|
Dne 27.března 1988 nedělního rána bylo ke mně slovo Pána Ježíše Krista, řkoucí:
„Konec zvláštního lidského života, života nemožnosti, rozporu, podvodnosti,
chytračení, dvojích norem, dvojakosti, nejistoty, nestálosti, nemocí, slabostí, pochyb,
nerozhodnosti, vražednosti, ničivosti a všech jiných přečetných nákaz negativním
stavem, jakými je lidský život tak hojně obdařen, neznamená konec jeho nositelů -
lidských tvorů. Jak bylo naznačeno v předešlé kapitole, tito budou transformováni buď
do pozitivních, nebo do negativních entit.“
„Ale negativní stav bude nakonec eliminován. Konečná eliminace specifického
lidského života na planetě Nula bude provedena současně s konečnou eliminací
negativního stavu. Oba jsou nerozlučně spojeny speciální pupeční šňůrou. Lidský
život závisí na pokrmu, dodávaném negativním stavem. Negativní stav potřebuje
lidské tvory pro projekci a uskutečňování všech zlých, nepravdivých, obecně i
specificky negativních idejí. Takže přesekne-li se ta pupeční šňůra, žádný z nich
nemůže přežít příliš dlouho. Negativní stav by mohl přežít bez lidských tvorů nějaký
čas. Ale nakonec by podlehl pro nedostatek zpětné vazby svých snah a pro
nedostatek zásob nových duší lidských tvorů. To by mělo za následek jeho postupné
odumírání. Samozřejmě k tomu nedojde, pokud lidští tvorové i negativní stav
nevyčerpají svou užitečnost, pro kterou existují. A protože jejich užitečnost je
vzájemně vázána, nastane jejich eliminace současně a během stejné doby (je to
postupný a pomalý proces).“
„Když tento nejžádoucnější úkol bude úspěšně dokončen, žádný specifický lidský
život ani mrtvý život nezůstane; jediný druh života, který tehdy bude k dispozici, bude
pravý život pozitivního stavu se svými nekonečnými rozmanitostmi projevů a s nimi
korespondujícími nekonečnými rozmanitostmi pozitivních nesentientních životních
forem.“
„Je život bez lidského života a bez mrtvého života negativního stavu možný? A když
je, pak jaký by to byl druh života?“
„Jak si vzpomínáte, bylo jasně zjeveno v páté kapitole knihy Realita, mýty a iluze, že
všechno úsilí negativního stavu je věnováno prokazování, že negativní stav potrvá
navěky, neboť pozitivní stav potřebuje negativní stav pro své přežití. Pseudo-
logičnost této halasné propagandy je v tom, že jestliže negativní stav je potřebný pro
přežití pozitivního stavu, pak negativní stav je také dobrý a bohulibý, a tedy bylo by
proto bezbožné a špatné jej potírat nebo eliminovat. V tomto mylném pojímání je
negativní stav uvažován jako rovný stavu pozitivnímu, neboť bez negativního stavu by
nebyla možná žádná svoboda výběru.“
„Je to pravda, že negativní stav měl povoleno dozrát kvůli svobodě výběru. Ve
skutečnosti však byl negativní stav aktivován s tím, aby se dala odpověď na
nejdůležitější otázku položenou stvořením o modalitě života či o životě obecně, jenž by
byl odvozen ze zdroje jiného než z Pána Ježíše Krista a Jeho/Jejích duchovních
principů. Byl také dovolen kvůli zobrazení toho, co se nemá volit. Jenom v tomto
smyslu přispívá negativní stav ke svobodě výběru. Když však negativní stav odpoví
plně na všechny otázky a konečný výběr bude proveden - jak bylo popsáno v kapitole
osmé této knihy - pak v čem by byl účel jeho neustálé existence? Po tom všem by
nesloužil žádnému účelu ani užitku. Jak si vzpomínáte, duchovní zákon užitku a
potvrzování platnosti dovoluje, aby někdo a něco mělo jsoucno a bytí, jenom když
slouží nějakému užitku, podle kterého se může potvrdit platnost a ospravedlnit jejich
existence. Neexistuje žádný důvod pro pokračování někoho či něčeho za touto čárou.“
„Jak víte z výše připomenuté knihy Realita, mýty, iluze, nepotřebuje pravý život
pozitivního stavu - kvůli své přirozenosti - nic pro své jsoucno a bytí, kromě svého
Absolutního zdroje - Pána Ježíše Krista. Ale Pán Ježíš Kristus Sám/Sama je tím
Absolutním životem. Tajemstvím jsoucna a bytí pravého života je to, že je a existuje
kvůli samotnému principu, neboť tak tomu má správně být. Moudrost lásky života je
v té skutečnosti, že Pán Ježíš Kristus dává zrod životu kvůli principu, jelikož činit to je
velmi dobré. Žádné jiné vnější důvody a zvláště pak žádný negativní stav nejsou nutné
pro validaci, ospravedlňování a pokračování jsoucna a bytí života.“
„Nicméně jsou tu tajemství i tajnosti, které nebyly doposud odhaleny. Ať je to zjeveno
nyní, že pravý život pozitivního stavu, až do tohoto bodu a pokud negativnímu stavu je
dovoleno existovat, byl a bude nakažen přítomností aktivovaného negativního stavu
v rámci současného časového cyklu. V tomto tajemství lze rozeznat tři kvality života v
pozitivním stavu:“
„1. První, jaká existovala před tímto časovým cyklem, kdy negativní
stav byl spícím a ve stavu potenciálnosti;
2. druhá, jaká existuje nyní, kdy je negativní stav plně aktivován a
koexistuje s pozitivním stavem takřka přímo u jeho nosu;
3. a třetí, která nastoupí po tomto časovém cyklu, kdy negativní stav
i lidský život nebudou již mít žádné jsoucno ani bytí v nijaké modalitě,
formě či stavu.“
„Každá ze shora uvedených tří situací vyžaduje odlišnou modalitu i kvalitu života.
Nejhorší situace je ovšem v přítomném časovém cyklu vinou aktivního módu jsoucna
a bytí negativního stavu.“
„Když Pán Ježíš Kristus pobízel každého, aby nesl svůj kříž trpělivě a vytrvale,
nepromlouval jenom k lidským tvorům, ale, což je navýsost důležité, ke všem ostatním
sentientním entitám v celém stvoření a jeho multivesmírech. Jsoucno a bytí
negativního stavu je břemenem a křížem pro každého všude a za všech časů. Přímo i
nepřímo nepříznivě ovlivňuje život každého bez ohledu na to, v jaké modalitě života
kdo je a existuje.“
„Pamatujte si, že se vždy musí učinit volba pro, nebo proti negativnímu stavu. Toť
břemeno, které nosit jste souhlasili pro důležité duchovní poučení. Tato slova
promlouvají nyní ke všem všude a ve všech dobách bez ohledu na to, kde a v jakém
čase se kdo nachází v každém daném okamžiku v rámci tohoto časového cyklu.“
„Problém s touto situací je v tom, že plná přirozenost negativního stavu nemůže být
odhalena ve své úplnosti v jednom daném čase. Nikdo nikde a v nijaké době by
nemohl přežít ani zlomek vteřiny takové náhlé exponování. Proto musí být povaha
negativního stavu odhalována postupně, krůček za krůčkem, v malých přírůstcích.
V každém okamžiku jeho nového poodhalení se musí provést nová volba pro, či proti
němu, a to každým všude a v každé době bez výjimek a výhrad.“
„Jak víte, konečná fáze posledního soudu nemůže započít, pokud není konečně
odhalena plná podstata negativního stavu. Jen a jen tehdy bude učiněna poslední
volba v tomto ohledu a veškeré stvoření bude nakonec osvobozeno nadobro a navěky
od tohoto děsného břemene. Až se toto stane, pak tehdy a jenom tehdy, jedním
posledním výběrem, započne pravý život pozitivního stavu ve své plnosti.“
„Zde se zjevuje velká záhada a velké tajemství. Stvoření bylo stvořeno Pánem Ježíšem
Kristem kvůli pravému životu pozitivního stavu. Avšak plnost toho života nemůže
započít, dokud nebudou provedeny všechny volby i ten konečný výběr pro, či proti
němu. Aby takový výběr mohl být učiněn svobodně a nezávisle, na základě srovnání a
živým příkladem, musel být nejdříve aktivován negativní stav, kterému bylo dovoleno
předvést svůj vlastní životní styl a modalitu lidského života s tím, aby se stvoření již
nikdy nemuselo opět zatěžovat otázkou o možnosti jakéhokoliv jiného života než
pravého života pozitivního stavu.“
„Před tím, než plnost pravého života pozitivního stavu může dojít svého plodného
dozrání, musí se dát příležitost všem jiným formám nepravého života - jakými jsou
lidský a mrtvý život - aby prokázaly svou platnost a nutnost v rámci výběru vzhledem
ke všemu jinému. Jinak by se stvoření na věčnost trápilo nejistotou nezodpovězené
otázky o jiném druhu života. Trápit se nejistotou o čemkoliv neumožňuje životu, aby se
mohl náležitě vyjádřit a vnímat. Příliš moc vzácné energie se spotřebuje v zápolení
s touto nejistotou.“
„Naproti tomu se v rámci tohoto časového cyklu během aktivní modality negativního
stavu příliš mnoho drahocenné energie utrácí v potýkání se a jednání s negativním
stavem ve formě provádění výběru i jinak, aby se dovolilo plné zpřítomnění,
uskutečnění a manifestování pravého života pozitivního stavu. Víte přece, že toto je
omezeno jsoucnem a bytím mrtvého života negativního stavu i lidského života. Situace
byla poněkud odlišná, ale ne o mnoho lepší, v předešlém časovém cyklu, během
kterého negativní stav byl dřímajícím. Opět se příliš mnoho vzácné energie života
utrácelo na udržování negativního stavu v dřímotách, aby se tak dovolilo plné využití
té energie pro ukázání plnosti pravého života pozitivního stavu. Takže dokonce i
všechny předešlé časové cykly byly v tomto ohledu značně omezeny potenciálností
negativního stavu.“
„Tajemství této situace spočívá v tom, že všechny předešlé časové cykly, jakožto i
tento cyklus času, a tedy jsoucno a bytí veškerého života až do samého konce tohoto
časového cyklu, byly a budou přípravným stadiem pro plné aktivování skutečně
pravého života pozitivního stavu, až budou provedeny všechny náležité volby každým
jednotlivým jedincem všude a ve všech dobách bez výjimky a výhrady. Takže jenom
v příštím časovém cyklu a životě, kdy negativní stav a lidský život více nebudou, bude
plné vyjádření a vnímání pravého života pozitivního stavu schopno dojít plodného
dozrání tak, jak to bylo míněno Pánem Ježíšem Kristem od věčnosti do věčnosti a od
okamžiku, kdy stvoření bylo stvořeno.“
„Přítomný časový cyklus, během něhož negativní stav existuje v aktivované modalitě,
může být považován za bod obratu všech cyklů času, jelikož je posledním a jediným,
který má přímo co dělat s negativním stavem. Tento časový cyklus připravuje cestu
pro konečné a rozhodné provedení výběru, po němž pak nebude žádná potřeba
jsoucna a bytí negativního stavu v jakékoli modalitě. Můžete považovat tento časový
cyklus za dělící čáru mezi dvěma osudně závažnými epochami stvoření a jeho
multivesmírů: jednou - jako přípravným stadiem pro pravý život pozitivního stavu, a
druhou - jako stadiem skutečně plného pravého života pozitivního stavu.“
„Tato nesmírně důležitá zpráva, až do této chvíle skrývaná, byla uvítána všemi
v multivesmíru stvoření s nadšenými výkřiky radosti, potěšení, rozkoše, slasti,
vděčnosti, ocenění a uznání. Všem jim to dává velkou naději a povzbuzuje je k tomu,
aby nesli svůj kříž ještě chvíli déle, než se splní všechno ohledně negativního stavu a
lidského života. Naproti tomu vyvolává tato ohromná zpráva příšerný povyk a výtrysk
nenávisti, hněvu a vražedných pudů u všech aktivních členů negativního stavu a
příslušných pekel.“
„Jakmile všechny tyto věci budou dokonány a celé stvoření bude trvale osvobozeno
od břemene mrtvého života negativního stavu i od lidského života, pak drahocenná
životní energie spolu se všemi ostatními druhy energie bude plně věnována vyvíjení,
vyjadřování a vnímání pravého života pozitivního stavu bez překážek a obtíží.“
„Jaký to bude život? Neexistuje žádná zkušenostní ilustrace pro takový život, neboť -
jak vidíte ze zjeveného tajemství - byl život pozitivního stavu dosud pouze přípravným
stadiem pro volbu toho života. Nemůže vůbec započít takový druh života, pokud
všechny volby všech jiných typů života nebudou zcela odmítnuty a eliminovány.
Jakmile se odmítnou a eliminují, pak pouze tehdy může se ustanovit ve své plnosti a
stát se svou vlastní ilustrací. Proto tedy není možné zcela předvídat, jaký druh života
to bude, jelikož se bude rozvíjet určitými progresivními kroky, zatímco všichni jeho
účastníci budou věnovat své tvůrčí snahy pro formování toho života v souladu
s náležitými duchovními idejemi života, uvolňovanými Pánem Ježíšem Kristem,
jakmile se stanou připravenými.“
„Nicméně některé obecné principy tohoto života budou prodiskutovány při plném
vědomí, že v žádném případě nejsou povinnými, konečnými, závaznými,
vynucovanými či trvalými. Vždy se mohou modifikovat, pozměnit, přizpůsobit či
odmítnout, bude-li to nutné.“
„1. Jakost života v pozitivním stavu - to, jakou bude mít strukturu, až negativní stav a
lidský život nebudou více v žádné formě ani stavu existovat - je popsána v niterném
duchovním smyslu některých knih Biblí svaté. Například celá kapitola 60 proroka
Izaiáše líčí proces osvobození stvoření od přítomnosti negativního stavu a nastolení
docela odlišného životního stylu - dosud neznámého. Většina lidských tvorů má za to,
že Izaiáš píše o budoucím údělu dětí Izraele, doslovného židovského národa, žijícího
na planetě Nula. Izrael však souvztaží, jak již bylo uvedeno dříve, s rozličnými stavy a
podmínkami jak pozitivního stavu, tak i stavu negativního, či obou zároveň - v
závislosti na kontextu, v jakém se slovo ‚Izrael‘ objevuje.“
„V kontextu Izaiášovy kapitoly 60 označuje ‚Izrael‘ veškeré stvoření, které se
osvobozuje od vlivu všech časových cyklů, které obsahovaly či inkorporovaly v sobě
negativní stav buď v dřímajícím, nebo aktivovaném stavu. Současně popisuje i
modalitu života, jaký bude ustanoven, jakmile se skončí proces této liberalizace.“
„U proroka Ezekiele v kapitolách 40 až 48, tedy ve všech osmi kapitolách, se v jejich
vnitřním duchovním smyslu popisuje struktura časového cyklu, jaký vystřídá přítomný
cyklus. Primární zdůraznění u Ezekiele je v tom, jaká bude v té době modalita
bohoslužby a vztahu vůči Pánu Ježíši Kristu. Zároveň formuluje všechny duchovní
principy, jakými se tehdy bude řídit život pozitivního stavu. Zdá se, že slova, jejichž
Ezekiel použil při popisu toho všeho, mají úzký vztah k různým vnějším obřadům,
k budově ve městě i k chrámu uprostřed toho města. Avšak duchovní význam těch
slov nemá žádný vztah k čemukoli ritualistickému či zevnímu. Dobrý příklad pro tento
význam se může najít ve způsobu, jakým líčí uspořádání obětí rozličných zvířat na
oltáři.“
„Doslovnou implikací toho textu u Ezekiele je to, že takové oběti budou pokračovat
navěky. Vezme-li se tento závěr doslovně, jak je tomu u většiny čtenářů těch kapitol na
vaší planetě, pak to činí Ezekiele či, přesněji, Boha, který mu toto všechno říká,
lhářem. Vždyť přece oběti zvířat přestaly existovat již dávno! Jak je tedy možné, že
v rozporu s celou přítomnou skutečností se dále prohlašuje, že zvířecí oběti Bohu na
oltáři ve formě zápalné oběti budou pokračovat navěky? Jak vidíte velmi jasně z této
situace, nemá literní smysl těchto kapitol, jakožto i všech jiných textů v Biblí svaté
vůbec žádný smysl. Nejen že nemá žádný smysl, ale činí z Boha a jeho proroků lháře.“
„Avšak duchovní smysl všech rčení a popisů v těch kapitolách v Ezekielovi je něco
docela jiného. V této souvislosti město, nastíněné Ezekielem, označuje strukturu
Nového zjevení a kvalitu jeho duchovních principů. Obětování zvířat značí připisování
všeho dobra a pravdy, lásky a moudrosti, pozitivnosti a zdroje života, jakožto i všech
pozitivních citů, pocitů a myšlenek tomu, komu patří - Pánu Ježíši Kristu.“
„Je třeba, abyste jasně chápali, že negativní stav, který bude existovat jen do té doby,
odmítá uznat a přiznat, že Pán Ježíš Kristus je prapůvodní i konečný zdroj všech shora
uvedených kategorií. Místo toho se sám považuje za jejich výrobce a dárce. V novém
časovém cyklu nebude nikdo již nikdy připisovat cokoliv pozitivního, zvláště pak
žádný život, někomu jinému než pravému prapůvodnímu zdroji všeho toho - Pánu
Ježíši Kristu. Konec konců, byla aktivace negativního stavu umožněna právě popřením
tohoto faktu o Pánu Ježíši Kristu jako jediném Absolutním zdroji života a všech jeho
blažeností. Výše vylíčené významy obětování u Ezekiele nemají jinou konotaci než
tuto. Jasně se tam odráží fakt, že v novém časovém cyklu nic z negativního stavu,
v jakékoliv formě či kondici, nebude mít místo na věky.“
„Ve Zjevení Ježíše Krista v Biblí Svaté je život pozitivního stavu - po eliminaci
negativního stavu - popsán v sedmé kapitole ve verších 15 až 17, v celé kapitole 21 a
ve verších 1 až 5 kapitoly 22. Zde máme co do činění se stvořením nového nebe a nové
země, Nového Jeruzaléma a s životním stylem, jaký v nich bude ustanoven. V tomto
popisu jsou skryty dva spoluvýznamy. První se vztahuje na strukturu a dynamiku nově
transformované sentientní mysli a její osobní, soukromý a intimní vztah k Pánu Ježíši
Kristu; druhý pojednává o kvalitě, obsahu a modalitě života v pozitivním stavu v rámci
příštího časového cyklu.“
„V prvním spoluoznačení značí ‚nové nebe‘ transformovanou Nejniternější duchovní
mysl všech sentientních entit sladěných s Novou absolutní nejniternější duchovní
myslí Pána Ježíše Krista - zvanou „Pán“. „Nová země“ znamená nově
transformovanou vnitřní mysl všech sentientních entit, sladěnou s Novou absolutní
vnitřní myslí Pána Ježíše Krista - zvanou ‚Pán‘. ‚Nová země‘ znamená nově
transformovanou vnitřní mysl všech sentientních entit, sladěnou s Novou absolutní
vnitřní myslí Pána Ježíše Krista - zvanou ‚Ježíš‘. ‚Nový Jeruzalém‘ označuje nově
transformovanou zevní či vnější mysl všech sentientních entit, která se přiřazuje
k Absolutní zevnější mysli Pána Ježíše Krista - zvané ‚Kristus‘. ‚Nový Jeruzalém‘,
zvláště jeho formální strukturální uspořádání, líčí duchovní principy, jakými tato nová
sentientní mysl bude působit a jaký vztah bude mít vůči Pánu Ježíši Kristu, jakožto i
jaký vztah Pán Ježíš Kristus bude mít vůči každému jedinci.“
„V druhém spoluvýznamu znamená ‚nové nebe‘ nový duchovní svět, jaký bude
ustanoven v příštím časovém cyklu; ‚nová země‘ značí nový intermediální svět a ‚Nový
Jeruzalém‘ označuje jeho nový zevní či zevnější fyzický svět. ‚Nový Jeruzalém‘ ve
vylíčené struktuře také označuje nové duchovní principy nebo to, co Swedenborg
nazývá ‚novou duchovní doktrínou‘ či ‚Novou církví‘, jaká bude ovládat a řídit nový
život pozitivního stavu v příštím časovém cyklu, osvobozeném od jakéhokoliv vlivu
negativního stavu.“
„Fundamentální premisy všech shora uvedených textů v Biblí Svaté svědčí o tom, že
v příštím časovém cyklu a jeho duchovním, duševním a fyzickém stavu a podmínkách
nebude místa pro cokoli negativního v jakékoli formě či manifestaci. Také naznačují,
že hlavní idea výběru ve věci odmítnutí a popření Pána Ježíše Krista a Jeho/Jejích
duchovních principů jako jediného zdroje pravého života již déle nebude trápit
sentientní mysl, která byla nucena zabývat se tou představou denně a nepřetržitě.“
„Následkem toho, že nebudou již mít tuto představu ani potřebu se jí zabývat, ať
v jejím odmítání či akceptování, budou sentientní entity mít zcela odlišný přístup
k životu i vůči samým sobě. Poprvé bude život prožíván způsobem, jakým vždy měl
být prožíván - čistě a jenom v pozitivním smyslu.“
„Dokud ta představa existuje, dokud je třeba se jí zabývat denně, je tu vždy vědomí
negativního spoluvýznamu života. Avšak negativní konotací života je mrtvý život
negativního stavu. Jeho přítomnost - nehledě na to, kde a v jakém stavu - má nakažlivý
účinek vůči všemu, dokonce i vůči pozitivnímu stavu. Vždyť i v pozitivním stavu každý
se musí zabývat negativní představou, spotřebovávaje drahocennou energii na její
každodenní odvrhování. S takovým plýtváním nemůže čistota, plnost a ucelenost
života v pozitivním stavu dojít svého plodného dozrání, dokud všichni neučiní
konečný výběr, týkající se trvalého a věčného eliminování té představy a zvolení
pozitivního stavu v čistotě jeho obsahu. Z tohoto důvodu - dokud negativní stav
existuje - není možno aktivovat život pouze v jeho čistotě a pozitivním významu.
V tomto ohledu se takový život nikdy dříve zkušenostně neprožíval.“
„Jak bylo uvedeno na začátku této kapitoly, plnost pravého života pozitivního stavu
musí být aktivována na základě svobodné volby každého ve stvoření. Avšak aby
taková volba byla proveditelná a platná, musí být nejdříve k dispozici a přítomny
všechny jiné volby s projevením jejich důsledků, následků a výsledků. Takže se musí
zobrazit rozličné modality života a životních stylů konkrétně a názorně pro porovnání
s volbou, týkající se pravého života pozitivního stavu.“
„V pravém smyslu této situace musí znázornění výsledků všech jiných výběrů - vyjma
pozitivního - do určité míry předcházet plné a dokončené aktivaci pravého života
pozitivního stavu. Logika této situace jasně říká, že dokud jiné typy života existují,
nejsou plnost a úplnost pravého života pozitivního stavu možné. Vidno, že slova
‚plnost‘ a ‚úplnost‘ označují všechno ve všem a cokoli v čemkoli. Tato situace
neposkytuje prostor pro nic jiného ani pro žádnou jinou modalitu života. Jinak by
takových slov nebylo použito. Proto otázka: ‚Vskutku chcete něco jiného čili jakousi
jinou modalitu života než plnost a úplnost pravého života pozitivního stavu?‘ musí být
zodpovězena dříve, než se takový život bude moci plně zachytit ve stvoření. Tedy
jakou odpověď dáte na tuto otázku? Odpovíte zobrazením všech jiných modalit života,
abyste tak věděli, co se volit nemá.“
„Jak bylo mnohokrát uvedeno dříve, slouží negativní stav a všechny jeho životní
formy, jakožto i lidský život na planetě Nula přesně tomuto účelu. V těchto
neocenitelných službách je jejich spásná kvalita. Pán Ježíš Kristus je nakonec odmění
za tyto služby tím, že je spasí od jejich ‚života‘ a dá jim možnost života v pozitivním
stavu. Toto je, jakoby se řeklo: ‚Teď jste plně zažili vše ve vašem typu života. Nastal
čas, abyste zakusili něco odlišného. Víte, jaké je to být negativním. Můžete a smíte
také vědět, jak se pociťuje a jaké je to být pozitivním.‘ Ovšem, když jednou se dá
možnost negativní entitě zakusit skutečnost pravého života pozitivního stavu -
dokonce i v nynější neucelené formě a nedokonalých podmínkách - nebude nikdy chtít
se vrátit do svého vlastního života v negativním stavu.“
„Může se tedy prvotní definice života v pozitivním stavu - podle výše uvedených textů
z Biblí Svaté - formulovat takto:“
„Život v pozitivním stavu bude dokonale a úplně zbaven
jakéhokoliv vlivu a kontaminace idejí negativního stavu a
samotných těchto idejí v jakýchkoliv formách, stavech, projevech
a podmínkách provždy, na věčnost.“
„Poprvé od té chvíle, kdy stvoření bylo stvořeno, bude se život prožívat tak, jak se
patří - pouze v jeho pozitivním smyslu. Jak víte z definice, není život nic jiného než
pozitivnost. To, co prožíváte jako život na vaší planetě a jinde v zóně vymístění a ve
všech jeho peklech, není vskutku životem, ale něčím jiným (což bylo probráno ve
dvanácté kapitole této knihy). Aniž se již bude třeba déle zabývat těmito druhy ne-
životů, ustanoví se pravý život ve vší své plnosti.“
„2. Existence negativního stavu v jakékoliv formě vyžaduje, aby určitá skrytá a
nedostupná znalost a působení Božské prozřetelnosti Pána Ježíše Krista byla
zachována z bezpečnostních důvodů, což již bylo uvedeno dříve. Takže dokonce i
v pozitivním stavu v jeho přítomné formě a obsahu je vloženo určité omezení na jeho
členy, pokud se týká toho, nakolik a v jakém rozsahu mají vědět a být si vědomí
určitých důležitých a vitálních otázek. Naproti tomu, jak víte, jsou členové negativního
stavu, a zvláště pak lidští tvorové, ovládáni principem ignorace a nevědomými
procesy. V jejich případě věci se mají tak, že mají velmi malou, mají-li vůbec, pravou
znalost o čemkoliv. Dokud tato situace existuje, musí negativní stav pokračovat ve
svém trvání kvůli možnosti zachránit všechny chycené do jeho pasti.“
„Členové pozitivního stavu, jsouce řízeni principem lásky, soucitu a moudrosti, rádi
svolili k tomu, aby byli ohraničeni co do plné znalosti a plného chápání mnohých věcí
kvůli tomuto spasitelnému aktu Pána Ježíše Krista. Vzdali se té výsady, protože věděli,
že Pán Ježíš Kristus měl velmi dobré a pádné důvody, proč tato situace tajemnosti,
maskování a skrývání musí být povolena v rámci tohoto časového cyklu i ve všech
dřívějších cyklech času. Avšak jakmile negativní stav více nebude, samou první věcí,
která bude natrvalo odstraněna ze jsoucna a bytí, bude tento druh omezení, ignorace a
nevědomých stavů a procesů. Potřeba pro nějakou bezpečnost tehdy již nebude
existovat.“
„Plnost a úplnost pravého života pozitivního stavu se nemůže projevit, dokud se
požadují tato omezování a utajování. Nedostatek jakéhokoliv stupně znalosti znamená
jistý stupeň ignorace. Slovo ‚nedostatek‘ vylučuje možnost plnosti. Jak vůbec můžete
mít stav plnosti a úplnosti, máte-li v něčem nedostatek? Tyto dva stavy se vzájemně
vylučují. Z tohoto důvodu dříve, než k něčemu může dojít v příštím časovém cyklu,
musí být odstraněna všechna omezení, ohraničení, utajování, ignorování, nevědomí a
co tam všechno nemáte v tomto ohledu. Tento krok vysvítá z prohlášení, učiněného ve
Zjevení Ježíše Krista v Biblí Svaté v kapitole 21 verš 1:“
„ ‚A viděl jsem nové nebe a novou zemi, neboť první nebe a první
země pominuly. A také moře již nebylo.‘ “
„ ‚A viděl jsem nové nebe a novou zemi‘ značí zkušenost odlišného duchovního stavu
ve stvoření, který následuje po všech předešlých. ‚Neboť první nebe a první země
pominuly‘ znamená, že všechny časové cykly, které předcházely tomuto novému stavu
splnily svou užitečnost a déle nejsou nutné, ani jich není třeba.“
„ ‚A také moře již nebylo‘ označuje to, že nový časový cyklus nebude potřebovat, aby
byl držen v jakémsi druhu ignorace, omezení, ohraničení a nevědomí vzhledem
k čemukoliv vůbec. ‚Moře‘ obecně znamená vše skryté, tajné, nevědomé a
nepřístupné. Ježto tyto termíny se dají ve vší své plnosti aplikovat i na negativní stav,
ve zvláštním smyslu ‚moře‘ označuje také negativní stav. Takže z tohoto vysvětlení
můžete usoudit, že pravý život pozitivního stavu po eliminování negativního stavu
bude životem plného vědění, chápání, plné otevřenosti a přístupu ke všemu ve
jsoucnu a bytí. Pouze za těchto okolností se může pravý život pozitivního stavu
aktivovat a vzkvétat bez omezení. Že tomu vskutku tak bude, je potvrzeno ve verši 25
kapitoly 21 Zjevení Ježíše Krista:“
„ ‚Jeho brány nebudou zavřeny po celý den (neboť noci tam nebude).‘ “
„ ‚Uzavřené brány‘ znamenají všechny druhy ohraničení a omezení s tím, aby pozitivní stav byl chráněn před napadením silami negativního stavu. ‚Dnem‘ se značí plná otevřenost, jasnost a chápavost s ohledem na všechny a vše bez zatemněnosti. ‚Noci tam nebude‘ jasně označuje, že příští časový cyklus stvoření nebude obsahovat nic z negativního stavu, v žádné z jeho forem, podmínek či tvarů. ‚Noc‘ je mrtvý život negativního stavu a jeho nevědomost. Toto je ještě víc zřejmé z obsahu verše 4 kapitoly 21 Zjevení Ježíše Krista:“
„ ‚A setře Bůh jim každou slzu z očí; a smrti již nebude, ani žalu ani
nářku a ani bolesti už nebude - neboť co bylo, pominulo!‘ “
„Tento verš líčí hlavní atributy negativního stavu a jeho mrtvého života. Dodatečný
důraz je na slovech ‚a smrti již nebude‘. ‚Smrt‘ znamená negativní stav v podmínkách
jeho plné aktivace a dominance. ‚Neboť co bylo - pominulo‘ znamená eliminaci
negativního stavu a všech jiných stavů, které s ním koexistovaly v jakékoliv formě a
modalitě.“
„Nestačí vrátit negativní stav do jeho dřívější kondice - deaktivace a dřímoty. Dokonce
i v takové kondici je negativní stav obrovským břemenem pro pozitivní stav. Idea
negativního stavu by stále ještě trápila sentientní mysl, nutíc ji nepřetržitě činit volby
ve smyslu odmítání té představy. Činit to je omezováním a ohraničováním pozitivních
životních energií v jejich expresi a impresi výhradně ve prospěch pravého života
pozitivního stavu. V předešlé dávce Nového zjevení, jež předcházela této knize,
převládal dojem, že jediná věc, která se mohla učinit ohledně negativního stavu, byla
jeho deaktivace a uložení do stavu dřímoty. Mělo se za to, že v tomto spícím stavu má
negativní stav zůstat navěky jako náhradní výběr vedle pozitivního stavu.“
„V době, kdy se ta porce Nového zjevení přenášela, nebyl ještě ukončen proces
hybridizace a fúze lidského fyzického těla-masa v povšechnosti Absolutní přirozenosti
Nejvyššího. Ale nejen to: v té době přece nikdo ve stvoření či kdekoliv jinde nevěděl,
že po vzkříšení Ježíše Krista a po Jeho/Jejím odchodu z vaší planety proběhl takový
proces. Pokud ta situace s tělem-masem Ježíše Krista existovala, měl zůstat ten
dojem, že negativní stav měl trvat jako předmět volby až na věčnost, i když v dřímající,
zkrocené kondici.“
„Důvod tohoto dojmu v té době byl v tom, že v souvislosti s pokračující separací
všech absolutních elementů Nejvyššího od elementů zóny vymístění a lidského života,
reprezentovaného fyzickým tělem-masem Ježíše Krista, nemohla jiná percepce
existovat. Pokud je něco separováno, dotud má svůj vlastní nezávislý život. V tomto
případě se negativní stav jeví, jako by měl svůj nezávislý život. Konec konců ve Své
dřívější kondici jako Nejvyšší nemohl Pán Ježíš Kristus vkročit do negativního stavu,
aniž by jej úplně zničil. Z této situace povstává zdání, jako by negativní stav měl svůj
vlastní život. Pokud toto zdání čili ‚jakoby‘ existuje, musí negativní stav pokračovat
jako nezávislý faktor, aby reprezentoval odlišnou volbu. Toto dává negativnímu stavu
dojem, že bude pokračovat ve své existenci provždy v jakékoliv formě či jakýchkoliv
podmínkách.“
„Když však stav separace byl eliminován a dokončilo se sjednocení a vpojení všech
elementů do Absolutní přirozenosti Pána Ježíše Krista, situace se docela pozměnila.
Z této nové pozice sjednocení může každý provést volbu nemít déle negativní stav
v jakékoliv formě či stavu jako alternativní výběr. Tedy - aby se to zopakovalo - volbou
bude nemít tuto zvláštní volbu. Místo toho se zvolí mít jenom pozitivní stav a jeho život
jako tu pravou realitu.“
„Ale aby každý v negativním stavu i lidském životě mohl být spasen, bylo nutno
podstoupit proces fúze a hybridizace lidského těla-masa Ježíše Krista, z něhož mohly
být očištěné elementy negativního stavu, zbavené zla a nepravd, zahrnuty do pravého
zdroje pravého života. Zde se setkáváte s velkou záhadou! Aby se zachoval život
všech v negativním stavu, musel Nejvyšší vpojit do Sebe život negativního stavu po té,
co jej očistil od obsahu veškeré negativity.“
„Mějte na paměti, prosím, že život negativního stavu byl ve své původní kondici
ukraden z pravého života pozitivního stavu, vyvěrajícího v té době z Nejvyššího. Takže
byl to Jeho/Její život, který byl ukraden, zneužit a obrácen v mrtvý život negativního
stavu. Vždyť není jiného zdroje života mimo Pána Ježíše Krista, který tentokrát byl
Bohem Nejvyšším. Takový život - ať je v jakékoliv kondici - nemůže být zničen. Místo
toho je spasen od svého nynějšího stavu a navrácen ke svému původnímu zdroji
pomocí procesu spasení, jaký byl popsán dříve. Jak vidíte, ve skutečnosti žádný jiný
život neexistoval, neexistuje a nebude existovat.“
„V době přenosu předešlé porce Nového zjevení se správně pociťovalo, že život
negativního stavu nemůže být zničen. Avšak tím, že nikdo nevěděl o procesu vpojení
elementů zóny vymístění a planety Nula do Absolutní přirozenosti Pána Ježíše Krista,
se mylně usuzovalo, že negativní stav sám musí trvat navěky, i když jen v nečinné,
dřímající kondici. V té době bylo nemožné odlišit život negativního stavu od
samotného negativního stavu. Život negativního stavu je ukradeným faktorem, který
musí být navrácen svému původnímu zdroji. Negativní stav o sobě je násilně přidaným
obsahem, který nepatří do toho života a který jej učinil mrtvým životem. Ten život
může být spasen procesem vzkříšení z mrtvé kondice (Pán Ježíš Kristus umožňuje
toto vzkříšení díky faktoru Svého vlastního vzkříšení z mrtvého života negativního
stavu). Nicméně sám negativní stav nemůže být spasen, protože nemá v sobě žádné
kořeny, které by se mohly použít v nějakém pozitivním smyslu. Prostý důvod je ten, že
negativní stav nemá žádný smysl. A co nemá smysl, nemožno spasit.“
„Co Ježíš Kristus učinil v procesu Svého prvního příchodu, bylo to, že vzal život
negativního stavu, nikoliv sám negativní stav, a vpojil jej do zbývající části Svého
Absolutního života. Pamatujte si, že než toto učinil, nejdříve odstranil negativní stav
z těch elementů, jaké vzal z negativního stavu. Jinými slovy, Pán Ježíš Kristus
odstranil smrtelnost z těch elementů a navrátil je pravému životu.“
„V procesu Druhého příchodu Pána Ježíše Krista bude zakončen proces navrácení
zbytku ukradeného života do svého původního zdroje. V tom procesu bude negativní
stav úplně oddělen od toho života. Postrádáním toho života obrátí se negativní stav
v nicotu. Takže co zde bude zachováno, není negativní stav, nýbrž život, ukradený
z pozitivního stavu, jakým negativní stav žil a byl na živu, obraceje ho v život mrtvý.
Zde je zřejmý paradox: negativní stav může žít a být na živu, jenom když obrátí
ukradený pravý život v mrtvý život. A přece je to stále ještě život, který původně patřil
pozitivnímu stavu. Ten musí být vrácen, kam patří po té, co projde procesem vzkříšení
a transformace. Pán Ježíš Kristus jasně prokázal Svým příkladem, že ten život může
být zachován a spasen, aniž by bylo jakkoli nutné, aby na něm negativní stav
paraziticky ulpíval.“
„Toto zjevení jasně ukazuje, že pravý život pozitivního stavu nepotřebuje negativní
stav v žádné formě ani kondici. Naopak, bude moci začít žít životem v plné a vrchovaté
míře jenom po eliminaci negativního stavu na věčnost.“
„Zachování všech zkušeností ze života negativního stavu na věky v multiverzalitě
povšechnosti neznamená zachování samotného negativního stavu. Cokoliv se poznalo
a prožilo v tomto ohledu, bude mít vždy cenu jako znalost a nikoliv jako stav sám o
sobě. Vědět něco nebo o něčem neznamená být tím něčím. Jinými slovy: znát
negativní stav nebo znát něco o negativním stavu neznamená být v negativním stavu.
Takže můžete mít znalost zkušeností jsoucna a bytí negativního stavu (pseudo-
jsoucna a pseudo-bytí), aniž byste kdy potřebovali, aby negativní stav sám byl ve
jsoucnu a bytí.“
„Z tohoto důvodu bude budoucí život pozitivního stavu docela a totálně osvobozen od
přítomnosti negativního stavu v jakékoliv formě, kondici či projevu. Opakovaně
řečeno: plnost života může být prožívána a rozvíjena jenom bez přítomnosti
negativního stavu a lidského života. Tudíž nejen, že je možné mít život bez negativního
stavu či lidského života, ale ve skutečnosti je pravý život ve své plnosti možný jenom
bez nich.“
„3. Jak již bylo uvedeno mnohokrát dříve, nejdůležitějším determinátorem jakékoliv
modality života a jeho stylu je způsob, jakým lidé přistupují k Pánu Ježíši Kristu a jak
Jej/Ji uctívají. Tak to bylo a tak tomu bude až na věčnost. Proto je kvalita nového
časového cyklu taktéž determinována tímto nejdůležitějším činitelem.“
„Způsob lidského vztahování a projevování úcty k Pánu Ježíši Kristu v plnosti pravého
života pozitivního stavu - po eliminaci negativního stavu a lidského života - se odráží
ve verši 22 kapitoly 21 Zjevení Ježíše Krista v Biblí Svaté. Stojí tam:“
„ ‚Avšak žádný chrám jsem v něm nespatřil, neboť jeho chrámem je
Pán Bůh Všemohoucí a Beránek.‘ “
„ ‚Chrám‘, v konotaci tohoto textu, označuje jakýkoliv typ zevní, ritualistické,
ceremoniální, organizované a formální bohoslužby, jaká se vidí na vaší planetě. Také
značí všechny jejich doktríny a všechna dogmata. Takže slova ‚žádný chrám jsem
v něm nespatřil‘ znamenají, že taková modalita vztahovosti a bohoslužby vůči Pánu
Ježíši Kristu nebude mít místa či prostoru v novém pravém životě pozitivního stavu.“
„Vážný problém s tímto typem bohoslužby a vztahovosti - jak se vidí na vaší planetě -
je v tom, že neexistuje přímá či nepřímá přítomnost Pána Ježíše Krista během jejího
vykonávání. Lidští tvorové mají za to, že taková přítomnost je mezi nimi nebo v nich,
prohlašujíce, že jsou inspirováni Duchem Svatým, vycházejícím od Pána či Boha či
jakého jména užijí. Nicméně jde zde o klamné pojímání. Po ukončení Prvního příchodu
Pána Ježíše Krista neexistuje žádná taková přítomnost v něčem, co je ritualistické,
ceremoniální, vnější, organizované, instituční, atd. To, co dnes lidští tvorové uctívají,
je prázdný pojem. Nevidí, neslyší, netuší, nepociťují a nezjišťují žádnou přímou
přítomnost Pána Ježíše Krista mezi sebou ani v sobě.“
„Je to vše proto, že lidští tvorové neuctívají pravého Pána Ježíše Krista, nýbrž nějakou
náhražku či klam nebo svou vlastní představu Boha či Pána či Ježíše nebo Krista či
Ježíše Krista či jaká jména užívají. Ve skutečnosti uctívají boha, zfabrikovaného podle
představ svých srdcí. Samozřejmě, takový bůh neexistuje. Proto nemůže být přítomen
v nich ani mezi nimi. Jediné, co je tam přítomné, jsou negativní entity, jež na sebe
vzaly roli těchto ‚bohů‘, aby udržovaly lidské tvory v porobě představivosti jejich
vlastních bláhových srdcí. Po úplné eliminaci negativního stavu a lidského života
taková bohoslužba a vztahovost vůči Pánu Ježíši Kristu nebude nijak možná,
proveditelná ani žádoucí.“
„ ‚Jeho chrámem je Pán Bůh Všemohoucí a Beránek‘ znamená přímou, pociťovanou,
hmatatelnou, konkrétní, zkušenostní a bezprostřední přítomnost Pána Ježíše Krista u
každého a v každém. ‚Pán Bůh Všemohoucí‘ zde značí ten nejniternější i ten
nejvnitřnější stav Přirozenosti Pána Ježíše Krista. ‚Beránek‘ označuje ten nejzevnější
stav Pána Ježíše Krista a Jeho/Její lidské tělo-maso, které bylo zboštěno a učiněno
Božským a které je mediem uctívání a vztahovosti vůči Bohu.“
„Ale tato kombinace (Beránek a Pán Bůh Všemohoucí) také znamená něco daleko
důležitějšího. Pán Ježíš Kristus bude mít vztah ke všem a všichni budou mít vztah
k Němu/Ní zcela novým způsobem. Bude to velmi soukromý, osobní a intimní způsob
vztahu, jenž se odehraje simultánně na všech úrovních Nejniternější duchovní mysli,
vnitřní mysli a zevní mysli a současně to bude i nejvíce veřejným, sociálním a
obecným způsobem při různých společenských setkáních, hostinách a schůzkách za
účelem vzájemného sdílení a vedení záležitostí v zájmu obecného blaha. ‚Beránčí‘ část
Pána Ježíše Krista (v Něm/Ní fúzí vpojené lidské tělo-maso) takový vztah i takové
uctívání umožňuje. Pán Ježíš Kristus osobně odpoví na každý požadavek vznesený
k Němu/Ní, a to bezprostředně, když se ukáže každému, kdo o to požádá.“
„Takže uctívání a vztah vůči Pánu Ježíši Kristu v novém časovém cyklu pouhého
pozitivního stavu budou u všech určeny podle jejich přístupu k Němu/Ní simultánně na
všech úrovních mysli při prožívání Jeho/Její přítomnosti pomocí všech percepčních
modalit v jsoucnu a bytí a konzultacích, konaných s Ním/Ní ohledně všech věcí
osobního života. Bude-li se toto konat, pak každý bude prožívat stálou, nepřerušenou
a přímou přítomnost Pána Ježíše Krista ve všech svých činnostech a vztazích. Taková
přítomnost tvoří nejdůležitější znak pravého života pozitivního stavu. Dá tomu životu
docela jinou perspektivu, která se dosud nikdy neprožívala. Nejžádoucnějším
aspektem toho života je mít přímý a bezprostřední přístup k Pánu Ježíši Kristu ve
všech záležitostech života. Toť je ta pravá bohoslužba a vztahovost vůči Pánu Ježíši
Kristu. Žádná jiná forma uctívání se nebude požadovat a nebude potřebná. Že tomu
tak vskutku bude, bylo předpověděno prorokem Jeremiášem v kapitole 31, ve verších
33-34:“
„ ‚Ale toto je smlouva, kterou učiním s domem izraelským: Po oněch
dnech řekne Pán: „Svůj zákon jim vložím do nitra, vepíši jim jej do
srdce. Budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.
Už nebude poučovat každý svého bližního a každý svého bratra, řka:
‚Poznej Pána!‘, neboť všichni Mě budou znát, od nejmenšího do
největšího z nich“, říká Pán. „Neboť odpustím jim jejich nepravost a
jejich hříchu už nevzpomenu.“ ‘ “
„4. Sentientní mysli všech lidí v multivesmíru stvoření již nebudou obsahovat ideu
práva odmítnout či zapřít pravý duchovní zdroj svých životů. Nebude třeba denně
usilovat o to, aby se ta představa odháněla. Tato situace osvobodí proces jejich myslí
od utrácení značné dávky energie na vyhýbání se nežádoucí mentaci a od přílišného
zaneprázdnění v hledání co možná nejlepších způsobů, jak se osvobodit od nutnosti
uvést tu ideu do praxe. Tak se stane, že se poprvé budou moci uskutečnit a zpřítomnit
plné potenciály sentientní mysli.“
„Až dosud sentientní mysl tím, že musela věnovat tolikeré úsilí a tak mnoho času na
něco, co nemělo přímý vztah k pravému životu, neměla vhodnou příležitost plně a
uceleně se aktualizovat v rámci čistého pozitivního stavu. Z tohoto důvodu v přítomné
době, zatímco negativní stav je v aktivní modalitě, není sentientní mysl členů
pozitivního stavu ve své náležité funkční modalitě. Nikdo nikdy neměl ještě nějakou
zkušenost toho, jaké je to mít veškeré potencionály sentientní mysli pro aktualizaci a
realizaci.“
„Pro tuto situaci a pro nutnost existujících ohraničení, utajování a skrytosti, nemůže
se plná znalost všech potencionálů sentietní mysli podchytit ani projevit. Tato situace
také vede k prapodivnému stavu značné omezenosti ohledně sebepoznání. Nemáte-li
plnou znalost všech schopností své mysli, nemůžete mít plné vědění ani o sobě či o
svém vlastním ‚já jsem‘.“
„Pokud negativní stav existuje v jakékoliv formě a kondici, tato situace platí
multiverzálně. Čím je větší vzdálenost od pozitivního stavu, tím méně je k dispozici
takové znalosti. Protože lidský život, na příklad, je výsledkem nemožné kombinace
všemožných ne-duchovních principů se zvrácenými, zprzněnými a zfalšovanými
duchovními principy, nemají lidští tvorové žádnou znalost o tom, kým jsou a v čem
vlastně spočívá lidský život. Avšak jakmile se tato omezení a ohraničení odstraní,
potenciály sentientní mysli se plně rozvinou a vytvoří se plné sebepoznání. Takže
v pravém životě pozitivního stavu všichni budou znát, kým jsou, jaký je účel jejich
života a jak strukturálně vypadá jejich ‚já jsem‘. Znalost sama sebe je vedle znalosti a
pochopení pravé přirozenosti Pána Ježíše Krista jednou z nejdůležitějších znalostí
(množné číslo!) vůbec. Je to základna, na níž může být vybudován jakýkoliv významný
vztah.“
„5. Získáním plné znalosti pravé Nové přirozenosti Pána Ježíše Krista a poznání sama
sebe se může rozvinout pravý pozitivní vztah mezi všemi členy pozitivního stavu. Toto
vyžaduje, aby byla k dispozici třetí z nejzávažnějších součástí plné znalosti. První
komponentou je náležitá znalost a pochopení Pána Ježíše Krista. Druhou
komponentou je znalost a pochopení sama sebe, svého ‚já jsem‘. Třetí komponentou
je znalost a chápání jiných.“
„Až dosud je poznání a chápání jiných omezeno obecným omezením a ohraničením,
které každý prožívá kvůli existenci negativního stavu. Nemáte-li plnou znalost a
poznání sama sebe, pak se nemůžete odkrýt před jinými a jiní se nemohou odhalit
před vámi v co možná úplné míře. Tato situace vkládá určitá omezení a neúplnost na
vztahy, jaké existují mezi všemi v přítomné době. Vždy něco chybí či se něčeho
nedostává v těch vztazích. Takže v přítomné době nikdo doopravdy nemůže prožít, jak
vypadá navazování poměru s jinými na základě plného sebepoznání i poznání jiných.
V určitém ohledu jedinec zůstává sám sobě i jiným záhadou a jiní zůstávají záhadnými
jemu. Jak se tedy může utvářet uspokojivý a plně smysluplný vzájemný vztah s jinými
v podmínkách takové záhadnosti?“
„Avšak v pravém životě pozitivního stavu, jaký započne po tomto časovém cyklu,
budou všechna tajemství a záhady, omezení a ohraničení odstraněny ve všech
ohledech. Poprvé to dovolí prožívat jakýkoliv vztah z pozice plné znalosti sama sebe i
jiných. Hlubokost, smysluplnost, radostnost, extáze, inspirace a všechny pocity
takových vztahů nelze popsat žádnými přístupnými slovy. Musí se nejprve prožít, než
bude možno je popsat jakýmkoliv způsobem. Nemohou se vak takto prožívat, dokud
existuje negativní stav i lidský život.“
„6. Jeden z nejvíce neobvyklých aspektů pravého života pozitivního stavu tehdy bude
skutečnost, že jeho obsah, styl a způsob budou určeny vůlí všech jeho účastníků.
Tento fakt činí velmi obtížným, ba až nemožným předpovídat, jaké budou specifické
aspekty toho života. Příčinou toho je, že každá jednotlivá osoba se bude velice aktivně
účastnit při budování, vyvíjení a ustanovení života, jakožto i náležitého definování či
určování jeho povahy. Takže všichni členové pozitivního stavu se budou podílet spolu
s Pánem Ježíšem Kristem na vytváření tohoto vskutku nového, neobyčejného a
pozitivního života. Každý přispěje svými tvořivými snahami k tomuto velkému
usilování. Z tohoto důvodu není nový život pozitivního stavu něčím předurčeným a
daným jednou provždy, bez konzultací a použití idejí budoucích účastníků nového
života pozitivního stavu.“
„Jak víte, v počáteční fázi stvoření, kdy se stvoření tvořilo poprvé a kdy se zavedl čas
a prostor, Stvořitel stvořil Své stvoření Sám/Sama a pouze ze Sebe, bez jakékoliv
zevnější pomoci. Avšak jeden z účelů stvoření je stvořit sentientní entity podle
tvořivého podobenství a obrazu jejich Stvořitele s tím, aby jejich tvůrčí snahy mohly
být plně využity v jakýchkoliv následujících tvořivých aktech. Takže Pán Ježíš Kristus,
jsa Absolutním stvořitelem a jsa u každého osobně a intimně přítomen v jeho tvůrčím
úsilí, stvoří nový časový cyklus s pomocí všech sentientních entit a bytostí.“
„Protože schopnosti sentientních entit být tvořivými vyvěrají z Absolutní tvořivosti
jejich Tvůrce, je jedině On/Ona Stvořitelem. Nyní však Tvůrce a Stvořitel tvoří a vytváří
nejen Sebou a ze Sebe, nýbrž také skrze druhé, z nich a s nimi. Konec konců toto je
důvodem, proč je Stvořitel stvořil. Doposud je plná účast všech sentientních entit
v tomto tvůrčím usilování omezena a nemá všeobsáhlou povahu. Především proto, že
všechny sentientní entity postrádají plnou informaci a znalost o mnohých věcech.
Takový nedostatek omezuje a ohraničuje plnou tvořivost a její vyjádření a vnímání a
sdílení. Za druhé: máte ohromné množství sentientních entit v negativním stavu pekel,
v celé zóně vymístění a na vaší planetě, jež nejen že se vůbec neúčastní tohoto
tvůrčího procesu, ale – naopak - staví se proti němu ve snaze jej eliminovat a zahubit.
Toto nežádoucí rozdělení v jsoucnu a bytí: pozitivní versus negativní čili tvůrčí versus
destruktivní - znemožňuje, aby se sjednocené tvořivé úsilí plně uvedlo do praxe.
Dokud negativní stav existuje v jakékoliv formě a kondici, má samo jeho jsoucno a bytí
zamezující, překážející efekt na proces jakéhokoliv tvůrčího úsilí kdekoliv.“
„Především to vyžaduje ohromné množství drahocenné energie a snahy odhánět
negativní stav od stavu pozitivního. Tato vzácná energie není k dispozici pro využití
v tvořivém usilování všech svých nejplnějších potenciálů. Za druhé, je tu ten pocit
separace od miliard a miliard sentientních entit, chycených do pasti negativního stavu
a užívajících svůj život k ničení života. Výdej jejich energie je zcela neproduktivní. Ale
taktéž se této energie nedostává ostatní části stvoření v pozitivním stavu;
předpokládalo se, že bude použita odlišným, pozitivním a vskutku tvůrčím způsobem.
Avšak - jak si vzpomínáte - byla ukradena z pravého stvoření aktivátory negativního
stavu.“
„Slovo ‚ukradená‘ znamená, že něco velmi důležitého bylo odebráno stvoření a
použito jinde - mimo stvoření - pro zcela rozdílný, neproduktivní účel. Slovo ‚ukradená‘
ale také značí, že cokoliv bylo ukradeno, musí se vrátit na své pravé místo, aby se to
použilo pro původně zamýšlený účel. Též označuje, že tato situace - okolnost ukradení
- je dočasnou věcí. Ztráta vinou této krádeže byla pro stvoření nesmírná. Stvoření
postrádá něco, co mu právem náleželo. A nejen to, ale čin krádeže a loupeže rozštěpil
jsoucno a bytí na tři části: na pravé a skutečné stvoření a na zónu vymístění a lidský
život na planetě Nula, nacházející se mimo stvoření.“
„Dokud tento stav existuje, dokud důležitá integrální část ve stvoření schází a je
používána v rozporu s jeho tvořivým usilováním, nikdo v pravém životě pozitivního
stavu nebude plně tvůrčím, produktivním, konstruktivním a patřičně užitečným. Taktéž
pokud chybí podstatný počet sentientních entit ve stvoření, nemůže dojít k plnému
zpřítomnění a uskutečnění náležitého sjednocení, jednotnosti a harmonie tvořivých
snah všech.“
„Jedním z mnoha důvodů, proč Pán Ježíš Kristus přijal Novou přirozenost a Kondici,
bylo sjednocení Jeho/Jejího stvoření, aby bylo takové, jaké má být. Rozkol a rozštěp
byly tolerovány kvůli poučení a pro provádění náležitých a správných výběrů, kdy se
zvolí pravý a plný život pozitivního stavu. Pán Ježíš Kristus musel vstoupit do
negativního stavu, aby tam ustanovil příznivé podmínky pro navrácení ukradeného
‚vlastnictví‘ jeho pravému majiteli - pozitivnímu stavu. Takže tam vstoupil za účelem
konečného eliminování tohoto nesnesitelného rozštěpu ve jsoucnu a bytí.“
„Jakmile tento rozštěp a rozkol bude odstraněn a ukradené ‚vlastnictví‘ navráceno
tam, kam patří, pak tehdy a jenom tehdy bude možno začít s budováním pravého a
plného života pozitivního stavu s úplným a povšechným participováním a přispíváním
ze strany všech sentientních entit všude. Pokud schází třebas jen jedno individuum
v tomto procesu, plnosti tvořivého úsilí se nemůže docílit. Takže se požaduje plné
účastenství všech bez jakýchkoliv výjimek a výhrad. Jenom tehdy bude tvůrčí úsilí
úplné.“
„Po eliminaci negativního stavu ve všech jeho formách a podmínkách, až bude
dokončen poslední soud nad tímto časovým cyklem (‚Učiněno jest!‘ - Zjevení 21:6),
nastolí se údobí konzultací a navrhování budovatelských plánů se všemi. Všichni
členové stvoření budou do posledního individua požádáni, aby předložili vlastní ideje
toho, jak by se měl pravý život pozitivního stavu vybudovat a jak by se měl vyvíjet.
Všechny předložené ideje budou použity pánem Ježíšem Kristem spolu s Jeho/Jejími
vlastními Absolutními ideami při zakládání a ustanovení takového života.“
„Z těchto faktů můžete jasně vidět, proč není možné přesně předvídat, jaký druh života
to bude. Jediná věc, která může být předvídána se stoprocentní jistotou, je to, že to
bude život nejpozitivnější, nejtvořivější, nejšťastnější, nejradostnější, nejplodnější,
nanejvýš užitečný a pokojný. A že to bude život bez negativního stavu. Avšak
specifické, nekonečné variace a projevy toho života budou záviset na všech vstupech
a ideách každé jednotlivé sentientní entity ve jsoucnu a bytí. Pán Ježíš Kristus bude
osobně, soukromě a intimně inspirovat a evokovat plné jedinečné potenciály každého
jedince ve stvoření, aby vytvářel tyto podnětné příspěvky pro tento nejdůležitější
účel.“
„7. Plné, nerozdělené tvůrčí úsilí každého jedince ve stvoření rozhodne o jakosti
sexuálních vztahů, jaké budou existovat ve stvoření v tu dobu. Jak si vzpomínáte ze
shora uvedených bodů: plné sebevyjádření a sebevnímání je omezeno restrikcemi,
uvalenými existencí negativního stavu. Takže plná výměna a sdílení sama sebe
v sexuálním styku není zcela možná. Konec konců neznáte-li plně a zcela, kdo jste a
co je vaše podstata, pak v procesu této výměny je předán určitý stupeň toho nevědění
i vašemu sexuálnímu partnerovi. Stav tohoto nevědění bez ohledu na to, jak je velké či
malé, znemožňuje mít zkušenost úplnosti výměny jednoho ‚já jsem‘ s jiným. A nejen
to, ale - což je nejdůležitější - takový pohlavní styk produkuje zrod idejí, které v sobě
nesou inherentní stupeň neznalosti něčeho. Máte tu tedy nepřetržité rození lidí, kteří
se narodí s nějakým stupněm neúplné znalosti mnohých věcí.“
„Toto je omezující situace při jakémkoliv životním procesu, ale obzvláště při vyjádření
a vnímání tvůrčího procesu.“
„Tato situace je opět tolerována kvůli tomu, aby se poznalo a prožilo, jak se pociťuje,
když není plné vědění ani plnost zkušenosti něčeho, někoho a sebe sama. Úplné
ocenění plné znalosti a zkušenosti je možné jenom z prožití stavu, kdy schází plnost
takové zkušenosti a znalosti. Navíc to dává každému jasně na vybranou nikdy nevolit
jakýkoliv druh života, který by vzbuzoval stav takového omezení a ohraničení. Ale
jakmile se tato omezení a ohraničení odstraní, každý bude mít přístup k získání plného
vědění a zkušenostního prožitku sama sebe, jiných, svého Stvořitele a všeho
ostatního.“
„Tato nová zkušenost určí modalitu a vyznění sexuálních vztahů. Především, nebudou
žádným způsobem uvalena žádná omezení a ohraničení na jednotlivcův sexuální život.
Vždyť jakákoliv omezení a ohraničení omezují a ohraničují. Toto by nebylo životem
v pozitivním stavu. V pozitivním stavu jsou tolerovány jenom kvůli jsoucnu a bytí
negativního stavu. Proto, když je jednou negativní stav eliminován, je tomu tak i
s ohraničením a omezením. Pozitivní stav nebude již déle jakkoliv zdržován negativním
stavem nijakým způsobem. Za druhé - a to je nejdůležitější - výsledkem každého
neomezeného a neohraničeného pohlavního styku, v němž nebude nedostatek
znalosti Pána Ježíše Krista, jiných a sama sebe, bude poprvé zrod idejí plné znalosti a
zkušenosti. Výsledkem toho bude vytvoření docela nové, dosud neznámé a
nedostupné sentientní rasy, jaká bude nade všecko, co dosud bylo v jsoucnu a bytí.
Aby se použilo vašeho výrazu, budou to supermuži a superženy s nanejvýš
neobyčejnou inteligencí, krásou, tvořivostí, láskou, moudrostí a věděním, jací a jaké
nebudou mít srovnání s ničím po celém stvoření.“
„Bude to pokolení těchto nových lidí, co ve skutečnosti bude schopno ustanovit - pod
dohledem, dozorem, za předsednictví a pod vedením Pána Ježíše Krista - nový život
pozitivního stavu. Ať je nyní známo, že veškeré stvoření horlivě očekává příchod
těchto lidí. Budou nejblíže k obrazu a podobně Pána Ježíše Krista, než kdokoliv jiný
doposud byl a bude. Poslouží příkladem pro každého, jak být a kým být.“
„V tomto sdělení se skrývá záhada! Jak víte, každý si již v té době vytvoří velmi
osobní, soukromí a intimní vztah s Pánem Ježíšem Kristem - ženy s Jeho maskulinitou
a muži s Její femininitou. V procesu sexuálního spojení - z pozice plného poznání Pána
Ježíše Krista, sama sebe a svého sexuálního partnera se narazí na nový sexuální
zážitek. Sám/Sama Pán Ježíš Kristus bude účasten v tom procesu, když dovede
sexuální partnery k neobyčejnému, nepopsatelně slastnému prožití orgasmu, během
kterého bude Pánem Ježíšem Kristem včleněn určitý prvek do idejí, které se zrodí
z takového sexuálního spojení. Ideje zrozené takovým neobyčejným způsobem
(neobyčejným ze stanoviska této doby, ale normálním a pravidelným ze stanoviska
toho budoucího času), budou potom naděleny životem, vyvěrajícím přímo
z Absolutního nejhlubší niternosti Pána Ježíše Krista. Díky tomuto neobyčejnému
uspořádání dojde ke zrodu nadlidí, tak jak bylo krátce vylíčeno výše.“
„Opět se tu zjevuje velké a nové tajemství! Ne mnoho lidských tvorů, čtoucích tato
slova, bude schopno přijmout toto nové tajemství. Bude se jim zdát, že jde o rouhání!
Tajemství je ve faktu, že Pán Ježíš Kristus bude sexuálně zapojen v procesu
sexuálního styku jakýchkoliv dvou sexuálních partnerů. Pro bláhové a omezené lidské
tvory se toto zdá být takto porušením soukromí a perverzním způsobem sexu!“
„Přesto ať je znovu známo, že prožití pravého pozitivního sexuálního spojení se všemi
jeho pozitivními výsledky se nemůže udát pouze mezi dvěma partnery - mužským a
ženským - bez plné účasti třetího, vlastně nejdůležitějšího partnera - Pána Ježíše
Krista. Uvědomte si, prosím, že Pán Ježíš Kristus zahrnuje v Sobě Absolutní sexualitu.
Proto je pouze logické usoudit, že skutečná, ryzí a pravá zkušenost sexuality ve své
nejplnější a nejdokonalejší expresi a impresi a se vší svou vybranou blažeností je
možná, jenom když je Pán Ježíš Kristus v tomto aktu aktivním účastníkem.“
„Proč si myslíte, že je pohlavní styk dvou lidí bez této nejdůležitější duchovní
komponenty tak neuspokojivý, omezující a krátkého trvání? Anebo proč je sexualita
lidských tvorů tak abnormální, nepřirozená, perverzní, chorobná a zatížená pocity
viny? Protože nedovoluje, aby do jejího aktu vstoupil nejdůležitější třetí partner - Pán
Ježíš Kristus s Jeho/Jejími duchovními principy - ženským pro muže a mužským pro
ženu. Bez Něho/Ní se postrádá jakákoliv duchovnost. Duchovnost jakékoliv situace se
uskutečňuje jenom přítomností a účastí Pána Ježíše Krista jako zdroje jakékoliv
duchovnosti a - v tomto případě - sexuality.“
„Odstraníte-li zdroj pravé zkušenosti života od jakýchkoliv jejích modalit - v tomto
případě od sexuality - pak skončíte přesně v takovém typu zkušenosti, jaký tak živě
zobrazuje lidský život s jeho zvrácenou a nepřirozenou sexualitou. Mějte na zřeteli, že
v tomto ohledu každý typ lidské sexuality, včetně toho, který se považuje za normální
a zdravý podle lidských norem, je abnormální, zvrácený a nepřirozený. Z hlediska
pravého života pozitivního stavu a podle všech duchovních principů není absolutně
nic normálního a přirozeného v lidské sexualitě. Vždyť když není nic normálního a
přirozeného v lidském životě v žádném z jeho aspektů, o co více to musí být pravda o
něčem tak integrálně vkořeněném do samotného života - o sexualitě!“
„Na štěstí, až nastane ta doba, nebude existovat žádný specifický lidský život ani jeho
typ sexuality. Každý bude prožívat sexualitu v její pravé duchovní, mentální a fyzické
esenci a substanci v trojici jejího spojení - mužského individua, ženského individua a
Pána Ježíše Krista. Každý sexuální akt v tomto spojení bude prožíván v nekonečně
rozmanité variaci, lišící se od všech předešlých aktů. Každá dvojice bude mít ve
spojení s Pánem Ježíšem Kristem svůj jedinečný sexuální zážitek, neopakovatelný
žádnou jinou dvojicí v jejím spojení s Pánem Ježíšem Kristem. Nebudou existovat
v tomto ohledu žádné dvě podobné či stejné sexuální zkušenosti. Vždy bude něco
nového a vzrušivě odlišného. Tato nová a podněcující odlišnost bude neustálým
pramenem jejich tvůrčího usilování a jeho uskutečňování na věčnost.“
„Jak vidíte, není třeba negativní stav a lidský život k tomu, abyste byli věčně
zaneprázdněni, tvořiví a šťastní. Pravý opak je pravdou: Existence negativního stavu a
lidského života činí nemožným, aby kdokoliv měl plnost prožití pravého štěstí,
opravdové tvořivosti a vhodného typu zaneprázdnění.“
„8. Shora popsané záležitosti nové sexuality jsou spojeny také s otázkami manželství,
tak důležitými pro lidské tvory. Jak víte, otáčí se lidský život kolem manželského a
rodinného života jako nejžádoucnějšího a nejposvátnějšího závazku. Nicméně lidské
manželství je fenoménem právě tak abnormálním, nepřirozeným, ohraničujícím a
omezujícím, jakým je i veškerý lidský život. Fakticky je právě specifické pouze pro
lidský život. Nikde ve Stvoření, dokonce i v přítomné době, takové vztahy neexistují.“
„Lidská manželství se charakterizují jako stav svázanosti, zotročení, závislosti,
výlučnosti, vlastnění a jako uzavřené, sobecké a egocentrické pouto, nemající žádnou
realitu v pozitivním stavu. Faktem této definice jsou lidská manželství původu
negativního.“
„Je nemyslitelné pro kohokoliv v pozitivním stavu, aby se omezil na strávení celého
života až na věčnost ve výlučném poměru s jednou jedinou osobou bez jakékoliv
možnosti stýkat se s někým jiným. Prostá logika chorobnosti takového vztahu vyvěrá
z faktu, že žádné individuum či žádná entita není absolutní. Všichni jste relativní vůči
absolutnímu stavu. Relativnost vašeho rozpoložení určuje povahu vašich vztahů.“
„Máte-li vztah z pozice své relativnosti (a to je jediná pozice vám přístupná) s osobou,
která je též relativní, pak váš poměr nemůže být jiným než relativním. Nemůže mít
absolutní trvání. Aby takový poměr trval do nekonečna, musí být doplňován mnohými
dalšími takovými vztahy. Takové vztahy umožňují splnění potřeb mít permanentní
poměr s jednou jinou osobou poskytováním rozmanitých zkušeností v různých
jedinečných vztazích. Dokonce je-li váš poměr s osobou opačného pohlaví, zvláště
v procesu sexuálního styku, vždy jedinečný a rozličný, přece je omezen na jednu
unikátní zkušenost s touž osobou. To je ohraničující a neproduktivní. Co s jinými
jedinečnými zkušenostmi s jinými jedinečnými osobami opačného pohlaví?“
„Absolutní, neustálý, trvalý a nevyčerpatelný poměr může být ustanoven pouze mezi
dvěma stejně absolutními bytostmi. Ale takové bytosti neexistují. Jenom Jeden Pán
Ježíš Kristus je absolutní. Co myslíte, proč stvořil nekonečný počet sentientních entit?
Mezi jiným je stvořil proto, aby vykompenzoval nedostatek jiné absolutní bytosti.
V povšechnosti a kumulativním součtu všech sentientních entit v jsoucnu a bytí je
možnost mít nevyčerpatelnou variaci zkušeností, která aproximuje vztah jednoho
absolutního stavu k druhému. Je tedy v určitém smyslu lidský druh manželství
ochuzením pravého prožívání jakéhokoliv vztahu dokonce i mezi manželskými
dvojicemi. Důvodem je to, že vylučují ze svého vztahu ten nejdůležitější požadavek pro
permanentní kondici - absolutní stav, projevený v nekonečné rozmanitosti relativních
stavů jiných sentientních entit. Ve skutečnosti lze jediný permanentní, nevyčerpatelný
a nepřetržitý vztah, jenž se nikdy neopotřebuje, ustanovit jen z relativního stavu vůči
absolutnímu stavu.“
„Takže pouze ve vztahu vůči Pánu Ježíši Kristu, který je Absolutním stavem v Sobě a o
Sobě, může se získat věčná trvalost. Pán Ježíš Kristus může ze Svého Absolutního
stavu poskytovat nevyčerpatelný zdroj pro udržování takového vztahu. Činí to trojím
způsobem: Jeden je prostřednictvím již zmíněné osobní, soukromé a intimní přímé
komunikace mezi Ním/Ní a vámi individuálně. Druhý způsob je v Jeho/Její participaci
během vašeho sexuálního spojení s partnerem opačného pohlaví. A třetí způsob je
v tom, že vám poskytuje tolik variací sexuálních i jiných zkušeností, kolik je jen
možno, během nichž je Pán Ježíš Kristus přítomen a jichž se účastní rozmanitým a
jedinečným způsobem, to jest vždy jinak než během jiných prožitků. V povšechnosti a
kumulativní sumě takových nepřetržitých nekonečných variací zážitků je možno
prožívat co nejtěsnější možnou aproximaci vztahu mezi jednou absolutní entitou a
druhou absolutní entitou, aniž by se porušila Jedinost Absolutního stavu.“
„Pouze lidští tvorové na vaší planetě se svými přijatými manželskými pravidly chtějí
být vyloučeni z takových vztahů. Jak si vzpomínáte, jeden z mnoha důvodů, proč si
lidští tvorové zvolili tak snadno jít do pekla, bylo proto, že odmítli akceptovat tento
koncept sexuality a manželského života. Přijetí posvátnosti manželství je u lidských
tvorů takového rozsahu, že je nic nemůže přesvědčit o tom, že opak je pravdou - totiž
že lidský manželský život byl zfabrikován v peklech, za účelem zvěčňování
negativního stavu ad infinitum.“
„Na neštěstí lidští tvorové věří, že jejich manželství jsou sankcionována Bohem.
Především toto je právě to, čemu učí církev a co čtou v doslovném smyslu Biblí Svaté.
Ovšem za existujících okolností na planetě Nula a v lidském životě není jiný sexuální či
manželský vztah možný, ba ani doporučitelný, jelikož lidští tvorové nejsou vybaveni
pro takovou zkušenost ani duchovně ani mentálně, ani fyzicky či sexuálně. Kdyby byli,
pak by nebyli lidskými tvory.“
„Lidští tvorové byli především zfabrikováni za tím účelem, aby zobrazili sexualitu,
manželské vztahy, jakožto i mnohé jiné věci, jaké jsou nemožné, nemyslitelné,
abnormální, nepřirozené a mající velice málo - ba vůbec-li - něco společného
s praktikami a zkušenostmi pravého pozitivního stavu. Protože jste v lidském životě,
musíte nést svůj kříž bytí lidskými tvory a přijmout fakt, že dokud se nacházíte
v lidském životě, jste omezeni a ohraničeni pouhou lidskou zkušenostní životní
modalitou ve všech jeho oblastech a projevech. Nic jiného vám nebude přístupné,
dokud neopustíte své tělo a planetu Nula.“
„S existencí negativního stavu a lidského života existují v tomto ohledu určitá omezení
a ohraničení dokonce i v pozitivním stavu. Toť důvod, proč život pozitivního stavu
nebyl ještě plně aktivován. V novém životě pozitivního stavu nebudou žádná
z takových omezení a ohraničení tolerována ani udržitelná. Takže nebude existovat
žádný lidský typ vztahů ani lidská manželství. Na místo formálních manželství budou
mít k dispozici formy zvláštních spojení a sjednocení, jež vyhovují jedinečným
potřebám každého. Tyto svazky a spojení budou budovány na bázi úplné svobody a
nezávislosti, bez jakýchkoliv druhů závaznosti, vlastnění, požadavků či výlučnosti.
Sdílení každého jiného a všech jiných se všemi jinými bude mít neohraničené
proporce. Toto je naprosto nutnou podmínkou za účelem plného zpřítomnění,
uskutečnění a projevení se všech jedincových tvůrčích snah.“
„Jste-li omezeni na jakýkoliv vztah a jakýmkoli vztahem mimo Absolutně jediného
vztahu s Pánem Ježíšem Kristem, pak plnost exprese a imprese vašich tvořivých snah
se stane také omezenou. Brzo se opotřebujete a ztratíte veškerou motivaci pokračovat
ve svém tvůrčím úsilí. Tím, že máte jen omezenou zpětnou vazbu - v tomto případě
pouze od jedné či dvou osob - přestanete odpovídat na stejný typ motivujícího zdroje,
který nebude již déle motivující. Skončit v takovém rozpoložení znamená skončit smrtí.
Toto je možné jenom v negativním stavu.“
„Je obtížné popsat, jaké druhy svazků a spojení se budou formovat v novém životě
pozitivního stavu. To proto, že budou určeny všemi členy stvoření při konzultaci
s Pánem Ježíšem Kristem. V té době bude jasné, jakými budou. Nicméně můžete si být
jisti jednou věcí: Žádná omezení ani ohraničení ani jiné podobné negativní věci nikdy
nevstoupí do jakéhokoliv aspektu nového života. Aby se znovu zopakovalo: nový život
bude vybudován na základě svobody, nezávislosti, lásky, moudrosti, nepřetržitého
pokroku, změny a vzájemného prospěchu, obecného blaha, tvořivosti a neomezeného
sdílení. Vždyť Pán Ježíš Kristus poskytuje život právě pro tento vznešený účel.“
„9. Bezmezné potenciály jedinečných expresí a impresí každého jedince určí míru
užitečnosti jeho usilování v konání toho kterého typu práce, zaměstnání a povolání,
v jakých se mu zachce být angažován. Užitečnost jedincova života je určena tím, jak
přispívá svými jedinečnými talenty, dary a schopnostmi.“
„Nemajíce déle již ohraničenosti, omezenosti a nevědomosti všelijakého druhu, lidé
tehdy budou schopni uskutečňovat, zpřítomňovat a projevovat všechny své dary,
schopnosti a talenty způsobem co nejvíce produktivním, konstruktivním a tvůrčím.
Princip, na kterém se jakákoliv užitečná činnost bude budovat, bude spočívat v kvalitě
oceňování a potřeb. Každý jedinec je jedinečný a odlišný. Každý má jedinečné a
rozličné dary, talenty a schopnosti. Ty jsou výrazy Absolutního stavu Pána Ježíše
Krista, který nadělil těmito dary, talenty a schopnostmi každého jedince. Toto učinil
pro specifický účel - aby se sdílelo s ostatními a přispívalo k blahobytu všech
ostatních. Protože každý jednotlivec má v sobě tak nesmírnou upotřebitelnost a
naplnitelnost potřeb druhých pro sdílení bez ohledu na to, čím a jaké jsou ty dary,
talenty a schopnosti, vše z nich je stejně potřebné a oceňované. Takže do nového
života pozitivního stavu nikdy nevstoupí něco jako komplex nadřazenosti a
méněcennosti, jak to zakoušejí lidští i jiní tvorové negativního stavu.“
„Zároveň tím, že žádní dva jedinci si nejsou podobní, nikdy v tom životě nedojde
k žádné duplikaci jakýchkoliv aktivit. Duplikace jsou ztrátou drahocenné energie a
tvořivého usilování. Pán Ježíš Kristus nikdy nevytváří dva či více darů, talentů a
schopností, které by se navzájem zdvojovaly ve svých činnostech. Pouze v negativním
stavu a v lidském životě restrikcí a limitů je možná taková neproduktivní duplicita. Je
pouze logické usoudit, že jste-li jakkoliv ohraničeni a omezeni, brzo vám dojdou nové
nápady a pak skončíte tím, že budete dublovat. Toto je typickým stylem negativního
stavu. Všechno v něm i na vaší planetě podléhá zas a znova duplikacím.“
„Podívejte se na odpadky, smetí, brak a neřádstvo, jaké lidský život produkuje! Je
třeba vybudovat celý komplex zařízení, která se zabývají tímto odpadem. Fakticky se
lidský život točí kolem záchodů, fekálií, močůvky a odstraňování odpadků a smetí. To
mluví docela výstižně o tom, že negativní stav neprodukuje obecně nic jiného než
odpad, smetí, brak, šmejd a všelijaké věci na vyhození. Toto jsou ‚rozkoše‘
negativního stavu, kterými neustále napájí lidský život.“
„Přítomná situace členů pozitivního stavu je kvůli svobodě volby taková, že dokonce i
oni se musí neustále omývat a očisťovat od představ, jež je ponoukají k tomu, aby
odmítali a zapírali Pána Ježíše Krista a život pozitivního stavu. Takové ideje mohou být
považovány za jejich odpadový materiál, který se musí odhazovat. Jak víte, tento
vyhozený odpad padá do zóny vymístění, zde je zachycen a použit jako zdroj
odpadního života jejích členů. Potom je mnohonásobně duplikován a předává se
lidskému životu na vaší planetě. V tomto ohledu je lidský život vyživován odpadky
vyhozenými z pozitivního stavu a použitými pro mrtvý život negativního stavu, který je
vrhá zpět. Ve skutečnosti život lidský se jeví jak odpad odpadu z odpadu. Toto je
proces duplikace, triplikace a multiplikace negativního stavu.“
„Taková situace se ovšem nebude déle tolerovat v novém životě pozitivního stavu.
Členové pozitivního stavu - jakmile se osvobodí od nutnosti odhazovat výše zmíněné
ideje - budou mít příležitost, aby konečně konali to, k čemu byli stvořeni:
neohraničené, neomezené, nepotlačené a nepřekazitelné zpřítomňování,
uskutečňování a projevování všech svých potenciálů, darů, talentů a schopností pro
vzájemné sdílení a ve prospěch všech.“
„10. V novém životě pozitivního stavu bude mít pojetí volného času a zábavy docela
jiné spoluoznačení. Jak jste si povšimli, nebyla zde zmínka o spaní. Není to náhodou.
Potřeba spánku vyvěrá z nutnosti udržet určitou znalost a informaci záhadnou a
ukrytou. Také vyvěrá z existence nevědomosti a nevědomých procesů. Toto pak
nasvědčuje tomu, že život spánku povstal z negativního stavu. Je to proto, že
negativní stav potřebuje tu určitou znalost a informaci skrývat dokonce i před členy
pozitivního stavu.“
„Kvůli negativnímu stavu existují ignorace a nevědomé procesy. Čím více vědomostí a
informací se musí odpírat jakékoliv sentientní entitě a čím více nevědomosti a
nevědomých pochodů působí, tím delší doba spánku se vyžaduje. Takže dokonce i
členové pozitivního stavu v přítomné době potřebují mít údobí periodického spánku.“
„Naproti tomu lidští tvorové, jsouce výtažkem ignorance a nevědomí, potřebují
nejdelší dobu ke spánku. Téměř polovina jejich lidského života se stráví spánkem či
jinými formami odpočinku.“
„Situace nevědomosti a zatajování určuje také délku jakékoliv fáze života. Čím je více
té ignorace a utajování, tím je kratší ta fáze nebo životní rozpětí. Takže opět je to fáze
lidského života, která tím, že je ve stavu největší nevědomosti a utajování pravých
duchovních i jiných faktů, trvá nejkratší úsek času. Žádná jiná fáze života kdekoliv a
v jakémkoliv čase není tak krátkého trvání.“
„Proto jakmile potřeba utajování a záhadnosti bude eliminována, jakmile lidský život
ignorance a nevědomých procesů nebude déle existovat, jakmile negativní stav již
více nebude, nebude existovat žádná potřeba spánku. V novém životě pozitivního
stavu tedy spánek nebude mít místo. Bude nahrazen delším obdobím práce, učení,
zábavy, bavení se, svátků a nejrůznějšími dalšími oddechovými aktivitami.“
„Obsah a kvalita oddechových a zábavných činností budou určeny v době zavedení a
ustanovení nového života pozitivního stavu. Můžete být ujištěni, že to bude něco, co
nebylo nikde a nikdy zkušenostně prožito v žádném dosavadním životě.“
„Jednou z oblíbených činností, kterým se věnuje čas, jaký se nyní tráví nutným
spánkem, bude učení se novým způsobům vnímání, vyjádření a vztahovosti. Lidé
budou hodně cestovat po veškerém multivesmíru stvoření, aby se poučili o jiných
formách sentientního života, jejich životním stylu, tvůrčím usilování a o tom, jaká je
kvalita jejich vztahu k Pánu Ježíši Kristu. Takové poučení bude sloužit účelu
nepřetržitého zvelebování a obohacení každého až na věčnost. Protože budou do
jsoucna a bytí přicházet vždy nové formy sentientního života, bude zde vždy něco
nové a podněcující k poučení.“
„11. Jak víte, je multivesmír stvoření uspořádaným a zákonným děním, řízeným
určitými duchovními principy Božské prozřetelnosti Pána Ježíše Krista. Toto vyžaduje,
aby existoval určitý typ duchovní organizace, aby se tyto multiverzální zákony
naplnily. Jeden z fundamentálních rozdílů nového života pozitivního stavu bude v tom,
že každé individuum ve stvoření bez výjimek a výhrad bude mít vštípeny tyto zákony
ve svém srdci, a to na základě své svobodné vůle a volby. Takže každý bude řízen
těmito zákony z vnitřku a nikoliv z vnějšku.“
„Z tohoto důvodu nebude existovat v té době žádný vnější typ vlády politické nebo
jakékoliv jiné povahy. Pamatujte si, že Pán Ježíš Kristus bude mít intimní, soukromý a
osobní vztah s každým jednotlivcem. Tudíž je to Pán Ježíš Kristus, který jediný může
ovládat jakýkoliv vládnoucí orgán či individuální život. Mluvíte-li a stýkáte-li se
s Pánem Ježíšem Kristem denně, pak jakou jinou potřebujete autoritu? Pán Ježíš
Kristus a vaše ‚já jsem‘, které v sobě obsahuje všechny vládnoucí zákony
multivesmíru, jsou vašimi absolutními vládci. A jelikož zákony ve vašem ‚já jsem‘ jsou
od Pána Ježíše Krista ve vás, pak v konečném smyslu je pouze a jedině Pán Ježíš
Kristus vaším Absolutním vládcem. Mít Jej/Ji za pravého Absolutního vládce a
Absolutní autoritu znamená, že jste dokonale svobodní a nezávislí na jakýchkoliv
vnějších autoritách a jejich nanucování.“
„Bude existovat v té době jenom neoficiální typ vlády, který se omezí na záležitosti
koordinování činnosti a udržování diplomatických vztahů s jinými formami
sentientního života po celém multivesmíru. Každá zvláštní forma sentientního života
se bude obvykle shlukovat okolo jednoho stavu a jedné oblasti v čase a prostoru. Tyto
shluky budou vytvářet zdání, že existují země, mající stejné formy sentientního života.
Avšak nebudou mít žádnou politickou či jinou moc nad nikým mimo koordinování
činností. Jak víte, všecka moc bude patřit Pánu Ježíši Kristu.“
„Rozsah, obsah, kvalita a forma jakékoliv takové vlády bude určena specifickou
volbou toho, jak se bude v té době projevovat nový život pozitivního stavu tím, či oním
způsobem. Kvůli tomu se nemůže o této záležitosti více zjevit.“
„Má-li kdo uši k slyšení, nechť slyší, co Pán Ježíš Kristus zjevuje v této kapitole.“