky této
zkušenosti jsem se naučil používat tento nástroj a důrazně ho doporučuji. Velmi
energické a je tam správný okamžik na to vyslovení. Nemělo by to být ani příliš brzy,
ani příliš pozdě, ale přesně ve správný okamžik je potřebné vyslovit: „OK, přebírám
to tady z moci Nejvyššího.“
P: Budete-li vedeni Nejvyšším, budete vědět, kdy to použít.
X: Správně. A byl tam pocit, že Petr je absolutně naladěn tak, že přesně věděl, ve
kterém bodě učinit tento krok. Byl jsem... myslím tím, že třicet let zkušeností
psychoanalytika a ředitele kliniky mě dostalo do postavení, kdy jsem s to zjistit
kompetentnost, a v tom okamžiku jsem rozpoznal kompetentnost. Výjimečný
okamžik. Nemohl jsem se pohnout a nemohl jsem mluvit a cítil jsem, že jsem vydán
na milost toho, co se dělo, a v té chvíli bylo velmi uspokojující zažít Petrovu
nádhernou kompetentnost.
Y: Ale je v tom i prvek odevzdání se. Odevzdání se tvé Niterné mysli.
Z: Což je uspokojující.
P: Pamatuji se, že jednou jsem měl co do činění s démonem ve velice nemocném
děvčeti a ten démon mě prostě nenáviděl. Nenáviděl mne i všechny ostatní, ale
obzvláště mne, z celého srdce. Několik týdnů probíhal jakýsi zápas. Tak špatné to
bylo. A on mě nenáviděl, prostě se pokoušel mne ovládnout, když jsem náhle v
jednom bodě pronesl: „Dobře, tady jsem, teď jdu k tobě. Pomůže-li ti to změnit tvůj
postoj, prosím, vezmi si mne a ovládni mne.“ To byla klíčová věc, ochota obětovat
se za jeho spasení.
X: Což znamená naprostá absence strachu z tvé strany.
P: Poté, co jsem to pronesl, ten démon zůstal zmatený a bezmocný. Avšak tenkrát
(bylo to před několika lety) bylo mnohem těžší jednat s tímto druhem zlých duchů.
Pánové, vy jste v dobrém stavu, protože máte nyní Novou školu, kam je můžete
poslat. Ta škola má speciální oddělení pro démony, satany a ďábly a podobné tvory.
Můžete je tam poslat a pokud si zvolí konverzi, pak je to skvělé a prima. Ale tenkrát
ještě nebyla otevřena žádná taková škola.
X: Rovnováha sil tenkrát byla jiná.
P: Musel jsem je posílat zpět do pekla a to pro mne nebylo snadné.
Z: Když A. slyšela ten záznam, den poté, co jsme si ty pásky přehrávali, učinil jsem
na toto nějakou narážku a ona se narovnala, velice pohotově, a řekla, „víš, až tam to
zašlo“...
P: Ano. Přesně až tam zašel její démon.
X: Ještě se chci podělit o jednu myšlenku. Myslím, že jsem ji vyjádřil na semináři,
ale dostávám náznak, že bych ji měl zopakovat. Během... myslím, že to bylo
během... přesně v době duchovního semináře, bylo to buď uprostřed semináře,
nebo těsně před seminářem, v jednom z mých stavů transu jsem dostal toto zjevení,
jež přesahovalo to, co jsem pochopil v procesu, který jsem podstoupil s Petrem
minulý květen. V tomto procesu moje Niterná mysl velice jasně rozlišovala mezi
vetřením se a posednutím, používajíc analogii tasemnice reprezentující vetření se, a
analogii krajty či obrovského hada, drtícího a požírajícího svou oběť,
reprezentujícího posednutí. A byl tam i nejasný rozdíl týkající se přilnutí, který jsem
minulý květen opravdu plně nepochopil - vztah mezi těmito třemi věcmi v mém
procesu, a byl jsem prostě... v transu jsem dostal další vysvětlení, že přilnutí... že
negativní entity procházejí třemi stupni útoku, jen co najdou otvor; prvním stupněm
je přilnutí, druhým stupněm je vetření se a třetím stupněm je posednutí; přičemž
přilnutí je jako pijavice, vetření se je jako tasemnice a posednutí je jako krajta. A
dále jsem dostal... a toto je věc, která mě skutečně zaujala... že přilnutí má tendenci
nabírat formu obav ze závislosti, že symptomem přilnutí jsou obavy ze závislosti.
Klíčovými symptomy vetření se jsou falešné víry, falešnosti; a klíčovými symptomy
posednutí jsou zlé skutky, zlé úmysly.
P: To je nejhorší typ.
Y: Toto je zajímavé, protože onehdy jsem pracoval s nějakou ženou a jsa
inspirován pijavicemi, tasemnicemi a krajtami - přilnutími, vetřeními se a
posednutími, stalo se významným, že pro ni přilnutí byla zmatenost, vetření se byly
iluze a krajty - posednutí byly přeludy, a to byl pokrok - zmatenost, iluze a přelud.
Z: Toto je velice užitečné.
X: A existuje posloupnost, jak se ta negativní entita pokouší jít od jednoho kroku
ke druhému, s nejzazším záměrem posednutí kontrolovat...
P: Oh, ano. Toto je záměr. Uvědomujete si, že zmatenost souvztaží s obrácením
sebe sama k negativnímu stavu; iluze k nepravdě negativního stavu; a přelud ke zlu
negativního stavu? Avšak je i čtvrtá situace, která není žádnou z nich, ale předchází
je, kterou je neustálý, 24 hodinový útok prostřednictvím těch negativních myšlenek,
pocitů a pojetí, kterými neustále zaplavují svět ti negativní lidé, kteří jsou na tomto
světě, a negativní entity v nich. Ty negativní myšlenky, pocity a pojetí jsou neustále
vrhány na vás, víte, a vy je musíte prostě neustále odvrhovat...
X: Původně jsem v tomto procesu nedělal rozdíl mezi kulkami a přilnutím. Nyní
chápu, že zcela bez ohledu na přilnutí, při aplikaci různých obav či zmatenosti, jsou
tam tyto - žijeme v atmosféře negativního stavu, kde tyto kulky lítají skrze naše
zkušenostní pole a my máme možnost volby; přijmout je a tím vytvořit problém,
nebo je nepřijmout a prostě je nechat projít bez toho, aby nás ovlivnily. Nebo řečeno
jinak, máme možnost volby, když se blíží nějaká kulka hledající nějaký otvor na
přilnutí nebo vetření se či konečné posednutí, máme možnost volby říci „dobře,
ano, přijímám tuto malou myšlenku a nechám ji prosáknout a klíčit v mé mysli“,
nebo si můžeme jednoduše zvolit, že se natáhneme a sebereme tu kulku ze vzduchu
a pošleme ji zpět se slovy „ne, děkuji vám“.
Z: To mi připomíná způsob, jak se zahřívá supratekuté helium; roztéká se všude,
všemi směry bez jakéhokoli odporu.
P: OK pánové, chtěl bych pokračovat třetí záležitostí, jestli vám to nevadí. Jste
připraveni?
III
Více o struktuře Nebeské společnosti
P: Toto je pokračování diskuse z před dvou týdnů o těch dvaceti párech, které vám
tehdy byly představeny (viz druhou kapitolu). V důsledku veškeré práce, která byla
vykonána za dva týdny pozemského času (nemáte ani potuchy, kolik času uběhlo v
duchovním světě), bylo představeno pět nových párů jako dodatek k unii Nové
kosmicko-nebeské galaxie či mlhoviny. Jsou představiteli jistých dalších slunečních
systémů či duchovních slunečních systémů, které jsou zahrnuty do této Nové
duchovní galaxie. Tato galaxie či Nová společnost se rozrůstá. Opět jste varováni,
že jména, která vám poskytnu, slouží jen pro orientaci. Nejsou trvalá; jejich
skutečná jména, jaká jsou opravdu, jsou nevyslovitelná. Tato jména nám jsou
poskytnuta za účelem identifikace toho, s kým komunikujeme.
První pár, který přišel, byl Viktoriel-Viktoriela. Reprezentují princip, že Nejvyšší je
Absolutní Vítěz a Přemožitel a negativní stav je absolutní prohrávající a poražený.
Proto všichni v pozitivním stavu ve svém jsoucnu a bytí vždycky nakonec vyhrají a
zvítězí, a všichni v negativním stavu v jejich pseudojsoucnu a pseudobytí vždy
nakonec prohrají a jsou poraženi.
Po nich poté přišel druhý pár, kteří se jmenují Nadiel-Nadiela, a ti reprezentují
princip a obsah Přirozenosti Nejvyššího, kterým je absolutní užitečnost. Tento
princip znamená, že Nejvyšší tvoří a dovoluje... tvoří a dovoluje všechno z pozice
Své Absolutní Přirozenosti - užitečnosti. Proto všechno, co činí, činí z užitku, pro
užitek, k užitku, kvůli užitku a s užitkem. Takže všechno, co existuje, existuje pro
nějaký důležitý užitek, účel, cíl, důvod či poučení, a proto je jsoucno a bytí
opodstatněné a potřebné a má svůj čas a místo. Toto ovšem zahrnuje i dočasné
jsoucno a bytí negativního stavu, protože negativní stav vykonává pro Nejvyššího a
všechny ve stvoření, k jeho trpkému zklamání, velice důležitý užitek, poskytuje
velmi rozhodnou příležitost k poučení.
X: Velmi důležitý princip jak v „Základech lidské duchovnosti“, tak i v „Poselstvích
z nitra“.
P: Třetí pár, který přišel, se jmenuje Mobiliel-Mobiliela. Reprezentují princip, že
Absolutní Přirozenost Nejvyššího se odráží a manifestuje v Jeho/Jejím stvoření, v
neustálé a neutuchající fluiditě, mobilitě, plynutí a proměnlivosti všech stavů,
procesů, podmínek, míst, obecností, globálností, lokálností a singularit. Proto jsou
všechny nekonečné počty alternativ a voleb a jejich nekonečný počet důsledků a
výsledků stále simultánně a synchronně přítomné, aby si z nich každý mohl vybrat.
Ve stvoření Nejvyššího vůbec nic nechybí. Nedostupnost něčeho je vždy výlučně na
základě volby a na základě skutečnosti, že z hlediska časoprostorového kontinua
není vhodný čas a místo mít to, ale je to tam.
Čtvrtý pár je jen kvůli orientaci jmenuje Konstantiel-Konstantiela. A princip, který
reprezentují, je, že Přirozenost Nejvyššího je absolutně stálá od věčnosti do
věčnosti a od nekonečna do nekonečna. Ve Svém Absolutním Stavu, Procesu a
Kondici obsahuje všechny změny, všechny stavy, všechny podmínky, všechny
možnosti, všechny volby, všechny obecnosti, všechny globálnosti, všechny
lokálnosti a všechny singularity. V takovém Absolutním Rozpoložení je Nejvyšší
Absolutní Stálost a Trvalost Změn.
X: To zní jako citát ze „Základů“ o tom.
P: Myslím, že je to z „Poselstvích“.
X: Je to z „Poselstvích“.
P: Ano, myslím že je to druhé poselství.
X: Oh.
P: Až na to, že v tom poselství nejsou žádné „obecnosti“, „globálnosti“,
„lokálnosti“ a „singularity“. Zní to spíše jako ze „Čtyř pojetí duchovní struktury
stvoření“, z kapitoly „Principy duchovní metafyziky“.
A posledním párem v této skupině, která přišla nyní, je Archanděl Rafael a Rafaela.
Oni reprezentují princip, že Nejvyšší je Absolutní Pán života, smrti a uzdravování a
všech nebes, všech pekel a všech zemí v úplnosti jejich jsoucna a bytí. Že Nejvyšší
je způsob, brána, cesta, vzkříšení a pravý život, pravé „JÁ JSEM“ v každém a ve
všem a že Nejvyšší je Ježíš Kristus.
Že Nejvyšší a Ježíš Kristus nejsou dvě oddělené osoby, ale jsou jedno. Vzkříšení
Ježíše Krista bylo vzkříšením ve fyzickém těle. Toto fyzické tělo bylo tím procesem a
jinými procesy učiněno božským, a proto nemůže být nikdy znetvořeno či se
rozložit jako tělo kohokoli jiného, včetně těla Buddhy a těl všech ostatních, kteří
obsahovali přítomnost Nejvyššího a kteří byli projevem Nejvyššího. Ale Ježíš
Kristus byl a je Nejvyšší a On je Jediný, jehož fyzické tělo bylo učiněno božským a
bylo vzato Ním do duchovního světa, kde se nikdy nerozpadne. Je nazýváno Božské
Lidství a Nejvyšší se objevuje všem lidem ve Svém stvoření v tomto těle.
X: Takže rovnice Ježíš Kristus = Nejvyšší je reprezentována Rafaelem a Rafaelou?
P: Správně. A také velmi důležitý princip, že pouze Nejvyšší je Absolutní Léčitel, a
proto pouze Nejvyšší umí vyléčit lidi z jakýchkoli jejich neduhů. Ať jsou lidem k
dispozici jakékoli metody léčby, bez jakékoli výjimky či vyloučení, všechny
pocházejí z tohoto Absolutního Principu Nejvyššího.
X: A to je 25. pár?
P: Doposud bylo zjeveno padesát lidí. Je to celkem zajímavý koncil, ale všichni
reprezentují sluneční systémy a planety galaxie té Nové nebeské společnosti. X:
Máme to chápat tak, že tyto páry, které souvztaží s těmito fundamentálními principy,
jsou členy Nejvyšší rady Nové nebeské společnosti?
P: Ano, správně. Oni tvoří Nejvyšší radu. Je tam vládní sbor, tedy ne všech padesát
či více členů (v této chvíli známe jen asi padesát, ale samozřejmě je jich více), ale
oni jsou Nejvyšší rada a všichni zasedají, je to něco jako planetární shromáždění či
plenární zasedání. A udržují a řídí tu Novou společnost, což je celá galaxie a má
mnoho, hodně členů ze všech míst, vesmírů, galaxií a slunečních systémů nejenom
z lidí, kteří přišli z planety Země, ale také z ostatních sentientních entit jak lidských,
tak i nelidských. Poprvé - předtím to nebylo - dochází k úplné aktivaci této
společnosti, ale ještě není plně aktivována, protože ještě stále probíhá proces její
aktivace Nejvyšším. Jak vidíte, toto je proces aktivace. Jak jsou nám představováni,
tato Nová společnost je více a více kompletně aktivována. A to je pro dnešek vše.
Zdroj: REALITA, MÝTY A ILUZE