|
P: Chci vám povědět o určitých věcech, které se dějí v duchovním světě, do
kterých jsem byl zapojen velmi tajemnými cestami a způsoby. Bylo mi řečeno,
abych se o to s vámi podělil a abych to měl na záznamu kvůli budoucímu odkazu a
poučení. Nevím, zda pochopíte, co se zde nyní děje, ale dovolte, abych to
formuloval tímto způsobem. Nyní to pravděpodobně pochopíte do určité míry, ale
nebudete schopni chápat plné důsledky toho, co se zde nyní děje či jak se to týká
čehokoli vůbec. Nicméně, až přijde čas, pochopíte, a možná to pochopíte teď,
nevím. Těžko říct; ani já to plně nechápu z této úrovně.
X: V tomto okamžiku si uvědomuji, že jsme zváni zúčastnit se velice hlubokého
sdílení a už cítím velkou vděčnost a...
P: OK.
X: ...čest, že se toho můžeme zúčastnit.
P: Ó, uvidíme, uvidíme, co z toho všeho vyjde najevo. Jak víte, před nedávnem Pán
stvořil jistou Novou společnost. Předpokládám, že si toto všichni uvědomujete z
„Poselství“, ano? Jsou tedy určitá pojetí ohledně té společnosti, jež jsou z našeho
hlediska těžké pochopit, protože jsme na planete Zemi. Není vhodné nazývat to
společnost. V době, kdy byla napsána „Poselství“, to byl nejlepší možný použitelný
termín, aby bylo pochopeno přiblížení toho, co se dělo a jaká byla funkce té
společnosti. Ve skutečnosti se dělo to, že byla stvořena nová duchovní galaxie. Není
to pouze nějaká společnost, jedna společnost či stát v politickém duchovním
smyslu jako stát Kalifornie či Spojené státy americké, nebo planeta či něco
takového. Ale zdá se, že do bytí vstoupila celá nová galaxie a že nám to bylo
naznačeno ve tvém procesu, ale my jsme to nepochopili.
X: Přesně tak. Přesně to si pamatuji.
P: Ano.
X: Má Niterná mysl to neustále přehrává mé vnější mysli.
P: Jak si pamatujete, říkali tomu nebeské kosmické jádro.
X: Mlhovina...
P: Mlhovina. Ano. Což je galaxie této...
X: Nebeská kosmická mlhovina.
P: Ano. A už tam byl náznak, ale ještě stále nebyla vhodná doba vědět přesný
obsah jejího významu. To, co je takové zvláštní na této galaxii, a ovšem také na
jejich některých slunečních systémech, planetách a tamějších mnoha, mnoha
nových lidech, je, že poprvé, jak už jste si všimli v „Poselstvích“, že poprvé toto je
směsice všech ras ve veškerém stvoření, včetně lidí z planety Země. A jistí
představitelé té kosmické nebeské, kosmické mlhoviny, či té nové galaxie, kteří mají
na starosti ty sluneční systémy, jsou reprezentanty určitých principů přirozenosti
Nejvyššího, které se chystám nastínit pro vaše poučení a kvůli záznamu pro
centrum, aby se to mohlo stát základem; základem pro budování. Takže pochopte,
že vy znáte ty principy, a ony byly známy, ale byly roztroušeny. Nikdy nebyly úplně
spojeny dohromady takříkajíc na jednom místě. Je to mlhovina ve smyslu, že je
centrem, kde se soustřeďuje všechno z celého stvoření. Z této pozice... toto je
jediná pozice, se kterou jsou planeta Země a negativní stav spojeny za účelem
konečné eliminace negativního stavu. Neznamená to, že negativní stav má na ně
vliv, ale oni mají od Nejvyššího, prostřednictvím Nejvyššího, skrze Nejvyššího, s
Nejvyšším na starosti negativní stav všech pekel i planetu Zemi. Je to komické,
protože jsem si neuvědomoval rozsah této struktury. Věděl jsem o této společnosti,
ale jak mi začali být představováni moji takzvaní noví duchovní rádcové a ti staří se
vraceli přetransformováni, dnes jsem dokonce dostal dva páry, najednou začalo být
patrné proč. To nejsou rádcové, ale namísto toho je to jakási duchovní rodina, jež to
má na starosti skrze ty principy, které reprezentují... oni mají na starosti tu galaxii. A
oni jsou spojeni se svými příslušnými slunečními systémy, planetami a lidmi. Víte,
oni tvoří jedno. Je to jednota, jedinost a harmonie všeho. Když se tedy chystám
vyjmenovat ty rádce či členy rodiny a stručně, velice stručně v omezeném smyslu
uvést principy, které reprezentují, nemyslí se tím pouze oni, ale myslí se tím všichni
ti v jejich příslušných slunečních systémech a planetách, jež reprezentují.
X: Teď používáš slovo „rodina“ namísto společnost?
P: Dobrá, já...
X: Taková je souvislost?
P: Tak tedy, je to něco... její početné společnosti, víš, je to jako hierarchie... Mluvím
zde o tom, že tito lidé... že mají na starosti řekněme jeden sluneční systém nebo tak
nějak. A samozřejmě, že jsou spojeni se všemi těmi lidmi, kteří jsou v jejich
slunečních systémech a na každé planetě jsou tam početné společnosti, jež
reprezentují nekonečnou rozmanitost toho jednoho principu. Začněme, a možná
když budeme vyjmenovávat principy, bude to srozumitelnější. Jména, která vám
uvedu, týkající se každého člena této duchovní rodiny, jsou jen pro vás v tom
smyslu, že momentálně jsou ta jména jen prozatímní a jen ve vztahu k planetě Zemi,
což neznamená, že jsou to jejich reálná či trvalá jména.
X: Bylo by nejlepší klást otázky za pochodu, nebo počkat až do konce?
P: Můžete dávat otázky, jak budeme procházet každý princip, víte, každého
představitele toho principu.
X: Je-li tomu tak, chtěl bych teď položit předběžnou otázku, která zní, především,
má tato nová galaxie konkrétní jméno? Jaké je tvé současné chápání správného
názvu pro tuto novou galaxii, která souvztaží s novou rodinnou společností?
P: Dobrá, stále jsme při tom názvu nebesko-kosmická mlhovina, který jsi obdržel,
neboť je to nejlepším přiblížením toho, co se děje. Tento termín zahrnuje nebeskou
a zahrnuje kosmickou konotaci. Možná na doplnění by to bylo něco jako
„Sjednotitel stvoření“, nebo tak nějak.
X: Úžasné. Zdálo se, že ta slova v době, kdy jsem je obdržel, nedávají žádný smysl.
Potom bylo potvrzeno, že to, co jsem cítil, byla Nová nebeská společnost.
P: Správně. Ale musíš pochopit, že to začalo společností jako prvním krokem, ale
jak se věci vyvíjely, jak byl Nejvyšším více a více aktivován Velký plán, i ony byly
aktivovány. Myslím, že už to bylo zmíněno v „Poselstvích“, že nebyly aktivovány
okamžitě v plném rozsahu. Nejprve bylo nezbytné formulovat jisté principy, provést
aktualizace, projít posledním soudem a eliminovat určité věci ve světě duchů,
týkající se této situace atd.
X: Takže já to chápu tak, že Nová nebeská společnost byla převedena do
souvztažnosti ve formě nějaké galaxie ve vesmíru.
P: Správně. Která má centrální postavení.
X: A je přemostěna všemi...
P: ...Všemi ostatními dimenzemi, víš, je to jako bílá díra, skrze kterou všechno... asi
to pochopíte lépe, neboť teď mě napadá, že to je důvod, proč jsem nejprve
potřeboval formulovat Principy duchovní metafyziky v knize „Čtvero pojetí“, protože
tyto přesně tam objasňují tuto společnost, nebo tuto galaxii, protože ona má
schopnost sjednocovat ty principy.
X: Je terminologie „Nová nebeská společnost“ ještě stále akceptovatelná a
schůdná, nebo bude nahrazena?
P: Můžeš s ní pracovat jen na této úrovni, protože pro lidi je pochopitelnější.
Nicméně kvůli vaší informovanosti a vašemu poučení, plný dosah tohoto mi došel
zčistajasna až dnes, když přišly tyto dva nové páry a naznačily, že zde máme co do
činění s celou galaxií, a poté mi najednou od nich došlo, že „vzpomeň si, že jsme ti
už přes Artura naznačovali, že je to víc než jen společnost“. Je v pořádku hovořit o
společnosti, protože celé stvoření, lidé v celém stvoření jsou jedna společnost
Nejvyššího na pozitivní straně. V tom smyslu je to v pořádku. Ale když zacházíš do
metafyziky, potom to ovšem musíš přesáhnout a vidět to jinak. Ale jako souvislost,
jako součást celku, my všichni jsme součástí jednoho celku, v tom smyslu je to
jedna společnost, že ano?
X: To mění moji představu, protože mojí představou bylo, že Nová nebeská
společnost je v podstatě skupina lidí, kteří se potkávají na setkáních, aby
organizovali různé záležitosti a činili rozhodnutí. A koncept, který nám prezentuješ
ty, je, že to není jen jedno místo setkání, je to domov. Je to domovská základna.
P: Je to galaxie. Ale to už bylo naznačeno v „Poselstvích z nitra“, že Pán vytvořil
zvláštní poměry či stav a že oni jsou doma, že tam žijí. A byli tam shromážděni nejen
lidé z této planety, lidé ze Země, ale z celého stvoření, aby zahrnovali všechny
principy Nejvyššího. Podívejte, už tam to bylo naznačeno, ale my jsme to ještě stále
nechápali správně.
X: A rozumím tomu správně, že slovo „rodina“ se více blíží popisu sítě vztahů než
slovo „společnost“?
P: Ano. V tomto smyslu ano. Protože má duchovní rodina mluví více a více o...
ještě stále jsou tam setkání ve smyslu... doposud dvaceti párech, jež se setkávají
ohledně různých záležitostí či různých povinností a které jistým způsobem z
Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího a s Nejvyšším v nich spravují tu
galaxii. Neboť takto Nejvyšší spravuje Své stvoření. Ale v tom smyslu je to nějaká
společnost, co se potkává na setkáních na speciálním místě. A samozřejmě, že
každý z nich má své vlastní království, chceš-li to tak nazvat; ale království je
nesprávné slovo, je to knížectví či něco takového, nebo oblast, kterou mají na
starosti...
X: Doména.
P: Doména, doména. Od Nejvyššího.
X: Hmmm.
P: OK. Takže tato jména, jak jsem řekl, jsou pouze jako naše orientační body. V
duchovním smyslu nemají příliš velký význam, až na to, že reprezentují jistý
duchovní princip do té míry, do jaké jej můžeme pochopit na této úrovni. Ale jak
přesahujeme chápání těchto principů, jelikož každý princip má v Nejvyšším
Absolutní hodnotu, a reprezentuje-li Absolutní princip, potom by vždy existovalo
přesažení toho a s tím přesahem přichází nové jméno. Neupínejte se tedy na ta
pojmenování.
X: Chápu.
P: OK. S tím je tedy můžu pojmenovat jen kvůli orientaci a chápání, a opět
zdůrazňuji, neupínejte se strnule na ta pojmenování, protože jak přesahujeme
chápání jednoho principu, jména se mění, aby odrážela to přesažení, chápete. Toto
je progresivní, nestabilní, proměnlivá situace.
X: Je to kaleidoskop.
P: Ano. Protože znáte některé z mých rádců pod starým jménem, kvůli vám také
přesně označím, kdo je kdo v této době. Je to v pořádku?
X: Ano.
P: Samozřejmě první byl kdo? Pamatujete si Davida? Nyní se jmenuje Alfael a jeho
partnerka Alfaela, a on a jeho sluneční soustava či společnost, nebo cokoli, celkově
reprezentuje princip, že Bůh je první i poslední, celkem vzato, ve Svém stvoření. A
ona je princip, že Bůh je jednota, jedinost a harmonie všeho v Jeho/Jejím stvoření.
Toto je velmi stručně a obecně princip, jež ve stvoření reprezentují Alfael a Alfaela.
X: A jak to já chápu, tito byli v Prvním okruhu stvoření.
P: Ano. Tento okruh je zcela první, mezi prvními, který Bůh stvořil, aby pomáhal
přímo Nejvyššímu. Druhá skupina je Betael a Betaela, kdo byl předtím Daniel. Daniel
také pobýval na Zemi, prorok Daniel. A on/ona reprezentuje princip, že Boží stvoření
je chrám, příbytek, svatyně, domov, vlastnictví, teritorium, suverénní teritorium,
panství Nejvyššího a že Nejvyšší má neustálý poměr a vzájemný vztah se Svým
stvořením jako se Svým domovem znamenající princip - Bůh mezi námi.
X: Ummm. OK.
P: Toto je velmi stručné chápání tohoto principu. Třetí je bývalý Delagran... jehož
jméno se změnilo na...
X: Hmmm
P: ...Gamael a Gamaela, což znamená princip Bůh nad námi a moc Božské
Prozřetelnosti a projevování se té Božské Prozřetelnosti z Absolutního spojení
Lásky a Moudrosti, Dobra a Pravdy i Dobročinnosti a Víry. Toto je opět velmi
stručné. Jeho bratr, bývalý Edengran, je Deltael a Deltaela. Když hovoříme o jejich
spárování, v transu je náležité, když vyzývám Alfael/Alfaela, Alfaela/Alfael. OK?
Betael/Betaela, Betaela/Betael. Gamael/Gamaela, Gamaela/Gamael atd. Neexistují
žádné priority...
X: Chápu.
P: ..ani více, ani méně, neboť si jsou absolutně rovni a jedno.
X: Říkáš to tedy oběma způsoby, abys je zrovnoprávnil.
P: Deltael/Deltaela, Deltaela/Deltael znamená princip, že Bůh je Jeden, kdo
přesahuje veškeré chápání lidské mysli, relativní mysli, a současně je Absolutní
spojení maskulinity a feminity a jediný způsob, jak jsme spojeni... toto zde je velice
tajemná mystická konotace... jak jsme spojeni s tímto pojetím a principem, že Bůh,
Kdo přesahuje jakékoli chápání... jak pochopit něco, co přesahuje chápání. Jak?
Existuje způsob. Ne na základě poznání či racionality, ale skrze sexualitu. Sexuální
princip, Božskou sexualitu Nejvyššího. Takto On/Ona zprostředkovává to, co
přesahuje jakékoli chápání a lidské pojímání do Věčnosti. Jediný způsob, jak je to
zprostředkováno, a musí to být zprostředkováno, jinak bychom zahynuli, je skrze
pohlavní styk. A oni reprezentují toto plus věčné manželství, nedělitelné manželství
Lásky a Moudrosti, Dobra a Pravdy, Dobročinnosti a Víry, Spravedlnosti a
Soudnosti, Objektivity a Poctivosti atd. Toto je manželství těch principů a všech
jejich přesažení; a záhadným způsobem je jaksi sexualita součástí tohoto chápání.
Rozumíte, toto je velmi důležité pochopit. Potom další, které neznáte; jsou nový a
přišli během dvou posledních měsíců...
X: Dovol mi v tuto chvíli jen říct. Až do tohoto bodu jsem cítil, že je tu blízká shoda
s tím, co jsi mi říkal předtím... bylo to asi kolem prvního ledna, o čtyřech knížatech
reprezentujících různé vztahy k Bohu.
P: Ano.
X: A zdá se, že až do tohoto bodu je tu shoda prvních čtyř a logickým závěrem je,
že je toho víc, co se teď chystáš...
P: Dobře, jsou to jen jakési základní... víte, jak mi to bylo odhalováno, říkal jsem
vám to, protože mi to bylo odhalováno...
X: Ummm.
P: Ale samozřejmě, jak říkám, vy znáte tyto principy, ale ty nebyly nikdy
sjednoceny, spojeny takto na jednom místě. Takové spojení produkuje ohromnou
duchovní moc. Další pár jsem až donedávna neznal, až asi před měsícem nebo tak
nějak. On se jmenuje Adael. Komické, jeden by čekal, že její jméno bude Adaela, ale
není. Je to Daela. Tady reprezentuje nezávislost.
X: Uhmm.
P: Jistou nezávislost, i když je tam jednota. A Adael by reprezentoval princip, že
Nejvyšší se projevuje Svému stvoření v nekonečné rozmanitosti a různorodosti
způsobů a stylů a ona reprezentuje to, že můžeme žít a mít vztah k jiným a ke všemu
pouze z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího a s Nejvyšším. Speciálně
ona, Daela, toto je. To je důvod, proč je její jméno jiné než jeho, kvůli tomu vztahu, té
jediné realitě, principem tady je, že jediná realita, pravá realita vztahu může být a
existovat pouze z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze Nejvyššího a s Nejvyšším.
Všechno ostatní je iluzí. OK. Je to jasné, pánové?
X: Je mi jasné, že vnější mysl necháváme daleko za sebou a přesouváme se do
Niterné mysli, abychom... porozuměli...
P: ...pochopili. Řekl jsem vám, nedělejte si starosti... to je důvod, proč se to
zaznamenává, neboť to daleko... dokonce ani já nechápu plný dosah na této úrovni.
X: Určitě to vyvolává trans. (smích)
P: Dobře, u mě je to OK. Šestého známe jako Emanuela Swedenborga a Emanuelu,
a on reprezentuje univerzální princip, že Bůh je s námi, a ve spojení s ní
reprezentuje princip našeho nejintimnějšího a nejsoukromějšího vztahu k Bohu.
Intimní a velmi soukromý.
X: Hmmm.
P: Velmi jedinečný princip.
X: Znamenité.
P: Vidíte, jak se to rozvíjí? Všechno je tam reprezentováno v jednotě. Další skupinu
také znáte. Jeho jméno bylo Carl Gustav Jung a jsa vědcem reprezentuje ten aspekt
v tom smyslu, že nyní se jmenuje Scientiel a ona Scientiela. Reprezentují princip, že
Bůh je Absolutní Vševědoucnost, že má Absolutní poznání a že Nejvyšší je
Absolutní Spravedlnost a Soudnost, Objektivita a Poctivost. Můj bratr, dvojče, je
další následující skupina - Amedaiel a Amedaiela; a on i ona reprezentují princip, že
Bůh je Jediný, Kdož stále Absolutně Jest. Vše ostatní i my jsme jen proto, protože
On/Ona jest. My jsme z toho Jest, z toho Absolutního „Já jsem“. Já jsem z
Absolutního „Já jsem“. Toto je velmi důležitý princip, tak jako všechny.
X: Tedy vzpomínám si, jak jsi poprvé zjevil jméno Hamedaiel. Odkazovalo na
význam „Bůh uvnitř“.
P: K tomu se dostaneme, žádné obavy.
X: A tady je odkaz k Bohu jako „Já jsem to Jest“.
P: Správně. A „já jsem“ je z „Já jsem“, z Absolutního „Já jsem“. Neexistuje žádná
jiná realita. Toto je velmi důležitý princip.
X: A hláskuje se tam Hamedaiel stejně, H-a-m-e-d-a-i-e-l?
P: Ano. Až na to, že v mém jménu je „H“. A jeho jméno je s „A“. Amedaiel.
X: Chápu. Bez „H“?
P: Ano. Bez „H“.
X: Rozumím.
P: Amedaiel, Amedaiela.
X: Rozumím.
P: Nemůže se vyslovovat stejně, protože by to bylo opakováním; nemůže to být
stejné jméno. Ve stvoření něco takové neexistuje.
X: Proč říkáš bratr dvojče? Co znamená bratr dvojče?
P: To je zajímavý bod. On je mým bratrem dvojčetem. Byli jsme stvořeni současně
a v jistém smyslu ze stejného duchovního principu. Protože nemůžeš mít princip
Bůh uvnitř nás, pokud není ten Jediný Jeden, Kdož vždy Jest.
X: Kdy sis začal uvědomovat tuto skutečnost, že máš bratra dvojče?
P: Právě když přišel...
X: Právě během toho?
P: Právě během tohoto asi před měsícem či tak nějak. Zmiňoval jsem ho předtím?
X: Ne.
P: Oh, dobrá, takže to nebylo příliš dávno.
X: (smích) V pořádku.
P: Ano.
X: (smích)
P: On tě má rád. Vidíš, jsi můj bratr, ale jsi náš mladší bratr. On je můj bratr dvojče.
Vidíš ten rozdíl? Jsi připraven pokračovat?
X: Nejenže jsem připraven pokračovat, ale důkladně si užívám hojnost a radost z
práce s reprezentací a manifestací principů a slov a je to přímo naprosto příjemné.
P: Další skupina je Marie, kterou jsme měl předtím, matka Ježíše Krista. Její jméno
zůstalo, až na to, že je tam přidán Božský atribut „EL“ - Mariela a její partner Mariel.
Bylo zajímavé, že ona byla jmenována jako první.
X: Hmmm.
P: Mariela/Mariel, Mariel/Mariela. Což znamená Bůh je Absolutní Soucit a Empatie,
Absolutní Milosrdenství a Odpuštění, Laskavost, Jemnost, Tolerance, Trpělivost,
Pochopení, Pozitivní Náklonnosti a jejich sdílení. To jsou principy, jež jsou
reprezentovány tímto překrásným párem.
X: Mám v mysli slova „hle, služebnice Pána“.
P: Ano.
X: Řečeno anděli Gabrielovi.
P: Další skupina... neuvádím vám je v pořadí, v jakém přicházeli, protože některé z
nich jsem měl už předtím, a některé přišly právě teď, ale řeknu vám, které byly
předtím. Další pár, který jsem dostal pouze před několika dny, je Liberiel a Liberiela.
A jak naznačuje to slovo v angličtině - liberty, reprezentují princip Absolutní
Svobody a Absolutní Nezávislosti Nejvyššího. A co je nejdůležitější, reprezentují ten
životně důležitý, rozhodující bod, že k Nejvyššímu a k sobě navzájem můžeme mít
vztah pouze na základě svobody a nezávislosti.
X: Cítím, jak je to důležité.
P: Žádný jiný způsob neplatí. To je důvod, proč žádný zázrak nemůže pro vás nic
udělat, protože to musí být ve svobodě a nezávislosti. Máte-li vztah skrze zázraky, je
to závislost. Není to svoboda, je to nucené. Tento princip je reprezentován těmito
dvěma překrásnými lidmi.
X: Ten princip byl tak ústřední v celém mém životě.
P: Opět další, který přišel také nedávno, je Omegael a Omegaela, kdož reprezentuje
princip, že Nejvyšší neustále tvoří nové věci. Ve stvoření Nejvyššího není nic
stagnující. Staré pominulo a On/Ona sdílí neustále to nové s každým ve Svém
stvoření, kdo je ochoten sdílet a přijmout to. „Hle, tvořím všechno nové.“
X: Včetně všech těch nových jmen.
P: Ano. Neustále. A budou přesahovány a budou přicházet nová jména, jakmile
bude dosaženo chápání tohoto principu lidmi. Párům, které přišly dnes, se budeme
věnovat předtím, než se pustím do některých starších. Jsou to Domniel a Domniela,
reprezentující princip, že jsme jedinečným prodloužením a tvůrčím procesem
Nejvyššího. A Nejvyšší, protože jsme Jeho/Jejím procesem, už jsem to dnes zmínil,
ví, co je pro nás nejlepší. Proto tento princip říká, že jediný způsob, jediný náležitý
způsob, jak být a existovat, je přát si, chtít, toužit ne po tom, co chcete si přát, toužit
vy ze sebe a pro sebe, ale to, co chce, po čem touží a co si přeje pro vás Nejvyšší.
Principem je, že vy máte volbu, a volbou je nechat Nejvyššího, aby zvolil/a za vás,
co je pro vás nejlepší.
X: Ano.
P: Neboť On/Ona ví, co je pro vás nejlepší. Vy nevíte. Protože jste prodloužením a
procesem, nejste Nejvyšší.
X: Někteří lidé by si mohli myslet, že umístění vlastních problémů do pozornosti
Nejvyššího a požádání o vedení z Nejvyššího je způsob, jak se vyhnout
zodpovědnosti za své volby, ale jak to cítím já, neexistuje zodpovědnější,
svobodnější a efektivnější způsob konání volby, než si zvolit umístění vlastních
problémů do pozornosti Nejvyššího a žití z Nejvyššího. To je zodpovědná volba.
P: To je pravá volba. Toto reprezentuje tento pár.
X: Není to vyhýbání se zodpovědnosti, je to plné převzetí a aktualizace
zodpovědnosti.
P: Dalším párem je Uriela a Uriel. Vyslovil bych to asi jako Juriela a Juriel, ale já
jsem slyšel Uriel a Uriela. Opět, když byla žena dána na začátek, neznamená to, že je
to něco víc, ale že je zde důraz na feminitu. Reprezentuje bezpodmínečné odevzdání
své vůle vůli Nejvyššího a...
X: Zní to jako to, čím procházím já.
P: ...abyste se stali naprosto svobodnými a nezávislými, protože jste otroky svých
vlastních žádostivostí a přání a chtění a touhy. Abyste skutečně věděli, co chcete a
po čem toužíte a co si přejete, nejprve je nezbytné bezpodmínečně odevzdat svou
vůli Nejvyššímu.
X: Jaké jméno patří k tomuto principu?
P: Uriel, Uriela.
X: Je to U-r-i-e-l?
P: Ano, správně. A další důležitý aspekt spojený s tímto principem je
bezpodmínečné, zdůrazňuji bezpodmínečné sdílení sebe sama se všemi kvůli
vzájemnému prospěchu, obecnému blahu, obecnému užitku, požitku, potěšení, a
hlavně kvůli získání většího poznání Nejvyššího, ostatních i sebe. Bezpodmínečné
sdílení. Nesdílíte toto či tamto, ale sdílíte vše, co máte. Nyní přicházejí jména, která
jsou naprosto odlišným souborem jmen a první se jmenuje Milovaný. Předtím to byl
jeden z mých starých vyšších duchovních rádců, známý pod jménem Išmil. Byl to
mystik z nějaké odlehlé galaxie, a samozřejmě se svou partnerkou... neboť oni jsou
Milovaní. Nyní máme jedno jméno pro oba. Milovaní. On byl mystik a jeho oblíbenou
věcí bylo lépe chápat a více a více zkoumat přirozenost Nejvyššího a být blíž a blíž
Nejvyššímu. To je důvod, proč byl pojmenován jako Milovaný.
X: Jsem s ním..
P: Co je větší, než dělat toto? Neboť, když víš toto... Toto je jeho, nechci říci,
hobby, ale je to jeho druh principu...
X: To je úžasné. Cítím to.
P: A reprezentuje to princip, že my všichni jsme milovanými syny a dcerami
Nejvyššího.
X: Hmmm.
P: OK. To je to, co reprezentuje, tento princip.
X: To je můj člověk. (smích)
P: Věděl jsem, že se ti bude líbit. Další je jedna z mých bývalých rádkyň. Její bývalé
jméno bylo Ašar a také ona byla z jiné galaxie. A teď se jmenuje Krásná. Krásná se
svým partnerem, kdož reprezentuje princip, že všechno a každý ve stvoření Božím
je krásný. Všechno je krásné, příjemné, výjimečné a vynikající.
X: Mám pocit, že nejenže je všechny miluji, ale se všemi se ztotožňuji. (smích)
P: A další je také moje bývalá rádkyně. Její dřívější jméno bylo Refar. Nyní se
jmenuje Řádná, aby reprezentovala princip, že všechno v Božím stvoření je řádné,
zákonné, harmonické, elegantní, inteligentní, logické, racionální a rozumné. Není to
nádherné, pánové?
X: Uhummm.
P: Obzvláště rád mám slovo „elegantní“.
X: Hmmm. (smích). To je tvůj modus operandi. (smích)
P: Ale je to v duchovním smyslu, vy víte, že ten princip je úžasný.
X: Elegantní.
P: Nyní další pár, který měl být mými rodiči, pamatujete, zmiňoval jsem se vám o
tom předtím někde v Montecitu nebo v Santa Barbaře, že se stali mými stíny.
X: Oh, ano.
P: Jejich jména jsou Požehnaný a Přeměněná; která si ponechali, protože právě
přišli.
X: Toto jsou jedinci, kteří měli být potenciálně tvými rodiči v Santa Barbaře, kdyby
nedošlo ke změně při narození?
P: Správně. A kvůli té změně se stali mými stíny jako protiklad, což je logickým
důsledkem a následkem této situace. A byli přeměněni... Myslím tím, že byli
zkonvertováni a byli pojmenováni jako Požehnaný a Přeměněná. Nevěděl jsem proč,
ale teď už vím, že je to proto, neboť reprezentují velmi důležitý princip. Požehnaný
reprezentuje nesmírně důležitý princip, že každý ve stvoření Páně je požehnán
věčnou přítomností Nejvyššího uvnitř nás. Přítomnost. A Přeměněná reprezentuje
princip, že každý je ve stavu neustálého duchovního pokroku a v procesu neustálé
přeměny, kterou procházíme po celou dobu. Žádné zastavení. Teď to dává smysl.
Byl jsem zvědavý, proč dostali taková jména... Ale teď je jasné, že reprezentují
princip... jeden reprezentuje princip Požehnání - jsme požehnaní Věčnou
přítomností Nejvyššího v nás, s námi, mezi námi, mimo nás, kdekoli. Požehnání té
situace. A druhá - princip neustálého duchovního pokroku skrze neustálou přeměnu
z jednoho stavu do druhého. Není to nádherné, pánové?
X: Uvažuji nad důsledky, že jsou to jedinci, s nimiž jsi mohl vyrůstat, kdyby
nedošlo ke změně. Zcela odlišné...
P: Všechno má svůj čas, místo a účel. Všechno se vrátilo zpět. Já jsem se vrátil do
Santa Barbary. Oni jsou tady.
X: Oceňuji tvé přijetí toho, co se stalo.
P: Už mě to víc netrápí.
X: (smích)
P: Pokud tomu rozumím, je to...
X: Vím, co myslíš. Když cítíš, že něco není v pořádku a nechápeš to... je to velmi
úmorné...
P: Ano. Dobře, ty víš, že jsem věděl, že to bylo z nějakých důvodů. Akceptoval jsem
to. Další jsou dva nádherní bílí duchové z jiné galaxie. Předtím byli mými stíny,
úplně prvními, a nevím, zdali to mohu říci... ale kdysi jsem udělal několik špatných
věcí najednou v průběhu 120 let před mým narozením, čímž jsem si je nějak
naklonil. Samozřejmě, že každý má možnost volby. Je to věcí volby. Ale vzájemně
jsme si odpustili, takže teď už není žádný problém. Je to, jako byste neustále
bojovali se svým stínem a pokoušeli se ho zabít, zavraždit, takže jsem je učinil či
podílel se na tom, že byli učiněni negativními z jistých důvodů. Ale všechno to
posloužilo dobrému účelu. Původní jméno prvního bylo Dehr, a teď je to Nositel
Míru, Ten, kdo přináší mír. Druhý je Rahan, který se nyní jmenuje Strážce Míru. Jsou
mocnými válečníky mírových sil Pána. Jsou vrchními veliteli, generály mírové
armády Páně, aby udržovali ve stvoření... aby byli strážci pekelných bran a udržovali
mír, klid, vyrovnanost a pokoj pozitivního stavu a v pozitivním stavu a aby jej
chránili před útoky negativního stavu. Mají za sebou obrovské armády, kterým velí.
X: A mají za sebou armády?
P: Ano. Opravdu obrovské armády.
X: Zástupy.
P: Zástupy, správně. Zatím vyšlo najevo jen toto. Nemyslím, že bych někoho
vynechal. Ne, nevynechal. Máme dvacet párů. Alfael, Alfaela; Betael, Betaela;
Gamael, Gamaela; Deltael, Deltaela; Adael, Daela; Emanuel, Emanuela; Sciemtiel,
Scientiela; Amedaiel, Amedaiela; Mariela, Mariel; Milovaní; Krásní; Řádní; Nositelé
Míru; Strážci Míru; Požehnaní; Přeměnění; Liberiel, Liberiela; Omegael, Omegaela;
Domniel, Domniela; Uriela, Uriel; a zůstal Hamedaiel a královna Hamedaiela. Znáte ji
pod jiným jménem. Tento poslední pár, pánové, reprezentuje princip Bůh je uvnitř
nás a sjednocení všeho, co bylo doposud řečeno. Takže, proč je Hamedaiel
sjednocením všeho, co bylo a bude řečeno v tomto ohledu: je pro to důvod.
Samozřejmě, že jakékoli sjednocení je možné jen z pozice Boha uvnitř nás. Chápete
to, že ano?
X: Uhmmm.
Y: Uhmmmm.
P: Sjednocení všeho musí být na základě někoho, kdo je také ve fyzickém vesmíru
a zároveň v zóně vymístění, abychom to mohli inkorporovat.
X: Rozumím tomu tak, že toto jsou odkazy na tvé nadcházející pověření.
P: Správně. Opravdu nevím, jaké je to nadcházející poslání, ale v jistém smyslu to
ví moje Niterná mysl, ovšem ale jen v jistém smyslu. Ale sjednocení musí zahrnovat
také procesy, jež se odehrávají na této úrovni. A někdo musí sedět tady, protože na
přírodnosti stojí duchovnost. Je to jako základna, na kterém spočívá, jako klidové
území, víte, a potom se vrací zpět ve smyčce zpětné vazby, transcendentní smyčce,
stále přesahující, progresivní smyčce.
X: Máme to chápat tak, že jsi jediný na tomto seznamu, kdo je v této době ve
fyzickém těle?
P: Pokud vím, tak v této době ano. Jsem jediný, o kom vím, a není jasné, jak
dlouho zde budu. Samozřejmě, že tito lidé a tato galaxie mají na starosti Novou
školu. Uvědomujete si to, že ano?
X: Ano.
P: Tak tedy dovolte, abych vám řekl o přesahujícím chápání termínu škola. Není to
jen jedna škola, je to instituce, i když použít slovo „instituce“ není to nejlepší. Je to
univerzita. Opět, nechci používat ty pojmy, které používají mnohé školy, jaké máme
my, například právnická škola, lékařská škola atd. Oni mají také rozličné školy,
například školy pro démony, ďábly, satany, kteří přišli z pekel. Nebo školy, co... oni
mají speciální postavení, speciální lidi pro práci s takovým druhem situace. Někdo,
koho vyvedu z pekel pseudotvůrců, nemůže jít okamžitě do školního centra, ale
nejprve musí projít určitými procesy obrození a eliminace určitých věcí, což si
vyžaduje velmi zvláštní prostředky. My nemáme vůbec ponětí, co jsou to za
prostředky. Z této pozice nemůžeme dokonce ani hádat, co zahrnuje například
obrození nějakého démona. Víte, vezměme si nějakého ďábla z pekla pseudotvůrců.
Nemáte žádné ponětí; nikdo nemá jakoukoli představu, co to s sebou přináší.
X: Ty ale na tom pracuješ.
P: No, vím to na úrovni Niterné mysli, ale vůbec to nemohu...
X: Vysvětlit na vnější úrovni?
P: Ano. Je to nemožné, protože neexistují žádná slova, žádná analogie. A v rámci
této Školy je speciální škola, speciální situace, podmínky a speciální lidé, kteří jsou
schopni řešit tento druh situace a pomáhat jim znovu se probudit, přinést zpět
vzpomínky na to, co se stalo, což je velmi zdlouhavý proces. Když projdou tímto
procesem, jdou do další školy, a potom do další školy, až dokud nepřijdou do té, v
níž procházejí procesem konečné transformace a volby nového osudu a pověření v
hierarchii duchovní organizace ve stvoření, aby vykonávali nějaký užitek a
reprezentovali nějaké aspekty shora zmíněných principů. Toto jsou hodně obecné
principy, ale dávají také praktický smysl. Samozřejmě, že tam mají lékařskou školu,
kde se učí novou duchovní medicínu, a mají tam psychiatrickou nemocnici, neboť
mnozí lidé tam přijdou z pekel dočista pomatení...
X: Rozumím.
P: ...a ti musí být léčeni ohledně toho stavu. V té škole je mnoho oddělení a mnoho
pododdělení a členové té společnosti mají na starosti celou tu Školu, protože oni
ovládají tyto principy, některé z těchto principů, ve sjednoceném stavu. Vyjádřit tyto
principy ve sjednoceném stavu znamená mít impozantní zbraň, nástroj, jež
umožňuje, aby se taková transformace odehrála.
X: Je to multidimenzionální škola, srovnatelná s univerzitou s mnoha fakultami.
P: Ano. Správně. Toto se vám snažím naznačit.
X: A jen kvůli kontrole. Chápeš to tak, že název té školy je Nová škola pro duchovní
obrození, znovupoučení a restrukturalizaci?
P: Ano, to je ono. Ale znovu, je to relativní pojem, protože toto je obrovská Škola.
Je to galaktická škola či všeuniverzální škola v tom smyslu, že jsou tam oddělení
pro lidi, kteří přicházejí z jiných galaxií či jiných nebes, kteří nejsou lidskými
bytostmi, aby se o nás dozvěděli a aby do sebe přijali nové ideje a ovšemže, aby se
podělili o ideje své vlastní. Potom máte ne-lidské bytosti ustanovující bod kontaktu
a porozumění. Je zajímavé, že v rámci přípravy na mé další poslání asi před dvěma-
třemi dny mi byl dán sen, ve kterém mi byla zřetelně ukázána důležitost
nevnucování našeho pojímání duchovnosti některým jiným ne-lidským či dokonce
lidským formám, jež jsou nám velmi cizí. Je těžké to pochopit. V tom snu jsem byl
vzat na jednu planetu a byli mi ukázáni nějací lidé, kteří byli velmi cizí ve všech
aspektech. A já jsem měl obavy především z toho, jak budeme komunikovat, jak si
budeme oznamovat myšlenky a co bude styčný bod. A samozřejmě jsem měl potom
obavy, že tu může dojít ke kontaminaci z negativního rozpoložení a stavu, k invazi,
víte, nepatřičným pojetím a jak na to budou reagovat. A bylo mi řečeno, že ten sen
byl varováním ohledně dvou věcí. Abychom byli tolerantní k těm druhům cizích
pojetí, neboť reprezentují něco zcela jiné ohledně Absolutní Přirozenosti
Nejvyššího, co my nedokážeme pochopit ani v duchovním světě. Někdy je to těžké,
když nejste v této limitované, omezené situaci a jestliže jedním z mých pověření je
navštívit tyto typy kultur v duchovních světech a učit se a sdílet a potom
sjednocovat... Vidíte, jak Hamedaiel sjednocuje?...
X: Uhmmm.
P: ...a přichází s přesahujícími idejemi a potom je sdílí, aby si je mohl osvojit
každý? Je tedy absolutně nevyhnutelné být naprosto otevřený a nevnucovat své
myšlenky, ale pozorně naslouchat a sdílet. Nic víc.
X: Uhmmm.
P: Naslouchat, všímat si, zapisovat a sdílet své náhledy a názory, chápete? A
druhým varováním prostřednictvím toho snu bylo, abych se neznepokojoval
ohledně možné kontaminace falešnými ideami, kterých se v současné době drží lidé
na Zemi, protože ti cizinci mají k dispozici pro nás nepředstavitelné prostředky a
způsoby, pomocí kterých se mohou chránit a okamžitě odrazit jakýkoli takový pokus
o kontaminaci.
X: Petře, poslání, které máš je velmi vzrušující poslání.
P: Ono přichází! Nyní jsem stále ještě na něj připravován. Nemyslím, že začne před
mým odchodem. Víte, že čas je irelevantní, jestli to bude za 50 let nebo...
X: Petr je housenka a Hamedaiel je motýl.
P: Petr je mrtvý. Já dokonce ani... je to směšné, protože dokonce ještě za takovéto
situace se Petr stále pokouší o návrat.
X: Když ti říkám Petře, mám pocit, že to jméno je zastaralé a že se vynořuje
Hamedaiel.
P: Je v pořádku říkat mi Petře, ale já mluvím o tom, co v mém životě doposud
reprezentovali Petrovy principy.
X: Ano.
P: A jak se pokouší vrátit se zpět. A jak negativní stav využívá všemožné situace na
pokus navrátit mé myšlení, mé pocity, moji vnitřní bídu, kterou jsem vždy cítil, víte,
aby mi vnutil...
X: Aby se pokusil držet tě v tom...
P: Správně. Dneska se téměř směji... Dnes jsem jim řekl: „Nemáte nic lepšího?“,
víte, je to takový starý trik. Ale někdy mě téměř dostanou nějakými sotva
postřehnutelnými způsoby, aby mi navykládali něco...
X: Cítím, jak vystupuješ, cítím, jak zanecháváš své jméno Petr za sebou. Cítím, jak
za sebou zanecháváš sovětské koncentrační tábory. Cítím, jak opouštíš všechny ty
frustrace a útrapy a soužení. Cítím, jak stoupáš.
P: To vám tedy poskytuje nejnovější informace o tom, co se děje a že se musíte z
toho poučit, protože budete používat tyto principy ve své práci, rozvíjet je a
přesahovat je. Jak víte, každý princip má absolutní hodnotu, což znamená, že
všechno, co je o něm zjeveno, je pro nás velmi relativní do té míry, do jaké to
chápeme bez omezení, kladených na nás omezenými negativními stavy,
podmínkami a situacemi. Jak vyrůstáte, význam každého principu se stává hlubší a
hlubší, převyšuje předchozí význam atd., atd., abyste na něm mohli stavět. Protože
toto je impozantní zbraň, pánové, a způsob, jak se kontaktovat s duchovním
světem; toto je most, jenž musíte budovat. Z toho důvodu už teď chápu, proč to
musím zaznamenávat, takže to máte pro své záznamy.
X: Rozumím tomu tak, že toto pojednání je nějakým prohlášením, a ty děláš to, že
jej píšeš ve správné posloupnosti, velice smysluplným způsobem. Jen bych se chtěl
s vámi oběma podělit o to, že v podstatě prožívám to, že jen co jsem se s tím
obeznámil, pohroužil jsem se do toho a cítím se, jako bych se koupal v těch
principech. A jako kdybych se jim oddával. Víc otázek při pokusu blíže to objasnit.
Chápete posloupnost, v jaké byla zjevena ta jména a principy, aby korespondovaly s
hierarchickou strukturou, nebo máte pocit, že to byla nějaká náhodná posloupnost
prezentace, nebo cítíte, že jsou to jedinci a principy, které se vás týkají? Já mám
dojem, že v té posloupnosti byl logický pořádek a že toto je jakási hierarchická
souvztažnost.
P: Správně. Samozřejmě, že oni všichni jsou si rovnocenní, chápete.
X: Ano, ovšem.
P: V tomto smyslu. A někteří z nich jsou, nebo většina z nich zasedá v Nejvyšší
radě, vždy přítomni.
X: Jak chápeš vztah těchto jedinců a těch principů k celku Nové nebeské
společnosti či galaxii, která s ní souvztaží?
P: Toto je nová společnost. Toto je to, co vlastně je nová společnost.
X: Toto je vlastně nová společnost, ale je to úplně všechno, nebo je to jednoduše
takříkajíc vrcholek pyramidy?
P: Právě to je nyní zjeveno.
X: Mám zřetelný dojem, že je to... že je to klíč, ale že je toho více.
P: Samozřejmě, pánové. Pokud by to bylo naprosto všechno, byli byste absolutní,
což je, jak se říká, nemožné.
X: Ale je to klíč k pochopení...
P: Ano.
X: ...celé Nové nebeské společnosti.
P: Správně. Je to jakési rozhodné jádro nebo něco takové, základ, na kterém
můžete stavět a zabývat se lepším, vyšším chápáním. Správně. Je to klíč, klíč od
dveří. A přemostění odtud tam, k této společnosti. A vy máte mé povolení povědět to
každému, o kom máte pocit, že by z toho mohl mít užitek.
X: Další otázka, abychom se vrátili k používání jmen v předešlé diskusi, včetně
mého duchovního transformačního procesu. Bylo naznačeno zcela jasně, že existují
jména v duchovní dimenzi, která nelze ve fyzickém světě vyslovit. Tato jsou zjevně
jména, která lze používat ve fyzickém světě.
P: Správně. Ale někteří z těch lidí, víš... pamatuješ, co jsem vám říkal, že jsou
někteří, které nemůžeme pojmenovat, ale jsou součástí... jsou tu nyní pojmenováni
za účelem kontaktu a pouze pro účel této planety Země. Pro žádný jiný účel.
X: Rozumím. Mojí otázkou je, jsou požadavky či podmínky pro používání jmen
zmírněny, nebo se mění? Jinak řečeno, je možné znát a používat jména týkající se
duchovní dimenze, která předtím nebylo možné používat?
P: Některá z nich. Stejně jako tady byli za tímto účelem konkrétně pojmenováni
danými jmény. Samozřejmě, že jejich skutečná jména jsou jiná. Jména, podle
kterých je znají tam. Děje se tu toto... důvodem, proč jsou jim dávána jména, je to, že
nyní dozrál čas na vytvoření mostu mezi oním místem a tímto místem.
X: Cítím, že toto je to, co se snažím objasnit.
P: Ještě nebyl čas, když jsme o tom hovořili předtím.
X: Závěr, který mě napadá, je, že při rozvíjení celého tohoto schématu jsme dosáhli
bodu, kdy je možné tyto informace prozradit a sdílet.
P: Správně.
X: A že to má hluboké důsledky. Mám takový dojem, že pokud by byla tato jména
prozrazena nebo pokud by byla podobná jména prozrazena předtím, mohla by se
využít negativním stavem a z toho vyplývá, že jsme nyní dospěli do bodu celého
procesu, kdy již není nutné být tak ostražití při užívání jmen odkazujících k duchovní
dimenzi.
P: Správně.
X: Je to tak?
P: Správně. Ano.
X: Uhmmm.
P: Což znamená, že děláme pokrok.
X: Znamená to, že nakonec...
P: Dostáváme se blíž a blíž, vidíte.
X: Více a více se přibližujeme době, kdy může být všechno zjeveno a všechno
otevřeno a kde není potřeba žádného utajování při zabývání se duchovní válkou.
Y: Žádné nevědomé, jak Petr...
X: Žádné nevědomé procesy.
P: Oh, to ovšem bude nějakou dobu trvat, ale toto je jeden z prvních kroků tím
směrem. Pokud budete považovat ta jména za proměnlivá.
X: Dovolte mi pracovat s tímto jinak položením této otázky. Možná to vrhne trochu
více světla. Může negativní stav využít tento kousek papíru a tento záznam a
informace z něj?
P: Nemůže, protože by nebyl schopen vyslovit žádné z těchto jmen bez toho, aby
měl ohromný záchvat bolesti a úzkosti. Jak by se s tím pokoušeli něco udělat,
způsobili by si tak ohromnou úzkost, že by nemohli dýchat. Musíte pochopit, že tito
lidé existovali předtím, ale byli tam, tam...
X: Nesjednocení.
P: Nebyli sjednocení. Z pozice sjednocení se nemáte čeho bát. Vy se více nemusíte
bát, protože jen co je to jméno vyřčeno z pozice sjednocení k pozici žádného
sjednocení, je to taková úzkost pro všechny v pozici žádného sjednocení, že
nemohou dýchat.
X: Sjednocení lásky plus moudrosti dává moc, a jen co máte moc vzniklou z tohoto
sjednocení, není už více žádný problém.
P: Proč? Princip Daely - neboť tak činíte z Nejvyššího, podle Nejvyššího, skrze
Nejvyššího, s Nejvyšším ve svobodě a nezávislosti, a nyní můžeme přejít, víte, ke
všem principům reprezentovanými zjevenými jmény, protože já jsem Milovaný,
protože já jsem Požehnaný, protože já jsem Krásný, Řádný, a pro tento či onen
princip... projdete všemi principy, vyjmenujte je a to nemůže nikdo vydržet. Dokonce
nejhorší ďábel, číslo jedna v peklech pseudotvůrců, nemůže vydržet vyjmenování
těch principů, pokud je vyjmenujete přesně tímto způsobem.
X: Důsledek, ke kterému se dostávám, je, že negativní stav a síly negativního stavu
museli pracovat hodně tvrdě, když se pokoušely zabránit, aby došlo k tomuto
sjednocení, protože tuší, že jen co se objeví toto sjednocení, vytváří to ohromnou
moc.
P: O to jde, správně. Dělali všechno pro to, aby tomu zabránili. Všechno.
X: Včetně toho, že z tebe učinili terč.
P: Oh, to není nic nového. Vy víte, že na tuto část jsem zvyklý. Ale přesně toto se
dělo poslední téměř tři měsíce, tři a půl měsíce. Začali jsme někdy v listopadu, v
prosinci, a teď je leden. Téměř tři měsíce, tři a půl měsíce. A víte, že nevěřím, že se
ten proces skončil. V žádném případě. Budou se dít jiné věci. Jsou tři alternativy, jak
to vidím já, a nemohu vědět, jakou alternativu si zvolí Nejvyšší, neboť toto je
striktně věcí Božské Prozřetelnosti a mým postojem je či mojí volbou je, že přijmu
cokoli, co pro mě vybere Nejvyšší.
X: Dobře, začínám mít takový dojem, a toto říkám ve vší skromnosti, protože
nemám pocit, že bych plně pochopil, co se zde prezentuje, ale dojem, který to ve
mně vyvolává, je, že Nejvyšší pro tebe vybral/a, že budeš sloužit jako sjednotitel této
sestavy principů.
Y: Něco řeknu.
P: Začni.
Y: Moje Niterná mysl před chvílí po mě chtěla, abych to řekl, a nedovolila by mi to
neříct.
P: Prosím, řekni to, řekni to.
Y: Když jsi skončil s představováním dvojic a principů, jež reprezentují, a
slunečních systémů, jež reprezentovaly, galaxií, jež reprezentovaly, vesmírů, jež
reprezentovaly, a probíhala jakási stručná debata o dopadu, jaký to bude mít, náhle
mi bylo poskytnuto zjevení, které jsem měl posledních několik dní, vlastně asi přes
týdnem, když jsem se ti zmínil, že moje manželka přišla za mnou do kanceláře
vyzkoušet duchovní hypnózu. Narazili jsme na její stín, a její jméno nemohu říci
kvůli záznamu, ale její stín přišel se vzezřením a vyjádřením absolutního zla, ale s
velice zajímavým náhlým obratem. S neschopností, s naprostou neschopností konat
zlo. Na druhé straně s naprostými rozpaky, naprostou touhou být laskavý. Bylo to
téměř... a při rozhovoru s tímto stínem jsem měl toto zjevení, že ten stín udělal něco
úžasného, co se mělo negativnímu stavu jevit jako zdánlivé přijetí pověření konat
velice negativním způsobem zlo.
P: Uhmmm.
Y: Ale překonal to a oklamal celou negativní oblast jako prostředek ke vstoupení
do duchovního pozitivního stavu, a byl schopný, musel se jevit takovým způsobem,
jako zlý, a dokonce prohlašoval, že bude říkat a mluvit odporné věci, ale uvnitř
srdce bylo místo, byla Niterná mysl...
P: Ano.
Y: ...vevnitř byl ten stín nezkažený. A jen co vstoupil do duchovní oblasti, tak se to
ukázalo. Zažil jsem nejméně tři, či čtyři stíny. Dva, co byly před ním a jeden poté, co
přišel a projevoval se skoro přesně stejným zevnějškem nebo náladou. Vzhled,
vyjadřování, chůze, zlostné chování, ale Niterná mysl toho stínu byla jaksi
nezkažená.
X: Uhmmm.
Y: A transformace byla jednoduchá, byla velice krásná, téměř okamžitá. Jako když
během těchto procesů - to se mi zjevilo - něco proniká do pekel, něco prosakuje do
pekel, co už začíná transformační proces předtím, než přicházejí do duchovního
světa v pozitivním stavu a...
X: Věci se mění.
Y: ...a toto je,
X: Časy, ty se mění.
Y: ...a také fakt, že dokonce i každé peklo je neustále pod vládou Nejvyššího.
P: Samozřejmě, On je také Pánem všech pekel.
Y: A při prožívání mého stínu, kdož byl Deflon a nyní se jmenuje Daniel...
P: Vidíš, taktéž změna jména...
Y: Jeho rolí bylo stát se šampionem pekel. Stal se šampionem pekel. Démonem
démonů. Pekelným šampionem. Potom prošel skrze bránu a náhle si uvědomil, čím
se celou dobu pokoušel stát. A dokonce i to peklo bylo cestou k duchovnosti jako
výsledek dalekosáhlé povahy těchto principů, a ony přesahují všechny úrovně a
všechny překážky a všechny blokace proti jejich rozšíření, takže souhlasím s tím, že
je přijatelné o tom hovořit.
P: Dobře, vidíte myslím, že peklo jako celek je v jistém smyslu připraveno na
změny, i když si to tam neuvědomují, někteří si to neuvědomují a bojují proti tomu.
Ale byli byste překvapeni, kolik jich vychází ven.
X: Nabývám dojmu, že dokonce i když se pekla a síly negativního stavu mobilizují
pro totální rozhodující boj na scéně planety Země, že v duchovní dimenzi už začíná
masový exodus...
P: Ano, dezerce. Opouštějí své vlastní. Je to zábavné, protože...
X: Jako kdyby byl výsledek toho boje už znám.
P: Je to zábavné, protože myslím, že jsem to zmínil...
Y: V Niterných myslích...
P: ...že byla doba, kdy bych dokonce ani nenabídl nějaké negativní entitě tuto
volbu, připomínající jim volbu, že i oni se mohou změnit. Neměl jsem v tom jasno. A
ovšem nebyla vhodná doba. Ne proto, že by to byl nějaký můj nedostatek
ohleduplnosti či něco takové, ale jednoduše nebyla pro ně vhodná doba vyjít ven,
kromě stínů a těch, co skutečně... víte, je v tom jistá záhada. Ale v první řadě bylo
nezbytné vyhlásit principy, zřídit patřičná zařízení, školy, podmínky, stav, vyškolit
lidi, co to dělali. Založit galaxii, speciální galaxii, místo, celou galaxii, která by se
tomu zasvětila.
X: Uhmmm.
P: A když už byla založena, principy vyhlášeny, zformulovány; teď to můžeme
dělat.
X: Ukazuje se ohromující moc Lásky a Moudrosti Nejvyššího.
P: To je pravda. Takovým krásným způsobem, víte.
X: A z toho vyplývá, že negativní duchové v nejhlubších peklech začínají dostávat
poselství, začínají pociťovat následky a že celá situace se rychle mění, takže
dokonce i když svět směřuje...
P: Ke katastrofě.
X: ...k jakémusi kataklyzmatickému rozhodujícímu boji, duchovní základy pro
negativní stav se už začínají rozpadat.
P: Samozřejmě, ale vidíte, že negativní stav musí být eliminován nejprve od
základů, z duchovního světa, ne z přírodního světa.
X: Vidím obraz negativního stavu připravujícího se na zasazení toho, co doufá, že
bude osudová rána, a jak se připravuje na uštědření toho, co doufá, že bude
osudový úder, přičemž zároveň přestává dostávat podporu.
P: Správně. Přesně. Je to přesně tak.
Y: Vojsko a přisluhovači negativního stavu z toho prostě zmizí.
X: A z toho vyplývá, že Petr je nesmírně zaneprázdněn mimo jiné tím, aby dostal
toto poselství do nejhlubších pekel.
P: Ne vždy to bylo příjemné.
X: Určitě. Nevím, zda je teď vhodná doba zmínit se o tom, ale včera večer, když
jsem dělal korektury, náhle jsem pocítil záplavu myšlenek, které jsem si zapsal,
které, jak se zdá, se točily kolem otázky, jak eliminovat negativní stav, což je jedna z
mých nejoblíbenějších otázek na rozjímání, a v jistém bodu dnešního večera bych
se s vámi podělil o to, co jsem napsal. Měl bych to udělat teď?
P: Ovšem.
X: Zdá se, že se to tady dostává na přetřes.
P: Chceš, aby to bylo na záznamu?
X: Na tom nezáleží. Je to jen hrubá forma, ale jednoduše to přečtu a podělím se o
to s vámi v aktuální podobě. Vypadá to nějak takto. Jak ukončit negativní stav.
Žijeme ve světě, který je v současné době ovládán negativním stavem zla a
nepravdy, čehož symptomy jsou všude vůkol nás ve formě podvodů, zkázy, chorob
a smrti. Viděno z hlediska pozitivního stavu Dobra a Pravdy, planeta Země je místem
experimentu s negativitou, co se projevuje jako psychopatologie a sociopatologie,
jakož i fyziopatologie. Viděno z hlediska negativního stavu zla a nepravdy, každá
lidská duše představuje bojiště, na kterém síly temna vedou válku proti silám světla.
S nástupem nukleární války není nadsázkou, když řekneme, že lidský závod se stal
fakticky doslovně závodem s časem. Klíčovou otázkou proto je, zda existuje nějaký
způsob, jak ukončit tento experiment s negativitou dříve, než vyvrcholí vyhubením
lidské rasy a zničením naší planety Země. Existuje-li nějaká tajemná formule, jak
může být negativní stav efektivně ukončen, co to je? Odpověď, která ani zdaleka
není tajemstvím, je zřejmá. Každá lidská bytost je stvořená se svobodnou vůlí, a
nejen plán jedincova života, ale i samotné schéma jeho osobnosti je určeno
volbami, které provede. Potom přichází věta, která se týká faktu, že fundamentální
volbou je jedincův vztah k vlastnímu niternému Zdroji, a potom to pokračuje
následovně. Když si jedinec zvolí, že uplatní svou svobodnou vůli k tomu, aby uznal
duchovní zdroj svého života, sám se svým aktem přijetí dostává do aktivovaného
pozitivního stavu světla. Když si jedinec zvolí, že uplatní svou svobodnou vůli k
tomu, aby popřel duchovní Zdroj svého života, sám se svým aktem odmítnutí
dostává do aktivovaného negativního stavu temna. Je důležité pochopit, že vlastní
odmítnutí Boha je subjektivní zkušenost jako zmizení či zánik slunce. Negativní stav
temna tak dává vznik falešné iluzi, že okamžitým výsledkem zlého jednání odmítnutí
svého zdroje je nejen popření toho zdroje, ale i zničení toho zdroje. Tímto se zase
dává vznik falešnému sebeklamu, že konečným výsledkem aktu odmítnutí
pozitivního stavu je nejen deaktivace svého vlastního pozitivního stavu, ale také
deaktivace pozitivního stavu každého. Pravou skutečností je, že tento bláznivý akt
popírání pozitivního stavu ovlivňuje pouze popíratele samotného a odpovídá
sebevražednému aktu sebezničení. Je to akt sebeodmítnutí, sebezatracení a
sebeodsouzení, který dostává popíratele do negativního stavu duchovní smrti, tedy
mimo pozitivní stav Božího stvoření. Není náhodou, že slovo „evil“, to jest zlý, je
slovo „live“, tedy živý, vysloveno pozpátku.
P: To je zajímavé.
X: Neboť zlý akt popření pozitivního stavu má nevyhnutelný účinek, postavení
všeho vzhůru nohama a naruby v mysli popíratele, který se ocitá uvězněn v
duševním rozpoložení falešného světa, ze kterého je velice těžké uniknout. Jednak
však samotnou svou přirozeností negativní stav v sobě obsahuje semínka své
vlastní zkázy, ke které dojde, když popíratel nejdříve prohlédne iluzi, že má moc
zničit Boha. Potom prohlédne sebeklam, že má možnost zničit životy ostatních.
Nakonec se probudí do uvědomění, že může zničit pouze svůj vlastní život, když si
zvolí negativní, a poté tento proces osvobození a osvícení završí jednoduchým
aktem volby pozitivního. Experiment s negativitou, který začíná popřením
pozitivního a potvrzením negativního, tedy končí popřením negativního a
potvrzením pozitivního.
P: Velice dobře, velice dobře.
X: Prostě to přímo ze mne vyteklo spojené všechno dohromady. A klíčovým
obrazem byl obraz slunce mizícího v okamžiku, když jedinec popírá svůj Zdroj, takže
podléhá iluzi, že vlastním popřením vlastního zdroje nejenže popírá ten Zdroj, ale
vlastně ten Zdroj ničí. Toto vytváří tu iluzi.
P: Oni tam v peklech prezentují nějaké pseudoslunce, které je jak dřevěné uhlí,
víte, co myslím, tu věc, jak to nazývají?
Y: Briketa.
P: Briketa, ano, přesně. Takový druh světla.
X: Náhradní slunce.
P: Náhrada. Strašné.
X: Svatost Nejnižšího je způsob, jak... (smích)
P: Svaté lejno, ano. (smích)
Y: Oko Saurona.
P: A rádi si hrají na magii a záhady a tajemství, víte.
X: Cítím, že to, co jsem tady napsal, jsi myslel tím, když jsi odpověděl mé negativní
entitě Kidu Cusartovi, když prohlašoval, že je hrůzostrašný a nebezpečný, tehdy jsi
řekl, není na tobě nic hrozivé, jenom nechápeš sám sebe. (smích).
P: To bylo komické. Rádi tu hru hrají. Uvěříš-li jim, potom samozřejmě jsou hroziví.
X: Ale není to jen tohle, že se pokoušejí blafovat a zastrašovat ve smyslu podvodu,
důležitá věc, které jsem se chopil, byl sebeklam ve víře, že akt popření vlastního
Zdroje ve skutečnosti ten Zdroj zničí. Toto vytváří onu subjektivní iluzi, takže oni
podléhají této sebeklamné iluzi, že mají tuto moc ničit. I když vlastně jediné, co
dělají, je akt sebezničení.
P: Správně.
X: Je to úžasné.
P: Nemají vůbec žádnou moc kohokoli zničit.
X: Nezničí dokonce ani své životy, jen vytvářejí iluzi, že ničí své vlastní životy tím,
že se uvádějí do toho pekelného stavu.
P: To je pravda.
X: Jen co to uvidíš a pochopíš, není už na něm nic opravdu hrozivé. Pekelný stav
je ohavný, ale podstatnou věcí, kterou nyní vidím, je, že uvnitř sebe obsahuje
semínka své vlastní destrukce. Eliminuje se samotnou svou povahou. Představa, že
by mohl vyzývat či vytlačit pozitivní stav, je naprostou iluzí. Zdá se, že je to každému
čím dál jasnější.
P: Ano, ale podívejte, problém je myslím v tom, že princip je tu jasný, že ano, je to
iluze, ale pokud se s touto iluzí ztotožníte, je skutečná.
X: Jinými slovy, negativní stav skutečně existuje jako alternativa k pozitivnímu
stavu.
P: Správně. Ve smyslu toho, jak to bylo sděleno v Poselstvích, jak aktivujete
negativní stav? Ztotožněním se s ním ze své vlastní vůle, svou volbou. Cokoli ve
vesmíru, ve fyzickém vesmíru může existovat jen na základě existence mysli, neboť
vy víte, že je tam idea, která vytváří ten stav. A pokud mám ideu zla jako oponující,
odmítající pozitivní stav a ztotožním se s tím zlem, stávám se zlým.
X: Uhmmm.
P: Zlo se stává realitou. A ovšem ubližuje. Pokud toto ztotožnění trvá, potom
ubližuje a ničí ve smyslu relativnosti, přesto to ale dělá.
X: Vzpomínám si, když jsi mi pomohl poprvé rozlišit mezi dvěma rozdílnými
významy výrazu negace negativního. Já jsem ten výraz používal. Jak neguješ
negativní? A ty jsi zaujal tento postoj.
P: Z jaké pozice?
X: Z jaké pozice? Pokud neguješ negativní ve smyslu popírání, že negativní stav
vůbec existuje...
P: Je to negativní.
X: ...napájíš negativní stav. Kdežto pokud neguješ negativní ve smyslu uznání, že
negativní stav existuje, a zvolíš si být bez negativního stavu, potom...
P: Když mu nenaletíš, potom...
X: ...potom si od něj osvobozen. Protože užíváš tu negaci z pozitivního stavu.
P: Vidíš ale, že srozumitelnější je to podle metafyzického pojetí zóny vymístění. Ve
chvíli, kdy se ztotožníš s myšlenkou, že existují nějaké jiné možné principy než
duchovní, samy o sobě a samy od sebe, už více nemůžeš existovat v rámci těchto
principů. Musíš být tedy mimo ně. Tak si vytváříš svůj vlastní pseudovesmír, nebo
nazvi si to, jak chceš.
X: Což není přesně... Odpovídá to sebevražednému aktu sebezničení, ale není to
sebezničení ve smyslu ukončení existence, je to duchovní smrt, která jedince
vystrčí vně stvoření.
P: Ano, a to je smrt. Ale v tom smyslu, že je tam vzkříšení, chápete? Něco takové
jako věčná smrt neexistuje, protože by to bylo v rozporu s přirozeností Nejvyššího,
Kdož je věčně živý. Existuje pouze jeden Absolutní Stav, což znamená, že existuje
jen jeden stav věčného bytí naživu. Všechno ostatní je jen relativní. Něco takové
jako absolutní smrt neexistuje. Neboť potom by existovali dva Bohové, což je
strašná představa pro pozitivní stav, byť i jen na ni pomyslet. Z toho důvodu
negativní stav nemůže být navěky pravě na tomto základě a podle tohoto principu.
X: A toto je přesně to, co se negativní stav snaží nejzatraceněji udělat; učinit se
věčným a vyrovnat se pozitivnímu stavu.
P: Ano. O tom je tato válka. Celá duchovní válka je právě o tomto.
X: A o tomto bylo sestoupení Ježíše Krista po ukřižování do pekel.
P: Ano.
X: Určit tu hranici, stanovit tu hranici.
P: Ano. A podrobit si je a stát se Pánem pekel a poskytnout jim příležitost uvědomit
si to a vrátit se zpět.
X: Potvrdit fakt, že oni nejsou rovnocenní a opační a věční.
P: Nemohou být. Nemohou být, protože nepocházejí z Absolutního. Nic špatné
nepochází z Absolutního, chápete. Proto tedy zlo pochází z relativního, proto tedy je
zlo relativní k relativnímu a nemůže být navěky. Má jen potenciální možnost být
navěky. Ne ale skutečně. A o tom všem je duchovní válka. Etablovat se na
rovnocenném základě s pozitivním stavem, aby mohli být navěky. O tom to všechno
je. A jediný způsob, jak to všechno mohou udělat, je zničit Absolutní. Samozřejmě,
že je to jejich sebevražda, bláznovství této situace, neboť pokud zničí Absolutní,
zničí sebe samotné, protože oni nemohou existovat bez Absolutního, chápete. To je
iluzí té situace. Oni věří, někteří z nich věří, že mohou existovat bez Absolutního, ale
neuvědomují si, že pokud by s tím zničením uspěli, protože čerpají všechno z toho
Absolutního...
X: Je to jako když parazit zničí svého hostitele.
P: Správně. Přesně tak.
X: Víte, v této chvíli si velmi dobře uvědomuji, že i když to může nezasvěcenému
člověku připadat, jako bychom jen posedávali a vedli nějakou abstraktní
filosofickou diskusi, ve skutečnosti děláme to, že z hlediska Niterné mysli se
vyzbrojujeme pravdou, abychom se vypořádali se silami negativního stavu.
P: To je pravda.
X: Je to jako kdyby... Cítím, jako bychom si brousili naše meče, když diskutujeme,
jako bychom si brousili naše meče pravdy a objasňovali a možná sdíleli s ostatními
pochopení pravého vztahu negativního stavu ke stavu pozitivnímu, z čehož vyplývá,
že pozitivní stav se nemusí od negativního stavu ničeho obávat.
P: No, to nemusel nikdy, vidíte. Jen je těžké to poznat, když jste uprostřed
negativního stavu. Když jste bombardováni neustálými výpady a útoky, stává se to
těžkým, přivádí to do zoufalství a vy se unavíte.
X: Opravdu mám tento pocit, že fyzická země bude dějištěm...
P: Posledního boje.
X: ...velmi drastického, katastrofického fenoménu rozhodujícího boje...
P: No, nebuďte si tím tak jisti. Nejvyšší má několik alternativ této situace...
X: Uvědomuji si...
P: Nepočítejte s tím, že musí nevyhnutelně dojít ke kataklyzmatické katastrofické
pohromě. Může, ale také nemusí.
X: Já si to uvědomuji.
P: Naznačuje to, že - ano, mohlo by to přijít. Je to velice silná možnost, ale Nejvyšší
je Absolutní Milosrdenství a Trpělivost. Pamatujete se na princip reprezentovaný
Marielou a Marielem? Nejvyšší může najít způsoby, jak obejít tuto situaci a udělat to
například prostřednictvím invaze pozitivního stavu do zóny vymístění, mírným
způsobem, aby lidé nezahynuli následkem přítomnosti pozitivních entit. Čistě
pozitivních, víte, že oni v sobě nemají nic negativní. Samozřejmě chci, abyste si
uvědomili, že Nejvyšší má mnoho dalších možností, jak vyřešit situaci na planetě
Zemi. Kterou možnost Nejvyšší vůbec použije, záleží na volbách, které lidstvo jako
celek učiní. Jaká to bude volba, může vědět pouze Božská Prozřetelnost Nejvyššího
a není vůbec naší starostí pokoušet se to uhádnout. Naší starostí je přinést lidstvu
Dobrou Zvěst Evangelia Našeho Pána Ježíše Krista, Kdož je Nejvyšší, a Nového
zjevení, odrážejícího se v Nové nebeské společnosti-galaxii, reprezentované všemi
jejími členy, jak nám bylo doposud zjeveno Milosrdenstvím Nejvyššího a jak bude
zjeveno v budoucnu.
Zdroj: REALITA, MÝTY A ILUZE