Předčítat

KAPITOLA TŘETÍ

TŘI DIALOGY


I

Dialog o duchovních aspektech sexuality

P: Pánové, bylo mi řečeno, abych vám dnes večer prezentoval tři záležitosti. První záležitost se bude týkat sexuality. Buďte připraveni na to, že to, co následuje, bude těžké pochopit, ale časem bude zřejmá a zjevná plná souvislost toho, co bude řečeno.

Jak víte, aktivátoři negativního stavu zjistili nebezpečí náležitého chápání a praktikování sexuality pro ustanovení nadvlády procesů negativního stavu. Z toho důvodu, jak dobře víte, genetickými, magickými a různými jinými tajemnými a záhadnými prostředky, jim dostupnými v té době, o kterých nemáme ani ponětí, násilně oddělili sexualitu od duchovnosti, a obzvláště od Nejvyššího. Tento akt byl vykonán proto, aby sexualita ztratila svůj původní účel být prostředkem a nástrojem pro získání většího poznání Nejvyššího, z pozice Jeho/Její Absolutní transcendence všeho a každého. Nyní, toto je důležité. Poznání o sexualitě je nám k dispozici z pozice Nejvyššího v našem nitru, s námi, mezi námi a mimo nás. Ale v tomto ohledu nemáme k dispozici žádné poznání z pozice Nejvyššího, Kdož všechno a všechny přesahuje. A jediný prostředek, kterým jej lze jaksi a do jisté míry vytušit, je skrze pohlavní styk, který je zároveň nástrojem pro získání většího poznání ostatních a sebe sama z této životně důležité pozice Nejvyššího, přesahujícího všechno a všechny. Toto dodává celému pojetí sexuality zcela odlišnou perspektivu.

Jedním z hlavních důvodů, kromě mnoha jiných, jak pseudotvůrci oddělili sexualitu od duchovnosti, bylo vyhlašování a vštěpování systému víry do lidských myslí, že pohlavní styk může být svatý jen v manželských vztazích, omezených pouze na manželského partnera. Nebo na druhé straně, že sexualita není nic jiného než oplzlost a špína a souvisí jen s prostitucí, promiskuitou či smilstvím a s využíváním druhými pro nějaký osobní, egoistický profit či pro chlípnou rozkoš a účel. Každý z těchto způsobů odstraňuje ze sexuality jakoukoli duchovnost a její nejpřímější spojení s Nejvyšším - v této absolutně přesahující pozici všeho a všech. Takže toto je rozhodující tajemství sexuality. Nejpřímější spojení s Nejvyšším - toto zdůrazňuji, protože přesně tady je to tajemství - je skrze pohlavní styk. Toto je důvod, proč byla sexualita a vztah feminity a maskulinity hlavním terčem překroucení pseudotvůrci.

V pozitivním stavu duchovního světa nejsou manželští partneři žádným způsobem omezováni jen na jejich vzájemný sexuální vztah, ale namísto toho se angažují v široké rozmanitosti bezpodmínečného sdílení všeho, co mají, což zahrnuje hlavně jejich sexualitu.

V pravé konotaci Božské Lásky a Božské Moudrosti neexistuje žádné podmínečné sdílení či omezené sdílení pouze v jedné nebo v několika oblastech života někoho, s určitým vyloučením všeho ostatního. Víte, co je to za sdílení? Toto s vámi budu sdílet, ale tamto s vámi sdílet nebudu, protože to je výlučně vyhrazeno pro tu jednu osobu. Takový vztah a omezené sdílení by nebyly z pravé bezpodmínečné lásky a moudrosti, ale ze sobectví a vlastní výlučnosti, což je ohavností pekel.

Tak tedy široká rozmanitost sexuálních a ostatních sdílení se v duchovním světě dosahuje především dvěma způsoby. První je, že manželští partneři jsou v každém okamžiku jejich pohlavního styku neustále jiní, nikdy ne stejní, dokonce i pokud jde o jejich vnější vzhled. To zabraňuje objevení se stavu návyku na stejný obsah toho stavu, což obyčejně vede k nudě a k milování se spíše z povinnosti než pro potěšení a novost situace, které vedou ke zrodu vzrušujících nových idejí a pojetí ve vztahu k Nejvyššímu, ostatním a k nim samotným... k nám samotným. Takže v pozitivním stavu duchovního světa není jeden nikdy předmětem ztráty sexuálního zájmu o jeho či jejího manželského partnera, jak je tomu tak často u manželských partnerů v negativním stavu na Zemi, kde nenastávají žádné zjevné odlišnosti kvůli stagnujícím a rigidním podmínkám a lpění na jednom stavu a obsahu, který se opakuje a stává se zničujícím zvykem. Upraví-li se či změní-li se nějakým způsobem tento zvyk, vede to k mnoha pocitům úzkosti, strachu a viny.

Kvůli náležitému pochopení nějakého vztahu, jaký existuje v pozitivním stavu duchovního světa, zde můžete použít, pokud chcete, duchovní princip hologramu. Každý zrcadlí a obsahuje každého ve stvoření. Jelikož nikdo, kromě Nejvyššího, není absolutní, nikdo není s to zažít všechny ostatní v jednom časovém okamžiku simultánně a synchronně. Kvůli naší relativní povaze můžeme prožít různé části celku pouze v kontinuitě a v posloupnosti a v následné, ale nepostupující současnosti předešlých zkušeností, ani simultánně následujících zkušeností. Jinak bychom byli absolutní. Toto je trochu těžké na pochopení, ale když budete pozorně poslouchat, pochopíte to; ...jednoduše řečeno, nemůžete zakoušet všechny současně. My můžeme prožívat sebe navzájem i ostatní jen postupně, plynule, kontinuálně. Z tohoto postavení se tedy při každém pohlavním styku se stejným manželským partnerem, následně a úspěšně ve spojitosti, jsou vždy spuštěny nové aspekty, jež jsou reprezentovány všemi ostatními kontinuálně, simultánně a synchronně, dokonce i pokud jde o vnější formu, což znamená, že se nemilujeme se stejnou ženou či žena se stejným mužem, protože ona/on vypadá vždy úplně jinak. Takže každé sexuální setkání je věčně odlišné, vzrušující a nové a nikdy nemůže být do věčnosti žádným způsobem stejné. V takové situaci, jaká je v duchovním světě, se nikdy nemůže objevit žádná nuda, nasycení či zklamání, zvyk, strnulost či nedostatek něčeho.

Za druhé, pohlavní styk nemůže být nikdy omezen pouze na jednoho manželského partnera. Proč? Důvodem je, že ani jedna osoba není absolutní, a proto nikdo nezná sebe či ostatní absolutně nebo nemůže uspokojit svou esenci a substanci v absolutním smyslu. Pouze Nejvyšší je absolutní a každého zná absolutně. Takže toto absolutní poznání je dostupné jen skrze diskrétní či nespojitý modus jsoucna a bytí, který je následně aplikován do postupného kontinua. Protože principem je, že my všichni obsahujeme vzájemně jeden druhého ad infinitum a protože naše různé nekonečné aspekty jsou rozmanitě obsaženy ve všech ostatních, skrze přítomnost Absolutního Nejvyššího ve všech, můžeme být absolutně obsaženi ve všech nekonečných počtech všech existujících sentientních entit nebo konkrétně v jejich femininních a maskulinních vlastnostech. Absolutnost feminity a maskulinity Nejvyššího se odráží v těchto nekonečných počtech relativních maskulinit a feminit. Jejich celkový souhrnný součet představuje jejich absolutní hodnotu a obsahuje Nejvyššího v Jeho/Její Absolutnosti. To výhledově a potenciálně umožňuje absolutní poznání sebe sama, ostatních i Nejvyššího, a obzvláště vlastního manželského partnera, který je přítomen v jeho/jejích rozmanitých aspektech ve všech ostatních. Takže při milování se s jiným než s vlastním manželským partnerem se jeden ve skutečnosti miluje s vlastním manželským partnerem, který je obsažen prostřednictvím jeho/jejích aspektů v tom konkrétním jedinci či jedincích; a protože duchovní princip hologramu říká, že jeden aspekt obsahuje veškeré existující bytí jednoho... znáte ten výrok: „poznáte-li zrnko písku, poznáte celý vesmír“ ...jeden se miluje s vlastním manželským partnerem, protože ten manželský partner je obsažen ve všech těch nekonečných počtech jedinců.

Nicméně, opak je také pravdou. Při milování se s vlastním manželským partnerem se jedinec miluje se všemi ostatními, protože tito všichni jsou obsaženi v našem univerzálním vědomí. A samozřejmě, ve vyšším smyslu, jedinec se opravdu miluje s Nejvyšším, a takto získáváte poznání Nejvyššího.

Kvalita jedinečnosti každého femininního a maskulinního projevu buď s manželským partnerem, nebo s ostatními sexuálními partnery se vždycky liší. Jedinec nemůže z důvodu své relativnosti k absolutnímu přenést či zprostředkovat sebe sama ostatním v jedinečnosti vlastního obsahu v ostatních - jelikož jste schránkami - protože ten obsah je pro ty ostatní specifický a jedinečný. Tímto způsobem je věčně zachována jedinečnost a individualita každého. Ale jedinec se může prožít v jedinečné kvalitě jiných femininit a maskulinit, ve kterých jste obsaženi nějakým jiným než vaším vlastním jedinečným subjektivním a specifickým projevem. Toto je důvod, proč nemůže být pohlavní styk nikdy omezen jen na jednoho manželského partnera, i když pramení z toho věčného sjednocení lásky a moudrosti a femininity a maskulinity.

Toto sjednocení nemůže být narušováno či zatěžováno vztahem jedince s ostatními, ale namísto toho je jím prohlubováno a obohacováno, povznášeno a více sjednocováno, protože koneckonců jak bylo zdůrazněno předtím, jedinec se miluje s ostatními ve vlastním manželském partnerovi, a s vlastním manželským partnerem v ostatních. Tato uspořádání poskytují všem v pozitivním stavu věčnou příležitost získat a aplikovat postupně větší a větší poznání Nejvyššího, ostatních a sebe sama z té přesahující pozice, v zájmu vzájemného prospěchu, obecného blaha a sdílení. Toto je pravý duchovní význam sexuality.

Nyní chápete, proč byla a je sexualita a její chápání a praktikování hlavním terčem zkreslení a zmrzačení negativním stavem. Bez potlačení a vymazání těchto významů sexuality z lidské mysli by aktivátoři negativního stavu nikdy neuspěli při uvádění negativního stavu do aktivního a dominantního postavení, protože jinak by existovalo neustálé vědomé vzájemné spojení všech se všemi, a obzvláště s Nejvyšším. Takováto situace by nikdy nemohla vést k nastolení negativního stavu jako izolovaného stavu a procesu v jsoucnu a bytí. Toto je také důvod, proč negativní stav navozuje takový hrozný a příšerný odpor v lidech vůči tomu, aby přijali či změnili cokoli ve svých sexuálních praktikách, než co existuje v současnosti; využívá obzvláště náboženské prostředky, Bibli, pod falešnou záminkou, že jsou to Boží zákony, aby dokázal svou pravdu. Proto jsou sexuální záležitosti v negativním stavu na Zemi takovým citlivým a emocionálně nabitým problémem, dokonce i u lidí, kteří jsou jinak duchovně smýšlející.

Proto vás varuji, že s největší opozicí, odporem, odsouzením a nejdivočejšími duchovními boji se setkáte v této oblasti. Tato oblast bude nanejvýš zarytou, kladoucí odpor a strnulou při jejím zdolávání a bude celkem jistě použita negativním stavem jako poslední bašta zla a nepravd při obraně ustanovení nového duchovního věku na planetě Zemi. Negativní stav bude nadále zaplavovat a zasypávat lidské mysli ohromnými pochybnosti a pocity viny ohledně sexuálních záležitostí; podporující jejich názor šířením pohlavních chorob a různých sexuálních perverzností a zvráceností.

Uvědomění, pochopení, přijetí a aplikace těchto skutečností o sexualitě a hrozná a příšerná mobilizace negativního stavu do boje proti jejímu náležitému duchovnímu uvědomění v lidské mysli je v současnosti jednou z nejrozhodnějších, životně nejdůležitějších a nejzákladnějších záležitostí, které je třeba si uvědomovat a na boj se kterými je třeba být připraven.

Pánové, máte nějaké otázky? Toto je první záležitost.

X: Rád bych navrhl, abychom si dali na chvíli přestávku a prodiskutovali a podělili se o naše myšlenky a pocity.

P: To je důvod, proč jsem...

X: Je mi jasné, že zjevení o sexualitě je jedním z nejdůležitějších a opravdu klíčových aspektů Nového zjevení a s potěšením konstatuji, že Nové zjevení ohledně sexuality považuji za velmi sympatické. Nemám žádný problém.

P: Ty jsi ovšem výjimka z pravidla.

X: Uvědomuji si, že je to výjimečné a jsem velmi vděčný za to, že jsem byl schopen...

P: Neboť to byl hlavní kámen úrazu hodně lidí, kteří to četli a...

X: V „Poselstvích“, ano.

P: V „Poselstvích“ a v „Základech“ (Dvě knihy autora)

X: Například - abychom okamžitě přešli k příkladu - mám přítele, který je dlouholetým rodinným přítelem. Je to žena, nyní asi 80letá, velmi duchovní, velmi inteligentní, velmi moudrá, velmi kultivovaná, velice jemná lidská bytost s celoživotní duchovní orientací, a poslal jsem jí na Vánoce výtisk knihy „Poselství z nitra“ a jako odpověď jsem dostal dopis, jehož podstatou bylo: „Velice si cením vašeho daru a líbí se mi mnohé myšlenky; avšak pojetí sexuality doktora Francucha je pro mne velmi těžké přijmout“, což je myslím klasický příklad této konkrétní těžkosti, kterou bude mít hodně lidí s jinak vysoce rozvinutou osobní orientací.

P: Ano.

Z: X., mohl bys blíže rozvést, proč si myslíš, že bylo pro ni tak těžké to přijmout; bez toho, aby provedl její psychoanalýzu, jednoduše uveď své pochopení toho?

X: Já opravdu nevím o tom až tak moc, protože ve svém dopisu nezacházela do detailů, ale z toho mála, co říkala, jsem nabyl dojmu, že měla hluboce zakořeněné pojetí výlučného manželského vztahu jako jediného bezpečného základu pro sexuální vyjádření a představa sexuality mimo manželství byla myslím jejím hlavním kamenem úrazu. Je to pouze dojem, moje domněnka.

Z: Jsem zvědav, zda je na toto zjevení hodně reakcí, které... hodně nepříznivých reakcí, spousta těžkostí, co mají lidé, protože oni poslouchají jen jednu část z něho, onu část, která říká, že při milování se se všemi ostatními se jeden miluje s Nejvyšším, a tím s vlastním manželským partnerem, a oni se raději soustřeďují na tu myšlenku zhřešení, víte, cizoložství, než na tu jeho další část, že milováním se s vlastním manželským partnerem se jeden miluje se všemi ostatními; neboť není - v tom zjevení - není tam naznačena volba, a ne příkaz, aby se lidé milovali s tolika lidmi, s kolika je to jen možné.

Y: Týká se to také velice tajemného výroku, který je tam hrubě nepochopen, myslím někdy, „Miluj svého bližního jako sebe samého“.

P: Uhmmm.

X: A to není, víte... ve vnější rovině to znamená, „Nuže milujte sebe samého a milujte svého bližního a uděláte dobře“, ale v konečném důsledku to znamená milovat Nejvyšší a sebe sama.

P: To je milovat nejprve sebe sama... a Nejvyššího, a sebe, než můžeš milovat svého bližního. Je to přednostní právo začít od bodu, ke kterému jsme dospěli, a jediný způsob, jak můžeme začít, je od sebe sama, protože o to jde, ale děláte to z Nejvyššího ve vás a kvůli Nejvyššímu v ostatních; toto je ten rozdíl. Nemiluji sebe kvůli sobě, ale miluji sebe, protože miluji Nejvyššího a ostatní, a dělám to kvůli Nejvyššímu a ostatním, toto je ten rozdíl. Toto je pravá láska; ta druhá je láska sobecká. „Miluji Nejvyššího a ostatní kvůli sobě.“

Z: Jako kdyby ostatní a Nejvyšší byli mimo mne.

P: Ano, ano.

Z: Když ve skutečnosti je Nejvyšší v mém nitru, ve mně...

P: Oni jsou v nitru.

Z: ...v mém nitru.

P: Ano, ano, On je nejzazší „Já jsem“.

Z: Vidíte ale, k čemu se dostávám? Je to fakt, že je tam volba, a myslím, že mnoho lidí může být vyplašeno něčím jako: „Oh, Petr tvrdí, že to je OK, že bych měl vyrazit ven a s každým se pomilovat.“

Y: Je to OK, zasouložit si s ní/ním.

Z: Je to OK, souložit s kdekým.

P: Ne, to není v pořádku souložit s kdekým, protože to je negativní stav, protože když vyrazíte s kýmkoli souložit kvůli samotnému souložení s kýmkoli, podporujete negativní stav.

Z: Můžeš ale... v mé poznámce kladu také otázku, Petře, a rád bych na to dostal nějaké vysvětlení. Mám pocit a uvědomuji si, že je tam volba, a vysvětlil bys mi, co má člověk dělat na praktické úrovni, když má v úmyslu se milovat?

X: Mám návrh. Než se do toho pustíme, popřemýšlejme hlouběji o základních souvisejících principech a potom se vraťme zpět k této praktické záležitosti. Já to chápu tak, že tvoje praktická záležitost je reprezentována otázkou „Udělejme to osobní; je pro tebe přijatelné soustředit se na milování s vesmírem skrze milování se s D., nebo se po tobě žádá, aby ses vyhýbal výlučnému sexuálnímu vztahu s D. tím, že bys měl jiné sexuální zkušenosti? Chápu správně, že je to obecná tendence tvého...

Z: Ano, ano, a... to je velice dobrá formulace otázky.

X: Jinými slovy, jestli si dovedeš představit... jestli můžeš prožívat své milování se s A. jako milování se s Nejvyšším a s veškerým stvořením, takže by tam byl pocit univerzálnosti spíše, než pocit individuality a výlučnosti, je to uspokojivá možnost volby?

P: Není, protože by tu bylo omezení při milování se s ní. On by se omezoval z nejvyšší duchovní úrovně. Omezoval by se jen na jeden aspekt, jež ona reprezentuje, a ne na její ostatní aspekty, které jsou reprezentovány ve všech ostatních.

X: Než se k tomu vrátíme a dáme Z. příležitost vyjádřit to způsobem, jakým se on vyjadřuje, který se může lišit od způsobu, jak to vyjadřuji já, dovolte mi, abych se s vámi podělil o některé myšlenky, které tu postupně uvedu do vaší pozornosti. Je mi jasné, že pokud někdo vychází z negativního stavu a pokouší se dospět k náležitému chápání pozitivního stavu, je to nesmírně těžké kvůli důmyslné pasti, kterou vynalezl negativní stav, a proto, jak to já cítím, náležitý způsob, jak přistupovat k tomuto problému, je začít z pozitivního stavu lásky a moudrosti a z této pozice přemýšlet, co udělal negativní stav se sexualitou jako prostředkem nakládání se základními principy lásky a moudrosti v těch souvztažnostech. A jak já to chápu, podstatným bodem je, že negativní stav přišel na důmyslnou metodu, jak se vypořádat s dualitou lásky a moudrosti pomocí jiné duality, jež je dualitou pseudočistoty, která se prezentuje jako nejvyšší hodnota, a naprostou ohavností, která se prezentuje jako nejnižší hodnota. Jinými slovy, negativní stav překrucuje sexualitu prostřednictvím pasti, do které se každý chytí, a základním konceptem je - rozdělme sexuální zkušenosti do dvou kategorií. Jednu kategorii... jedné kategorii přidělíme velmi vysokou hodnotu. Tuto nazýváme manželství, této říkáme čistota, a tato... protože je tak hodnotná... bude výlučná. Takže klíčovým pojmem je výlučnost.

Na druhé straně představíme alternativní formu sexuality, což je sexualita bez jakékoli hodnoty; zatímco výlučnost znamená nejvyšší hodnotu, promiskuita představuje žádnou hodnotu, a takovýmto způsobem každému nabídneme volbu mezi dvěma formami sexuality... vyberte si. Sexualita vysoké hodnoty charakterizovaná výlučností, a sexualita bez hodnoty charakterizovaná promiskuitou. Vyberte si. V obou případech prohrajete, a jen co se chytíte do těchto pastí, kde jste podmíněni myslet způsobem „buď, anebo“, je velice těžké se z nich vymanit, a tak to je na světě.

P: Jak jsem odezíral, tvoje Niterná mysl to neustále potvrzovala tvým „ANO“ prstem.

Z: Mým? Jo.

P: Říká „ano, je to pravda“, a když X. vysvětloval názor té paní, proč je ona... tvoje Niterná mysl říkala ne, ne, ne, protože je v tom něco hlubšího, než ti může X. poskytnout. Všiml sis toho?

Z: Jo. jo. Jsem si toho všeho vědom, jenže...

X: Je mi jasné, že moje přítelkyně, tato 80letá stará žena, která byla vdaná a měla děti a... víte... žila ve světě, ačkoli byla vždy velice duchovně zaměřená, nikdy nebyla světaznalá, i když žila plným životem. Je mi naprosto jasné, že se chytila do té pasti a vytvořila si představu volby mezi sexem jako špínou, myšlena promiskuita, myšlena bezcennost, a alternativou sexu jako čistotou, myšlena výlučnost manželského vztahu, a tak se vždy odevzdávala výlučně manželskému vztahu, a když její manžel zemřel, vzdala se sexuality jako nepřijatelné v žádné jiné alternativě. A to, že je stále ještě obětí této pasti, jsouc v jiných aspektech duchovně velmi rozvinutá, ale v tomto aspektu má mindrák, ji zaslepuje vůči tomu souvztažnému aspektu sexuality.

P: Toto je též jednou z hlavních překážek u lidí, kteří přicházejí do duchovního světa poté, co opustí své tělo. Přijdou tam a jsou znechuceni objevem, že je to úplně jinak, než je učili, a zatrpknou a vyžaduje to hodně úsilí a vzácného času odstranit tyto mylné názory, protože toto je nejhouževnatější, dokonce i tam, nejnepoddajnější záležitost na řešení; a nejvíce připoutání a nejvíce posednutí a vlichocení se negativních entit do lidí jsou skrze tento kanál sexuality. Všimněte si schizofreniků, vždy je to sexuální, to je problém, že ano? Jsou posednutí, a především v této oblasti.

X: OK, v tomto kontextu to nazvěme dvě alternativy pseudosexuality; promiskuita, jež nemá žádnou hodnotu, a výlučnost, jež má údajně vysokou hodnotu; a výlučnost je charakterizována majetnictvím, které ničí lásku; a promiskuita, na základě definice, znamená žádnou lásku; snad sexuální rozkoš, ale žádnou lásku, takže láska je prakticky zničena rozdělením sexuality na ty dvě pseudocharakteristiky, což je ďábelské. Myslím tím, že je to ďábelsky důmyslné.

P: Jistě, máte volbu buď se omezit, nebo se neomezit. Vše to závisí na tom, jaký typ úmyslu či motivace sledujete tím omezením či neomezením. Avšak mějte na paměti, že za současně existujících podmínek na planetě Zemi je těžké si představit takovou čistotu úmyslu při poměru s mnoha lidmi; kvůli ohromné kontaminaci, znečištění a otrávení všemi věcmi, kterými jsme neustále zaplavováni; a ať je úmysl v přístupu k pohlavnímu styku, buď už výlučně s vaší/m manželkou/manželem, nebo někým jiným, jakkoli dobrý, vždy tam bude trochu kontaminace, co může mít za následek pocit viny a co může končit problémy. Takže způsob, jak mi bylo řečeno toto dělat a jak to předvádím v mém vlastním vztahu... a mohu hovořit jen o sobě, víte, protože vy jste jiní... je, že říkám Nejvyššímu, „Pane, bezpodmínečně ti odevzdávám všechno, včetně své sexuality. Proto můj Pane, pokud zjistíš, že je z nějakých duchovních důvodů nevyhnutelné, kvůli nějakému užitku nebo vzájemnému prospěchu či obecnému blahu a poučení, bude-li prospěšné, náležité a správné angažovat se s někým za účelem požehnání a získání většího poznání, potom mi poskytni příležitost nebo ať se tak stane. Ale musí to být na základě úplně čistého postoje, bez jakýchkoli osobních predispozicí. Jinak to není dobré. Musí to být z Tebe, podle Tebe, skrze Tebe, s Tebou. Pokud je tam byť i jen zrníčko něčeho ze mě, podle mě, skrze mě a se mnou, potom v žádném případě. Nebudeme to dělat. OK? A není-li náležité se angažovat, potom samozřejmě nebudu mít žádné takové příležitosti.“

Z: Toto mi dost pomáhá a skutečně se to přímo zabývá praktickými věcmi, protože na tom, co jsi říkal ty a X. předtím, ať už k tomu přistupuješ z negativního stavu, nebo z pozitivního stavu, je velmi důležité, protože ty nemůžeš...

P: Ano.

Z: ...skutečně k tomu přistupovat z negativního stavu, ale... a já si myslím, že toto je vysvětlení, že toto je možná skutečně důležité pro lidi, protože lidé, kteří nevcházejí do svého nitra skrze Niternou mysl a skrze Nejvyššího, to budou hodnotit jako vaše...

P: Tradice, ano.

Z: ...podle tradic a konvencí a z hlediska vnější mysli, a to je velmi zavádějící. Zatímco já si myslím, že budou-li mít lidé metodologii a návod na hodnocení povahy zjevení, co bylo poskytnuto, z nitra ven, potom dospějí ke svým vlastním odpovědím a to samotné, zdá se, by zmírnilo negativní reakci lidí, když slyší, o čem je to zjevení; protože oni poslouchají to zjevení jakoby z hlediska negativního stavu, že to, co doporučuješ, je cizoložství.

P: Ano, to rozhodně pochází z negativního stavu.

Z: Jsou to volby...

P: Nicméně, toto je pozice vzhůru nohama. Z hlediska negativního stavu jsou nebesa cizoložná, neboť oni se milují se všemi. Dokonce i vy jste cizoložní, protože se milujete se všemi v A. Vidíte, toto je přímé cizoložství. Obzvláště podle jejich představy to musí být výhradně jen s tou jednou osobou. Všichni musí být z této situace vyloučeni. Toto je ohavnost. Takže, abych k tomu přidal jedno praktické, které bylo nádherné... k tomu velmi výjimečnému a krásnému vysvětlení, které nám poskytl X...

Z: Bylo to nádherné.

P: Ano, a já jsem vám poskytl praktické... dělejte to a nesuďte nikoho za to, jak praktikuje svou sexualitu. Když to děláte, jste v dobré kondici. Když si někdo vyrazí ven a miluje se s mnoha, fajn. Není na nás, abychom soudili takovou osobu. To, co se počítá, jsou úmysly této osoby.

Z: Rozhodně nesoudím podle zevnějšku...

X: Protože klíčové nejsou skutky, ale úmysly.

P: Úmysly... A vy nemůžete znát niterné úmysly, protože jediná osoba, jež zná tyto úmysly, je Nejvyšší. Vy neznáte dokonce ani své vlastní úmysly, neboť nejste absolutní a neznáte se. Pouze Nejvyšší vás zná absolutně, protože On vás stvořil ze Sebe, proto vás zná absolutně. Jen On může znát úmysl, a to je důvod pro tu formuli praktičnosti, odevzdat se Pánu; pokud to dělám z Tebe, Pane, podle Tebe, skrze Tebe, s Tebou a pokud v tom není nic z osobní predispozice či egoismu, potom je to skvělé.

Z: Takže potom jedinec... jako praktické opatření, potom jedinec, kdo klade tuto otázku v souvislosti s vlastním manželským partnerem, nebo svým druhem při uvažování nad úmyslem ohledně své sexuality, by vešel do transu, požádal Nejvyššího a dostal odpověď, a tímto by věděl, zda jeho úmysl byl, či nebyl čistý.

P: Správně.

Z: Je to správné chápání?

P: To je správné chápání, že vejdete do nitra a ujistíte se, že se distancujete od... prvním krokem samozřejmě je bezpodmínečné odevzdání se. Nejprve musíte všechno ve vás, včetně vaší sexuality, především vaší sexuality, bezpodmínečně odevzdat Nejvyššímu. V tom smyslu, že nechcete používat vaši sexualitu pro žádný jiný účel, než k tomu; pro vzájemný prospěch, obecné blaho, sdílení, větší poznání Nejvyššího, ostatních a sebe sama, z této transcendentní pozice a bez ohledu na důsledky tohoto. A samozřejmě, že jsou i další aspekty sexuality, ale my teď hovoříme o čistě duchovní, tajemné, nejvyšší úrovni, duchovním konceptu sexuality, ne o jejím aspektu týkajícím se rozkoše a zábavy, který je také její součástí, ale o to tu teď nejde, chápete?

Y: Klíčem tedy je, že se miluješ s Nejvyšším.

P: Správně. Klíčovou záležitostí je milovat se s Nejvyšším, ano.

Y: Miluješ se v pozitivním stavu.

P: Správně. To je stěžejní záležitost, protože toto je způsob, jak navázat kontakt s Nejvyšším v tom transcendentním postavení, které mít je životně důležité, to spojení konkrétně s tímto postavením.

X: Toto je něco, k čemu jsem dospěl ne pouze intelektuální úvahou či psychoanalýzou, ale reálným pozorováním a zkušeností, prostřednictvím zkušenosti jsem se naučil, že akt milování je akt uctívání.

P: Ano, přesně tak.

X: To mě dostalo do spojení s nejzazší realitou. To mě dostalo do stavu transu. Vyšel jsem ze stavu transu, tehdy jsem nerozpoznal, že je to stav transu, nyní se však dívám zpět a zjišťuji, že když jsem se miloval, vešel jsem do transu, do stavu mimo čas a prostor, a když jsem z něho vyšel s pocitem přeměny, zakoušel jsem, že jsem byl zapojen do aktu uctívání, který mě dostal do styku s realitou, a dospěl jsem k pochopení, že sexualita je prostředkem k vyjádření lásky skrze moudrost a že při takovémto přístupu je pro aktéra velmi výživným procesem. Dospěl jsem tedy k uvažování o sexualitě jako o prostředku k vyjádření lásky, který je pro aktéra velice výživný; pravé já považuje pohlavní lásku za nejvýživnější potravu v životě.

P: Co je ale nejvyšším účelem sexuality? Víte, v tom smyslu, že co je lepší než poznat Nejvyššího, sebe i ostatní a přicházet s novými myšlenkami o povaze Nejvyššího a o vaší povaze a o povaze ostatních... zrod nových myšlenek. Co je víc?...

Y: Ano.

P: Ideje, které povznášejí a obohacují veškeré stvoření, objevují se z těchto progresivních, nových, jiných způsobů, které můžeš skutečně sdílet s každým. Toto je to nejzazší. Tak tedy pokud je tam takový druh úmyslu, nemůže to být zlé a negativní, chápete?

Z: Napadá mě, že poslouchat právě toto, poslouchat někoho, kdo pronáší tato slova, a mít toto, dokonce se zabývat na úrovni vnější mysli těmito pojmy, může poskytnout základ pro navrhnutí lidem, aby zvážili možnosti této funkce milování se, a tím je přivést k ní blíž a blíž. Mám zážitek, o který se chci s vámi podělit, s mojí manželkou D., která byla vychovaná jako katolička, a dovedete si představit, a tak... tím zážitkem byla jednoduše její konfrontace s jistými konflikty, které měla, a vcházení dovnitř a zeptání se Nejvyššího na účel sexuality a účel milování se, a Nejvyšší jí řekl, že to bylo... ta slova byla, že sexualita je... a účelem milování se je přivedení Božského do fyzického.

P: A nebylo to rozmnožování.

Z: Jako přivedení Božského do toho jedince.

P: Vidíte, důsledek tohoto prohlášení... jelikož nejste absolutní, Božské můžete přivést do fyzického se svým sexuálním partnerem ve velice omezeném smyslu. Vidíte však, tím, že se omezujete na jednu/jednoho, omezujete plnou manifestaci Božského.

Z: Nerozumím tomu, protože ve zjevení jsi řekl, které jsi nám právě poskytl, řekl jsi, že milováním se s vlastním manželským partnerem, dvě věci mi uvázly v mé mysli. První je, že jelikož vlastní manželský partner se neustále mění, jeden se nikdy nemiluje se stejnou osobou; a za druhé, milováním se s vlastním manželským partnerem, protože celek je obsažen v jakékoli částečce či prvku toho celku, potom vlastní manželský partner je částí toho celku, já... my se tímto způsobem milujeme s veškerým stvořením, a tím způsobem, přemýšlím, že to jednoduše není dostačující, potom, pro jedince se rozhodnout... já říkám, že rozhodnout se, rozhodnout se ne na výlučném, majetnickém základě, že jedinec se může milovat jen s vlastním manželským partnerem, ale že rozhodnutím milovat se s vlastním manželským partnerem, jsa spokojený a šťastný a dostávající dovolení Nejvyššího to udělat, potom...

P: Je to komické, neboť to byla ta otázka, kterou jsem nastolil, když se objevilo toto, a v principu mi bylo řečeno, ne, protože nejsi absolutní, dokonce ačkoli se neustále měníš, ještě stále je to změna z pozice tvé vlastní jedinečnosti, ale ne z tvé pozice v někom jiném jako jedinečného jedince, což je ohromný rozdíl.

Z: Takže to znamená, že pokud si někdo zvolí, že se bude milovat s vlastním manželským partnerem, s pochopením, že se tím miluje s neustále se měnící bytostí a se všemi bytostmi simultánně, následkem toho...

P: Protože jsou reprezentováni ve tvém manželském partnerovi.

Z: OK. Protože se odrážejí a jsou reprezentováni ve vlastním manželském partnerovi.

P: Správně, určitými aspekty, které může tvůj manželský partner jedinečně manifestovat...

Z: Je celek, reprezentovaný v tom manželském partnerovi, veškeré stvoření?

P: V jedinečném konglomerátu, který je k dispozici jen tomu manželskému partnerovi. Ale v někom jiném je ten celek reprezentován odlišným jedinečným zážitkem. Je tam, ale v odlišném jedinečném zážitku, který není k dispozici nikomu jinému.

X: Dovolte, ať se podívám, zda dokážu to, na co myslím, že se Z. ptá, formulovat jasněji, abychom se na toto skutečně mohli zaměřit. Myslím si, opravte mě, pokud se mýlím, toto je otázka...

Z: Dobře, měl jsem otázku, která následovala poté, která zní: je tedy pro jednoho omezující milovat se s vlastním manželským partnerem, a ne s ostatními, na základě toho, že se jeden miluje s neustále měnící se bytostí a s celým stvořením, reprezentovaným skrze jedinečnost toho jednoho jedince; je to omezující?

P: V podstatě není řečeno, že ano. Je to volba; není na tom nic špatné... není na tom nic špatné, ale je to omezující, protože vylučuješ všechnu ostatní jedinečnost, která se nemůže nikdy opakovat v nikom jiném.

X: Myslím, že nám můžu pomoci toto objasnit. Jak to já chápu, Z. v podstatě přistupuje k tomuto problému z úhlu, který vyvolává otázku: mohu uniknout z pasti výlučnosti, která je duchovně zničující, když budu považovat své milování se s vlastním manželským partnerem za univerzální akt uctívání? Namísto toho, abych se pokoušel odpovědět na tuto otázku, dovolte, abych se s vámi podělil o svůj zážitek, který nám to může pomoci objasnit. Nejsem si jistý, ale mám pocit, že je relevantní a může být nápomocný. K formulaci, ke které jsem postupně pro sebe dospěl v mém manželství s S. poté, co jsme se vzali, byl tento způsob formulace tohoto, který byl v té době pociťován spíše jako psychologická formulace než jako duchovní formulace, aby to bylo všechno formulováno ve smyslu mého pravého já, mého nejniternějšího já, abych to pociťoval spíše ve smyslu psychologického kontextu než duchovního kontextu; a způsob, jakým jsem si to pro sebe zformuloval, byl, že primárně nejsem zavázán své ženě, ale svému nejniternějšímu já. Jsem zavázán být věrný svému já, takže pokud se moje já rozhodne milovat se pouze s mojí manželkou, budu se milovat jen se svojí manželkou. Ale v okamžiku, jak se moje já rozhodne milovat se s kýmkoli jiným, budu tomu já věrný, aby to, co jsem prožíval, bylo, že jsem oddán tomuto vnitřnímu vztahu k mému nejniternějšímu já, což bylo mé manželství, a já jsem byl připraven být stále věrný tomu já, aby, pokud by si to já skutečně přálo milovat se jen s touto jednou ženou, jsem byl věrný svému já, pokud by to byl pravý pocit, ale nebyl tam žádný dojem výlučnosti, žádný dojem omezení. Byl tam pocit, „jsem zavázán být věrný svému já, a já je svobodné, takže vždy, když si já zvolí, že se bude milovat s kýmkoli jiným, nic mi nebrání to udělat“, abych se tímto způsobem osvobodil od orientace k výlučnosti. Takže nevím, zda to je, či není užitečné pro ostatní; vím však, že to bylo nesmírně užitečné pro mne.

P: V jistém smyslu, když hovoříme o manželství, hovořme o vnitřním manželství feminity a maskulinity v nás, ne s nějakým zevním jedincem. Samozřejmě, že v takovém vztahu, o jakém hovoříš, je dost těžké si představit, že se tam nachází pravá duchovnost na pozemské úrovni v negativním stavu, kde nedochází k žádným očividným změnám, a tyto jsou velmi nepatrné a pomalé a všechno se rozkládá, jak tělo stárne a opotřebovává se, a podobně. Je to situace úpadku, takže ztrácíte motivaci a stává se to věcí povinnosti, a skutečná sexuálně nabitá situace, vzrušení, které by uspokojilo duchovnost... obsah duchovnosti v sexualitě v tomto případě chybí. V duchovním světě v pozitivním stavu je ovšem ohavností myšlenka nesdílet sebe sama se všemi ostatními, ať už v mém manželském partnerovi, nebo prožíváním mého manželského partnera v ostatních. O toto tu jde. Tvá situace by omezovala zakoušení tvého manželského partnera v ostatních. Toto je problém.

Z: Jaká myšlenka?

P: Že bych se omezil jen na prožívání sebe sama a ostatních jen v mém manželském partnerovi, a omezil bych se v tom smyslu, že bych nedovolil, abych prožíval mého manželského partnera v ostatních. Já prožívám ostatní v mém manželském partnerovi a mého manželského partnera v mém manželském partnerovi, ale prožívám i mého manželského partnera tak, jak je reprezentovaný v ostatních.

Z: A tak jsi...

P: Uvaž, opomenul jsi, ne opomenul, ale tys pravděpodobně neslyšel, co jsem říkal; když se miluješ s ostatními, miluješ se se svým manželským partnerem, když se miluješ se svým manželským partnerem, miluješ se s ostatními. Toto je obousměrná ulice. Když toto omezíš, jdeš pouze jedním směrem, a tam je nebezpečí v tom, že jsou tam jistá omezení; není to nezbytně špatné, ale jsou tam jistá omezení, která mají potenciál být vysilující. Nakonec se dostaneš do bodu, že ve tvé duchovnosti bude něco chybět.

Y: Ano, a určitě by byla jistá omezení při masturbaci, a pokud se miluješ s Nejvyšším a tvá výlučnost je s tebou, a je zajímavé tvrzení si myslet, že funguješ skrze toto... abys fungoval skrze toto, protože za jistých konkrétních okolností nezůstává nic jiné než masturbace, kvůli jistým situacím v negativním stavu.

P: Znovu, dokonce i masturbace závisí na motivaci a úmyslu. Pokud skrze univerzální vědomí během masturbace intenzivně myslíte na někoho a na Nejvyššího v té osobě, potom je to platné, zejména pokud je jedinec v situaci, kde z takového či onakého důvodu není nic jiného k dispozici.

Y: Nemohu jinak než být ohromen myšlenkou, že milovat se s Nejvyšším s úmyslem činit to, jak naznačoval X., je to, kde začínáš... kde začínáš své uvažování o sexualitě.

Z: Dobrá, tato poslední výměna názorů, když jsi nadnesl záležitost masturbace a tvé vyjádření o tom, mne vedli k otázce, co to je milování se, a pokud je opravdu milování se jednoduše fyzický, genitální akt versus... musí v tom být... to by bylo... zdá se mi, že to by bylo velmi omezující a na velmi vnější či povrchní úrovni.

P: Správně. Opět, nesuďte, neboť počítá se účel či úmysl masturbace. V tomto případě bych ji vyloučil... Nemyslím, že bychom momentálně měli o ní diskutovat, protože toto je velmi nízká úroveň... primitivní úroveň sexuality, což je únikem, kdy fyzické tělo, které potřebuje uvolnit napětí, nemá nic jiné k dispozici; a to je fajn, víte; ale o toto nejde. Není to hříšné, ale je to... nazývejme to neutrální stav... je to neutrální. Není na ní nic špatné, pokud tam není úmysl... negativní, špatný úmysl zcela se vyhnout pohlavnímu styku. Potom je to choré a samozřejmě negativní. Na druhé straně, kvůli vyhnutí se homosexuálnímu styku, například... a tady mluvím o sobě... je lepší masturbovat, pokud není k dispozici žádná jiná alternativa než homosexuální. Homosexualita mi byla vždy odporná, protože pro mě nebyla nikdy přirozená. Jediná věc, kterou bychom měli ve vězení, je homosexualita. Takže kvůli vyhnutí se homosexualitě a vyhnutí se napětí, žádostivostem těla... a hlavně v mladém věku majíce 18, 19, 20 atd.

X: V koncentračním táboře?

P: Ano, hovořím o vězení, víte. Dobře, masturboval jsem, samozřejmě, a to je za takových podmínek jediný způsob; je to neškodné a v tomto smyslu tam není žádný problém. Samozřejmě, že jsem proto cítil hroznou vinu, pánové, protože tehdy jsem byl ještě stále zarytý baptista, konzervativní baptista, a to byla strašná věc; byl to, víte, hřích hříchů. Ale teď už vím, co je správné. A tak uvádím jen příklad situace, kde není nic jiné k dispozici, a o tělo je potřeba se starat, protože existuje tělesný aspekt sexuality jako všechno ostatní. Ale zde hovoříme výlučně o duchovním aspektu sexuality. Uvažuji jen o tomto přístupu, o které hovoříte vy; o té situaci, ve které to omezení... kde se vylučujete z prožitku vašeho manželského partnera projevujícího se a odrážejícího se v ostatních. Tento vztah se tam vylučuje.

Z: Což se týká toho, o čem jsem hovořil předtím, když jsem mluvil o tom, že pokud se jeden miluje s vlastním manželským partnerem s uznáním a prožíváním, že ten manželský partner je stále se měnící lidskou bytostí nekonečné rozmanitosti a že v tom manželském partnerovi je obsažen také celek, odrážející se v kvalitách toho partnera, to potom je omezující.

P: Ano, protože toto postrádá ten aspekt, jak se tvůj manželský partner odráží v ostatních částech. Tedy to omezuješ. Vidíš, o co tady jde? Ten jemný rozdíl?

Z: Ano. Domnívám se nyní, že druhou otázkou ohledně tohoto je interpretovat či pochopit povahu a vztah toho omezení pro dotyčného jedince, zda je to tolerovatelné, nebo zda je to opravdu omezení; je to všeobecné omezení pro každého?

P: Dobře, jsou různé úrovně uvědomění a chápání. Když dospějete k tomuto uvědomění, ve chvíli, co dospějete k tomuto vyššímu uvědomění a chápání, stává se to omezujícím. Když nemáte to uvědomění, potom to není omezující. Chápete o co jde?

Z: Ano. To je jasné.

P: Nemůžeme ale generalizovat, proč je nám poskytnuto toto zjevení, které přesahuje všechno, co existuje kdekoli jinde, pokud já vím...

Z: Mít to pochopení?

P: Ano, o sexualitě.

Z: Aby nás to dostalo mimo naše omezení.

P: Ano, abychom měli toto pochopení. Chápete? Je poskytnuto proto, protože musíme začít napadat negativní stav v jeho baště... to je rozhodující bod. Toto bylo cílem, neboť oni věděli velmi dobře, co znamená sexualita. My nevíme. Teď víte, alespoň na jakési vyšší úrovni; existuje dokonce vyšší chápání tohoto, které my ještě nejsme připraveni znát; ale oni jej znali.

Z: Mám další otázku. Nevadí nikomu moje otázky?

P: Oh, ovšem, že ne.

Z: Další otázkou se vracím zpět k tomu, co opravdu krásně uvedl X. o volbě, která není žádnou volbou. Jaké jsou kroky, pokud teď beru v úvahu, že oslovujeme lidi a mnoho lidí uvázlo při vykonání té volby; jaké jsou kroky, aby se lidé dostali z tohoto dilematu, že nemají na výběr?

X: Dobrá otázka.

P: OK. Toto je bod, který je myslím rozhodující pro metodologii, která byla přinesena skrze mě... aby se k tomu přistupovalo duchovně... pozitivním přístupem... vy to nerozhodnete za lidi. Nechejte rozhodnout je, z pozitivního jejich Niterné mysli v hlubokém transu, z pozice přítomnosti Nejvyššího v nich. A z té pozice jim pomalu, krok za krokem, vysvětlete, co tak krásně vyjádřil X., ty dvě alternativy, které se odrážejí v této době; z té pozice jim pomalu pomozte uvědomit si, co se stalo a co by se s tím mělo dělat v jejich konkrétním životě a z jejich konkrétní pozice, z jejich konkrétního aktuálního duchovního stavu, rozpoložení a úrovně. Opět, nemůžete generalizovat; musíte být velmi obezřetní.

X: Zkrátka jedna externí zevnější mysl nemůže pomoci druhé externí zevnější mysli, protože se ztratíte v logickém odůvodňování a v nástrahách negativního stavu, a jediným řešením je pomoct tomu vnitřnímu stavu mezi zevnější myslí toho jedince a jejich Niternou myslí, nechť Niterná mysl...

P: A pokud možno vejít do transu.

X: ... provede terapii.

Z: Slepý vede slepého.

P: Ano, a vejít do transu s vaším klientem a hovořit s vaším klientem z té pozice... z Nejvyššího ve vaší Niterné mysli k Nejvyššímu v té Niterné mysli. Tímto způsobem se nemůžeš mýlit, pane.

Z: Ano, jsem si toho vědom.

P: OK.

X: Nyní mi dovolte položit s tím související otázku, protože cítím, že pro nás je relativně snadné dospět k našemu vlastnímu chápání a je relativně snadné dospět k pochopení, jak jednat s nějakým jedincem, který je ochoten vejít do transu, ale nejobtížnější otázkou v této oblasti je, jak to vidím já, jak se někdo vypořádá se špatným pochopením Nového zjevení a Duchovního transformačního centra... dobrá, dejme tomu médii; nikoli někým, kdo je ochoten se ponořit do transu, ale, dejme tomu, novinářem který bude psát článek v časopise o Duchovním transformačním centru a o Novém zjevení, na kterém je to Centrum založeno, dejme tomu za rok; a tento novinář, nevědomý agent negativního stavu, bude prezentovat argumenty, že...

Y: Jsou nějaké?

X: ...že tito blázniví členové kultu jsou oběťmi sebeklamu a odůvodňování své promiskuitní sexuality prostřednictvím této bombastické teorie o božské povaze sexuality, aby to bylo prezentováno masám... ve veřejných sdělovacích prostředcích jako praštěný sexuální kult, který si odůvodňuje své neurotické chování?

P: Pánové, to byl důvod, proč máme: „Buďte proto varováni, že největší odpor, kterého se vám dostane, je v tomto“, a to se stane.

Z: Správně, správně.

P: A musíte brát věci krok za krokem.

Y: Budete si moci přečíst výrazný titulek: „Guru nevázaného sexu Francuch“, podobný Rajneeshovi, a tak dále a dál a dál a dál.

Z: Až na to, že to opravdu vyvolává velmi důležitý bod, kterým je, že máme být diskrétní, a to se může uskutečnit snadno dokonce i na úrovni vnější mysli, ale také, že máme vcházet dovnitř a být vedeni k té diskrétnosti s vědomým, že přistupujeme k nesmírně citlivému tématu, a naším cílem není vytvářet antagonismus. Naším cílem je vytvářet...

P: Správně. Tomuto nedáváte publicitu. Co uděláte je - což mi přichází právě teď - že budete cvičit lidi, po jednom, pomalu, postupně, z pozice Niterné mysli té osoby, měnit ty postoje v jedné osobě, ve vašich klientech, pomalu. A samozřejmě se ptát Niterné mysli: „Je to náležité, je to správné, je to přijatelné“ pro tuto osobu, takže když ta osoba odejde... vyběhne z vaší ordinace, nesebere se a nebude to veřejně vykřikovat. Především, všichni klienti, kteří přijdou kvůli procesu duchovní transformace, by měli číst minimálně „Poselství z nitra“. Mají-li s tím těžkosti, buďte velice opatrní, velice obezřetní, nevnucujte žádné cizí myšlenky, dokud nepřijde čas, kdy budou připraveni toto přijmout a vy si budete jisti, že budou o této věci diskrétní.

X: Rád bych shrnul, co bylo právě řečeno v tomto směru. Myslím, že jsme se všichni shodli na tom, že je nevyhnutelné, aby se negativní stav zapojil do zkreslování skutečností a bezohledných útoků a tak dále a že toto je součástí sladkého dramatu celé této situace.

P: Dobře pánové, gratuluji, dobrovolně jste se přihlásili, souhlasili jste, že přijdete do negativního stavu za tímto účelem. Pamatujte, jste pro to vybaveni; byly vám dány nástroje, prostředky a metodologie, abyste se zabývali touto situací. Používejte je moudře a uvážlivě, každý den vcházejte do nitra, několikrát za den, konzultujte s vaší Niternou myslí, konzultujte s Nejvyšším, společně se scházejte s rádci, vy tři se společně scházejte... dokud tu budu, můžete přijít a my čtyři si spolu sedneme, uvedu vás individuálně a souběžně do transu a najdeme nejmoudřejší rozhodnutí ohledně té situace, pod záštitou a vedením Nejvyššího.

X: Máš velkou pravdu.

P: Z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího...

X: A než to vysvětlíš, Petře, mám za to, že Z. okamžitě napadla správná odpověď, která je, že pokud bychom se při zabývání těmito útoky z negativního stavu pokoušeli bránit Nové zjevení pomocí našich vnějších myslí, nebyla by žádná šance.

P: Žádná šance.

X: Uceleným řešením je fungovat z Niterné mysli...

P: Prohrajete bitvu, pánové.

Y: Ano, a bezpečným krokem by bylo... u každého, kdo uvažuje o svých sexuálních možnostech: „Niterná mysli, je toto situace a příležitost přiblížit se Nejvyššímu, milovat se s Nejvyšším, interagovat s Nejvyšším, mít intimní vztah s Nejvyšším, nebo nikoli?“ Otázky, dilemata jednoduše odletí jako plevy ve větru.

Z: Napadá mě, víte, že když hovoříte o někom, kdo se ptá...

Y: Ano, klinická transformační metodologie je krok, otázka... formulovat otázku osobě, která prochází svými sexuálními potyčkami v negativním stavu...

Z: Kdo ti předloží nějakou otázku a ty ji předneseš Nejvyššímu.

Y: Například, „Mám tento problém. Jsem ženatý/vdaná a jsem bisexuál a mám tento poměr... tento poměr... tento vztah... co se mi to děje, čemu se mám naučit z této situace?“

Z: Vypadá to jako zásadní věc... existuje postoj, který si osoba osvojuje tím, že se jednoduše obrátí k Nejvyššímu; to je rozhodující věc, a potom náš přístup, nás samotných, být trpěliví při práci s lidmi.

P: Dobře, o to jde.

Y: A jednat podle principu, zákona, být advokátem Božského zákona, dobře, samozřejmě, že my víme, že pravá sexualita znamená milovat se s Nejvyšším, a to je situace, na kterou můžete, ale také nemusíte nasměrovat své úsilí.

P: Pánové, nedělejte si příliš starosti s pochopením významu tohoto prohlášení. Co je jedním z prvních kroků v duchovním procesu či v transformačním duchovním procesu? Co je prvním z velmi zásadních bodů? V prvním bodě dostat klienta do kontaktu s Nejvyšším, nebo s nejvyšším duchovním rádcem v nitru, který reprezentuje Nejvyššího. Když máte úspěch s tímto, nedělejte si starosti, protože se obracíte k nejvyššímu rádci, obracíte se na Nejvyššího. Nejvyšší řekne té osobě, co je pro ni náležité za těch podmínek, v tom čase. A pokud se záležitost sexuality neobjeví, nebo pokud bude velmi ohraničená, vymezte ji v tom bodě, protože ta osoba ještě není připravena akceptovat žádné vyšší poznání sexuality; tehdy tam nic nehrozí. Hrozba je zde jedině ohledně publikování mých knih a ohledně lidí, kteří je čtou a dezinterpretují, nechápou; dokonce i ti lidé, kteří jsou velmi filosoficky a duchovně smýšlející a jsou ochotni přijmout všechno kromě nejrozhodnější a nejdůležitější záležitosti... sexuality. Lidé jsou v tomto ohledu směšní.

Y: Je také významné, že tolik naší energie reaguje na tuto záležitost.

P: To vám něco říká.

Y: My všichni máme odpovídající osobní zkušenosti, konkrétní zápasy a tisíce klinických vzorků a příkladů, které máme okamžitě k dispozici, a je to přímo tam.

P: Ale je to tak zřejmé, protože co je největší problém, který lidé přinášejí do vaší ordinace? Dříve či později se to po určité době bude týkat sexuality.

Y: Problému dávání a přijímání lásky.

P: Správně, to je ono.

Z: Který je nesprávně chápán jako problém lásky-sexuality na vnější úrovni, vykonávání a tak dále.

P: Přesně tak.

Y: Odcizení se.

Z: Ale je to dávání lásky a je to samozřejmě dávání lásky různým lidem v různé době.

Y: Potlačené libido.

P: Takže myslíte, že můžeme skončit?

Z: Dotkli jsme se pouze povrchu toho, protože mám...

P: Prostudujte si hlouběji, co vám bylo řečeno, a budete osvíceni.

X: Jen bych se s vámi chtěl podělit o to, že jsem si v pozadí mé mysli udělal poznámku, že mým zaměřením nebude pokoušet se vyhnout nepochopení či dezinterpretaci nebo bezohlednému pošpinění a překroucení Nového zjevení, ale naopak, mojí pozicí bude předvídat a přijmout fakt, že toto je nevyhnutelné, že se to stane; jinými slovy, není vyhnutí... mohli bychom se kroutit jako preclíky, snažit se vyhnout tomu, abychom byli nepochopeni či nesprávně interpretováni. Je velmi důležité přijmout fakt, že negativní stav musí hrát svou roli v tomto sladkém dramatu a že bude docházet k dezinterpretacím bez ohledu na to, jak zásadoví budeme při pokusu přesně a správně komunikovat.

P: Velmi pravdivé. A toto bylo varování; to je důvod, proč toto bylo uvedeno do vaší pozornosti. Podívejte, nyní víte, proč jsem musel začít sexualitou. OK. Připraveni přejít k druhé záležitosti?

II

Memorandum a dialog o zacházení s negativními entitami

P: Toto je více oficiální. Toto Memorandum o zacházení s negativními entitami mělo formu zjevení jako aktuální informace o vyšším chápání sexuality, která přišla předevčírem. Je to Memorandum, které vám přečtu.

„Pro vedení a všem členům Centra pro duchovní transformaci a všem zúčastněným: Jako mluvčí Nejvyššího jsem nyní dostal od Nejvyššího radu, abych vám doporučil v současné době ve všech situacích používat následující přibližný postup při zabývání se negativními a zlými entitami“... myslí se tím, že v současné době je náležitý; zda bude i za rok, to nevím... vždy to musíme vyzkoušet. „Za prvé, mobilizovat a evokovat síly Absolutní Lásky, Moudrosti, Milosrdenství, Odpuštění, Soucitu, Empatie, Laskavosti a Něžnosti Nejvyššího spojené s vašimi vlastními podobnými atributy a podobnými atributy vašeho klienta z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího a s Nejvyšším ve vás a ve vašem klientovi; za druhé, mobilizovat všechny vaše duchovní rádce a duchovní rádce vašeho klienta se stejnými atributy, jak bylo uvedeno výše; za třetí, bývalým stínům, kteří jsou nyní mocnými bojovníky mírových sil Nejvyššího a nositeli a strážci míru, přidělit roli vyjmout, oddělit, vykázat a izolovat negativní či zlou entitu či entity z klienta nebo ze sebe, na levou stranu od vás či od vašeho klienta. V tomto případě se nejedná o situaci posednutí, proniknutí či přilepení se, ale o žádost o pomoc nebo setkání s nimi jako součást jejich poslání, které mají, a to neustále bojovat proti všemu pozitivnímu a dobrému během urputných duchovních válek. Nechejte mocné bojovníky mírových sborů Páně obklopit je či ho nebo je či ho obklíčit štítem bílého světla z východu, tedy z Nejvyššího; za čtvrté, nechejte mocné bojovníky mírových sil Nejvyššího přečíst negativním entitám jejich práva a privilegia.“

Na radu Nejvyššího je potřebné zlým a negativním entitám nabídnout následující obsah tohoto čtení. Toto je obsahem, víte, Mirandy (poučení o právech osob zadržených policií v USA - pozn. překl.), něčeho jako toto. „Silami Božské Lásky, Moudrosti, Milosrdenství, Odpuštění, Soucitu a Empatie Nejvyššího, jakož i našimi vlastními, všech nás zde přítomných, z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího a s Nejvyšším v nás, jste tímto navěky vykázáni, vyloučeni a odděleni ode mne či od mého klienta. (Použijte klientovo křestní jméno). Tímto jsou vám připomenuta určitá práva a výsady, které máte navěky od Nejvyššího. Za prvé, nejste na věčnost či navždy ve vašem současném rozpoložení, stavu, procesu či místě. Za druhé, tímto se vám připomíná, že máte moc volby a schopnost volit. Za třetí, je vám zde dána příležitost a šance uplatnit vaše práva a výsady zvolit si z vaší vlastní svobodné vůle a vaší vlastní svobodnou volbou ze schopností, které máte díky lásce a moudrosti Nejvyššího, buď setrvat ve vašem negativním stavu zel a nepravd, nebo se změnit skrze proces pokání a vyznání vašich hříchů z hloubi vašeho srdce a žádostí k Nejvyššímu o odpuštění vašich hříchů. Obě volby přinášejí své důsledky; zvolíte-li si, že setrváte ve vašem současném rozpoložení, v důsledku této volby jako vetřelec a podvodník z pekel v příbytku, jež náleží Nejvyššímu, budete posláni zpět do vašeho pekla, odkud jste původně přišli, kde budete zavření, abyste snášeli důsledky vašich zlých a falešných skutků a názorů bez toho, aby vám bylo navěky dovoleno kohokoli rušit či atakovat proti jejich vůli. Doporučuje se vám, abyste tam znovu zvážili svou pozici. A až budete připraveni požádat Nejvyššího, aby vám pomohl/a učinit pokání, vyznat vaše hříchy a zříct se vašeho současného rozpoložení zel a nepravd a najít cestu ven z vašeho pekla, jakož i naučit se, jak učinit pokání a jak se zříct negativního stavu, se kterým jste se ztotožnili, bude vám k tomu dána příležitost. Pokud byste učinili moudrou volbu a káli se a vyznali vaše hříchy a požádali Nejvyššího o odpuštění, potom budete vzati z levé strany, kde jste právě teď, a budete postaveni před východní stranu a budete zaplaveni teplem a světlem Nejvyššího a přetvořeni v bílého ducha. Pokud byste ve vašich prohlášeních lhali, nebudete s to přežít to teplo a světlo a to vás okamžitě dopraví do nejhlubších pekel, kde budete sotva schopni popadnout dech. Jen co budete přetvořeni v bílého ducha, budete doprovozeni dvěma anděli, služebníky Nejvyššího, do speciálního oddělení Nové školy pro duchovní obrození, znovupoučení a restrukturalizaci a tam podstoupíte proces úplné transformace z negativního ducha na pozitivního ducha a následně budete umístěni do pozitivního stavu stvoření Nejvyššího pro vykonávání práce, kterou si zvolíte v zájmu vzájemného prospěchu, obecného blaha a sdílení se všemi ve stvoření Nejvyššího.

Takže, když vám už byla přečtena tato věčná práva a výsady, které pocházejí od Nejvyššího, ptám se vás tady: jaká je vaše volba? Nepospíchejte s rozmyšlením si odpovědi a se zvážením všech alternativ a dejte mi vědět vaši volbu. Za páté, po uskutečnění volby v prvním případě, když si ta negativní entita zvolí, že půjde zpět do pekel, nechejte mocné bojovníky mírových sil Nejvyššího, ať ji eskortují do pekel, zavřou ji v peklech a se souhlasem Nejvyššího dají na tu bránu věčnou pečeť. Pokud si ta negativní entita zvolí, že se změní, přejděte v její umístění na východě a udělejte, co bylo uvedeno výše ve čtení. Toto je memorandum.

X: Krásné memorandum, Petře.

Y: Ano.

X: Které je...

P: Můžeme o něm diskutovat, jestli chcete, stručně, nebo dokonce...

X: Dobře, chtěl bych tuto diskusi začít slovy, překrásné memorandum, které je skvěle ilustrováno exorcismem, který jsi provedl při mém procesu, takže cítím naprostý soulad mezi slovy toho memoranda a vzpomínkou na ten exorcismus, ke kterému došlo večer třetího dne.

P: Dokonce jsi viděl Viléma Dobyvatele nakopaného do zadku.

X: Rád bych tu poukázal, že klíčovým faktorem celého procesu je pracovní předpoklad, že stín byl zkonvertován před exorcismem, což je skutečně klíčovým bodem. Pokud stín není zkonvertován, potom provedení toho exorcismu není připraveno. Taková je moje zkušenost.

P: No, to platí v obou směrech. Tvůj vlastní stín musí být také zkonvertován; hlavní... hlavní stín, který je na tebe přilepen, musí být zkonvertován.

X: Jak na straně terapeuta či asistenta, tak i klienta.

P: Ano, správně, neboť tady jsi v ohrožení; oni tě nebudou poslouchat. Ty nemáš žádnou moc.

X: Takže, jestliže terapeut či asistent narazí na negativní entitu v klientovi či v příjemci, která vystupuje do popředí a útočí, klíčovou otázkou, kterou je potřeba si položit, je... ze strany asistenta... „Byl můj stín zkonvertován, takže je připraven pomáhat v tomto procesu, a byl zkonvertován klientův stín?“ Pokud ne, je to nejvyšší priorita. Než bude moci exorcismus pokračovat, musíme napřed ty stíny dostat do té pozice.

P: No, já... je možné, víte, že se to nestane, dokud nebude stín zkonvertován, ačkoli, víte...

X: Chlapče, chci tím říct, přemýšlím o procesu s L., kde přišel Lucifer na scénu ještě předtím, než byla zmínka o nějakém stínu, takže jsem musel nejprve zahájit exorcismus Lucifera a poté s duchovními rádci ověřit a objevit, že nebylo vhodné přikročit k exorcismu, dokud stín nebyl přiveden, a jak se to stalo, stín již konvertoval samovolně, takže to byla velmi jednoduchá záležitost, ale stín nejprve musel být uveden do pozice předtím, než jsem mohl pokračovat s exorcismem.

P: Dobře, musíš mít úplnost situace. Máš-li nezkonvertovaný stín, není to úplná situace; nemáš žádnou moc. Stín je moc. Pamatuj, je to mocný bojovník mírových sborů, jak sis všiml podle struktury Nové společnosti, která vám byla popsána před dvěma týdny v prvním prohlášení, s čímž budu pokračovat za chvíli (první prohlášení najdete ve druhé kapitole). Ano pane?

Z: Dobře, rád bych objasnil zkušenost, kterou jsem měl s tím pánem, o kterém jsem s vámi mluvil předtím, který měl sebevražedné sklony, a mým postupem při práci s tím člověkem bylo zpočátku velmi jemně seznámit ho s duchovní hypnózou, dostat ho do transu, a když se dostal do transu, můj postup byl, že existuje řada negativních entit, které toho člověka posedávají - myslím, že tento člověk měl extrémní sebevražednou představivost až k okamžiku rozhodování...

P: Všimni si, že slovo, které používáte, je „posednutí“ ho, nikoli vetření se do něho.

Z: Ano. Ne, je to posednutí... a byla mnohá, a tehdy, když jsme vešli do transu a postupovali dopředu a provedli exorcismus jedné konkrétní entity a nedošlo k žádné konfrontaci se stínem. Stín nebyl vyřešen, a přesto bylo uvedeno, že tento konkrétní exorcismus této konkrétní entity byl rozhodný pro jeho přežití, a potom jsem byl poučen, abych s ním už více nedělal duchovní hypnózu, a potom jsem byl jednoduše poučen, abych s tímto člověkem setrval při terapii, abych s ním hovořil... to je ten člověk, co jsem vám vzpomínal... také - protože kdybych to neudělal - kdyby ke mně nepřišel, tak by se zabil.

X: A byli jste poučeni nepokoušet se o duchovní hypnózu při jednání se stínem.

Z: Už nikdy.

X: Zajímavé.

P: Ale abyste také nevyháněli žádné jiné zlé entity, které jej posedli. Všimni si, nebylo vám umožněno pokračovat dále.

Z: Jen tu jednu, a jeho zkušenost během té doby byla hluboká a velmi rychlá. Šlo to velmi rychle, rychlý exorcismus a on prožil hlubokou zkušenost Nejvyššího, po které nebyl schopen slova...

P: Jak dlouho to trvalo?

Z: Jediné, co vím, je, že se zde událo něco velmi rozhodující ve smyslu záchrany jeho života.

P: Ano.

Z: A že jsem dostával právě tolik instrukcí, abych to provedl a dokončil.

P: V tom smyslu, aby nespáchal sebevraždu.

Z: Správně, ano.

X: Vypadá to jako nějaká nouzová první pomoc...

P: Je to nouzová situace, která je výjimkou z pravidla, řekl bych; musíš se řídit tím, co ti říká tvá Niterná mysl. Platí zde stejná rada: vždy ji poslouchej, zejména v situaci, jako je tato.

Z: Správně. Domnívám se, že proto jsem se o to chtěl podělit.

Y: Takže odkud ti přišla ta instrukce, jak přesně postupovat? Ze tvé Niterné mysli, z jeho niterné mysli?

Z: Přišla od Nejvyššího, když jsem požádal o návod, jak nyní postupovat poté, co byla ta entita vyhnána a co měl ten muž zjevně značné těžkosti a strach opět vejít do transu.

X: Od Nejvyššího ve tvém nitru, nebo od Nejvyššího v nitru toho pacientovi?

Z: Nejvyššího v mém nitru, a pak je tu spousta jeho zkušeností, protože to má co do činění s prezentací pekla pro mě.

P: Tady to vidíš, o toto jde Z., některé situace s klienty nejsou tak moc v zájmu klienta, ale spíše kvůli našemu poučení jako... Dovolte, abych vám pověděl tajemství. Znáte případ R. z mé první knihy (principy duchovní hypnózy)? Dobře, jeho rádcové byli zmateni a jaksi tam nebyla žádná spolupráce...

X: V tom třetím případě?

P: V tom třetím případě. Ta situace nastala především kvůli mému poučení, myslím tím, že byla speciálně poskytnuta za tím účelem jako test; jeho rádcové byli zmateni... v těch duchovních rádcích byl navozen zmatek. Oni se k tomu dobrovolně svolili. A samozřejmě, že je v tom víc, než mohu dokonce i já momentálně vědět, protože to byla taková speciální a neobvyklá situace ve všech aspektech. Ale událo se to spíše v můj prospěch, než ve prospěch kohokoli jiného. A ve prospěch dalšího rozvoje duchovní hypnózy.

X: Mám tomu rozumět tak, že ten duchovní rádce, Harold, nebyl vlastně nekompetentní, ale že dobrovolně souhlasil s tím, že se té funkce zhostí jako testu pro tebe?

P: Ano. Neboť jak si možná pamatujete, říkal jsem vám, že ohledně toho nechápete něco, co vám není vhodné sdělit.

X: Ano, vzpomínám si.

P: OK, toto je jeden z důvodů... a jsou některé další, které nemohu momentálně vědět dokonce ani já, ale toto vysvětluje, proč ta situace nevznikla ani tak v jeho prospěch... jistě, je to také v jeho prospěch... ale bylo to ve tvůj prospěch. Toto je jeden z důvodů, proč existují výjimky z pravidla.

X: V zásadě jde o to, jak to vidím já, že i když je základním pravidlem, že stín by měl být zkonvertován před pokusem o exorcismus...

P: Být flexibilní.

X: ...že člověk by měl být vždycky flexibilní ve smyslu dodržování prvořadého pravidla - vždy být veden Niternou myslí v každé jednotlivé situaci.

P: Ano.

X: Protože vždycky jsou výjimky, z každého pravidla.

P: Správně. Ale to je to pravidlo, kterým jsem se pokoušel lidem „vymývat mozek“ během všech mých seminářů, ale lidé nechtěli poslouchat, víte, je to komické... vždycky to bylo pro mne frustrující.

Y: Z., přišla nějaká verifikace od toho pacienta, že by už více neměl podstoupit žádnou hypnoterapii?

Z: Přišla, ve smyslu extrémního... Než jsem ji dostal, a důvodem na přímý dotaz byl extrémní odpor a těžkosti vcházení do transu... Nedošlo k žádnému ověření na úrovni jeho Niterné mysli, neboť po exorcismu nebylo možné vejít do dostatečně hlubokého transu, aby se to od něho dalo ověřit. Nedostal by se za dva prsty.

P: Což není dostatečné, kdepak.

Z: Takže nedošlo k přímému potvrzení od jeho Niterné mysli, pouze...

Y: Nepřímé potvrzení?

Z: ...pouze, že nechce jít, a tehdy jsme řekl, no, co mám dělat?

P: Vyhledat potvrzení, ano; nechtěl jít, tak nešel.

Y: Chápu.

X: Mám několik dalších komentářů ohledně Memoranda. Jak jsi četl Memorandum a jak jsem jej spojoval s procesem mého exorcismu, zjistil jsem, že si vzpomínám na klíčový moment v tom procesu, kde, když už bylo jasné, že máme co do činění s negativní entitou, která fungovala velmi vychytrale, Petr řekl následující slova, kdy vstal ze svého křesla a přešel za mé křeslo, něco takového: „V pořádku, teď to tady přebírám z moci Nejvyššího; v pořádku, z moci Nejvyššího to tady teď přebírám.“ To byla, velmi, velmi, velmi silná slova. To byl klíčový okamžik; bylo tam mnoho důležitých momentů, ale sebedůvěra, rozhodnost, síla, která se v té chvíli šířila, to nebylo jen: „V pořádku. Vím, co se tu děje, máme co do činění s negativní entitou“, ale „Přebírám to tady z moci Nejvyššího“; to byl rozhodující tah v celém procesu. Velice silné, velice silné, ta negativní entita neměla od toho okamžiku žádnou šanci.

Z: Jak to přebírá Nejvyšší, je to pro Petra.

P: Vidíš, ty jsi... nebo já jsem byl Nejvyšším zplnomocněn prohlásit: „Přebírám to tady z moci Nejvyššího“, neboť to musím udělat také ze zevnějšku. Nejvyšší to činí přes mne v zevnějšku ve stejný okamžik, co to dělá v niternostech. Pro ten daný okamžik jsem se stal Nejvyšším, bez toho, abych se sám byl Nejvyšší; Nejvyšší... ne, toto není správné vyjádření. Správně je to takto: Nejvyšší se stává mnou za účelem vykonat práci také z vnější pozice. Musíte pochopit, že tuto práci je potřebné vykonat současně jak z niterností, tak i ze zevnějšku. Pouze takovým způsobem je zajištěn úspěšný výsledek této práce. Nejvyšší koná Svou práci v zevnějšku skrze duchovní lidi, kteří zaujímají vnější pozice.

X: Dovolte mi, abych to vysvětlil podrobněji, abychom mohli vidět, s čím tady máme co do činění. Cítil jsem, že by to nebylo stejné, kdyby Petr řekl: „V pořádku, chci, aby tato negativní entita věděla, že mám moc jí pokládat otázky“, nebo „mám moc vypořádat se s touto situací“. Slova „přebírám to tady“ jsou klíčová slova. „Z moci Nejvyššího“ je samozřejmě zálohování, ale „přebírám to tady“... Od této chvíle byla ta negativní entita v defenzívě; pokoušela se být velmi děsivá, víte. Zpočátku se objevovala s pokusem být velmi děsivá, ale jen co Petr pevně stanovil, že to přebírá z moci Nejvyššího... toto byl rozhodující moment a to se prostě neslo po zbytek tohoto procesu, jak jsem to já cítil a ovšem pro mě bylo nesmírně povzbudivé toto slyšet. Myslím, cítil jsem, že Petr chápe, co se děje, dovolte ale, abych se s vámi prostě podělil o toto v případě, že si to neuvědomujete, že já jsem seděl v tom křesle, neschopen pohybu a neschopen říci slova, věda, že se děje něco výjimečného, co jsem jen jaksi matně začínal chápat, a byl tam ten pocit, že Petr nejenže chápe tu situaci, ale má také schopnost a kompetenci ji vyřešit, což je daleko více než jen chápání. Takže v okamžiku, kdy řekl „přebírám to tady z moci Nejvyššího“, cítil jsem, že moje důvěra v něj byla zcela potvrzena a že šlo jen o to, abychom my dva spolupracovali, abychom dokončili ten proces. Toto byl skutečně klíčový moment, to se mi vybavuje velmi silně a já určitě... myslím tím, že díky této zkušenosti jsem se naučil používat tento nástroj a důrazně ho doporučuji. Velmi energické a je tam správný okamžik na to vyslovení. Nemělo by to být ani příliš brzy, ani příliš pozdě, ale přesně ve správný okamžik je potřebné vyslovit: „OK, přebírám to tady z moci Nejvyššího.“

P: Budete-li vedeni Nejvyšším, budete vědět, kdy to použít.

X: Správně. A byl tam pocit, že Petr je absolutně naladěn tak, že přesně věděl, ve kterém bodě učinit tento krok. Byl jsem... myslím tím, že třicet let zkušeností psychoanalytika a ředitele kliniky mě dostalo do postavení, kdy jsem s to zjistit kompetentnost, a v tom okamžiku jsem rozpoznal kompetentnost. Výjimečný okamžik. Nemohl jsem se pohnout a nemohl jsem mluvit a cítil jsem, že jsem vydán na milost toho, co se dělo, a v té chvíli bylo velmi uspokojující zažít Petrovu nádhernou kompetentnost.

Y: Ale je v tom i prvek odevzdání se. Odevzdání se tvé Niterné mysli.

Z: Což je uspokojující.

P: Pamatuji se, že jednou jsem měl co do činění s démonem ve velice nemocném děvčeti a ten démon mě prostě nenáviděl. Nenáviděl mne i všechny ostatní, ale obzvláště mne, z celého srdce. Několik týdnů probíhal jakýsi zápas. Tak špatné to bylo. A on mě nenáviděl, prostě se pokoušel mne ovládnout, když jsem náhle v jednom bodě pronesl: „Dobře, tady jsem, teď jdu k tobě. Pomůže-li ti to změnit tvůj postoj, prosím, vezmi si mne a ovládni mne.“ To byla klíčová věc, ochota obětovat se za jeho spasení.

X: Což znamená naprostá absence strachu z tvé strany.

P: Poté, co jsem to pronesl, ten démon zůstal zmatený a bezmocný. Avšak tenkrát (bylo to před několika lety) bylo mnohem těžší jednat s tímto druhem zlých duchů. Pánové, vy jste v dobrém stavu, protože máte nyní Novou školu, kam je můžete poslat. Ta škola má speciální oddělení pro démony, satany a ďábly a podobné tvory. Můžete je tam poslat a pokud si zvolí konverzi, pak je to skvělé a prima. Ale tenkrát ještě nebyla otevřena žádná taková škola.

X: Rovnováha sil tenkrát byla jiná.

P: Musel jsem je posílat zpět do pekla a to pro mne nebylo snadné.

Z: Když A. slyšela ten záznam, den poté, co jsme si ty pásky přehrávali, učinil jsem na toto nějakou narážku a ona se narovnala, velice pohotově, a řekla, „víš, až tam to zašlo“...

P: Ano. Přesně až tam zašel její démon.

X: Ještě se chci podělit o jednu myšlenku. Myslím, že jsem ji vyjádřil na semináři, ale dostávám náznak, že bych ji měl zopakovat. Během... myslím, že to bylo během... přesně v době duchovního semináře, bylo to buď uprostřed semináře, nebo těsně před seminářem, v jednom z mých stavů transu jsem dostal toto zjevení, jež přesahovalo to, co jsem pochopil v procesu, který jsem podstoupil s Petrem minulý květen. V tomto procesu moje Niterná mysl velice jasně rozlišovala mezi vetřením se a posednutím, používajíc analogii tasemnice reprezentující vetření se, a analogii krajty či obrovského hada, drtícího a požírajícího svou oběť, reprezentujícího posednutí. A byl tam i nejasný rozdíl týkající se přilnutí, který jsem minulý květen opravdu plně nepochopil - vztah mezi těmito třemi věcmi v mém procesu, a byl jsem prostě... v transu jsem dostal další vysvětlení, že přilnutí... že negativní entity procházejí třemi stupni útoku, jen co najdou otvor; prvním stupněm je přilnutí, druhým stupněm je vetření se a třetím stupněm je posednutí; přičemž přilnutí je jako pijavice, vetření se je jako tasemnice a posednutí je jako krajta. A dále jsem dostal... a toto je věc, která mě skutečně zaujala... že přilnutí má tendenci nabírat formu obav ze závislosti, že symptomem přilnutí jsou obavy ze závislosti. Klíčovými symptomy vetření se jsou falešné víry, falešnosti; a klíčovými symptomy posednutí jsou zlé skutky, zlé úmysly.

P: To je nejhorší typ.

Y: Toto je zajímavé, protože onehdy jsem pracoval s nějakou ženou a jsa inspirován pijavicemi, tasemnicemi a krajtami - přilnutími, vetřeními se a posednutími, stalo se významným, že pro ni přilnutí byla zmatenost, vetření se byly iluze a krajty - posednutí byly přeludy, a to byl pokrok - zmatenost, iluze a přelud.

Z: Toto je velice užitečné.

X: A existuje posloupnost, jak se ta negativní entita pokouší jít od jednoho kroku ke druhému, s nejzazším záměrem posednutí kontrolovat...

P: Oh, ano. Toto je záměr. Uvědomujete si, že zmatenost souvztaží s obrácením sebe sama k negativnímu stavu; iluze k nepravdě negativního stavu; a přelud ke zlu negativního stavu? Avšak je i čtvrtá situace, která není žádnou z nich, ale předchází je, kterou je neustálý, 24 hodinový útok prostřednictvím těch negativních myšlenek, pocitů a pojetí, kterými neustále zaplavují svět ti negativní lidé, kteří jsou na tomto světě, a negativní entity v nich. Ty negativní myšlenky, pocity a pojetí jsou neustále vrhány na vás, víte, a vy je musíte prostě neustále odvrhovat...

X: Původně jsem v tomto procesu nedělal rozdíl mezi kulkami a přilnutím. Nyní chápu, že zcela bez ohledu na přilnutí, při aplikaci různých obav či zmatenosti, jsou tam tyto - žijeme v atmosféře negativního stavu, kde tyto kulky lítají skrze naše zkušenostní pole a my máme možnost volby; přijmout je a tím vytvořit problém, nebo je nepřijmout a prostě je nechat projít bez toho, aby nás ovlivnily. Nebo řečeno jinak, máme možnost volby, když se blíží nějaká kulka hledající nějaký otvor na přilnutí nebo vetření se či konečné posednutí, máme možnost volby říci „dobře, ano, přijímám tuto malou myšlenku a nechám ji prosáknout a klíčit v mé mysli“, nebo si můžeme jednoduše zvolit, že se natáhneme a sebereme tu kulku ze vzduchu a pošleme ji zpět se slovy „ne, děkuji vám“.

Z: To mi připomíná způsob, jak se zahřívá supratekuté helium; roztéká se všude, všemi směry bez jakéhokoli odporu.

P: OK pánové, chtěl bych pokračovat třetí záležitostí, jestli vám to nevadí. Jste připraveni?

III

Více o struktuře Nebeské společnosti

P: Toto je pokračování diskuse z před dvou týdnů o těch dvaceti párech, které vám tehdy byly představeny (viz druhou kapitolu). V důsledku veškeré práce, která byla vykonána za dva týdny pozemského času (nemáte ani potuchy, kolik času uběhlo v duchovním světě), bylo představeno pět nových párů jako dodatek k unii Nové kosmicko-nebeské galaxie či mlhoviny. Jsou představiteli jistých dalších slunečních systémů či duchovních slunečních systémů, které jsou zahrnuty do této Nové duchovní galaxie. Tato galaxie či Nová společnost se rozrůstá. Opět jste varováni, že jména, která vám poskytnu, slouží jen pro orientaci. Nejsou trvalá; jejich skutečná jména, jaká jsou opravdu, jsou nevyslovitelná. Tato jména nám jsou poskytnuta za účelem identifikace toho, s kým komunikujeme.

První pár, který přišel, byl Viktoriel-Viktoriela. Reprezentují princip, že Nejvyšší je Absolutní Vítěz a Přemožitel a negativní stav je absolutní prohrávající a poražený. Proto všichni v pozitivním stavu ve svém jsoucnu a bytí vždycky nakonec vyhrají a zvítězí, a všichni v negativním stavu v jejich pseudojsoucnu a pseudobytí vždy nakonec prohrají a jsou poraženi.

Po nich poté přišel druhý pár, kteří se jmenují Nadiel-Nadiela, a ti reprezentují princip a obsah Přirozenosti Nejvyššího, kterým je absolutní užitečnost. Tento princip znamená, že Nejvyšší tvoří a dovoluje... tvoří a dovoluje všechno z pozice Své Absolutní Přirozenosti - užitečnosti. Proto všechno, co činí, činí z užitku, pro užitek, k užitku, kvůli užitku a s užitkem. Takže všechno, co existuje, existuje pro nějaký důležitý užitek, účel, cíl, důvod či poučení, a proto je jsoucno a bytí opodstatněné a potřebné a má svůj čas a místo. Toto ovšem zahrnuje i dočasné jsoucno a bytí negativního stavu, protože negativní stav vykonává pro Nejvyššího a všechny ve stvoření, k jeho trpkému zklamání, velice důležitý užitek, poskytuje velmi rozhodnou příležitost k poučení.

X: Velmi důležitý princip jak v „Základech lidské duchovnosti“, tak i v „Poselstvích z nitra“.

P: Třetí pár, který přišel, se jmenuje Mobiliel-Mobiliela. Reprezentují princip, že Absolutní Přirozenost Nejvyššího se odráží a manifestuje v Jeho/Jejím stvoření, v neustálé a neutuchající fluiditě, mobilitě, plynutí a proměnlivosti všech stavů, procesů, podmínek, míst, obecností, globálností, lokálností a singularit. Proto jsou všechny nekonečné počty alternativ a voleb a jejich nekonečný počet důsledků a výsledků stále simultánně a synchronně přítomné, aby si z nich každý mohl vybrat. Ve stvoření Nejvyššího vůbec nic nechybí. Nedostupnost něčeho je vždy výlučně na základě volby a na základě skutečnosti, že z hlediska časoprostorového kontinua není vhodný čas a místo mít to, ale je to tam.

Čtvrtý pár je jen kvůli orientaci jmenuje Konstantiel-Konstantiela. A princip, který reprezentují, je, že Přirozenost Nejvyššího je absolutně stálá od věčnosti do věčnosti a od nekonečna do nekonečna. Ve Svém Absolutním Stavu, Procesu a Kondici obsahuje všechny změny, všechny stavy, všechny podmínky, všechny možnosti, všechny volby, všechny obecnosti, všechny globálnosti, všechny lokálnosti a všechny singularity. V takovém Absolutním Rozpoložení je Nejvyšší Absolutní Stálost a Trvalost Změn.

X: To zní jako citát ze „Základů“ o tom.

P: Myslím, že je to z „Poselstvích“.

X: Je to z „Poselstvích“.

P: Ano, myslím že je to druhé poselství.

X: Oh.

P: Až na to, že v tom poselství nejsou žádné „obecnosti“, „globálnosti“, „lokálnosti“ a „singularity“. Zní to spíše jako ze „Čtyř pojetí duchovní struktury stvoření“, z kapitoly „Principy duchovní metafyziky“.

A posledním párem v této skupině, která přišla nyní, je Archanděl Rafael a Rafaela. Oni reprezentují princip, že Nejvyšší je Absolutní Pán života, smrti a uzdravování a všech nebes, všech pekel a všech zemí v úplnosti jejich jsoucna a bytí. Že Nejvyšší je způsob, brána, cesta, vzkříšení a pravý život, pravé „JÁ JSEM“ v každém a ve všem a že Nejvyšší je Ježíš Kristus.

Že Nejvyšší a Ježíš Kristus nejsou dvě oddělené osoby, ale jsou jedno. Vzkříšení Ježíše Krista bylo vzkříšením ve fyzickém těle. Toto fyzické tělo bylo tím procesem a jinými procesy učiněno božským, a proto nemůže být nikdy znetvořeno či se rozložit jako tělo kohokoli jiného, včetně těla Buddhy a těl všech ostatních, kteří obsahovali přítomnost Nejvyššího a kteří byli projevem Nejvyššího. Ale Ježíš Kristus byl a je Nejvyšší a On je Jediný, jehož fyzické tělo bylo učiněno božským a bylo vzato Ním do duchovního světa, kde se nikdy nerozpadne. Je nazýváno Božské Lidství a Nejvyšší se objevuje všem lidem ve Svém stvoření v tomto těle.

X: Takže rovnice Ježíš Kristus = Nejvyšší je reprezentována Rafaelem a Rafaelou?

P: Správně. A také velmi důležitý princip, že pouze Nejvyšší je Absolutní Léčitel, a proto pouze Nejvyšší umí vyléčit lidi z jakýchkoli jejich neduhů. Ať jsou lidem k dispozici jakékoli metody léčby, bez jakékoli výjimky či vyloučení, všechny pocházejí z tohoto Absolutního Principu Nejvyššího.

X: A to je 25. pár?

P: Doposud bylo zjeveno padesát lidí. Je to celkem zajímavý koncil, ale všichni reprezentují sluneční systémy a planety galaxie té Nové nebeské společnosti. X: Máme to chápat tak, že tyto páry, které souvztaží s těmito fundamentálními principy, jsou členy Nejvyšší rady Nové nebeské společnosti?

P: Ano, správně. Oni tvoří Nejvyšší radu. Je tam vládní sbor, tedy ne všech padesát či více členů (v této chvíli známe jen asi padesát, ale samozřejmě je jich více), ale oni jsou Nejvyšší rada a všichni zasedají, je to něco jako planetární shromáždění či plenární zasedání. A udržují a řídí tu Novou společnost, což je celá galaxie a má mnoho, hodně členů ze všech míst, vesmírů, galaxií a slunečních systémů nejenom z lidí, kteří přišli z planety Země, ale také z ostatních sentientních entit jak lidských, tak i nelidských. Poprvé - předtím to nebylo - dochází k úplné aktivaci této společnosti, ale ještě není plně aktivována, protože ještě stále probíhá proces její aktivace Nejvyšším. Jak vidíte, toto je proces aktivace. Jak jsou nám představováni, tato Nová společnost je více a více kompletně aktivována. A to je pro dnešek vše.

TŘI DIALOGY

Zdroj: REALITA, MÝTY A ILUZE


Print Friendly and PDF