|
Dne 26. května 1982 požádal Nejvyšší, aby bylo přeneseno něco více myšlenek
ohledně nové nebeské společnosti. Tento přenos se udál ve dvou fázích. První fáze
nastala dne 6. května 1982 a fáze druhá dne 2. června 1982. Během těchto dvou dnů
bylo uváženo devět bodů.
1. Počáteční členy Nejvyšší pro tuto společnost rekrutoval ze všech existujících
úrovní, stupňů, kroků a dimenzí pozitivního stavu a procesu nebes sestávajících z lidí
přišlých z planety Země. Tito členové byli nejpokročilejší v lásce, moudrosti, poznání,
inteligenci a užitečnosti uvnitř jejich vlastní společnosti. Tito byli v bodě přesažení
všeho, co představovala jejich společnost v hierarchii duchovní organizace nebes lidí
přišlých ze Země. V okamžiku, kdy kdokoli dosáhne tohoto bodu transcendence, je
připraven nastoupit odlišnou, ve srovnání progresivnější, značně pokročilejší úroveň
duchovního uvědomění a chápání, která tohoto jedince odnímá z jeho předešlého
stavu a rozpoložení a umísťuje ho do zcela odlišné situace a prostředí. Tato nová
situace a prostředí je souhlasnější s jeho vlastním stávajícím duchovním stavem.
Umožňuje mu, aby pokračoval v duchovním pokročení s větší intenzitou, hlubším
obsahem a širším rozsahem.
Lidé se v tomto bodě přesahu stávají připravenými vnímat a pojímat duchovnost a
všechny její principy integrovaněji, univerzálněji a smysluplněji. Stávají se takto
vynikajícími kandidáty pro to, aby prošli sítem ohledně své schopnosti stát se členy
nové nebeské společnosti, jež v tomto bodě duchovního pokročení přesáhne vše v
jsoucnu a bytí v nebesích sestávajících z lidí z planety Země. Podobný pokrok a rozvoj
a neustálé přesahování se ovšem odehrává ve všech ostatních nebesích, jež sestávají
ze sentientních entit z míst, stavů a rozpoložení jiných než z těch, které jsou lidských
bytostí ze Země.
Jakmile Nejvyšší takovou novou nebeskou společnost ustanoví, vyhledává v
intermediálním a přírodním světě nejvhodnější lidi, kteří by se stali jejími reprezentanty
pro přenášení, šíření ovlivňování a naplňování všech idejí, pojetí, myšlenek a událostí
této společnosti, jež je iniciuje, produkuje a emanuje skrze všechny kanály sobě
odpovídajícího vesmíru.
Případní reprezentanti této společnosti v intermediálním a v přírodním světě jsou ve
stavu a rozpoložení souvztažném se členy této společnosti. Jsou taktéž v bodu
přesáhnutí svého stávajícího duchovního stavu a rozpoložení, hotovi přijmout odlišný,
pokročilejší, integrovanější náhled a styl života, než byl ten jejich předešlý.
Ačkoli v intermediálním světě ve zjevu těchto lidí taktéž existuje zevní změna, jež
doprovází důkladné vnitřní niterné změny, jak je tomu v duchovním světě, v přírodním
světě nejsou ve většině případů tyto změny zjevné v zevní formě, ale spíše se
odehrávají v jedincových niternostech otevřením určité oblasti či oblastí jeho Niterné
mysli, jež do té doby nebyly pro takového jedince dosažitelné a přístupné.
Lidé jako tito obvykle niterně vědí, že se něco v nich mění a že je čas, aby přehodnotili
své životy a získali odlišnou filosofii, náhled, chápání a životní styl, než ty, které ve
svých životech měli do této doby. Avšak menší změny v jejich tělesném vzezření a
formě se udávají kromě toho, že po přijetí své nové životní filosofie se cítí mladšími,
zdravějšími, energičtějšími a silnějšími a tvořivějšími a produktivnějšími.
V duchovních a intermediálních světech je jakákoli změna vůbec doprovázena změnou
fyzické či zevní formy těch, kdo takovou změnu podstupují.
Důvod toho, že v lidských fyzických tělech v přírodním světě planety Země nenastávají
žádné zjevné změny, je ten, že lidské tělo je v první řadě složeno z prvků hmoty. Svou
povahou je hmota v neustálém procesu přijímání, absorbce a hroucení se na sebe bez
jakékoli schopnosti přenosu, změny a sdílení. Ať se ve hmotě udává jakýkoli aktivní,
užitečný, produktivní a tvořivý proces, není tento z hmoty samotné, ale z duchovního
principu přítomného ve hmotě za účelem tvořivého, produktivního a užitečného
procesu. Elementy hmoty lze opětovně uspořádat v různých kombinacích dle užitých
zákonů duchovních, ale tyto elementy zůstávají stejné bez ohledu na to, kolik
rekombinací jejich pozice, vzájemného přiblížení a počtu je provedeno.
Situace na planetě Zemi je v tomto ohledu komplikovanější vzhledem k negativnímu
stavu, který je v aktivovaném a dominantním módu svého jsoucna a bytí na Zemi.
Svou povahou negativní stav nechce nic měnit. Toto spoluoznačení negativního stavu
činí prvky hmoty, z nichž se skládá lidská zevní forma ještě více rezistentními a
neschopnými se změnit. Jakákoli změna v těchto elementech nastává, je ve směru
rozkladu, opětovného návratu do jejího počátečního elementárního stavu a procesu
hroucení se na sebe, jak tomu bylo předtím, než byla duchovními principy donucena
přijmout lidskou fyzickou formu těla. Taková změna není vůbec žádnou změnou.
Avšak lidská zevní forma v duchovním a zprostředkujícím světě nesestává z prvků
hmoty. Spíše sestává z prvků jejího vlastního prostředí, jež dodržují zákony a principy
duchovní progrese. Takže cokoli se odehraje ve vlastní mysli či duchu, synchronně se
odráží ve vlastní zevní formě. Tedy jakákoli zevní forma zde je neustále měnitelná se
změnami, které nastávají ve vlastních vnitřnostech a niternostech.
Když se tudíž lidé, kteří se stávají hodnými přijmout členství v nové nebeské
společnosti, dostanou na místo svého určení, nevypadají již stejně, jako vypadali ve
svém předešlém stavu a místě.
2. Když členové, kteří jsou hodni nové nebeské společnosti, dosáhnou místa svého
určení, vytvářejí pod vedením a za předsednictví Nejvyššího nový duchovní,
filosofický, duševní, politický, ekonomický a kulturní stav, jež se odlišuje od čehokoli
doposud jsoucího a existujícího v jejich globálních nebesích. Ustanovení tohoto stavu
bezprostředně předchází nové přímé zjevení, osvícení a inspirace od Nejvyššího
ohledně nových duchovních principů, idejí, myšlenek, kategorií, struktur a dynamik,
která se mají stát stavebními bloky tohoto nového stavu.
Všichni členové tohoto nového stavu si vštěpují tyto nově zjevené pravdy do svých
duchů, duší a těl, takže se tyto pravdy stávají samým zdrojem jejich jsoucna a bytí po
trvání jejich životního údobí v tomto novém stavu. Těmito pravdami žijí a v rámci nich
a z nich jednají. Fakticky se stávají těmito pravdami z Nejvyššího dle Nejvyššího.
Toto nové zjevení, jež přijímají od Nejvyššího, transformuje samu jejich esenci a
substanci a dává jim dosud nedostupné a neznámé síly, náhledy a chápání a pravdy
pro naplnění účelu a cíle jejich bytí v této nové společnosti. Takže se tyto nové pravdy
stávají samou jejich podstatou.
3. Když jsou všichni případní členové nové společnosti shromážděni v oblasti či místě
speciálně pro ně vytvořeném Nejvyšším, jsou všichni pověřeni určitými funkcemi v
souladu s preferencemi, volbami, strukturou a dynamikou jejich osobností a stupněm
užitečnosti, jenž jsou schopni plnit v rámci sféry moci a vlivu této společnosti.
Nejvyšší z nich osobně vybírá nejmoudřejší, nejnadanější a užitek skýtající
příslušníky, kteří jsou pak pověřováni sloužit ve vysoké radě této společnosti, aby tato
vládla všem jejím funkcím. Nejvyšší členové této vysoké rady pak pověřují štáb
úředníků a asistentů vedených nejvhodnějšími a kvalifikovanými členy, kteří pak určují
specifické funkce každého člena v hierarchii duchovní organizace této společnosti a
všech jejich oddělení. Jakmile se tato pověření vykonají a každý dle svobodné volby
přijme jejich pozice, Nejvyšší zahájí postupnou aktivaci všech funkcí této společnosti,
jak je potřeba s ohledem na univerzalitu povšechnosti. Po stvoření jsou konány různé
úvody a prohlášení; všechny principy jim nově zjevené Pánem jsou sdíleny a
vysvětlovány všem ostatním ve Stvoření; nastává výměna misí dobré vůle s ostatními
nebesy a zbytkem Stvoření a vyvíjejí se a zdokonalují nové metody, taktiky a
prostředky diplomacie, vztahování se a vzájemného působení.
4. Obsah funkce této nové nebeské společnosti vyžaduje, aby sestávala nejenom z lidí,
kteří se rekrutovali z rozličných úrovní nebes planety Země, ale též z entit ze všech
ostatních dimenzí, nebes, úrovní a jim odpovídajících intermediálních a fyzických
světů. Když tedy byla tato společnost Nejvyšším iniciována a ustanovena, byli po
celém Stvoření vyhledáni nejvhodnější dobrovolníci a byli požádáni, aby se k této
společnosti ze své vlastní svobodné vůle a volby připojili, aby se stali integrální
součástí jak jejího členstva, tak i jejího orgánu vlády. Proto nová nebeská společnost
pozůstává ze široké variety odlišných sentientních entit lidských, jakož i nelidských
forem včetně lidí, kteří původně přišli z planety Země.
Touto strukturou uspořádání Nejvyšší zařídil, že všechny rozličné kvality duchovních
stavu a procesů, které po celém Stvoření existují, budou připojeny dle struktury a
skrze strukturu, obsah, dynamiku a zkušenosti této společnosti a skrze ni ke všem
duchovním světům lidí ze Země a k lidem ze Země poté, co se typická lidská éra zruší.
Takže díky takové rozmanitosti reprezentace ve svém členstvu má tato společnost
bezprostřední přístup z první ruky ke všem nezbytným znalostem a zkušenostem
existujícím po celém Stvoření.
Tento přístup je závažný pro účel, cíl a fungování, pro které byla nová nebeská
společnost Nejvyšším počata a ustanovena. Jelikož je tato společnost
sjednocovatelem všech pozitivních zkušeností a dostižení lidí z planety Země a jelikož
poskytuje pro veškeré Stvoření chybějící spojnici z „nitra“ do „vně“, musí mít ve svém
obsahu všechny k dispozici jsoucí duchovní zkušenosti ze všech úrovní, stupňů a
rozličných dimenzí, aby mohla být takovou spojnicí. Jestliže jeden neví, s čím je
spojen, nemůže provádět účinnou funkci spojení. Tato zkušenost je k dispozici skrze
novou nebeskou společnost prostřednictvím uspořádání, jež vyžaduje osobní
reprezentaci různých sentientních entit z nebes jiných než nebe lidí ze Země.
5. Odpovídající dimenze, vesmíry a společnosti, z nichž se tyto sentientní entity
dobrovolně stávají členy nové nebeské společnosti, jsou spojeny se životem a
účastny života této společnosti skrze své reprezentanty. Navíc se všichni členové této
nové společnosti účastní života všech ostatních dimenzí, vesmírů a společností skrze
jejich reprezentanty, kdož jsou nyní členy této nové společnosti. Takže je ve
všeuniverzálním měřítku, od nejniternějšího k nejzevnějšímu, ve všech směrech
diskrétních a spojitých módů jsoucna a bytí ustanoveno vzájemné sdílení, společné
blaho, vzájemný užitek a prospěch.
Když byla tato společnost Nejvyšším předvídána a plánována, bylo to konáno s
důležitou myšlenkou - aby člověčenstvo této společnosti mělo k dispozici z první ruky
poznání a zkušenost negativního stavu a procesu. Taková znalost a zkušenost byla
nutnou podmínkou jejího formování, protože jedním z hlavních účelů ustanovení této
společnosti je asistovat Nejvyššímu v procesu postupné eliminace negativního stavu
na Zemi a v duchovním světě pro lidi přišedší ze Země. Bez znalosti a zkušenosti z
první ruky toho, co je negativní stav a proces vůbec zač, by taková důležitá asistence
neměla žádnou účinnost a sílu. Aby se této potenciální slabosti a osudovému zvratu
vyhnulo, Nejvyšší vyhledal dobrovolníky z budoucích členů této nové nebeské
společnosti (dle jejich idejí v Jeho/Její Absolutním procesu myšlení), kteří by ze své
svobodné vůle a volby souhlasili sestoupit na planetu Zemi do negativního stavu, aby
mohli podstoupit proces poučení se o jeho povaze, obsahu, účelu, taktice, zbraních a
metodách živým osobním příkladem. Osobní živoucí příklad plně potvrzuje platnost
ryzí zkušenosti negativního stavu a procesu. Jak se tito dobrovolníci navracejí domů
ze svého životního pobývání v negativním stavu na Zemi a v rozličných peklech, sdílejí
své zkušenosti a nabyté poznatky o struktuře a dynamice negativního stavu a procesu
se všemi členy nové společnosti, z níž byli vysláni se slibem - že se po úspěšném
splnění jejich nebezpečného a život ohrožujícího poslání v negativním stavu vrátí
domů.
Takže skrze tyto dobrovolníky je nová nebeská společnost nejkompetentnějším
odborníkem na procesy a funkce negativního stavu v jeho rozličných projevech a
formách. Žádnému členu této společnosti nechybějí o něm žádné informace anebo
zkušenosti. Takto není o negativním stavu před touto společností nic skryto včetně
zkušenosti pobývání v peklech pseudotvůrců. Tato situace dává, od Nejvyššího, nové
společnosti obávanou a mocnou zbraň pro zacházení s negativním stavem
nejkonstruktivnějším a nejvhodnějším způsobem, jenž bude nakonec vést k jeho
celkovému zrušení.
6. Všechny činnosti této nové společnosti se odehrávají ve velmi uvolněné, příjemné a
pohodlné atmosféře. U členů neexistuje žádný pocit stresu nebo tlaku. Zároveň zde
nenastávají žádné odklady a zpoždění. Vše je velmi včasné, v souladu a synchronností
s tím, co je třeba, co je připraveno a vhodné. Příslušníci této společnosti činí vše, se
smyslem pro zábavu, humor, dobrodušně a se srdečným smíchem, pokud je to
vhodné.
Ačkoli je pocit důležitosti, velikosti a hluboké úcty, ohledně užitku, který z Nejvyššího
a dle Nejvyššího pro veškeré Stvoření poskytují, u nich vždy přítomný a neustále
uznávaný a pociťovaný, žádným způsobem je to neobírá o radostnou zábavu a
nenucenost, s níž konají veškeré své úkoly a pověření. Nejvyšší je největší zábavou,
jaká u nich je. Nejvyšší miluje smát se s nimi, říkat humorné věci a mít s nimi legraci.
Nejvyšší je jimi po veškerý čas prožíván a zacházejí s ním jako se svým Otcem/svou
Matkou, jako jediným pravým Rodičem, který si rád hraje se Svými dětmi, když je čas
na hraní.
Bylo by omylem předpokládat, že členstvo této nové společnosti chodí dokola se
strohými, vážnými, zaneprázdněnými výrazy tváří bez jakéhokoli smyslu pro humor,
legraci, veselí či zábavu. Taková situace existuje pouze v peklech. Příslušníci pekel dle
své volby odmítají mít jakoukoli legraci, humor, radost, potěšení, smích či zábavu.
Namísto toho jsou vždy zaneprázdněni, vážní, zatvrzelí, strozí, podezřívaví, bázliví,
obávající se, nepřátelští, násilničtí a stále ustaraní. Taková je povaha negativního
stavu. Ve srovnání s povahou stavu pozitivního je právě opačná.
7. Nová nebeská společnost je neustále v procesu rozvíjení rozličných vědeckých,
filosofických a psychologických projektů zahrnujících využívání neobvyklé
technologie, jež je k dispozici jejím členům z celého Stvoření. Ustavují různé
výzkumné ústavy a akademie, které pokrývají všechny známé vědy i vědy lidem na
Zemi neznámé, aby se získala hlubší, lepší a vhodnější znalost rozličných fenoménů
Stvoření, které nastávají v realitě a doprovázejí veškerou realitu všech duchovních
světů, všech intermediálních světů a všech fyzických, přírodních světů v jejich
rozličných dimenzích, úrovních, stupních, krocích, časech, paračasech a liniích.
Veškeré takové nabyté poznání je ihned využito pro doplňování novými údaji,
opravování a pozměňování současně existujícího poznání. Nově nabyté poznatky jsou
využity k dobrému užitku a výsledky se sdílejí s celým Stvořením.
Toto uspořádání je vitální, integrální a nutnou součástí duchovního pokročení.
Takže členové této společnosti používají v jakémkoli daném čase jen tu nejpokročilejší
znalost a technologii. Vědci této společnosti neustále zajišťují, že vše co se při jejich
práci pozná a objeví, je ihned k dispozici všem pro účinné a bez úsilí provedené
nahrazení jakýchkoli předešlých pojetí, idejí, nástrojů anebo technologií, jež se dle
pokroků ve výzkumech odpovídajících věd, za které jsou odpovědni, prokážou jako
zastaralé.
8. Náboženství nové společnosti lze plně a úplně definovat principy duchovní
homogennosti, jak byly popsány v „Poselstvích z nitra“ dne 3. - 4. dubna 1982 na
Martiniku. Členové této společnosti uctívají Nejvyššího v Jeho/Jejích různých
projevech a formách. Avšak, jako to nejdůležitější, vztahují se k Nejvyššímu nejprve
jako ke svému nejbezprostřednějšímu Rodiči, Jehož zbožňují a milují a Jenž miluje a
uznává je. Nejvyšší je v nich a s nimi vždy přítomen a On/Ona je tou nejpřirozenější,
nejfamiliárnější, nejtoužebnější osobou a osobou, k níž se nejvíce vztahují. Kvůli
tomuto uzpůsobení neexistují žádné formální zevní obřady a slavnosti pozemských
církevních bohoslužeb. Jejich církví je jejich srdce a jejich Niterná mysl, kde Nejvyšší
vždycky jest, a jejich bohoslužbou je jejich práce, život a užitek, který poskytují pro
jiné a sdílejí s jinými. Součástí této bohoslužby je humor, legrace, radost a smích,
které sdílejí s Nejvyšším a s každým jiným a jež Nejvyšší sdílí s nimi.
9. Životní styl členů této společnosti lze charakterizovat takovými pojmy, jako
progresívnost, plynutí, tekutost, mnohostrannost, různost, pohyblivost, ohebnost,
proměnlivost, přizpůsobivost a přizpůsobitelnost. Žádná rigidita či stagnace není
součástí jejich struktury. Jsou s to pojmout jakoukoli situaci, formu, proces, stav či
kondici v jsoucnu či bytí a nejen ji plně prožít, ale vyzískat z ní veškerý možný užitek,
aby si zdokonalili, doplnili novým a pozměnili svůj vlastní životní styl, jestliže je to
nutné a považuje se to za vhodné. Z takových zkušeností ve svém životním stylu
začleňují a využívají jen progresivnější elementy, než jaké v jakémkoli daném
okamžiku vlastní.
To je vše, co je v této době dovoleno vědět o nové nebeské společnosti.
Zdroj: POSELSTVÍ Z NITRA