|
Dne 17. dubna 1982
Dnes byla přijata od Pána následující poselství.
Je čas velmi stručně uvážit některé další body filosofie Nové školy duchovních
obrození, opětovného poznání a restrukturalizace, která brzy vstoupí do bytí.
Dnes může být zjeveno následující:
1. Všechny programy této školy budou uspořádány tak, aby poskytly příležitosti všem
zúčastněným nejen k poučení, ale i k opravdové změně. Nikomu nebude dovoleno
vstoupit do této školy pouze za účelem shromáždění informací a vědomostí.
Zvědavost kvůli zvědavosti, poznání kvůli poznání a sbírání informací a znalostí kvůli
sbírání informací a znalostí nebudou mít v této škole místo. Taková nízká motivace
vymaže jakoukoli znalost či paměť toho, jak tuto školu nalézt, lokalizovat a vstoupit do
ní. Jeden ji může nalézt, lokalizovat či do ní vstoupit jen tehdy, jestliže hluboce cítí,
touží a z hloubi vlastního srdce baží dle vlastní svobodné volby, aby byl poučen,
vzdělán, či získával znalosti a informace za účelem kompletní restrukturalizace,
přestavby a základních změn vlastní mysli, srdce a stylu života čili svého ducha, duše,
těla a chování.
Účelem vstupu na tuto školu bude změnit se k lepšímu ve všech ohledech bez výjimky
a výluky (v duchu, duši, těle, postojích, úmyslu, chování atd.). Pro takové důkladné
změny budou poskytnuty všechny prostředky. Jedinec se bude učit a osvojovat si
vědomosti a informace konáním a stáváním se; jedinec bude konat a stávat se učením
a získáváním vědomostí a informací.
Jestliže jakékoliv vědomosti anebo informace nepovedou ke změnám jedince, budou
neužitečné. Proto jakékoliv nabyté vědomosti, informace a poučení bude mít
bezprostřední důsledný dopad, manifestaci, aktualizaci a realizaci v jeho myšlení, vůli,
citech, emocích, úmyslech, touhách, postojích, činech, chování, vztazích a zjevu na
všech úrovních jeho ducha, duše, těla simultánně. Toto bude pravdou ohledně jeho
vlastního pojímání sebe sama, obrazu sebe sama, vnímání sebe sama a jeho vlastního
vnímání, chápání a vztahovosti vzhledem k druhým a, ve vyšším smyslu, k
Nejvyššímu.
2. Každý v této škole, ať je učitel, terapeut, duchovní, asistent, pobočník, rezident,
student či pacient, bude od Pána vybaven velice speciálními schopnostmi, dary a
nástroji pro vyhledávání, nalézání, určování a používání nejvhodnějších,
nejefektivnějších, nejvýkonnějších, nejdostatečnějších a nejúspěšnějších způsobů a
metod vykonání procesu změny, jak byl popsán v bodě 1, s respektem k jedincovým
individualním, osobním a intimním potřebám, volbám a touhám v souladu se
strukturou a dynamikou jeho mysli, utvořením jeho osobnosti a obsahem jeho
jedinečné individuality. Toto bude individuální přístup. Nebude možné ani dovolené
žádné zobecňování či analogizování od případu k případu. Nicméně každý bude
přispívat k obecným znalostem sdílením svých zkušeností se všemi ostatními a
sdílením zkušeností druhých za účelem zvelebování, obohacování a vzájemného
prospěchu. Toto bude skupinový přístup.
Při pohledu na tento fakt, povede vyhledávání, nalézání, určování a používání
nejefektivnějších způsobů změn k ustanovení způsobů, metod, taktik, podmínek, stavů
a procesů k tomu, aby se taková změna udála nanejvýš efektivně, prospěšně,
ekonomicky, rychle, jednoduše, důkladně a fundamentálně. Pro každého jednotlivce
se určí a použije nejvhodnější tempo k završení jeho účelu a cíle, aby ve škole pobýval
způsobem nejrychlejším, nejbezpečnějším a nejvíce užitečným bez žádných tlaků,
stresů či nerealistických očekávání, ale také bez zpoždění nebo odkladů.
3. Každý účastník školy bude pod přímou záštitou a vedením Nejvyššího, procesem
hlubokého zkoumání sama sebe, vyšetřování sama sebe a vnímáním sama sebe ze své
vlastní svobodné vůle a volby aktivně, tvořivě a nápaditě určovat, budovat, formovat,
ustanovovat, aktivovat vlastní budoucí osud, který bude v souhlase s jedinečnou
strukturou a dynamikou vlastní mysli a osobnosti a jím vybraným umístěním v
hierarchii duchovní organizace, za účelem přibližování se k Nejvyššímu způsobem
nejužitečnějším, jedinečným, nejuspokojivějším a neopakovatelným.
Takové uspořádání, budování, určování, formování, ustanovení a aktivace vlastního
nového osudu pod přímým vedením Nejvyššího bude hlavním účelem a cílem pro
pobývání v této škole. Kdokoli do této školy přichází, přijde s tímto vyšším účelem v
mysli. Ten bude nejzazším dostižením pobytu v této škole. Jedinec bude s to tuto
školu absolvovat jedině poté, co tohoto vyššího cíle dosáhne.
Když jeden bude studovat, formovat, ustanovovat, určovat, budovat a aktivovat svůj
osud, bude to činit s velmi důležitým principem v mysli. Jakýkoli úděl vybraný
procesem, který je zde popsán, bude vyžadovat během jeho realizace, aktualizace a
naplnění v životě neustálé zdokonalování, modifikace, nové ohodnocování a
formulování, zlepšování, zvelebování, obohacování a, jestliže to bude nezbytné a bude
se to jevit jako vhodné a správné, také celkovou změnu buď jeho obsahu, metody
nebo jeho použití, stylu, manifestace, následku nebo zkušenosti ve všem či v něčem
ze shora popsaného. V každém jednotlivci, který absolvuje tu školu, bude zabudován
tento princip, jež bude průběžně procvičován, renovován a ustavován znovu tak, aby
již nikdo sám sebe neshledal s neduchovními a nesprávnými idejemi, že je navždy
uzavřen ve vlastním osudu.
Toto je konec dnešního poselství.
Zdroj: POSELSTVÍ Z NITRA